Nika vind ik een heel mooie naam voor een meisje.quote:Op donderdag 29 november 2007 10:31 schreef KD-fotografie het volgende:
donnahvh, hier zijn onze korte meisjesnamenlijst.
Lana viel bij ons overigens af aangezien onze kat zo heet.
Nika
Ja, Kaatje is liefquote:Op zaterdag 1 december 2007 09:44 schreef texelonia het volgende:
Wat vinden jullie van Kaatje?
Ik vind het aan de ene kant zo'n leuke naamMaar aan de andere kant 'hoor' ik het nog niet zo voor me. "Kaatje kom je eten?" "Hallo, ik ben Kaatje"
Ik vind dat toch allemaal namen met een hoog poppenkast/stripfiguren gehalte hoorquote:Op zaterdag 1 december 2007 13:19 schreef Principessa het volgende:
Katrien/Katrijn vind ik ook leuk... Keetje en Kaatje vind ik echt superschattig, maar dat is meteen ook het nadeel vind ik dan
tsja, namen komen nou eenmaal op meerdere plaatsen voor. het zijn evengoed heel normale namen in mijn ogen. ik vind 't wel wat anders als je je kind een naam zou geven die alleen maar in een strip of ander verhaal voorkomt. sidonia, kom es eten!quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:21 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Ik vind dat toch allemaal namen met een hoog poppenkast/stripfiguren gehalte hoor
quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:30 schreef bixister het volgende:
[..]
tsja, namen komen nou eenmaal op meerdere plaatsen voor. het zijn evengoed heel normale namen in mijn ogen. ik vind 't wel wat anders als je je kind een naam zou geven die alleen maar in een strip of ander verhaal voorkomt. schanulleke, kom es eten!
Sidonia is net even erger ja hahahaquote:Op zaterdag 1 december 2007 13:34 schreef bixister het volgende:
sorry, ik had 'm net veranderd in sidonia. vond ik nog zieliger voor 't kind.
hihi ja da's beter dan 'Schan!, aan tafel!'quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:35 schreef Brighteyes het volgende:
Maar daar kan je wel weer heel stoer 'Sid' van maken.
quote:Op donderdag 29 november 2007 10:31 schreef KD-fotografie het volgende:
donnahvh, hier zijn onze korte meisjesnamenlijst.
Lana viel bij ons overigens af aangezien onze kat zo heet.
Nika
Evi
Mila
Lynn
Tess
Luna
Jill
Romy
Dana
Mara
Liz
Joy
Kaya
Jara
Aila
Anka
Caro
Fay
Keva
Isa
Asja
Kate
Amra
Sari
Lena
Liva
quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:21 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Ik vind dat toch allemaal namen met een hoog poppenkast/stripfiguren gehalte hoor
quote:Op donderdag 29 november 2007 14:18 schreef Fuente het volgende:
Gijsvoor een jongen, vind ik ook erg leuk! Wat vinden jullie?
Het moet maar een jongen worden..want voor een meisje weet ik het nog steeds nietquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:21 schreef Lishe het volgende:
Lene?
Jullie preke Ive toch uit als ieve Cattie? Dan vind ik een naam die niet op -e eindigt eigenlijk leuker erbij. Of het moet een -je zijn, da's gewoon schattig vind ik, en niet nog een keer hetzelfde.
Maneki, zijn jullie er al uit? (Kaatje.... Dat vind ik zoooo lief!)
AH, ik zit met mijn neus te lezen, ik ging ervan uit dat de zoons van die zussen nu Elin heten, maar het ging inderdaad om de meisjesnaamquote:Op dinsdag 4 december 2007 10:28 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zie hem hierboven toch ook alleen als meisjes-suggestie, of kijk ik weer eens met mijn neus.
Anyway... Elin is ok!![]()
Ik ken die naam eig. alleen vanuit 'De co-assistente'.
Klopt, we spreken het uit als Ieve.quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:21 schreef Lishe het volgende:
Lene?
Jullie preke Ive toch uit als ieve Cattie? Dan vind ik een naam die niet op -e eindigt eigenlijk leuker erbij. Of het moet een -je zijn, da's gewoon schattig vind ik, en niet nog een keer hetzelfde.
Maneki, zijn jullie er al uit? (Kaatje.... Dat vind ik zoooo lief!)
Iselin, wat een leuke naam zeg!quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:13 schreef Vivi het volgende:
Ik vind Minne ook niet leuk
Ik vind Faye zo leuk
Ik las nog een paar grappige: Meis/Mijs en Iselin
In het Italiaans betekent dat "Licht" (Loetsje)quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:03 schreef cattie het volgende:
Ik zag trouwens ergens Luce staan, hoe zouden jullie dat uitspreken? "Loetsje"of "Luse"?
Zo wilde ik Dean ook noemenquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:18 schreef Brighteyes het volgende:
Ik was een tijdje helemaal weg van 'Fauve' van Mistral's Daughter.
Hele mooie naamquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:15 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik vind Diane ook wel een hele sjieke naam.
Zoals Vivi al schreef, op z'n Italiaans. Bij Luse mis ik toch ietsquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:03 schreef cattie het volgende:
Ik zag trouwens ergens Luce staan, hoe zouden jullie dat uitspreken? "Loetsje"of "Luse"?
Ik dacht er gelijk 'Yakult' achterquote:Op woensdag 5 december 2007 22:13 schreef lcicle het volgende:
Nu ben ik eens even op Hyves rond gaan struinen voor naam-inspiratie. Er zijn daar groepen die 'mooie bijzondere namen' enzo heten. Kom ik iemand tegen die het volgende typt:
Onze kids heetten (!?) Yoralt, Yariche, Yerdian dan zijn 3 boys en 2 meiden met de namen Yichinde en Yulenthe.
Mķjn god!
quote:Op woensdag 5 december 2007 22:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik dacht er gelijk 'Yakult' achter
quote:Op woensdag 5 december 2007 22:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik dacht er gelijk 'Yakult' achter
Basquote:Op donderdag 6 december 2007 11:58 schreef bixister het volgende:
ik vind joost wel een hele leuke naam. maar de namen die jullie nu hebben ook hoor! trouwens, ik weet nu de 3e naam niet meer. bram, daan en ..?
(anna zit met 't nieuwe little people kerststalletje te spelen en beweert zojuist heel stellig dat jozef eigenlijk joost heet)
wennie, da's al best snel, spannend! lastig dat julle smaken zo uiteenlopen. heb je zelf al wel lijstjes aangelegd? zou ik niet kunnen laten hoor.
Juf ik kan mijn naam niet schrijvenquote:Op woensdag 5 december 2007 22:20 schreef lcicle het volgende:
Nee dan dit:
Whynohna hebben we zelf op deze manier bedacht. Maar de orginele is anders, en die komt van de Amerikaanse actrice Winona Ryder.
Really!?
Vandaar ook dequote:Op donderdag 6 december 2007 13:53 schreef bixister het volgende:
en lishe, zo is 't juist precies mooi poėtisch, LNA. eva erbij zou over the top geweest zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |