abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205618
= godverdikkie hee =
pi_205619
sure!

Doe de rest van de reacties nou even in de 'Avonduitzending van etc.....
Houden we het bij elkaar.

Here we are now, entertain us.
pi_205620
Rolf dacht Bianca, maar ik denk ook Willem. Het is Sabine vies tegengevallen dat hij tegen haar stemde (ME REET, ME REET!)
  donderdag 21 oktober 1999 @ 23:40:00 #4
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_205621
Ja, volgens mij bedoelde ze Willem, zie ook haar eerdere opmerking aan haar adres, waarin zij zichzelf als concurrentie betitelde. Bianca was het in ieder geval niet, of die Rolf moet echt teveel gesnoven hebben voordat ie een naam opschreef.
Waarom is er eigenlijk geen snuif-smiley?
Life is what you make it.
pi_205622
Leek mij ook omdat ze in de compilatie ook een stukje van Sabien lieten zien waarin zij dacht dat Willem op haar gestemd had omdat hij haar (en bart) als concurrenten zag.
fake a dream
pi_205623
Rolf schreef Bianca of Karin maar volgens mij bedoelde Sabine Willem
Dikke Snikkel
pi_205624
Voor mij is het duidelijk, daarom beantwoordde ik mijn eigen vraag al. Rolf schreef Karin ophet papiertje maar Sabien bedoelt Willem.

Ik vond trouwens Sabien eerlijk en leuk in het echt, helemaal niet zoals op t.v....of was het nou andersom ;-)

= godverdikkie hee =
pi_205625
Uiteraard bedoelde ze Willem. Maar Willem speelt het niet. Hij gedraagt zich als een echte Fries, zeer nuchter en eerlijk. Sabine heeft laten zien een slechte verliezer te zijn.
BigBrother is also watching YOU!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 oktober 1999 @ 23:54:00 #9
862 Arcee
Look closer
pi_205626
quote:
"Waarom is er eigenlijk geen snuif-smiley?"

LOL! Goeie!

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 oktober 1999 @ 23:57:00 #10
862 Arcee
Look closer
pi_205627
quote:
Ik vond trouwens Sabien eerlijk en leuk in het echt, helemaal niet zoals op t.v....

Dat vond ik nou ook. Ze was haast weer net zo leuk als in de begin dagen van Big Brother.

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_205628
quote:
op 10-21-1999 om 11:57 PM schreef Arcee het volgende:
Dat vond ik nou ook. Ze was haast weer net zo leuk als in de begin dagen van Big Brother.

Helemaal met je eens!

Zo zie je maar... wij zijn slechts onschuldige schapen die gemanipuleerd worden door de grote Televisiebazen

Willem: 'Nou, Trut!'

pi_205629
Ze was afstandelijk, een beetje timide. Dat zijn we niet meer van Bientje gewend
pi_205630
quote:
op 10-21-1999 om 11:57 PM schreef Arcee het volgende:

Toch blijft de vraag "wil de echte Sabine nu opstaan?"... Sabine-bitch van de laatste 10 dagen of Sabine-Aaaah-wah-liefff van de begindagen en na het verlaten van het huis.

pi_205631
Sabine: "Willem ziet concurrentie. Klaar! Daar ben ik nu wel achter."
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_205632
quote:
op 10-22-1999 om 12:04 AM schreef Kozzmic het volgende:
Toch blijft de vraag "wil de echte Sabine nu opstaan?"... Sabine-bitch van de laatste 10 dagen of Sabine-Aaaah-wah-liefff van de begindagen en na het verlaten van het huis.

Zou het misschien kunnen dat beide kanten onderdeel van haar persoonlijkheid zijn? Ik weet niet hoe dat bij jou zit maar ik ben ook 24/7 lief of 24/7 bitcherig. De ene dag voel ik me anders en doe ik anders dan de andere. Dat zal voor Sabine waarschijnlijk ook zo zijn.

pi_205633
quote:
op 10-21-1999 om 11:53 PM schreef Watcher het volgende:
Sabine heeft laten zien een slechte verliezer te zijn.

Ook al mocht Sabine van mij vertrekken; ik vond wel dat ze haar verlies goed opnam. Ze heeft niet met namen zitten smijten, geen schop na lopen geven. Ik vond haar eigenlijk wel netjes. Viel me niets van tegen.
Of ben ik nu naief?

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_205634
Ben ik eens, ze was anders bij rolfje, niet meer de bitch die we de laatste 2 weken gewend zijn. Vond wel de opschrijf aktie van Rolfje flauw.
pi_205635
Sabientje bedoelde RUUD! Zeker weten

[Dit bericht is gewijzigd door King Š (Datum 22 Oktober 1999).]

Het geheim van succes is weten wie je de schuld moet geven voor je mislukkingen!
pi_205636
quote:
Ook al mocht Sabine van mij vertrekken; ik vond wel dat ze haar verlies goed opnam. Ze heeft niet met namen zitten smijten, geen schop na lopen geven. Ik vond haar eigenlijk wel netjes. Viel me niets van tegen.Of ben ik nu naief?

Nee hoor ik had hetzelfde (al vond ik dat ze mocht blijven maar juist omdat een soapserie altijd wel een bitch kan gebruien) Zo zie je maar weer dat de mensen in het huis over-all genomen allemaal vooral erg normaal zijn, wijzelf zijn het die gek aan het worden zijn !

En sorry dat ik weer op mn eigen bericht crosspost maar dat is de enige manier je topic nog een beetje hoog in de polls te houden, wat zijn we verslaafd !

= godverdikkie hee =
pi_205637
heb niet alles van de uitzending gezien maar wat me wel opviel was de back to reality check van d'r toen het over Bart ging..

nog even de bevestiging dat het voor de time being was..

too much is not enough....
pi_205638
quote:
op 10-22-1999 om 12:24 AM schreef King Š het volgende:
Sabientje bedoelde RUUD! Zeker weten

Motivatie ??

Maar dat is logisch...

pi_205639
quote:
op 10-22-1999 om 12:20 AM schreef Barbarella het volgende:
Ook al mocht Sabine van mij vertrekken; ik vond wel dat ze haar verlies goed opnam. Ze heeft niet met namen zitten smijten, geen schop na lopen geven. Ik vond haar eigenlijk wel netjes. Viel me niets van tegen.
Of ben ik nu naief?

Je hebt inderdaad wel gelijk. Waarschijnlijk zijn ze hiervoor ook wel getraind. Ze krijgen ieder persoonlijke training in het huis zodat ze weten hoe ze zich tegenover de media moeten gedragen en welke uitlatingen ze wel en niet kunnen doen.

BigBrother is also watching YOU!
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 01:38:00 #23
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_205640
quote:
op 10-22-1999 om 12:41 AM schreef Watcher het volgende:
Je hebt inderdaad wel gelijk. Waarschijnlijk zijn ze hiervoor ook wel getraind. Ze krijgen ieder persoonlijke training in het huis zodat ze weten hoe ze zich tegenover de media moeten gedragen en welke uitlatingen ze wel en niet kunnen doen.

Is er dan echt NIETS meer echt?

Marco

I'm definitely caught up in the wrong universe.
Oh, and The Net is Dead too...
pi_205641
quote:
Ze krijgen ieder persoonlijke training in het huis zodat ze weten hoe ze zich tegenover de media moeten gedragen en welke uitlatingen ze wel en niet kunnen doen.

quote:
Is er dan echt NIETS meer echt

Persoonlijk geloof ik niet zo in de complot-theorieen over het manipuleren van ons arme kijkertjes, ik vind Veronica eigenlijk vooral erg eerlijk, ook vanavond werd eerlijk verteld over de inbreker met de vuilniszak, de volslagen uit de lucht gegrepen vechtpartij van Ruud kwam langs en het gefoezel van K en M wordt openlijk een beetje raar gevonden (precies wat het is)

Maar het zou wel kunnen, om een beetje on-topic te blijven (dat hebben ze hier graag als je zo de topics leest) dat Sabine inderdaad snel weer in haar rol verviel zoals ze die aan het begin vertolkte en dat de grote klap nog komt. Bijvoorbeeld als ze gaat zitten internetten :-) Zou die man van Mona trouwens het prachtige FOK forum lezen ? :-) (wat een proletengezin zeg sorry het is niet mn gewoonte maar ik heb er geen ander woord voor (en ook proleten mogen ademen van mij))

= godverdikkie hee =
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 12:22:00 #25
684 Uniquehorn
onverstaanbaar
pi_205642
Ik ben het er niet mee eens dat ze Willem bedoelde. Ik denk namelijk zelf dat Rolf het de eerste keer goed geraden had en ze Maurice bedoelde. De reactie die ze daarop gaf was veel gemaakter dan de reaktie die ze gaf op de naam die Rolf op het papiertje had geschreven. ".....nee, maurice is wel de laatste...."

Maurice was ook degene die onmiddelijk in mijn hoofd kwam opzetten.

Uniek.

ps: heb ik nu de goede topic te pakken?

dat waren nog eens tijden...
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 12:34:00 #26
719 M@rt.in
Nog 3 dagen..
pi_205643
na een heftige discussie (op school) zijn we er achter:

mona

omdat zij zeker weten voor het geld gaat

geen willem (die zeker niet)

of anders karin (knuffelde sabine niet eens toen ze het huis verliet zei alleen veel succes)

vrijdag 22 oktober 1999 @ 13:00:00 #27
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_205644
Ik vond het iig een hele rare opmerking iedereen zit daar toch voor het geld?
pi_205645
Sab zit bij CokeRolf aan tafel:
"Sabine wil nog even wat tegen jullie zeggen"
"bla bla bla, en Bart .. je bent een schatje"
KOTS

"Het is zoo gaaf, en ik heb al een aanbieding gehad" .. verteld er niet bij dat het tijdelijk onderbetaald werk is ... trouwens, ze werkte toch al bij veronica (aaahh, nu komt de apin uit de mouw)

pi_205646
Sabine bedoelt zeker Willem NIET!!,
Ik heb de video geanalyseerd en gezien
dat Rolf X Mona of Bianca Opschreef, want
de laatste letter van die naam was een A

Waarom niet Willem??, omdat ze zei dat ze 1 persoon minder leuk vond en die ook voor de 250K ging, dus.. KARIN , immers het afscheid met Karin was ook zeer hartelijk...

pi_205647
Er is meer dan die uitzending om te analyseren:

In het interview in de Veronica gids zegt Sabine dat er twee mensen zijn waar ze het in het normale leven ook goed mee zou kunnen vinden. Dit zijn Willem en Bart. Ze noemt Willem zelfs als eerste! Sabine had van het begin af aan al niet veel op met Karin of Bianca. Ze geeft in de uitzending van 22:30 aan dat 'jullie niet kunnen raden wie'. Dan is dat dus zeker niet Bianca, Karin of Maurice (op die laatste twee had ze gestemd).

Sabine is gewoon teleurgesteld in Willem, die ze zelf bewonderde. Om die reden (dat zij hem wel leuk vindt) kan ze niet begrijpen dat dit niet wederzijds was. Vervolgens beschuldigt ze hem van 'voor het geld gaan' (hij kan haar, in haar zienswijze, echt niet genomineerd hebben omdat ze de meest irritante in huis was)

pi_205648
Kijk jongens, dat (Mriek) is nou eens een logisch en sluitend verhaal, in plaats van een quasi van diepzinnigheid getuigend shot in the dark Mazzel
Van vlekken moet jij je niks aantrekken

vrijdag 22 oktober 1999 @ 15:55:00 #32
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_205649
Hoezo zitten we hier te vissen en fantaseren wat Rolphie aan Saby schreef op een bedekt papiertje???
Ik vond het een schandelijke BB deja-vu. Laten ze dan over dat soort dingen later in de kantine verder lullen, maar niet voor de camera zitten smoezelen!! Wie noemden Bianca een huigelaar-etc toen ze microfoontje wrijfde en tafelkrijt veegde? Ik vond het een aanfluiting 1E KLASSE!!
Hoewel ik denk dat Rolphie echt hoopte haar zo een uitspraak te kunnen ontlokken, hield hij tegelijkertijd weer heel erg rekening met haar wens om niets te willen zeggen. Voor mij was dit weer een zo duidelijk voorbeeld dat de bewoners niet doorhebben hoeveel we van hun gehoord en gezien hebben. Na alles dat we Sabine hebben horen befluisteren met vnl Bart en Mona mochten wij nu dit niet weten ... Ik hoop dat Sabientje vannacht nog even van de domme is gehouden door haar vriendinnen zodat ze tenminste 1 nachtje goed heeft kunnen slapen. Want vandaag zit ze de tapes van de afgelopen maanden te bekijken en misschien ook al wat net-forums te lezen en kan het bijna niet anders dat haar zelfbeeld een knauw krijgt waardoor ik twijfel of we haar wel bij Beau het BB0-journaal gaan zien presenteren ofdat we haar zowiezo nog eens terug zien, zoals Martin.

--------
S: "Waar moet ik in godsnaam over nadenken?"

Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
  Redactie Frontpage vrijdag 22 oktober 1999 @ 22:59:00 #33
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_205650
Hallo !!
Ik wil jullie erop wijzen dat jullie het allemaal gigantisch mis hebben ! Rolf vroeg: " Aan wie had je de grootste hekel in het BB-huis ? " Dat wou Sabientje niet zeggen, omdat deze persoon dezelfde was als de persoon die alleen voor het geld ging. En Sabientje had absoluut geen hekel aan Willem, als je dat maar effe doorhebt !
Gegroet, Djeez.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poėtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 23:17:00 #34
471 squeeky
Limbo! & Fok! Chatter!
pi_205651
Sabien bij BVD, min of meer bevestiging dat het toch willem was. Ze moest kiezen wie het eerste weg moest, willem, karin, bianca.

Ze koos willem, in het begin leuk, afgelopen week ander kant, eigenwijs en op het eind arrogant.

Vraag, ben je verliefd op bart? Nee

pi_205652
quote:
op 10-22-1999 om 10:59 PM schreef Djeez het volgende:
Hallo !!
Ik wil jullie erop wijzen dat jullie het allemaal gigantisch mis hebben ! Rolf vroeg: " Aan wie had je de grootste hekel in het BB-huis ? " Dat wou Sabientje niet zeggen, omdat deze persoon dezelfde was als de persoon die alleen voor het geld ging. En Sabientje had absoluut geen hekel aan Willem, als je dat maar effe doorhebt !
Gegroet, Djeez.

Hallo! Mag ik jou er dan op wijzen dat Sabine vanavond bij Barend en van Dorp ronduit toegaf dat het Willem was. Als je DAT maar ff doorhebt .

Ze maakt m.i. een hele stabiele, normale indruk, zeker als je bedenkt dat heel medialand de afgelopen 24 uur over haar heengevallen is. Gewoon toffe meid, die heel graag cariėrre wil maken op de beeldbuis (zou mijn keuze niet zijn, maar is toch niets mis mee?). Sabine, laat je niet gek maken!

Je bent pas geslaagd, als je niemand hebt laten zakken...
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 23:27:00 #36
1042 rvanrijn
En wel hierom!
pi_205653
Yep, net gezien bij BDV.
Het was Willem die er voor het geld zou zitten. (in de ogen van Mrs.Auping)

En gdvrrr moet dat nu weer Kutkipsap.... die Voo-promo voor het programma....

En waarom zou ze overwegen in de playboy te komen indien de aanbieding aantrekkelijk zou zijn??????/ (ze had toch geld genoeg!!)

En ook onderwerp Karin/Maurice -> Blowjob.......Volgens Sabine NIET waar...

------------------------
Ik tik maar wat!
------------------------

<% Response.Write "Hello World!" %>

vrijdag 22 oktober 1999 @ 23:32:00 #37
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_205654
nee, da was karin helemaal niet... da was sabien zelf...
No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 23:36:00 #38
1042 rvanrijn
En wel hierom!
pi_205655
He he he. Juist'em

vrijdag 22 oktober 1999 @ 23:38:00 #39
1042 rvanrijn
En wel hierom!
pi_205656
Ach..... Sabine werd vandaag gestalkt op haar mobieltje.

Ze is ook te bereiken op http://www.auping.nl/sabine/testdummy/nightvision.html

pi_205657
quote:
op 10-22-1999 om 11:27 PM schreef rvanrijn het volgende:
En ook onderwerp Karin/Maurice -> Blowjob.......Volgens Sabine NIET waar...

Lees: Volgens Veronica NIET waar...
Scene: VOO overtuigt Sabine dat het echt beter is om dit in alle toonaarden te ontkennen. "Sabine, jij wilt die crisis toch niet op je geweten hebben?" of iets dergelijks. En wat zou jij doen, wanneer je gedurende 35 dagen 'een band' met iemand opgebouwd hebt? Dat doe je dus niet. Nee, dit verbaasd me niets.

Tenslotte: Ze gaat NIET stappen morgenavond (lekker belangrijk ).

Je bent pas geslaagd, als je niemand hebt laten zakken...
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 23:55:00 #41
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_205658
Voor wat betreft die roddel moet je 't denk ik inderdaad niet al te serieus nemen, al was het maar om het genot van ongenuanceerd roddelen te waarborgen. Ze zal echt wel even apart zijn genomen door een paar psychen en juristen van VOO
Life is what you make it.
pi_205659
Groot gelijk stippel, voor het geval jullie het nog niet door hebben, als je nu (1999) als vrouw zegt wat je wil en wat je vindt en ook nog eens zelfverzekerd bent ben je geen bitch (50 jaar geleden), maar een stoere zelfverzekerde grrrl. Het is maar dat jullie het weten.
Want komop zeg, als je saabje een bitch vind, moet je maurice en willem toch tiendubbele mega bitches!!!!vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')