Dat zou voor een homo toch juist een pre moeten zijn?quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:56 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Modeshow)
Jan : Lieke is niet mijn type vrouw, niet vrouwelijk genoeg.
Ik mag toch hopen dat zij bij het interview met Brian even laten zien hoe het werkelijk ging.quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet echt maar de dame van RTL noemt het douche incident en Amanda zegt dat Brian haar alleen maar wilde tegenhouden omdat Huub en Lieke agressief waren.
De RTL dame vraagt of ze nu ondergeschikt aan Brian maar Amanda ontkent.
Brian kijkt niet happy maar zegt nu dat hij er spijt van heeft en natuurlijk krijgen Huub en Lieke weer de schuld, ze bleven zuigen.
Weg met die RATquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Valt niks tegen te doen.Ja gewoon niet meer kijken is de beste oplossing.Maar tegen beter weten in blijf je het toch volgen en hoop je elke keer op eens iets anders dan Huub en Lieke pakken.Maar wat krijg je een gestoorde gek die misschien een moord gaat plegen en dat is allemaal vrij normaal om te zeggen.
Is er een filmpje van dat gesprek van Brian en Amanda, waar hij dat zei?quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En dan het liefst met de aankondiging dat Brian een moord gaat plegen.Blijf dat nog steeds erg vinden.![]()
SILICONE SNOLquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:47 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat zij bij het interview met Brian even laten zien hoe het werkelijk ging.
Wie begon er met aanraken?????De heilige ST brian himself.(daarom ging Dennis nog Huub en Jaap halen)
Wie was aan het zuigen????Het snolletje van de heilige St Brian.(zoals gewoonlijk)
Alleen lult hij nou constant achter de rug van Lieke om.quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch kan ik die Janice wel volgen. Amanda is veel meer vrouwelijk dan Lieke. Lieke is het sportieve type. Dat hij zo recht voor z'n raap vertelde hoe hij over de mensen dacht was op verzoek van Huub. Die vroeg er expliciet naar.......
Hij lult over iedereen, of ze er nu bij zijn of niet. Ik zie hem daarin niet echt onderscheid maken tot nu toe. Het is gewoon een oud wijf.....quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Alleen lult hij nou constant achter de rug van Lieke om.
Janice zei zelf, dat hij er niet van hield dat mensen achter zijn rug om praten; dit naar aanleiding van het filmpje van gisteravond, waarbij enkele andere catwalk-tegenstanders, hem te druk vonden...quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch kan ik die Janice wel volgen. Amanda is veel meer vrouwelijk dan Lieke. Lieke is het sportieve type. Dat hij zo recht voor z'n raap vertelde hoe hij over de mensen dacht was op verzoek van Huub. Die vroeg er expliciet naar.......
Klopt, maar hij praat toch ook niet echt slecht over anderen (althans, ik heb het nog niet gehoord), in die zin dat hij ze bewust zwart aan het maken is? Hij ouweneelt gewoon aan één stuk door over van alles en wat hij vindt.....quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:56 schreef Desii het volgende:
[..]
Janice zei zelf, dat hij er niet van hield dat mensen achter zijn rug om praten; dit naar aanleiding van het filmpje van gisteravond, waarbij enkele andere catwalk-tegenstanders, hem te druk vonden...
Daarop zei hij zelf, zeg het dan in mijn gezicht
Ik denk dat het wel verschil maakt of je iemand op tv ziet of IRL. Jan kent Nadia ook alleen maar van tv, ik denk dat hij nog wel schrikt als hij voor haar een jurk gaat maken, ze heeft een onmogelijk figuur voor een catwalkmodel.quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:55 schreef Clank het volgende:
Jan is nu al 'confused'.
Hij dacht dat Nadia het meest geschikt zou zijn om de show te lopen.. maar Amanda en Lieke zijn ook wel geschikt.
Nadia en Amanda gaan zich de komende tijd in alle bochten wurmen om maar in de gunst bij Jan te komen verwacht ik.
Ajb.quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:48 schreef Varen het volgende:
[..]
Is er een filmpje van dat gesprek van Brian en Amanda, waar hij dat zei?
En een linkje van het douchescherm gebeuren?
Email adres RTL boulevard: rtlboulevard@rtl.nl
Nadia mag Huub en Lieke niet, zijn antwoord dan hebben we een overeenkomst.quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Klopt, maar hij praat toch ook niet echt slecht over anderen (althans, ik heb het nog niet gehoord), in die zin dat hij ze bewust zwart aan het maken is? Hij ouweneelt gewoon aan één stuk door over van alles en wat hij vindt.....
Gewoon een vermoeiend menneke......
Persoonlijk heb ik meer moeite met het schoppen van dat glas. Brian had iemadn wel het licht uit de ogen kunnen schoppen. De beveiliging had desnoods Amanda nog wel kunnen redden.quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:48 schreef Varen het volgende:
[..]
Is er een filmpje van dat gesprek van Brian en Amanda, waar hij dat zei?
En een linkje van het douchescherm gebeuren?
Email adres RTL boulevard: rtlboulevard@rtl.nl
Dat verteld iedereen die daar komt......en ze liegen volgens mij allemaal. Hij wist vrij veel te vertellen gisteren...quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:08 schreef blomst het volgende:
[..]
Hij kent de mensen in de kooi amper, vertelde hij gisteren.
Heeft hij dat echt gezegd ??? Wat een kloothommel.quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:08 schreef blomst het volgende:
[..]
Nadia mag Huub en Lieke niet, zijn antwoord dan hebben we een overeenkomst.
Hij kent de mensen in de kooi amper, vertelde hij gisteren.
De butler? Die plots niet meer welkom is en niemand die aan haar aangeeft waarom niet?quote:
Bedoel je Ellen?quote:
De butler die voor Huub en Lieke was en daarom niet meer welkom is.quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:11 schreef akveor het volgende:
[..]
De butler? Die plots niet meer welkom is en niemand die aan haar aangeeft waarom niet?
Dat zei ze dus niet. Ik hoorde wel iets over hele mooie schoenen voor onder de nieuwe jurk.quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:10 schreef petraa het volgende:
Waarom kwam Amanda zo vrolijk van achter vandaan ?
Ik begrijp gewoon niet dat een gastspeler die net een paar uur in de villa zich zulke uitspraken kan veroorloven. Overigens vind ik dat de febo moet kappen met het spel en de wannabees gewoon met z'n allen naar de finale moet laten sukkelen. De gastspeler zou de wannabees slechts een spiegel moeten voorhouden en zich verder nergens mee moeten bemoeien op dit moment. Hiermee blijft alles op scherp staan en ik denk dat daar nu geen behoefte aan is.quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Heeft hij dat echt gezegd ??? Wat een kloothommel.
Zo hé, die slow mo van het douche incident.quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:19 schreef riri het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=eJynInM71BI&eurl=http://www.nowlive.eu/index.php?action=topic&forum=23&topic=2&start=15
Lang niet alle helaas.quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo hé, die slow mo van het douche incident.![]()
Alle mooie momenten van Brian op een rijtje.
Ik was er wel een paar vergeten.quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Me dochter kijkt nooit DGK, ze staat achter me en vraagt zo en mag die gewoon in dat programma blijven zitten.quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tjongejongejongejonge! Die moet echt naar huis!quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:19 schreef riri het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=eJynInM71BI&eurl=http://www.nowlive.eu/index.php?action=topic&forum=23&topic=2&start=15
Wow....quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:27 schreef riri het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=52133
quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:27 schreef riri het volgende:
Wat is het toch een engerd met die rare schokken, brrrrrr.quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:27 schreef riri het volgende:
Ik vind het onverantwoord om die jongen daar nog langer te houden! Hij moet regelrecht naar het ziekenhuis of een psychiatrische inrichting.quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:27 schreef riri het volgende:
En wat denk je dan als vrouw als je daar bij zit; wat hou ik toch veel van die man?quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat is het toch een engerd met die rare schokken, brrrrrr.
Maar verder loopt het wel goed te gaan met Bri hoor!quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:27 schreef riri het volgende:
Weg met die RATquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat is het toch een engerd met die rare schokken, brrrrrr.
Is het niet gewoon de hik?quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze is echt eng!![]()
Ik had er vorige week wel over gelezen hier, maar het niet gezien, het is om bang van te worden.
Dat blijf ik dus een raadsel vinden, Je voelt toch dat hij zit te schokken als een gek en Amanda weet wat dat wil zeggen, hij staat op het punt helemaal para te worden maar ze blijft gewoon zitten.quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:38 schreef 2live het volgende:
[..]
En wat denk je dan als vrouw als je daar bij zit; wat hou ik toch veel van die man?![]()
Ik zou zeggen; Ren voordat het te laat is, wat een creep.![]()
Yes, sure.quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:41 schreef Lobasca het volgende:
Dat kan 'ie dan weer wel goed; Electric Boogie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |