quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:46 schreef speknek het volgende:
Mandarijnen ruiken vet lekker man.
Metro, trein, bus, één pot nat. Eten doe je thuis maarquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:44 schreef DANILXL het volgende:
ik vind het vooral ergens als iemand zit te eten om 7.30 in de bus. Dan word ik altijd misselijk
quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:46 schreef speknek het volgende:
Mandarijnen ruiken vet lekker man.
Knoflookvreters of Mandarijnenpellers naast je.quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:43 schreef Merkie het volgende:
Klacht: mensen die mandarijnen in de trein eten.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:49 schreef Rosbief het volgende:
Lekker 's ochtends in de trein een makreel weghappen.![]()
Tip van de dag!quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:00 schreef danos het volgende:
een mandarijn in de verwarming van een bus stampen zorgt wel voor nog weken plezier
Nee joh, dan moet je Trasi (garnalenpasta) in de verwarming stampen, dat zorgt voor nog jaren plezier.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:00 schreef danos het volgende:
beter dat dan een patat speciaal van de SMULLERS, een mandarijn in de verwarming van een bus stampen zorgt wel voor nog weken plezier
quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:49 schreef Rosbief het volgende:
Lekker 's ochtends in de trein een makreel weghappen.![]()
Dan moet je 's ochtends maar ontbijten.quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:44 schreef DANILXL het volgende:
ik vind het vooral ergens als iemand zit te eten om 7.30 in de bus. Dan word ik altijd misselijk
Er zijn toch helemaal geen olifantenquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:11 schreef MaGNeT het volgende:
Ik gooi onderweg altijd de schillen uit het raam tegen de olifanten.
Zie je wel dat het werkt.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:12 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Er zijn toch helemaal geen olifanten![]()
Je moet toch wat als de mandarijnen op zijn.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:13 schreef Empedocles het volgende:
eens is. overigens vind ik patat met majo nog veel ranziger ruiken. ik snap ook niet dat zoveel mensen die ranzige zooi naar binnen kunnen werken
Patatje met pindasaus?quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:44 schreef Damzkieee het volgende:
Beter dan een patatje met pindasaus naast je
ja dat heb ik dan net voor ik in de bus stapte, gedaan en dan zit ik helemaalquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:09 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Dan moet je 's ochtends maar ontbijten.![]()
mwaha, precies terwijl ik dat las zette ik net een hap in mijn appel. Ben benieuwd wat mijn collega ervan vindtquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:49 schreef Timmai het volgende:
mensen die tegenover je een appel zitten te vreten.. dat geknars en gekraak.. aaaaaaaaaaaaaargh
Friet? Nee, het is patat pindasaus. Het is sowieso geen saté want er zit geen vlees bij. En friet komt uit belgië en limburch. Hier in Nederland bakken wij rasechte patat.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:21 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Patatje met pindasaus?
Je bedoelt een frietje saté?![]()
Patat is aardappel. Daar maak je friet van.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:52 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Friet? Nee, het is patat pindasaus. Het is sowieso geen saté want er zit geen vlees bij. En friet komt uit belgië en limburch. Hier in Nederland bakken wij rasechte patat.![]()
![]()
Bullshit. Aardappel is aardappel, daar maak je patat van. Friet is gewoon een bijnaam uit België voor de grotere patatten die ze daar hebben.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:54 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Patat is aardappel. Daar maak je friet van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |