omdat die ALTIJD als eerste hebben zien aankomen .....ver voor er iets gebeurde dat zaken zouden escaleren en elke keer hebben de streamers gelijk gekregen...ik neem één voorbeeld uit de velen....het moment dat Natasia weer even het huis in zou komen.....we hebben ervoor gewaarschuwd dat dat uit de hand zou gaan lopen maar ze lieten het gewoon dorgaan....quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:09 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
waarom zouden ze in gods naam moeten luisteren naar de streamers?
Valt niks tegen te doen.Ja gewoon niet meer kijken is de beste oplossing.Maar tegen beter weten in blijf je het toch volgen en hoop je elke keer op eens iets anders dan Huub en Lieke pakken.Maar wat krijg je een gestoorde gek die misschien een moord gaat plegen en dat is allemaal vrij normaal om te zeggen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:22 schreef Oma1 het volgende:
het is duizend maal erger als ik dacht ik kots hier van die etalage poppen bijna ophaar blote kont erg wijf ik heb er nu echt geen woorden voor wat moeten wij als kijker hier aan doen help me a.u.b
dit is haar uitje.... hoop dat ze een klein ongelukje krijgen.... niets ernstigs, maar toch dat ze beiden een paar weekjes in het ziekenhuis moeten blijvenquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:27 schreef blomst het volgende:
Nadia mag mee met jan.
Neeeeeeeeeee!quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:27 schreef beequeen het volgende:
Goffer de goffer, Naad mag met Jan mee naar Eindhoven. Haar beloning voor het treiteren van Lieke.![]()
Hoop dat ze drie dagen weg blijft.Heerlijk geen Nadia op de streams.quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:27 schreef beequeen het volgende:
Goffer de goffer, Naad mag met Jan mee naar Eindhoven. Haar beloning voor het treiteren van Lieke.![]()
Flink gasgeven pleasequote:Op dinsdag 13 november 2007 11:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeee!
Ik blijf heel de dag binnen. Oh nee, wacht. Ik heb vanavond een eetafspraak. Als er vanavond nieuws komt dat Nadia overreden is door een rode bolide, sturen jullie me dan kaartjes in het gevang?
Wat denk jezelf!quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:34 schreef beequeen het volgende:
Tuurlijk, Lieke's jurk heeft geen prioriteit, eerst die van Amanda en dan de jurk van Naad.
Daar heeft hij meer werk aan. Zou het stiekum een compliment zijn voor Lieke?![]()
Ik vind dat hij het er wel dik bovenop legt dat hij Lieke niet zo zou mogen.. hoop toch stiekum dat het een opzetje is om uiteindelijk Lieke juist wel mee te nemen naar die show.quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:33 schreef petraa het volgende:
[ afbeelding ]
Hij wacht met de jurk van Lieke het langst!!!! Klootzak
quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:31 schreef petraa het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben niet jaloers hoor!!!
En dan het liefst met de aankondiging dat Brian een moord gaat plegen.Blijf dat nog steeds erg vinden.quote:
Lezen jullie weer mee, DGK?quote:23:31 - Nóg een verrassing!
Naast zijn verblijf heeft Janice nóg een verrassing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |