quote:Op donderdag 22 november 2007 10:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ken een Eline-Sophie. Haar zus heet Anne-Fleur. Beide wel passend in de rij.![]()
ken ook een Fleur-Ann, wat ik persoonlijk erg leuk vind. (zag in het lijstje Liedewij, vind ik ook mooi!)
Nee die staat hierquote:Op donderdag 22 november 2007 10:51 schreef Noli. het volgende:
Amaaaaaaaaaaaliaaaaaaaaaaaaaa staat niet eens in dat lijstje.![]()
quote:Op donderdag 22 november 2007 11:06 schreef jellyrose het volgende:
Ik vind Vivienne ook wel deftig heur..![]()
quote:Op donderdag 22 november 2007 11:06 schreef jellyrose het volgende:
Ik vind Vivienne ook wel deftig heur..![]()
Afgekort wordt dat al gauw Muus, Maar en, ehh.. Mintje?quote:Op donderdag 22 november 2007 11:45 schreef Vivi het volgende:
Ik zag trouwens een interview in een of ander blad voor ouders met een moeder, haar dochters heetten "Muze", "Mare" en "Mint"
Hey bedankt he!quote:Op donderdag 22 november 2007 12:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Dat schoot mij ook net te binnen.
Hoewel... sommige mensen trekken het dan natuurlijk ook wel weer een beetje in het ordinaire...![]()
Ehh, wel als je het op z'n Engels uitspreekt, maar mijn naam is op z'n Frans, zeg maarquote:Op donderdag 22 november 2007 13:30 schreef Moonah het volgende:
Ik zeg altijd 'Vivviejun'. Is dat niet goed?
Zoals een van mijn all time film favorieten!quote:Op donderdag 22 november 2007 13:30 schreef Moonah het volgende:
Ik zeg altijd 'Vivviejun'. Is dat niet goed?
Jah, of uit:quote:Op donderdag 22 november 2007 13:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zoals een van mijn all time film favorieten!
Pretty Woman!![]()
Viev
Zo kan je Frédérique prima uitspreken als Frederiekequote:Op donderdag 22 november 2007 13:30 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ehh, wel als je het op z'n Engels uitspreekt, maar mijn naam is op z'n Frans, zeg maar
quote:Op donderdag 22 november 2007 13:36 schreef Vivi het volgende:
Ik ben genoemd naar de straat waar ik ben verwekt.. "Rue de Vivienne" in Parijs![]()
![]()
Ach, je kan het slechter treffen dan toch?quote:Op donderdag 22 november 2007 13:36 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jah, of uit:
[ afbeelding ]
Moonah, nee, ik ben geen Francaise, maar half Italiaans.
Ik ben genoemd naar de straat waar ik ben verwekt.. "Rue de Vivienne" in Parijs![]()
![]()
Ja, ik weet. Kon de accent circonflexe niet vinden. En de C-cedille ook niet.quote:Op donderdag 22 november 2007 13:34 schreef bixister het volgende:
êtes smakelijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |