Doe de rest van de reacties nou even in de 'Avonduitzending van etc.....
Houden we het bij elkaar.
Ik vond trouwens Sabien eerlijk en leuk in het echt, helemaal niet zoals op t.v....of was het nou andersom ;-)
quote:
"Waarom is er eigenlijk geen snuif-smiley?"
LOL! Goeie!
quote:
Ik vond trouwens Sabien eerlijk en leuk in het echt, helemaal niet zoals op t.v....
Dat vond ik nou ook. Ze was haast weer net zo leuk als in de begin dagen van Big Brother.
quote:
op 10-21-1999 om 11:57 PM schreef Arcee het volgende:
Dat vond ik nou ook. Ze was haast weer net zo leuk als in de begin dagen van Big Brother.
Helemaal met je eens!
Zo zie je maar... wij zijn slechts onschuldige schapen die gemanipuleerd worden door de grote Televisiebazen
quote:
op 10-21-1999 om 11:57 PM schreef Arcee het volgende:
Toch blijft de vraag "wil de echte Sabine nu opstaan?"... Sabine-bitch van de laatste 10 dagen of Sabine-Aaaah-wah-liefff van de begindagen en na het verlaten van het huis.
quote:
op 10-22-1999 om 12:04 AM schreef Kozzmic het volgende:
Toch blijft de vraag "wil de echte Sabine nu opstaan?"... Sabine-bitch van de laatste 10 dagen of Sabine-Aaaah-wah-liefff van de begindagen en na het verlaten van het huis.
Zou het misschien kunnen dat beide kanten onderdeel van haar persoonlijkheid zijn? Ik weet niet hoe dat bij jou zit maar ik ben ook 24/7 lief of 24/7 bitcherig. De ene dag voel ik me anders en doe ik anders dan de andere. Dat zal voor Sabine waarschijnlijk ook zo zijn.
quote:
op 10-21-1999 om 11:53 PM schreef Watcher het volgende:
Sabine heeft laten zien een slechte verliezer te zijn.
Ook al mocht Sabine van mij vertrekken; ik vond wel dat ze haar verlies goed opnam. Ze heeft niet met namen zitten smijten, geen schop na lopen geven. Ik vond haar eigenlijk wel netjes. Viel me niets van tegen.
Of ben ik nu naief?
[Dit bericht is gewijzigd door King Š (Datum 22 Oktober 1999).]
quote:
Ook al mocht Sabine van mij vertrekken; ik vond wel dat ze haar verlies goed opnam. Ze heeft niet met namen zitten smijten, geen schop na lopen geven. Ik vond haar eigenlijk wel netjes. Viel me niets van tegen.Of ben ik nu naief?
Nee hoor ik had hetzelfde (al vond ik dat ze mocht blijven maar juist omdat een soapserie altijd wel een bitch kan gebruien) Zo zie je maar weer dat de mensen in het huis over-all genomen allemaal vooral erg normaal zijn, wijzelf zijn het die gek aan het worden zijn !
En sorry dat ik weer op mn eigen bericht crosspost maar dat is de enige manier je topic nog een beetje hoog in de polls te houden, wat zijn we verslaafd !
nog even de bevestiging dat het voor de time being was..
quote:
op 10-22-1999 om 12:24 AM schreef King Š het volgende:
Sabientje bedoelde RUUD! Zeker weten
Motivatie ??
quote:
op 10-22-1999 om 12:20 AM schreef Barbarella het volgende:
Ook al mocht Sabine van mij vertrekken; ik vond wel dat ze haar verlies goed opnam. Ze heeft niet met namen zitten smijten, geen schop na lopen geven. Ik vond haar eigenlijk wel netjes. Viel me niets van tegen.
Of ben ik nu naief?
Je hebt inderdaad wel gelijk. Waarschijnlijk zijn ze hiervoor ook wel getraind. Ze krijgen ieder persoonlijke training in het huis zodat ze weten hoe ze zich tegenover de media moeten gedragen en welke uitlatingen ze wel en niet kunnen doen.
quote:
op 10-22-1999 om 12:41 AM schreef Watcher het volgende:
Je hebt inderdaad wel gelijk. Waarschijnlijk zijn ze hiervoor ook wel getraind. Ze krijgen ieder persoonlijke training in het huis zodat ze weten hoe ze zich tegenover de media moeten gedragen en welke uitlatingen ze wel en niet kunnen doen.
Is er dan echt NIETS meer echt?
Marco
quote:
Ze krijgen ieder persoonlijke training in het huis zodat ze weten hoe ze zich tegenover de media moeten gedragen en welke uitlatingen ze wel en niet kunnen doen.
quote:
Is er dan echt NIETS meer echt
Persoonlijk geloof ik niet zo in de complot-theorieen over het manipuleren van ons arme kijkertjes, ik vind Veronica eigenlijk vooral erg eerlijk, ook vanavond werd eerlijk verteld over de inbreker met de vuilniszak, de volslagen uit de lucht gegrepen vechtpartij van Ruud kwam langs en het gefoezel van K en M wordt openlijk een beetje raar gevonden (precies wat het is)
Maar het zou wel kunnen, om een beetje on-topic te blijven (dat hebben ze hier graag als je zo de topics leest) dat Sabine inderdaad snel weer in haar rol verviel zoals ze die aan het begin vertolkte en dat de grote klap nog komt. Bijvoorbeeld als ze gaat zitten internetten :-) Zou die man van Mona trouwens het prachtige FOK forum lezen ? :-) (wat een proletengezin zeg sorry het is niet mn gewoonte maar ik heb er geen ander woord voor (en ook proleten mogen ademen van mij))
Maurice was ook degene die onmiddelijk in mijn hoofd kwam opzetten.
Uniek.
ps: heb ik nu de goede topic te pakken?
mona
omdat zij zeker weten voor het geld gaat
geen willem (die zeker niet)
of anders karin (knuffelde sabine niet eens toen ze het huis verliet zei alleen veel succes)
"Het is zoo gaaf, en ik heb al een aanbieding gehad" .. verteld er niet bij dat het tijdelijk onderbetaald werk is ... trouwens, ze werkte toch al bij veronica (aaahh, nu komt de apin uit de mouw)
Waarom niet Willem??, omdat ze zei dat ze 1 persoon minder leuk vond en die ook voor de 250K ging, dus.. KARIN , immers het afscheid met Karin was ook zeer hartelijk...
In het interview in de Veronica gids zegt Sabine dat er twee mensen zijn waar ze het in het normale leven ook goed mee zou kunnen vinden. Dit zijn Willem en Bart. Ze noemt Willem zelfs als eerste! Sabine had van het begin af aan al niet veel op met Karin of Bianca. Ze geeft in de uitzending van 22:30 aan dat 'jullie niet kunnen raden wie'. Dan is dat dus zeker niet Bianca, Karin of Maurice (op die laatste twee had ze gestemd).
Sabine is gewoon teleurgesteld in Willem, die ze zelf bewonderde. Om die reden (dat zij hem wel leuk vindt) kan ze niet begrijpen dat dit niet wederzijds was. Vervolgens beschuldigt ze hem van 'voor het geld gaan' (hij kan haar, in haar zienswijze, echt niet genomineerd hebben omdat ze de meest irritante in huis was)
--------
S: "Waar moet ik in godsnaam over nadenken?"
Ze koos willem, in het begin leuk, afgelopen week ander kant, eigenwijs en op het eind arrogant.
Vraag, ben je verliefd op bart? Nee
quote:
op 10-22-1999 om 10:59 PM schreef Djeez het volgende:
Hallo !!
Ik wil jullie erop wijzen dat jullie het allemaal gigantisch mis hebben ! Rolf vroeg: " Aan wie had je de grootste hekel in het BB-huis ? " Dat wou Sabientje niet zeggen, omdat deze persoon dezelfde was als de persoon die alleen voor het geld ging. En Sabientje had absoluut geen hekel aan Willem, als je dat maar effe doorhebt !
Gegroet, Djeez.![]()
Hallo! Mag ik jou er dan op wijzen dat Sabine vanavond bij Barend en van Dorp ronduit toegaf dat het Willem was. Als je DAT maar ff doorhebt .
Ze maakt m.i. een hele stabiele, normale indruk, zeker als je bedenkt dat heel medialand de afgelopen 24 uur over haar heengevallen is. Gewoon toffe meid, die heel graag cariėrre wil maken op de beeldbuis (zou mijn keuze niet zijn, maar is toch niets mis mee?). Sabine, laat je niet gek maken!
En gdvrrr moet dat nu weer Kutkipsap.... die Voo-promo voor het programma....
En waarom zou ze overwegen in de playboy te komen indien de aanbieding aantrekkelijk zou zijn??????/ (ze had toch geld genoeg!!)
En ook onderwerp Karin/Maurice -> Blowjob.......Volgens Sabine NIET waar...
------------------------
Ik tik maar wat!
------------------------
Ze is ook te bereiken op http://www.auping.nl/sabine/testdummy/nightvision.html
quote:
op 10-22-1999 om 11:27 PM schreef rvanrijn het volgende:
En ook onderwerp Karin/Maurice -> Blowjob.......Volgens Sabine NIET waar...
Lees: Volgens Veronica NIET waar...
Scene: VOO overtuigt Sabine dat het echt beter is om dit in alle toonaarden te ontkennen. "Sabine, jij wilt die crisis toch niet op je geweten hebben?" of iets dergelijks. En wat zou jij doen, wanneer je gedurende 35 dagen 'een band' met iemand opgebouwd hebt? Dat doe je dus niet. Nee, dit verbaasd me niets.
Tenslotte: Ze gaat NIET stappen morgenavond (lekker belangrijk ).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |