Tja, als je iemand beschermt zeg je altijd "Ik ben klaar met je brother!".quote:
met zulke grote ratten in het huis zullen ze toch echt wat voorzichtiger met hun spullen moeten zijn.quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:19 schreef beequeen het volgende:
Lieke is het cd'tje kwijt waar alle nummers opstaan voor de live show van a.s. vrijdag. Toeval of......
Amanda en Naad hebben aangegeven er alles aan te doen om de boel te frusteren.
Naast de beelden, hebben ze dat zinnetje ook uit de tv uitzending geknipt... heel slim.quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tja, als je iemand beschermt zeg je altijd "Ik ben klaar met je brother!".![]()
Nope, Carlos komt net binnen, Dennix schrijft nog steeds, Jaap, Huub en Lieke werken aan de live show.quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:23 schreef Copycat het volgende:
Mis ik iets?
Bla bla bla? Beetje raar antwoord. Ik schreef dat je wel 20 niet door de bocht kunnende acties op een rij kunt zetten van Huub als antwoord op dat filmpje van Brian en ik sprak over eenzijdigheid. Jij koppeld er vervolgens boetes aan, terwijl ik die nergens genoemd had. Vervolgens noem ik een boetewaardige overtreding en je gaat er niet op in......quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:55 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
bla bla bla bla bla
noem er dan 10 als het zo eenvoudig is.
Jammiequote:Op dinsdag 13 november 2007 15:28 schreef PeterNB het volgende:
De MacDennis: Slap broodje, 12 gram halfbakken vlees, rotte tomaten, laffe
augurken en een lapje slappe kaas..........
dit heeft nu lang genoeg geduurd, en er komt niks van de 10 die je makkelijk kon noemen dus laat maar. over naar de orde van de dag: niks.quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bla bla bla? Beetje raar antwoord. Ik schreef dat je wel 20 niet door de bocht kunnende acties op een rij kunt zetten van Huub als antwoord op dat filmpje van Brian en ik sprak over eenzijdigheid. Jij koppeld er vervolgens boetes aan, terwijl ik die nergens genoemd had. Vervolgens noem ik een boetewaardige overtreding en je gaat er niet op in......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |