quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ZIt je stiekem mee te lezen @ ksc?
Ben ik met je eens.quote:
Welkomquote:
Hoi Deanquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:47 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, die nieuwe OP is superstoer
PB
Onze andere Zweedse held!
Welkomquote:
welkomquote:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:58 schreef Deansensitized het volgende:
Ik loop ook wel eens tijdens mijn stage
quote:
niks meer van gemerkt naar haar dipje gisterquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:39 schreef ChatGirl het volgende:
HM, sterkte.
Waar is Loontjah trouwens?
quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:48 schreef HansU het volgende:
ugh, ik loop gehandicapt stage vandaag.
Ging gister hardlopen en struikelde over een tramspoor..
M'n hele rechterhand en elleboog ligt open. Muist nogal klote
Goh wat is het dan mooi dat je in een niet al te grootte stad woont, dan heb je geen tramquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:48 schreef HansU het volgende:
Ging gister hardlopen en struikelde over een tramspoor..
M'n hele rechterhand en elleboog ligt open. Muist nogal klote
dank jequote:
jammer dat ik nu dus nauwelijk kan lopen want me knieen liggen in puin doordat ik 3x de Erasmus brug en 3x de Willemsbrug ben op en af gerend. Erg slecht voor je knieen, al dat hoogte verschil.quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:13 schreef Deansensitized het volgende:
Doe je goed
Waar woonde je voordat je naar Groningen ging Siebren?
Ik woonde in de omgeving van Sneek (het mooie Snits). Aan de rand van het Friese meren gebied in een dorpje met maar liefst zo'n 480 inwoners.quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:13 schreef Deansensitized het volgende:
Doe je goed
Waar woonde je voordat je naar Groningen ging Siebren?
Dat is waar, maar je doet het zelfquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:19 schreef HansU het volgende:
[..]
jammer dat ik nu dus nauwelijk kan lopen want me knieen liggen in puin doordat ik 3x de Erasmus brug en 3x de Willemsbrug ben op en af gerend. Erg slecht voor je knieen, al dat hoogte verschil.
Daar liggen genoeg dorpjes.. Follega, Oppenhuizen, Offingawier, Ijlst, Ysbrechtum, Nieuwezijl, Folsgare...quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:23 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik woonde in de omgeving van Sneek (het mooie Snits). Aan de rand van het Friese meren gebied in een dorpje met maar liefst zo'n 480 inwoners.![]()
Het moet je liggen. Vind het soms ook wel saai hoor, maar over het algemeen best mooiquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:39 schreef HostiMeister het volgende:
Sorry Dean, ik wil je niet beledigen maar als er iets een saaie omgeving is, dan is het het friese platteland wel...
Nieuwezijl is nijezijl jongeman en dat is officieel geen dorp maar hoort bij mijn woonplaats. Je zit dus behoorlijk in de richting!quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:36 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Daar liggen genoeg dorpjes.. Follega, Oppenhuizen, Offingawier, Ijlst, Ysbrechtum, Nieuwezijl, Folsgare...
Wel mooie omgeving daar!!
Geef mij Limburg maar, of de alpen... of de rocky's ..quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:41 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Het moet je liggen. Vind het soms ook wel saai hoor, maar over het algemeen best mooi
dat vind jijquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:39 schreef HostiMeister het volgende:
Sorry Dean, ik wil je niet beledigen maar als er iets een saaie omgeving is, dan is het het friese platteland wel...
Ijlst is groter, het is Oosthem (ofwel Easthim wat in mijn ondertitel staat)quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:44 schreef Deansensitized het volgende:
Dan moet het bijna wel Ijlst zijn denk ik... Drylst
Kom op zeg, een mep weien, hier en daar een lief koetje en flink wat water => friesland.quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat vind jijdus wat je nu neerzet is per definitie fout
Bedanktquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:45 schreef KaheemSaid het volgende:
Wanneer ik met mijn bootje door het friese merenlandschap vaar dan geniet ik wel van de omgeving. Het kan saai zijn, maar ik vind het mooi. Ben dan ook gek op water!
Het Noorden van Friesland danwel Groningen vind ik echt saai.
Alsof ik dat niet doequote:Op dinsdag 13 november 2007 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kom op zeg, een mep weien, hier en daar een lief koetje en flink wat water => friesland.
Ga eens reizen zou ik zo zeggen![]()
nee ik ben bloedserieus. je kunt niet zeggen wat jij zegt 'als er iets een saaie omgeving is'. je kunt hoogstens zeggen 'ik vind het een saaie omgeving' want dat is jouw mening.quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kom op zeg, een mep weien, hier en daar een lief koetje en flink wat water => friesland.
Ga eens reizen zou ik zo zeggen![]()
Mooi wil nog niet zeggen dat het niet saai is...quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:49 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Alsof ik dat niet doe
Vind Denemarken ook mooier, en zou er wel graag willen wonen! Maar daarom is Friesland nog niet saai
En dat is zeker mooi Siebren
Doelde vooral op de Bildt, dat hele kale, bij Damwoude kan men nog spreken van een Walden landschap!quote:
Oke, maar dat is dan mijn mening, ik vind nederland over het algemeen saai, en dan is friesland of drente ofzo toch echt wel het saaiste stuk (kwa landschap) in mijn mening.quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:49 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Alsof ik dat niet doe
Vind Denemarken ook mooier, en zou er wel graag willen wonen! Maar daarom is Friesland nog niet saai
wat dacht je van 80% van zeeland...quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oke, maar dat is dan mijn mening, ik vind nederland over het algemeen saai, en dan is friesland of drente ofzo toch echt wel het saaiste stuk (kwa landschap) in mijn mening.
Ik bedoel ik ben op zo veel plekken geweest waar het een stuk minder saai en mooier was.![]()
Maar wederom, nofi![]()
en dat klinkt een stuk andersquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oke, maar dat is dan mijn mening, ik vind nederland over het algemeen saai, en dan is friesland of drente ofzo toch echt wel het saaiste stuk (kwa landschap) in mijn mening.
Maar wederom, nofi![]()
Daar valt nog het een en ander aan op te merken. Als er een vaste set criteria bestond waarin de parameters saai gedefinieerd stonden dan kun je wel degelijk zeggen dat iets saai is zonder dat het een mening is maar een feit. In dit geval is er geen duidelijke set criteria maar is er meer sprake van een algehele consensus, maar omdat ik dit niet kan bewijzen met data moet ik toegeven dat je wel gelijk hebt, in dit gevalquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee ik ben bloedserieus. je kunt niet zeggen wat jij zegt 'als er iets een saaie omgeving is'. je kunt hoogstens zeggen 'ik vind het een saaie omgeving' want dat is jouw mening.
ik beweer niet dat friesland mooi is, of groningen. maar ik vind niet dat je iemand anders jouw mening kunt opleggen
Ach daar heb je nog meer water, minder koetjes, en minder gras. Ook niet alles inderdaad.quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat dacht je van 80% van zeeland...
Maar wel hendig sjieke wegen waar bijna niemand zich aan de snelheid houdtquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach daar heb je nog meer water, minder koetjes, en minder gras. Ook niet alles inderdaad.
dat is simpelweg niet mogelijk omdat een term als 'saai' of 'mooi' altijd subjectief is. je kunt er geen vaste criteria een verbinden omdat er altijd iemand zal zijn die iets wel mooi vind, of juist iets lelijk vind.quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daar valt nog het een en ander aan op te merken. Als er een vaste set criteria bestond waarin de parameters saai gedefinieerd stonden dan kun je wel degelijk zeggen dat iets saai is zonder dat het een mening is maar een feit. In dit geval is er geen duidelijke set criteria maar is er meer sprake van een algehele consensus, maar omdat ik dit niet kan bewijzen met data moet ik toegeven dat je wel gelijk hebt, in dit geval.
![]()
Ik wil graag keertje naar Finland. Lijkt me gewoon mooi daar. Trouwens heel scandinavie lijkt me mooiquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:49 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Alsof ik dat niet doe
dat valt nog wel mee hoor, kom er vandaan. Op de a58 rijdt het meeste volk gewoon 120/130 en provinciaal kom je altijd terrecht achter een langzaam rijdende toerist..quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maar wel hendig sjieke wegen waar bijna niemand zich aan de snelheid houdt
Nou daarom heb ik het iets verderop ook over een consensus mening, daar kun je dan weer wel feiten op baseren, ik doe niets anders in mijn vakgebied.quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat is simpelweg niet mogelijk omdat een term als 'saai' of 'mooi' altijd subjectief is. je kunt er geen vaste criteria een verbinden omdat er altijd iemand zal zijn die iets wel mooi vind, of juist iets lelijk vind.
ik kan me voorstellen dat mensen Friesland saai vinden. ik kan me ook voorstellen dat er mensen zijn die Friesland het mooiste stuk land van de hele wereld vinden.
smaken verschillen gelukkig
Juistquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:51 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Doelde vooral op de Bildt, dat hele kale, bij Damwoude kan men nog spreken van een Walden landschap!
Wâldrockquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Friesland.
Waldrock.En de rest van het jaar kom ik er eigenlijk niet.
Ik vond afgelopen Waldrock nou niet het feest om trots op te zijn. Vond het niet echt mooi die 3 podia's op deze manier etc.quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Friesland.
Waldrock.En de rest van het jaar kom ik er eigenlijk niet.
Ik heb geen lang haar en meestal witte shirts aan, dus dan doe ik het beterquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik was die jongen met dat lange haar en zwarte t-shirt.
Ben jij, mij?quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik was die jongen met dat lange haar en zwarte t-shirt.
Ik ook lekker kort, soms beetje hanekam, maar echt lang is het nooit.quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:10 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik vond afgelopen Waldrock nou niet het feest om trots op te zijn. Vond het niet echt mooi die 3 podia's op deze manier etc.
[..]
Ik heb geen lang haar en meestal witte shirts aan, dus dan doe ik het beter![]()
Ik vond het alleen aan het eind van de dag jammer, toen er op die 2 podia tegelijk gespeeld werd. Verder vond ik het wel prima gaan zo.quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:10 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik vond afgelopen Waldrock nou niet het feest om trots op te zijn. Vond het niet echt mooi die 3 podia's op deze manier etc.
\quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:11 schreef Deansensitized het volgende:
Toch wel hè! Ik dacht al
Ik was die jonge in de rode [Schotse]ruiten shorts en zwarte [gebreide] trui met 'Leaver dea as slaef' achterop
Dat was ook ruk en die tent was natuurlijk gewoon te goor voor woorden (zou met terror bijna de pit in totdat ik iedereen op hun bek zag gaan)quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik vond het alleen aan het eind van de dag jammer, toen er op die 2 podia tegelijk gespeeld werd. Verder vond ik het wel prima gaan zo.
Correct.quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:14 schreef HostiMeister het volgende:
Liever dood dan braaf?
Ja, ze hadden in die tent beter wat hout neer kunnen leggen, nu was het tijdens de preparty al ellende. Maar ja, shit happens, ik kom er ook niet om schoon te blijven en het weer was op de zaterdag zeer acceptabel.quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:13 schreef KaheemSaid het volgende:
Dat was ook ruk en die tent was natuurlijk gewoon te goor voor woorden (zou met terror bijna de pit in totdat ik iedereen op hun bek zag gaan)
Coolquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:13 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
\
Hehe, heb een rood shirt 'Leaver dea as braaf'
[..]
Dat was ook ruk en die tent was natuurlijk gewoon te goor voor woorden (zou met terror bijna de pit in totdat ik iedereen op hun bek zag gaan)
Lezen, ja, spreken ook??quote:
Het weer was niet als vorig jaar, maar het was inderdaad acceptabel. Vrijdagavond toen we aankwamen waren we compleet door en door nat geregend (enigszins jammer). Maar heb me ook wel vermaakt hoor en ik kom ook niet om schoon te blijven, maar het had zo makkelijk een stuk beter gekunt in die tent.quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, ze hadden in die tent beter wat hout neer kunnen leggen, nu was het tijdens de preparty al ellende. Maar ja, shit happens, ik kom er ook niet om schoon te blijven en het weer was op de zaterdag zeer acceptabel.
In 2006 zat ik vanaf Trivium tegen een zonnesteek aan, dus heb voornamelijk in het kleine beetje schaduw aan de zijkant gezeten. Dus dit jaar beviel het beter.quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:24 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Het weer was niet als vorig jaar, maar het was inderdaad acceptabel.
Ben er 1 dag geweest en het viel me op dat de bezooekers daar veel minder schreeuwen dan op een metal festival. Verder vond ik het wel humor.quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:26 schreef Deansensitized het volgende:
Zwarte Cross wil ik ook nog eens heen
Heb ik nooit zo erg last vanquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
In 2006 zat ik vanaf Trivium tegen een zonnesteek aan, dus heb voornamelijk in het kleine beetje schaduw aan de zijkant gezeten. Dus dit jaar beviel het beter.
Ik normaal gesproken ook niet. Maar ja, donderdag en vrijdag was het ook al heet, ik zat steeds te veel te drinken, en zaterdag had ik het wel een beetje gehad. Maar ja, heb me alsnog wel vermaakt hoor, vooral toen de zon wat gezakt was.quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:34 schreef KaheemSaid het volgende:
Heb ik nooit zo erg last van
2003,2004,2005 op de camping geweest, daarna te commercieel en te duurquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:26 schreef Deansensitized het volgende:
Zwarte Cross wil ik ook nog eens heen
Triviumquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
In 2006 zat ik vanaf Trivium tegen een zonnesteek aan, dus heb voornamelijk in het kleine beetje schaduw aan de zijkant gezeten. Dus dit jaar beviel het beter.
quote:
Hoi PB!quote:
Ja, inderdaad, ruim 40 euro. Trein is gelukkig gratis op vrijdag. Bier, eten, daarna wellicht stappen in Amsterdam, dus voor minder dan 100 euro verwacht ik niet klaar te zijn. En de dag erna een afterparty in het jongerencentrum hier waar ze metalbandjes hebben geboekt.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:01 schreef Deansensitized het volgende:
Shadows Fall is ook helemaal geweldig, denk dat je dat wel vet vind hoor!
Maarja, entree was ook een dikke 40 euro toch?
Dan nog een treinkaartje, bier, shirtje wellicht...
Beterquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, ruim 40 euro. Trein is gelukkig gratis op vrijdag. Bier, eten, daarna wellicht stappen in Amsterdam, dus voor minder dan 100 euro verwacht ik niet klaar te zijn. En de dag erna een afterparty in het jongerencentrum hier waar ze metalbandjes hebben geboekt.
Luciferstokjes tussen je ogen zetten?quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:13 schreef diertjuh het volgende:
Mijn ogen vallen dicht..das niet best![]()
nee, dat gaat op den duur beetje zeer doenquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:16 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Luciferstokjes tussen je ogen zetten?
op een basisschool als icterquote:
We hebben meegemaakt dat iemand op de laatste dag van zijn stage dit topic ontdekte, dus je bent mooi op tijdquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:28 schreef dekkered het volgende:
[..]
op een basisschool als icter
(ik ben al een maand of 2 bezig maar kwam dit topic tegen)
Ik wil 'm ook peren, maar ik zit hier met die stagaire en ik moet eigenlijk blijven omdat er klanten kunnen bellen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:42 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
We hebben meegemaakt dat iemand op de laatste dag van zijn stage dit topic ontdekte, dus je bent mooi op tijd
En mijn begeleider is ziek, dus ik peer em ook zo
die van mij is 3 weken op vakantie.. vanaf vandaag.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:42 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
We hebben meegemaakt dat iemand op de laatste dag van zijn stage dit topic ontdekte, dus je bent mooi op tijd
Schakel je je telefoon door en zet je tegen je collega met inzet dat ze dat even ongedaan moet maken wanneer ze weg gaat.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik wil 'm ook peren, maar ik zit hier met die stagaire en ik moet eigenlijk blijven omdat er klanten kunnen bellen.
Of mensen die na hun stage nogsteeds komenquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:42 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:51 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Schakel je je telefoon door en zet je tegen je collega met inzet dat ze dat even ongedaan moet maken wanneer ze weg gaat.
Volgens jou was het een simpele ziel dus dat moet je er in kunnen krijgen bij haar
Damzquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:51 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Of mensen die na hun stage nogsteeds komen
Alles goed?
Ik dacht zo goed met je mee. Ik weet nog niet hoe laat ik naar huis toe ga, vanavond feestje bij ons thuis dus morgen word een zware dag dat weet ik wel!quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]laten we dat dan maar niet doen. Ik blijf wel hier tot half 6.
Feestje? Hm, mijn personeelsfeest is op 1 december, dus die vrijdag daarvoor maar vrij vragenquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:56 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik dacht zo goed met je mee. Ik weet nog niet hoe laat ik naar huis toe ga, vanavond feestje bij ons thuis dus morgen word een zware dag dat weet ik wel!![]()
Ik vind 'm een beetje te snel gaan. Ik moest 4x kijken voordat ik de informatie helemaal had. Maar dan zijn mijn 2 cents.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:22 schreef Etcetera het volgende:
http://www.wonenenco.nl/wonen/
banner gemaaktdie rechsbovenin, van de woonquiz
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik vind 'm een beetje te snel gaan. Ik moest 4x kijken voordat ik de informatie helemaal had. Maar dan zijn mijn 2 cents.![]()
Wij krijgen mensen over de vloer die op een studentenmanier sint maarten vieren (ja ik weet dat het wat laat is maar dit kwam beter uit).quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Feestje? Hm, mijn personeelsfeest is op 1 december, dus die vrijdag daarvoor maar vrij vragen
mjah hij ging nog snellerquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik vind 'm een beetje te snel gaan. Ik moest 4x kijken voordat ik de informatie helemaal had. Maar dan zijn mijn 2 cents.![]()
geeft nietquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:32 schreef eer-ik het volgende:
Ik ben even zo brutaal geweest om 'm aan te passen
Zeg maar zo:
[ afbeelding ]
1.5 sec. per plaatje
of zo:
[ afbeelding ]
2 sec. per plaatje
Ja, als ie het zo wil, moet het maar zo.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
geeft niet
heb het even gevraagd, maar ik quote 'voor mij hoeft het niet, vind het wel best'
nou ja, prima toch
als er klachten binnenkomen dan verandert ze misschien nog van meningquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, als ie het zo wil, moet het maar zo.
ik denk alleen dat gebruikers ervaringen belangrijk zijn
Ik zou het zlef niks vinden en het anders doen dan hij aan geeft. Ook al vind hij het goed het moet ook naar eigen voldoening zijn!quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
als er klachten binnenkomen dan verandert ze misschien nog van mening
ah well, ik hoor het vanzelf
Het gaat goed hoorquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:51 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Of mensen die na hun stage nogsteeds komen
Alles goed?
Dat is vaak het probleem met klanten, die denken vaak: ah, ja, dit is goed!quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:45 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik zou het zlef niks vinden en het anders doen dan hij aan geeft. Ook al vind hij het goed het moet ook naar eigen voldoening zijn!
Het valt wel op zoquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is vaak het probleem met klanten, die denken vaak: ah, ja, dit is goed!
En denken daar verder niet over na.
Sommige mensen vinden het zelfs zo goed:
[ afbeelding ]
Etcetera, als ik ze weg moet halen, roep je dan?
wooo... discoquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
daar krijg je serieus lepra van als je er te lang naar kijktquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:22 schreef HansU het volgende:
[..]
daar krijg je serieus lepra van als je er te lang naar kijkt![]()
in de trend van, als ik er op klik, dan houdt het wel op?quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.
Er zijn serieus mensen die dat soort shit als reclame gebruiken
Van dat eigenwijze volk dat zich niet laat adviseren, want ze weten het zelf toch beter.
Ik heb er ook echt een hekel aanquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:34 schreef HansU het volgende:
[..]
in de trend van, als ik er op klik, dan houdt het wel op?
walgelijk
Topic gaat gewoon langzaamquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:49 schreef ChatGirl het volgende:
Ligt het nu aan mij, of gaat dit topic langzaam vandaag
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:21 schreef Trigalti het volgende:
* Trigalti Meldt, allo allo.. vanaf morgen nieuwe stage..
Ik gooi straks weer lekker Radiohead aan in de treinquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:08 schreef HostiMeister het volgende:
Ik denk dat ik nu maar weer terug stap naar Trivium, na twee albums moet er wel een beetje variatie in gaan zitten.
20 minuten of een uur?quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:31 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik gooi straks weer lekker Radiohead aan in de treinWeet nog niet of ik over 20 minuten of over een uur naar huis ga!
De trein gaat met 40 minuten en met 20 minuten verschilquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
20 minuten of een uur?
Vanwaar dat aparte tijdsverschil?
Wat voor geluid?quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:29 schreef ChatGirl het volgende:
Hoi Trig!gefeliciteerd met je nieuwe stage
Doei Etc, tot morgen!
Trouwens, er zit geluid in de stagaire
Erger nog: ze praat! Tegen mij!quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:36 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Wat voor geluid?
Kreun, steun, zucht, gaap
![]()
Klinkt interessant, gefeliquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:35 schreef Trigalti het volgende:
DankjullieChat/PB/Etc
Ik kom terecht in een autoonderdelen-bedrijf. In de vorm van Radioinbouw tot complete navigatiesystemen en dvd systemen. Ook verkopen ze speakers en boomboxen enzovoorts.
Daar mag ik de website gaan onderhouden/aanpassen/banners maken.
Nog 40 daagjes..
Bedrijf zit in Helmond.
Dat er zoveel uit komt, tegelijk wel ja.quote:
Is goed voor je, een beetje sociaal contact..quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat er zoveel uit komt, tegelijk wel ja.
Te laat!!quote:
Ochermquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:00 schreef eer-ik het volgende:
m'n ouders gaan gewoon zonder mij op wintersport
Ik wil ook op wintersport, zonder mijn ouders dan. Moet alleen nog andere slachtoffers vinden!quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:00 schreef eer-ik het volgende:
m'n ouders gaan gewoon zonder mij op wintersport
Pick me! Pick me!quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:18 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik wil ook op wintersport, zonder mijn ouders dan. Moet alleen nog andere slachtoffers vinden!![]()
Oh, oke. Ben alleen wel een type die alles betaald voor mensen die met hem mee willen, weet niet of je daar heel erg mee zit?quote:
Ik ben nog nooit op wintersport geweestquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:18 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik wil ook op wintersport, zonder mijn ouders dan. Moet alleen nog andere slachtoffers vinden!![]()
Je staat al tot je knieeën in de Zweedse sneeuw, wat zeik je nou manquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:47 schreef PieterBas het volgende:
Ik wil ook op wintersport, maar ik denk dat ik weinig tijd en geld heb om te gaan wintersporten.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hey ReMNaar welke film ga je?
Dat is een beetje overdreven.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:28 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Je staat al tot je knieeën in de Zweedse sneeuw, wat zeik je nou man
k ben er mee bezig dean, de lijst der lijstenquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:28 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Je staat al tot je knieeën in de Zweedse sneeuw, wat zeik je nou man
welk lijst der lijsten?quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
k ben er mee bezig dean, de lijst der lijsten
een up to date versie van de stage SC lijst...quote:
Lijkt me een goede filmquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het wordt waarschijnlijk 30 Days Of Night3e deel van Resident Evil draait pas vanaf donderdag...
topperrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
k ben er mee bezig dean, de lijst der lijsten
Hoezo mis je die?quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:46 schreef Deansensitized het volgende:
Ok dan [ afbeelding ]
Ik mis alleen wel de een paar topics nog, tussen 236 en 242
en ik ben opzoek naar een systeem dat iedereen ze kan toevoegen, op mijn websitequote:
ja, als je toch bezig bentquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en ik ben opzoek naar een systeem dat iedereen ze kan toevoegen, op mijn website
inderdaadquote:
wiki heet dat.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en ik ben opzoek naar een systeem dat iedereen ze kan toevoegen, op mijn website
nee ik wil gewoon een beter system, makkelijker dan wiki, gezien het echt alleen om links gaatquote:
makkelijker?quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee ik wil gewoon een beter system, makkelijker dan wiki, gezien het echt alleen om links gaat
jepquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
makkelijker?
enige wat je wilt is eigenlijk een scriptje waar je een url invoert, die 'm automatisch op de pagina zet...
evt met topicnaam ofzo?
ik kan toch ook zelf zoeken?quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik kan toch ook zelf zoeken?
Dat was in de zomer, dus was ik hard aan het werk, ergo niet aan het Fok!kenquote:
mmm ik zal hem even nalopen...quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:34 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat was in de zomer, dus was ik hard aan het werk, ergo niet aan het Fok!ken
Dus die heb ik niet.
Maar in die lijst van Remco missen er geloof ik ook een paar... ?
Als ik zin heb, hij staat nu eerst even hierquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
mmm ik zal hem even nalopen...
Ja, kanquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik kan toch ook zelf zoeken?
owja, die! lijstquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:34 schreef Deansensitized het volgende:
Maar in die lijst van Remco missen er geloof ik ook een paar... ?
Sorry voor de late reactie! Alles in orde, druk aan het werkquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:56 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Damz![]()
Maar loop alweer stage hoor
Hier alles goed!! Met jou dan??
Zoveel ruimtequote:Op dinsdag 13 november 2007 18:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is een beetje overdreven.
[ afbeelding ]
Al gedaanquote:
Die ga ik pas in 2008 ophalen.. Is het eindelijk de chipkaart, want in Zweden werkt het gewoon welquote:
Goedemorgen dekkeredquote:Op woensdag 14 november 2007 08:48 schreef dekkered het volgende:
goedemorgen![]()
gister tot half 11 op school geweest en nu weer aan de slag....
vanmiddag dan wel vrij (lekker hor zon basisschool)
ik ook.. maar ik ga zo even wat mensen uitzwaaien, die weer naar huis gaanquote:
ik ben even naar de fotozaak (gister foto's gemaakt en nu geeft die kaart een foutmelding...) mischien dus voor geen 1ne fuck op school(stage) zo laat gezetenquote:Op woensdag 14 november 2007 09:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ik ook.. maar ik ga zo even wat mensen uitzwaaien, die weer naar huis gaan
oei, goed dat je me ff herinnertquote:Op woensdag 14 november 2007 09:18 schreef Etcetera het volgende:
ik moet m'n OV ook nog ophalengeen idee wanneer ik dat moet doen
quote:Op woensdag 14 november 2007 09:42 schreef eer-ik het volgende:
/mad
ik mag er ook een ophalen, maar ben al 4 maanden geleden afgestudeerd en uitgeschrevenquote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 09:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik loop stage op mijn eigen school10 weken. (Als administrator van computer ruimte waar mensen huiswerk maken)
Nu 3de dag
Ik kan ze eraf schoppen als ze msnen/youtube/gamen maar ik doe dat niet want anders krijg ik allemaal boze gezichten naar mij toe![]()
Dus het is géén HBO of Universiteit, maar waarschijnlijk een of ander ROC'tje met een ADSL breedband pakketje van de Orange ofzoquote:Op woensdag 14 november 2007 09:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tsja mag wel maar niet als het te druk is (Kost teveel internet snelheid)
Er zitten hier honderden mensen op school te internetten/downloaden hoor
Hier kunnen ze gewoon 100mb/s downloadenquote:Op woensdag 14 november 2007 09:52 schreef Deansensitized het volgende:
Mochten wij ook niet hoor.
Maar toen snel eigen laptop gekocht en lekker genieten van het razendsnelle draadloze netwerk
Glasvezel, MBO idd.quote:Op woensdag 14 november 2007 09:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dus het is géén HBO of Universiteit, maar waarschijnlijk een of ander ROC'tje met een ADSL breedband pakketje van de Orange ofzo
Honderden mensen, man!
OLC beheerder. Kan lastig zijn met al dat tuig tegenwoordig. Maar stel je populariteit niet boven de orde, anders kan het weleens chaos worden.quote:Op woensdag 14 november 2007 09:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik loop stage op mijn eigen school10 weken. (Als administrator van computer ruimte waar mensen huiswerk maken)
Nu 3de dag
Ik kan ze eraf schoppen als ze msnen/youtube/gamen maar ik doe dat niet want anders krijg ik allemaal boze gezichten naar mij toe![]()
Ja we zijn helaas niet zo stoer met onze 1 terabyte per seconden downloadquote:Op woensdag 14 november 2007 09:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dus het is géén HBO of Universiteit, maar waarschijnlijk een of ander ROC'tje met een ADSL breedband pakketje van de Orange ofzo
Honderden mensen, man!
Dat dusquote:Op woensdag 14 november 2007 09:54 schreef HansU het volgende:
[..]
OLC beheerder. Kan lastig zijn met al dat tuig tegenwoordig. Maar stel je populariteit niet boven de orde, anders kan het weleens chaos worden.
Nah, maar als er een glasvezel Gbit netwerk loopt dan moet downloaden niet echt een probleem zijn lijkt me.quote:Op woensdag 14 november 2007 09:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja we zijn helaas niet zo stoer met onze 1 terabyte per seconden download?
Is het ook niet maar als iedereen video's gaat streamen dan gaat het internet wel slomer.quote:Op woensdag 14 november 2007 09:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nah, maar als er een glasvezel Gbit netwerk loopt dan moet downloaden niet echt een probleem zijn lijkt me.
quote:Op woensdag 14 november 2007 09:58 schreef HansU het volgende:
zo is het belangrijk dat mensen die ECHT iets moeten doen voor school daar wel de ruimte voor krijgen. Puistige kut nerds die de hele dag een shootertje spelen moet je hiervoor er dus gewoon uit kunnen zetten. Levert 1 teleurgesteld persoon op, die het eigenlijk wel begrijpt en 1 heel blij persoon.
mischien aanstekelijk?quote:Op woensdag 14 november 2007 10:00 schreef Deansensitized het volgende:
Ook een nieuw gezicht zie ik wel![]()
Welkom Davey
Eibertquote:Op woensdag 14 november 2007 10:00 schreef Deansensitized het volgende:
Ook een nieuw gezicht zie ik wel![]()
Welkom Davey
gisteren jaquote:Op woensdag 14 november 2007 10:04 schreef Deansensitized het volgende:
Zaagmans![]()
En vandaag lekker vrij genomen
Excuses Davy
Denk het dekkered, jij bent ook aardig nieuw!
Gisteren toch?? Welkom!!
Duidelijkquote:
om 8 uur ging me wekker, heb hem direct maar doorgedraaid tot 8.30. Ff snel aangekleed enzo en ben hier maar achter me pc-tje gaan ontbijtenquote:
Ja hequote:
ik ben icter (op een basisschool)quote:Op woensdag 14 november 2007 10:07 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, inderdaad
Onderwijzer? Of doe je iets anders?
Lekkerquote:Op woensdag 14 november 2007 10:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ga eens warme chocolademelk halen
ik zit zo'n beetje ook de hele dag op me reet. Begrijp wat je bedoelt. Maar het went, je moet er alleen op letten niet heel de tijd achter je toetsenbord bezig te zijn. Als je geen RSI wilt ofzo.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nja is wel kut heletijd op 1 plek zittenGa ook soms achter de computer staan (Is een hoge stoel)
Ik heb er soms wel last van, vooral van mijn rechterarm en schouder. Tijdens mijn vorige stage had ik het ook, maar daar had ik een fatsoenlijke stoel en bureau, hier heb ik dat totaal niet.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:46 schreef HansU het volgende:
[..]
ik zit zo'n beetje ook de hele dag op me reet. Begrijp wat je bedoelt. Maar het went, je moet er alleen op letten niet heel de tijd achter je toetsenbord bezig te zijn. Als je geen RSI wilt ofzo.![]()
Ik ben eigenlijk de hele dag bezig op een toetsenbord. Net had ik ineens een pijnlijke steek in mn handquote:Op woensdag 14 november 2007 10:46 schreef HansU het volgende:
[..]
ik zit zo'n beetje ook de hele dag op me reet. Begrijp wat je bedoelt. Maar het went, je moet er alleen op letten niet heel de tijd achter je toetsenbord bezig te zijn. Als je geen RSI wilt ofzo.![]()
Zekerquote:Op woensdag 14 november 2007 10:40 schreef HansU het volgende:
[..]
ook goed voor de lichaamsbeweging
Dat loopje naar de automaat.
Da's niet goed. Eigenlijk moet je dat gewoon inplannen. Maximaal 3 kwartier toetsenbord werk per uur ofzo. Dan ff koffie drinken of papier werk ofzo.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:01 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk de hele dag bezig op een toetsenbord. Net had ik ineens een pijnlijke steek in mn hand.
Soms ga ik ook gewoon iets anders doen om maar niet bezig te zijn op de computer.
Er is zo weinig papierwerkquote:Op woensdag 14 november 2007 11:05 schreef HansU het volgende:
[..]
Da's niet goed. Eigenlijk moet je dat gewoon inplannen. Maximaal 3 kwartier toetsenbord werk per uur ofzo. Dan ff koffie drinken of papier werk ofzo.
Zelf doe ik zo nu en dan ook wat hand oefeningetjes en dergelijke. Helpt tot zover prima.
heb hier ook weinig papier, ga daarom nu maar eens lopen voor een..quote:Op woensdag 14 november 2007 11:27 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Er is zo weinig papierwerk. Enige wat ik beetje doe is hele dag facturen inboeken en facturen in enveloppen stoppen.
![]()
dat hoeft op een emailtje toch ook niet?quote:Op woensdag 14 november 2007 12:03 schreef ChatGirl het volgende:Ik kom er net achter dat ik gister een brief op de post heb gedaan, zonder postzegels er op.
![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 12:10 schreef HansU het volgende:
[..]
dat hoeft op een emailtje toch ook niet?
![]()
Ok.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:42 schreef Etcetera het volgende:
hup!
okey okey ik doe mn best...quote:Op woensdag 14 november 2007 12:42 schreef Etcetera het volgende:
ja doorposten
Ok.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:44 schreef Etcetera het volgende:
dan zet ik wel ff een nieuw topic klaar
doe maar een leuke ttquote:Op woensdag 14 november 2007 12:44 schreef Etcetera het volgende:
dan zet ik wel ff een nieuw topic klaar
Mooi nummer.quote:Nu hoef je nooit je jas meer aan te trekken
en te hopen dat je licht het doet.
laat buiten de stormwind nu maar razen in het donker
want binnen is het warm en licht en goed
hand in hand naar buiten kijkend waar de regen valt
ik zie het vuur van hoop en twijfel in je ogen
en ik ken je diepste angst
Want je kunt niets zeker weten en alles gaat voorbij
Maar ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof in jou en mij
En als je 's morgens opstaat ben ik bij je
en misschien heb ik al thee gezet
En als de zon schijnt buiten gaan we lopen door de duinen
en als het regent gaan we t'rug in bed
Uren langzaam wakker worden, zwevend door de tijd
Ik zie het licht door de gordijnen
en ik weet, t'verleden geeft geen zekerheid
Want je kunt niets zeker weten en alles gaat voorbij
ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof in jou en mij
Ik doe de lichten uit en de kamer wordt nu donker,
een straatlantaarn buiten geeft wat licht,
En de dingen in de kamer worden vrienden die gaan slapen,
de stoelen staan te wachten op 't ontbijt
En morgen wordt ik wakker met de geur van brood en honing.
De glans van gouden zonlicht in je haar
En de dingen in de kamer, ik zeg ze welterusten
vanavond gaan we slapen en morgen zien we wel
Maar de dingen in de kamer zouden levenloze dingen zijn, zonder jou
En je kunt niets zeker weten en alles gaat voorbij
En je kunt niets zeker weten want alles gaat voorbij
heb al op invoeren geramdquote:
Ja, nu zit er niet veel anders op he?quote:
heeft Eer-ik gemaaktquote:Op woensdag 14 november 2007 12:55 schreef jslavenburg het volgende:
Hallo allemaal,
nieuwe OP ziet er mooi uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |