ja voor tekenfilms moet je niet bij mij wezenquote:
*player kicked*quote:Op woensdag 14 november 2007 11:16 schreef lynda het volgende:
Ja mij moeten jullie weg kickenZit al sinds half 9 op school en erger me helemaal dood aan een stel 1e klassers die continu over me muziek heen lopen te bleren.. En dat noem je dan HBO zucht
![]()
Maar verslag heeft al vorderingenAlweer 10 pagina's geschreven..
![]()
*Neemt de thee aan en gaat weer aan de slag!
How sweetquote:Op woensdag 14 november 2007 11:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik kick je helemaal niet weg! je bent welkom![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 11:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Collateral
Phone Booth
Memento
Usual Suspects
Freedomland
* Droxz kicked*quote:
We moesten zorgen dat je hier niet zou komen vandaag?quote:Op woensdag 14 november 2007 11:31 schreef lynda het volgende:
[..]
* Droxz kicked*![]()
JAA eindelijk HET mailtje van me leraar die ik aan het opwachten ben.. 1 uur afspraak met hem![]()
K-PAX heb je dan toch ook mag ik hopen?quote:Op woensdag 14 november 2007 11:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Collateral - check, heb ik orrigineel
Phone Booth - check, heb ik orrigineel
Memento - check, heb ik orrigineel
Usual Suspects - check, heb ik orrigineel
Freedomland - mmm ff kijken!
thx!
Werkt niet meer heb je het doorquote:Op woensdag 14 november 2007 11:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
We moesten zorgen dat je hier niet zou komen vandaag?![]()
Alsnog ben je welkom hoor, en dat weet je!![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 11:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
K-PAX heb je dan toch ook mag ik hopen?
Trainspotting?
Snatch?
quote:Op woensdag 14 november 2007 11:38 schreef lynda het volgende:
[..]
Werkt niet meer heb je het door
Ik kan niet meer zonder jullie![]()
wow dat klinkt ingewikkeld. maar probeer jij s een banaan recht te krijgen. dat lukt toch ook nietquote:Op woensdag 14 november 2007 11:30 schreef lynda het volgende:
[..]
How sweet
Ik weet dat ik welkom ben.. het hoort alleen niet zo te zijn
Ik heb gewoon eventjes hele primaire processen getekend en beschreven en uitgeschreven![]()
Als bijna perfectionist is vooral dat tekenen met Visio een groot drama.. Een schuin streepje en ik doe er alles aan om hem recht te krijgen![]()
Is een geweldig film, waarin (vind ik persoonlijk) Kevin Spacey ontzettend sterk speelt.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
K-PAX heb je dan toch ook mag ik hopen? - K-PAX? zegt me niets, en ben gelijk aan het zoeken!
Trainspotting? - check, heb ik orrigineel
Snatch? - check, heb ik orrigineel
Nee joh, die was er al als een van de eersten vandaagquote:Op woensdag 14 november 2007 11:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz schenkt een lekker bakje thee in voor lynda ...
p.s
Seventees is weer aan het uitslapen vandaag?![]()
Net gekeken, en k-pax lijkt me inderdaad een goede film! En voor die ¤ 4,99 doen we die gok welquote:Op woensdag 14 november 2007 11:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Is een geweldig film, waarin (vind ik persoonlijk) Kevin Spacey ontzettend sterk speelt.
Pff even denken wat zijn nog meer goede films, Stir of Echoes natuurlijk
Night Watch is ook wel leuk, maar apart
Zullen wij even wedden dat ik een banaan recht krijg? Desnoods stamp ik hem eerst plat en veeg ik het dan weer bij elkaarquote:Op woensdag 14 november 2007 11:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wow dat klinkt ingewikkeld. maar probeer jij s een banaan recht te krijgen. dat lukt toch ook niet
sommige kromme dingen kun je beter krom laten![]()
![]()
aha, heb ik gewoon weer niet zitten opletten?quote:Op woensdag 14 november 2007 11:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee joh, die was er al als een van de eersten vandaag
Sailliant detail, Night Watch is wel een Russische filmquote:Op woensdag 14 november 2007 11:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Net gekeken, en k-pax lijkt me inderdaad een goede film! En voor die ¤ 4,99 doen we die gok wel![]()
Stir op Echoes heb ik ook orrigineel hahahaha
Night watch, mmm, even zoeken!
hmm dat klinkt aangenaamquote:Op woensdag 14 november 2007 11:48 schreef lynda het volgende:
[..]
Zullen wij even wedden dat ik een banaan recht krijg? Desnoods stamp ik hem eerst plat en veeg ik het dan weer bij elkaar![]()
Maar tis niet ingewikkeld oid je moet er gewoon ECHT voor gaan zitten
kan ik dit als compliment beschouwen ?!??!quote:Op woensdag 14 november 2007 11:54 schreef lynda het volgende:
Streepje is recht ja![]()
Een proces eruit gesloopt, 2 nieuwe er tussen gepropt, 1 sigaret en 1 blikje red bull later lukte het
OLIEBOL!!!
Even een paar minuutjes geduld en dan komt ze zo binnen wandelen.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
aha, heb ik gewoon weer niet zitten opletten?
* Dr.Droxz schreeuwt, iemand een bakje thee?
*zou dit helpen?*![]()
*checkt fotoboek.. geen idee of je het als compliment kan beschouwenquote:Op woensdag 14 november 2007 11:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan ik dit als compliment beschouwen ?!??!![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 11:59 schreef lynda het volgende:
[..]
*checkt fotoboek.. geen idee of je het als compliment kan beschouwen![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 12:25 schreef Bellerophon het volgende:
Fotoboek, god ik sta er nog op met lang haar!
ik ken dat ergens van .. ik verveel me de *scheldwoord*!quote:
Ik ben aanwezig... maar dat staat ook zo apart om daar neer te zettenquote:Op woensdag 14 november 2007 12:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Er staat toch een grote fout in je fotoboek hoor!
Studierichting Ik werk...
uh .. werk? ....![]()
Ik ga ook maar eventjes eten.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ik ken dat ergens van .. ik verveel me de *scheldwoord*!
als mijn collega terug is kan ik even wat gaan eten,
en even roken .. dus nog even geduld.
tja ik ben niet zo fotoboekachtigquote:Op woensdag 14 november 2007 11:59 schreef lynda het volgende:
[..]
*checkt fotoboek.. geen idee of je het als compliment kan beschouwen![]()
ej goede middag dylan!quote:Op woensdag 14 november 2007 12:30 schreef Dylanesque het volgende:
Pompiedom..
zo leef jij ook nog ?!quote:Op woensdag 14 november 2007 12:30 schreef Dylanesque het volgende:
Pompiedom..
Nou zou ik wel van meerdere personen eens een fotoboek willen zien hoorquote:Op woensdag 14 november 2007 12:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tja ik ben niet zo fotoboekachtigheb er wel eentje aangemaakt, maar echt nooit wat mee gedaan
en waar is jouw fotoboek dan ??![]()
![]()
-edit- oh je hebt er nu eentje![]()
sorry ik was even etenquote:Op woensdag 14 november 2007 11:56 schreef lynda het volgende:
Whee die leuke jongen schuin tegenover me is wegGaat me uitzicht
zeg bedoel je mij soms ?? hahaquote:Op woensdag 14 november 2007 12:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nou zou ik wel van meerdere personen eens een fotoboek willen zien hoor![]()
ik wist dat die vraag kwamquote:Op woensdag 14 november 2007 12:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tja ik ben niet zo fotoboekachtigheb er wel eentje aangemaakt, maar echt nooit wat mee gedaan
en waar is jouw fotoboek dan ??![]()
![]()
-edit- oh je hebt er nu eentje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |