Een over het paard gesmeten Oldenzaalse dwerg is hetquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:05 schreef riri het volgende:
[..]
En hij is nergens bang voor....echt een Pietje Bell![]()
Gebrek aan zelfkennis, net als Amanda?quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
hoe kan die bouwvakker dat nou met een strak gezicht beamen?
Lieke loopt als een bouwvakkerquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
hoe kan die bouwvakker dat nou met een strak gezicht beamen?
Hij deed het ook niet van harte hoor, kreeg het woord Feyenoord nauwelijks uit zijn strot.quote:
Maar wel mijn topdwerg!!quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:09 schreef Borga het volgende:
[..]
Een over het paard gesmeten Oldenzaalse dwerg is het
quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:11 schreef Larisje het volgende:
[..]
Maar wel mijn topdwerg!!![]()
Daar kan de rest nog een puntje aan zuigen!
"t Is een hyperventilerend adhd teringtubbie in het kwadraat, met ook, zoald riri als zei, Pietje Bell streken.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:11 schreef Larisje het volgende:
[..]
Maar wel mijn topdwerg!!![]()
Daar kan de rest nog een puntje aan zuigen!
leuk grapje en ook heel erg origineel, lang over na gedacht zekerquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:11 schreef farscapevr6 het volgende:
volgende keetr zingt ie voor ajax en dan doet ie een fopneus op
Hij heeft absoluut ook een verkeerde kant, maar over het algemeen wordt er bij en met deze "over het paard gesmeten" Oldenzaler het meeste gelachen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
"t Is een hyperventilerend adhd teringtubbie in het kwadraat, met ook, zoald riri als zei, Pietje Bell streken.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:15 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
Jan had dus alvast geoefend voor Nadia haar okselflappen.
grappen over ajaxs zijn altijd leuk........quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:15 schreef Borga het volgende:
[..]
leuk grapje en ook heel erg origineel, lang over na gedacht zeker![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
De hangtieten zijn ook aanwezig.
Zijn tv momentje hè.. even de act afmaken en dan kan hij weer rusten.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:18 schreef Katewalker het volgende:
Jaap overdrijft nu met zijn "ik benwoedendact"...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |