quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:27 schreef Maneki.Neko het volgende:
Dice..zielig hoor!
Ik wil leuke meisjesnamen van jullie horen, in de zelfde stijl als Emma, Laura, Julia (die worden het niet dus)
Gewoon hollands, geen vergezochte dingen..niet beginnend en/of eindigend met S en A
Ik weet het namelijk echt niet meer
quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
Lotte, Kelly, Suzanne, Nina, Noortje
quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:32 schreef Ynske het volgende:
Elsje, Ellie, Esther, Maud, Mirjam, Linde, Carin, indy
quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Floor(tje)
Fleur(tje)
Marith
Myrthe
Lisa/Liza/Lize/Lis
Lotte
Lieke
Eve
Anne
Iris
Ilse
Anouk
Femke
Maud
Britt
Kim
Esther
Chantal
Maaike
Meike
Joyce
Marieke
Die wilde ik ook voorstellenquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:43 schreef Ynske het volgende:
Elle
Was hier eigenlijk ook zo.quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:07 schreef Fuente het volgende:
Ik vind Hanna ook een supernaam! Hanne ook, maar daar is manlief weer niet zo kapot van.
Sofia vinden we allebei mooi op dit moment.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:11 schreef 1DIOOT het volgende:
ik vind kirsten een mooie naam (maar die staat al in de lijst)
doet me ook denken aan me ex met dr groote tieten
Jikke verrek, die zat bij mij in de klasquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:14 schreef Sjeen het volgende:
J, T en Anne
J, T en Inge
J, T en Marit
J, T en Marieke
J, T en Laurien
J, T en Marjolein
J, T en Jikke
J, T en Elvi
J, T en Gitte
J, T en Eva
Nee, want Isa is een hele mooie naam natuurlijkquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:13 schreef Ynske het volgende:
Zijn jullie nooit bang dat je achteraf de naam van je kindje toch niet meer je van het vind? Of dat je kind graag anders genoemd wil worden.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nee, want Isa is een hele mooie naam natuurlijk
Overigens is haar oficiële naam 'Isabel' (wist je al) en als ze zou willen, kan ze die gewoon gebruiken later of en afgeleide daarvan...
Of ze krijgt gewoon een vriendje die een koosnaampje voor haar bedenkt, wat vervolgens de vriendenkring en de rest van de wereld overneemt
Nee het enige wat ik jammer vind is dat we Tijmen nu niet meer voor een volgend kind kunnen gebruikenquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:13 schreef Ynske het volgende:
Zijn jullie nooit bang dat je achteraf de naam van je kindje toch niet meer je van het vind? Of dat je kind graag anders genoemd wil worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |