Je zou voor de grap de cos van vannacht even door moeten lezen. Hij heeft het helemaal afgekraakt, vergeleek het o.a. met een bos shag.quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:10 schreef beequeen het volgende:
Jan begint weer over het haar van Amanda.
Jan: Het voelt ook echt als stro.![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:19 schreef Kaleddis het volgende:
Rik uit BB kon ook zo goed overweg met de naaimachine. Begin nu te begrijpen waarom![]()
WTF, Lieke een boete???? En Nadia dan?? Of Dennis. Alleen het feit dat Jaap geen boete krijgt is gerechtvaardigd.quote:Naar aanleiding van de gebeurtenissen van afgelopen weekend krijgen Huub, Brain, Lieke en Amanda een boete van 1000 euro van de borg en 100.000 van de Jackpot.
Jaap krijgt voor zijn bemiddelende optreden 100 contactpunten
tuuuuurlijk, die regels kennen we allemaal wel zo langzamerhand, als het uitkomt worden ze aan de kant geschoven.quote:Verder staat er een wijzing in de regels in, Als een miljonair er uit gezet word wegens het overtreden van de regels kan deze vanaf nu vervangen worden
RAT moet er uit.quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:16 schreef riri het volgende:
Moet je Brian zien zitten...hij voelt zich zo sterk door zijn 2 meiden
Daar moest ik vanochtend ook aan denken, Jan en José........beetje teveel van het goede.quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:36 schreef 2live het volgende:
[..]
Neuh, Palma is er niet, dat scheelt.![]()
Naad is de grootste hoer in dat hok en het lievelingtje van Flens, ze volgt slaafs de orders van haar op.quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:37 schreef Prosac het volgende:
WTF, Lieke een boete???? En Nadia dan?? Of Dennis. Alleen het feit dat Jaap geen boete krijgt is gerechtvaardigd.
(Modeshow)quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:34 schreef riri het volgende:
Amanda is veel te klein (en te dik nu) om een show te lopen....Nadia te dik
Sterrenbeelden, uitgaansgelegenheden en Gucci?quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:54 schreef kit2u het volgende:
diepte interview.
Precies. Ik lees met verbazing dat er al weer een maatje voor de tokkies binnen is gekomen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:57 schreef rooie3 het volgende:
Nou wat is het toch weer leuk daar.Weer een vriendje voor Amanda erin.En nu krijgen we weer de hele tijd mode,mode en vast weer een ombouwing.
De orders zullen wel zijn of ze wel of niet een team met Dennis moet vormen, Nadia geeft daar een geheel eigen invulling aan.quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Naad is de grootste hoer in dat hok en het lievelingtje van Flens, ze volgt slaafs de orders van haar op.
Neuken, niet neuken, neuken, niet neuken.
Niet echt maar de dame van RTL noemt het douche incident en Amanda zegt dat Brian haar alleen maar wilde tegenhouden omdat Huub en Lieke agressief waren.quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sterrenbeelden, uitgaansgelegenheden en Gucci?
Dat dus.quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:01 schreef riri het volgende:
hoop dat als ze dit uitzenden tegelijk even de beelden laten zien van wat er in de douche heeft afgespeeld
Nee we wachten nu op het moment dat Huub het ziekenhuis word ingeslagen .quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:02 schreef Lobasca het volgende:
Nederland hoeft niet bang te zijn dat Brian Amanda nog met één vinger aanraakt.
Afgelopen dagen had Brian het zelfs over moordneigingingen die hij bijna niet meer kan onderdrukken en deze creep laten ze dus aan het woordquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee we wachten nu op het moment dat Huub het ziekenhuis word ingeslagen .
waarom zouden ze in gods naam moeten luisteren naar de streamers?quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:07 schreef riri het volgende:
[..]
Afgelopen dagen had Brian het zelfs over moordneigingingen die hij bijna niet meer kan onderdrukken en deze creep laten ze dus aan het woord![]()
Wachten is op iemand die in een kist afgevoerd wordt....en dan nog dringt het nog niet tot ze door hoe slecht ze hebben geluisterd naar de streamers
Wat denk jij nou.Huub,Lieke en Jaap mogen niks zeggen.Ze hebben liever de tokkies op tv,want die geven stomme antwoorden en maken Huub en Lieke weer lekker zwart.quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:07 schreef blomst het volgende:
Hebben ze Lieke ook wat gevraagd?
Zitten JHL ook helemaal niet bij het gesprek? (heb geen streams hier0quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat denk jij nou.Huub,Lieke en Jaap mogen niks zeggen.Ze hebben liever de tokkies op tv,want die geven stomme antwoorden en maken Huub en Lieke weer lekker zwart.
(Brian had gisteren vermoord-neigingen richting Huub en Lieke)quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:02 schreef beequeen het volgende:
Brian heeft zijn verhaal mogen doen maar aan Huub
wordt dus niks gevraagd, hoe opvallend weer.
Jan zal wel bedoelen niet 'hoerig' genoeg.. en daar heeft ie dan gelijk in!quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:56 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Modeshow)
Jan : Lieke is niet mijn type vrouw, niet vrouwelijk genoeg.
Met zo'n beschermengel heb je geen psychopatisch vriendje nodig, denk ik dan maar.quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:11 schreef tuinfluiter het volgende:
Brian: Ik heb mijn meisje naar de douche gebracht, het kwam door Lieke en Huub, Lieke bleef zuigen,
ik deed het om Amanda te beschermen, ik vind het ook niet goed , maar ik was samen met Amanda in
een emotie, ik vond het rot, maar ik wilde haar naar een rustiger plek brengen, Ik bescherm haar,
ik hou veel van Amanda, ik doe alles eraan om haar te beschermen.
Jaap heeft alles gehoord.Dus hij zal het wel tegen Huub zeggen dat Huub de schuld kreeg.Maar ja Huub mag natuurlijk niks zeggen,want voor je het weet zie je Huub door het raam vliegen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zitten JHL ook helemaal niet bij het gesprek? (heb geen streams hier0
Ik zie Albert Verlinde er wel voor aan om nog een kutopmerking over Brians 'goede daden' te maken hoor.quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat denk jij nou.Huub,Lieke en Jaap mogen niks zeggen.Ze hebben liever de tokkies op tv,want die geven stomme antwoorden en maken Huub en Lieke weer lekker zwart.
Mja, ik weet het niet. Bij vorige items over DGK in Boulevard was hij ook niet echt scherp. Ik hoop het natuurlijk wél.quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:14 schreef 2live het volgende:
Ik zie Albert Verlinde er wel voor aan om nog een kutopmerking over Brians 'goede daden' te maken hoor.![]()
ik ben het spoor al een tijdje kwijt..... streamen wordt ook steeds minder leuk, door al dat gedraai van het hokje, (WAAR JE GEMARTELD EN GEMANIPULEERD WORDTquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:13 schreef riri het volgende:
En weer alle aandacht die naar Amanda en Nadia uitgaat....
ik denk dat velen het hier niet meer snappen
Je weet toch niet wat je hoort , Huub en Lieke die zich niet mogen/kunnen verdedigen, schandalig.quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met zo'n beschermengel heb je geen psychopatisch vriendje nodig, denk ik dan maar.
Ontluisterend hoe ze deze walgelijke actie op zo'n foute manier blijven goedkeuren.
JanneMAN mag straks zeker de bruidsjurk van Amanda ontwerpenquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:17 schreef beequeen het volgende:
Je vraagt je ook af wat dit te maken heeft met Jan maar als ik er over nadenk vallen alle puzzelstukjes op zijn plaats.
wat zeg je? De COS ging even op slot.quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:16 schreef Desii het volgende:
[..]
ik ben het spoor al een tijdje kwijt..... streamen wordt ook steeds minder leuk, door al dat gedraai van het hokje, (WAAR JE GEMARTELD EN GEMANIPULEERD WORDT) krijg ik nou ook een COS-SL en een waarschuwing
![]()
Samen met het douche incident zoals dat in eerste instantie in de voorbeschouwing op internet werd vertoond.quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:18 schreef Prosac het volgende:
wat zeg je? De COS ging even op slot.
Misschien moet iemand dat filmpje met die moordneigingen van Brian even naar RTL B. sturen.
wil Huub een roze jurk.... ist tie travo geworden?quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:19 schreef rooie3 het volgende:
En Huub wil een roze jurk met nog iets.Huub zal ook kotsmisselijk van die zooi worden.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:18 schreef Prosac het volgende:
[..]
wat zeg je? De COS ging even op slot.
Misschien moet iemand dat filmpje met die moordneigingen van Brian even naar RTL B. sturen.
Eigenlijk bedoelde ik dat Brian de gelegenheid kreeg zijn kant van het verhaal te doen over het douche incident, dat heeft toch niks te maken met de komst van Jan.quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
JanneMAN mag straks zeker de bruidsjurk van Amanda ontwerpen.
Eigenlijk is dat toch vrij hard en onbeschoft om te zeggen. Helemaal als je net een paar uurtjes binnen bent. Maar wie weet beoordeeld de jury anders. Lijkt me duidelijk in opdracht van de febo. Maar we zullen zien hoe dit vieze spelletje gespeld wordt.quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:56 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Modeshow)
Jan : Lieke is niet mijn type vrouw, niet vrouwelijk genoeg.
streams uitzetten.quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:22 schreef Oma1 het volgende:
het is duizend maal erger als ik dacht ik kots hier van die etalage poppen bijna ophaar blote kont erg wijf ik heb er nu echt geen woorden voor wat moeten wij als kijker hier aan doen help me a.u.b
quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:21 schreef petraa het volgende:
[..]
IK heb vorige week het douche filmpje gestuurd en het verhaal van wat ervoor gebeurde en wat doen ze !!! Ze gaan Brian en Amanda interviewen
![]()
Ja denk het.Huub wou ook gewoon wat zeggen en denkt ook wat een gezeik zeg.quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:21 schreef Desii het volgende:
[..]
wil Huub een roze jurk.... ist tie travo geworden?
Aha, op die fiets. Ja, zoals het er nu uitziet, lijkt het op een slinkse manier om Brian's daden recht te praten. Ben dan ook heel benieuw of en zo ja hoe dit deel van het interview de uitzending haalt.quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:22 schreef beequeen het volgende:
Eigenlijk bedoelde ik dat Brian de gelegenheid kreeg zijn kant van het verhaal te doen over het douche incident, dat heeft toch niks te maken met de komst van Jan.
Ik heb het ook naar Telegraaf gestuurd en sbs en die doen er al helemaal geen zak mee. En je zou zeggen dat RTL boulevard toch wel objectief moet zijn ook al is het RTL. Ze waren altijd wel kritisch over DGKquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:23 schreef easy-going het volgende:
[..]
Wat snappen jullie niet aan RTL Boulevard????
Nee heeft hij nog niet gezegd, hij heeft wel gezegd dat hij N en A meer girls vindt dan Liekequote:Op dinsdag 13 november 2007 11:23 schreef blomst het volgende:
Heeft die Jan dat al recht in Lieke haar gezicht gezegd?
Ik hoorde hem vanochtend zeggen dat hij liever recht in het gezicht krijgt dan achter zijn rug om. dus ik ben wel benieuwd of hij het wel in iemand zijn gezicht durft te zeggen wat hij denkt.
omdat die ALTIJD als eerste hebben zien aankomen .....ver voor er iets gebeurde dat zaken zouden escaleren en elke keer hebben de streamers gelijk gekregen...ik neem één voorbeeld uit de velen....het moment dat Natasia weer even het huis in zou komen.....we hebben ervoor gewaarschuwd dat dat uit de hand zou gaan lopen maar ze lieten het gewoon dorgaan....quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:09 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
waarom zouden ze in gods naam moeten luisteren naar de streamers?
Valt niks tegen te doen.Ja gewoon niet meer kijken is de beste oplossing.Maar tegen beter weten in blijf je het toch volgen en hoop je elke keer op eens iets anders dan Huub en Lieke pakken.Maar wat krijg je een gestoorde gek die misschien een moord gaat plegen en dat is allemaal vrij normaal om te zeggen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:22 schreef Oma1 het volgende:
het is duizend maal erger als ik dacht ik kots hier van die etalage poppen bijna ophaar blote kont erg wijf ik heb er nu echt geen woorden voor wat moeten wij als kijker hier aan doen help me a.u.b
dit is haar uitje.... hoop dat ze een klein ongelukje krijgen.... niets ernstigs, maar toch dat ze beiden een paar weekjes in het ziekenhuis moeten blijvenquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:27 schreef blomst het volgende:
Nadia mag mee met jan.
Neeeeeeeeeee!quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:27 schreef beequeen het volgende:
Goffer de goffer, Naad mag met Jan mee naar Eindhoven. Haar beloning voor het treiteren van Lieke.![]()
Hoop dat ze drie dagen weg blijft.Heerlijk geen Nadia op de streams.quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:27 schreef beequeen het volgende:
Goffer de goffer, Naad mag met Jan mee naar Eindhoven. Haar beloning voor het treiteren van Lieke.![]()
Flink gasgeven pleasequote:Op dinsdag 13 november 2007 11:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeee!
Ik blijf heel de dag binnen. Oh nee, wacht. Ik heb vanavond een eetafspraak. Als er vanavond nieuws komt dat Nadia overreden is door een rode bolide, sturen jullie me dan kaartjes in het gevang?
Wat denk jezelf!quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:34 schreef beequeen het volgende:
Tuurlijk, Lieke's jurk heeft geen prioriteit, eerst die van Amanda en dan de jurk van Naad.
Daar heeft hij meer werk aan. Zou het stiekum een compliment zijn voor Lieke?![]()
Ik vind dat hij het er wel dik bovenop legt dat hij Lieke niet zo zou mogen.. hoop toch stiekum dat het een opzetje is om uiteindelijk Lieke juist wel mee te nemen naar die show.quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:33 schreef petraa het volgende:
[ afbeelding ]
Hij wacht met de jurk van Lieke het langst!!!! Klootzak
quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:31 schreef petraa het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben niet jaloers hoor!!!
En dan het liefst met de aankondiging dat Brian een moord gaat plegen.Blijf dat nog steeds erg vinden.quote:
Lezen jullie weer mee, DGK?quote:23:31 - Nóg een verrassing!
Naast zijn verblijf heeft Janice nóg een verrassing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |