quote:
Ik weet het ook niet altijd meer hoor. Maar ik ga ervan uit dat als ik het verschil niet voel het ook niet erg is als ik eens twee keer dezelfde kant geef.quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:22 schreef ayla1 het volgende:
Zelf heb ik mijn beide meiden met veel plezier en gemak geborstvoed zonder hulpmiddelen maar toch was ik wel eens in de war welke kant ik moest beginnen vooral na verloop van tijd als de stuwing niet zo sterk meer is als in het begin en je het verschil niet meer voelt.
Heb even een linkje in mijn post gezet, was vergeten dat imageshack hier niet werkt.quote:Ayla, ik zie geen plaatje...
quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:44 schreef ayla1 het volgende:
Bass-miss ik heb het wel over 28 en 14 jaar geleden hè. Andere tijden, andere gewoontes. Al trok ik me daar niet al teveel van aan.
Ja, dan moest ik ff voelen welke het strakste stond.quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:51 schreef owlet het volgende:
Het zou ook te verwarrend voor mij zijn vrees ik. Ik doe het op de gok en vooral op het gemak. Soms drinkt ze vooral aan een kant omdat dat zo uitkomt. Ach, dan moet ze de keren daarna maar aan de andere kant.
Maar in het echte prille begin was ik er wel wat meer mee bezig, al was er toen geen armband voor nodig omdat ik steeds een paar uur één borst gad en dus aan het eind van die paar uur met een duidelijk volle en een duidelijke minder volle borst liep
Nu voel ik bijna nooit verschil, dus maakt het niet veel meer uit bedoelde ik.quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:07 schreef Kersjes het volgende:
"moest" Bass-Miss?
Even uit interesse, hoe vaak voed je dan nog per dag?
Die markt is er blijkbaar, want die dingen staan ook in elke kinderen, ouders van nu, borstvoedingsbladen noem maar op genoemdquote:Op dinsdag 27 november 2007 10:40 schreef ayla1 het volgende:
Hoho Ik ben niet commercieel hoor.
Kreeg de vraag van iemand om er eentje te maken en vroeg me af of er een markt voor zou zijn.
Ik ben gewoon hobbyist met een uit de hand gelopen hobby maar verdien er niks, noppes nada op.
hihi dat voelen en wegen ken ik. is hier ook regelmatig het geval.quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:53 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ja, dan moest ik ff voelen welke het strakste stond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |