abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54597932
Is de rentree van Davids al in zicht?
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  woensdag 14 november 2007 @ 12:26:30 #182
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_54597985
Verwachten jullie trouwens dat Maduro ajax trouw blijft?

ajax heeft hem het afgelopen jaar toch behoorlijk apart behandeld vind ik.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_54598020
quote:
Op woensdag 14 november 2007 12:26 schreef PyTh het volgende:
Verwachten jullie trouwens dat Maduro ajax trouw blijft?

ajax heeft hem het afgelopen jaar toch behoorlijk apart behandeld vind ik.
Las in zijn eigen topic dat hij in de winterstop een beslissing neemt.

Verwacht dat hij vertrekt naar een subtopper in Italie ofzo. Maar hij mag blijven van me.
  woensdag 14 november 2007 @ 12:27:33 #184
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54598022
Denk dat hij weggaat, Ajax had eerder het vertrouwen in hem moeten uitspreken, niet pas nu het (weer) goed gaat.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54598122
Maduro: ‘Volgende maand beslis ik’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op woensdag, 14 november om 09:57

Hedwiges Maduro neemt over ruim een maand een beslissing over zijn toekomst. De middenvelder van Ajax heeft een aanbieding om zijn aflopende contract te verlengen, maar wil geen overhaaste beslissing nemen.

“In de winterstop wil ik de knoop doorhakken”, vertelt de 22-jarige international in Sportweek. “Anders blijft het doormalen en dat kan ten koste gaan van mijn spel. Dat wil ik niet.” Vanaf 1 januari, zes maanden voor het aflopen van zijn verbintenis, kan Maduro gaan praten met geïnteresseerde clubs.

“De supporters zouden er niet blij mee zijn als ik naar een andere Nederlandse club zou gaan en zelf zie ik dat ook niet zo snel gebeuren. Ik ben een Ajax-jongen. Dus dan hebben we het over het buitenland. Mijn situatie is vergelijkbaar met die van Ryan Babel. Allebei jong, maar in korte tijd al heel veel meegemaakt”, aldus Maduro.

Een jaar geleden waren de rollen nog omgedraaid. Maduro werd door de Amsterdamse club in de wachtkamer geplaatst omdat hij zogenaamd stilstond in zijn ontwikkeling. Leeftijdsgenoten als Jan Vertonghen, John Heitinga of de inmiddels naar Liverpool vertrokken Babel kregen wel een nieuwe verbintenis voorgelegd.
  woensdag 14 november 2007 @ 12:31:53 #186
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54598133
Die is dus weg vrees ik ja.. Typisch Ajax een beetje helaas.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_54598230
quote:
Op woensdag 14 november 2007 12:31 schreef patrickt37 het volgende:
Maduro: ‘Volgende maand beslis ik’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op woensdag, 14 november om 09:57

Hedwiges Maduro neemt over ruim een maand een beslissing over zijn toekomst. De middenvelder van Ajax heeft een aanbieding om zijn aflopende contract te verlengen, maar wil geen overhaaste beslissing nemen.

“In de winterstop wil ik de knoop doorhakken”, vertelt de 22-jarige international in Sportweek. “Anders blijft het doormalen en dat kan ten koste gaan van mijn spel. Dat wil ik niet.” Vanaf 1 januari, zes maanden voor het aflopen van zijn verbintenis, kan Maduro gaan praten met geïnteresseerde clubs.

“De supporters zouden er niet blij mee zijn als ik naar een andere Nederlandse club zou gaan en zelf zie ik dat ook niet zo snel gebeuren. Ik ben een Ajax-jongen. Dus dan hebben we het over het buitenland. Mijn situatie is vergelijkbaar met die van Ryan Babel. Allebei jong, maar in korte tijd al heel veel meegemaakt”, aldus Maduro.

Een jaar geleden waren de rollen nog omgedraaid. Maduro werd door de Amsterdamse club in de wachtkamer geplaatst omdat hij zogenaamd stilstond in zijn ontwikkeling. Leeftijdsgenoten als Jan Vertonghen, John Heitinga of de inmiddels naar Liverpool vertrokken Babel kregen wel een nieuwe verbintenis voorgelegd.
oftewel hij gaat weg.. Lazio ofzo? Die zat toch achter em aan?
pi_54598303
Wat is uberhaupt de toegevoegde waarde van Verbeek boven Koster? Die paar Europese wedstrijden? Mwah. Verder Urby lekker in Amsterdam houden. Leuke voetballer, maar alleen linksback als het echt noodzakelijk is.

En gewent is geen woord...

Zo, weer bijgelezen.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_54598321
quote:
Op woensdag 14 november 2007 12:39 schreef Cheiron het volgende:
Wat is uberhaupt de toegevoegde waarde van Verbeek boven Koster? Die paar Europese wedstrijden? Mwah. Verder Urby lekker in Amsterdam houden. Leuke voetballer, maar alleen linksback als het echt noodzakelijk is.

En gewent is geen woord... [afbeelding]

Zo, weer bijgelezen.
  woensdag 14 november 2007 @ 12:44:02 #190
51286 w00h00
Digital man!
pi_54598402
Rijkaard voor het tactische gedeelte en Koster als veld trainer!
pi_54598419
quote:
Op woensdag 14 november 2007 12:44 schreef w00h00 het volgende:
Rijkaard voor het tactische gedeelte en Koster als veld trainer!
Ik teken ervoor!

Duo-penotti!
pi_54598576
gewent
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_54598618
Moet je echt over elke post iets zeggen, CSI?
pi_54598814
quote:
Op woensdag 14 november 2007 12:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Moet je echt over elke post iets zeggen, CSI?
ach.. ik heb de tijd.. dus.. waarom niet?
  woensdag 14 november 2007 @ 13:05:33 #195
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_54598879
quote:
Op woensdag 14 november 2007 12:52 schreef koningdavid het volgende:
gewent
Jaja nou weten we het wel
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_54598936
Ik had een TVP nodig.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_54598943
quote:
Op woensdag 14 november 2007 13:05 schreef PyTh het volgende:

[..]

Jaja nou weten we het wel [afbeelding]
Geen zorgen.. je raakt eraan gewent..
quote:
Aanpassingen in trainingsschema

De A-selectie van Ajax traint woensdag alleen ’s ochtends. De middagtraining is komen te vervallen. Voor donderdag is zowel de ochtend- als de middagtraining geschrapt.
Een aantal spelers van de A-selectie zal donderdag wel in actie komen voor Jong Ajax dat een oefenwedstrijd speelt tegen VVV- Venlo. Dat duel begint om 15.00 uur en vindt plaats op de Toekomst.

Ajax.nl
Voor het geval er iemand wilde gaan kijken..
pi_54599122
Huntelaar verlaat geblesseerd het trainingsveld in Katwijk.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  woensdag 14 november 2007 @ 13:20:17 #199
52871 Blight
Supersized.
pi_54599220
quote:
Op woensdag 14 november 2007 13:16 schreef Roi het volgende:
Huntelaar verlaat geblesseerd het trainingsveld in Katwijk.
Urzaiz tijd dus?
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_54599236
quote:
Klaas-Jan Huntelaar heeft woensdagmorgen geblesseerd de training van het Nederlands elftal verlaten. De spits van Ajax raakte in een partijvorm gekwetst aan het been en ging na een behandeling met ijs eerder dan de overige internationals naar binnen.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')