2 uur lunchequote:Op dinsdag 13 november 2007 12:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah joh, tijd zat om het na twee uur lunchen nog eens terug te lezen
ik ookquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:28 schreef diertjuh het volgende:
Ik ga ook maar even een broodje eten.
2 uur lunchen doe ik ook niet vaak hoor, 3 kwartier tot een uur is genoeg.quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
2 uur lunchedat heb ik nooit begrepen ik ben altijd snel
![]()
Nee, juist niet, iedereen zit te etenquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:34 schreef Bellerophon het volgende:
Oh god de hele kliek is weer bij elkaar
Goeiemorgen/middag , weer klaar voor de dag ?quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:50 schreef Seventees het volgende:
*Gordijn open werpt*![]()
Mogge Lynda, diertjuh (mede-meiden), Sm0keZ, Bellerophon, WL
, DavyE, Friday12, Dr.Droxz en Lynx666
Ben vrij...
Uiteraard. Meestal bedenk ik aan het begin van de dag wat ik ga doen op m'n werk.quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:42 schreef WhiteLightning het volgende:
zo hallo, jullie gaan ineens hard
haha , nou voordat ik daaraan kom, ben ik grijs, en heb ik een wandelstokquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Uiteraard. Meestal bedenk ik aan het begin van de dag wat ik ga doen op m'n werk.
Vandaag was het "ik ga eindelijk de 8000 post halen"
quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha , nou voordat ik daaraan kom, ben ik grijs, en heb ik een wandelstok
Ik voel me redelijk uitgerust. Dat was een tijd geledenquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Goeiemorgen/middag , weer klaar voor de dag ?ook al ben je vrij
te vroeg vrijben jij de laatste tijdquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:42 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik wil ook vrij!
Helaas duurt dat nog anderhalf uur
Misschien met mijn 2 accounts bijelkaar, maar met deze zit ik rond de 4500 ofzo ...quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Uiteraard. Meestal bedenk ik aan het begin van de dag wat ik ga doen op m'n werk.
Vandaag was het "ik ga eindelijk de 8000 post halen"
Vraag me dan ook niet hoelaat ik begin!quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
te vroeg vrijben jij de laatste tijd![]()
Wrijf dat er even lekker in .. iedereen hier is brak/moe/heeft geen zin meerquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:47 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ik voel me redelijk uitgerust. Dat was een tijd geleden
hoeveel heb je er danquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Misschien met mijn 2 accounts bijelkaar, maar met deze zit ik rond de 4500 ofzo ...
Sinds ik hier ben gaan "werken" schiet het al weer aardig op moet ik zeggen![]()
ik kom niet in de kantinequote:Op dinsdag 13 november 2007 12:50 schreef DavyE het volgende:
echt er lopen van die schuw apen rond met dienbladen![]()
Ga toch in de kantine schuwvolk![]()
hebben jullie daar ook last van![]()
Neehoor, ik heb geen last van die gasten... Ze komen eten halen en vertrekken dan zsm weer richting hun bureauquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:50 schreef DavyE het volgende:
echt er lopen van die schuw apen rond met dienbladen![]()
Ga toch in de kantine schuwvolk![]()
hebben jullie daar ook last van![]()
Netjesquote:
dat wel normaal met een broodzakjequote:Op dinsdag 13 november 2007 12:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neehoor, ik heb geen last van die gasten... Ze komen eten halen en vertrekken dan zsm weer richting hun bureau
jij eet wel veel tussen de middag is dat inclusief ontbijtquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Netjes
- turkse pizza met sambal
- 2 broodjes pindakaas
- 2 broodjes gebraden gehakt
- 2 broodjes kipfilet
- halve liter melk
- uiensoep
Wat hebben we nog meer gegeten vandaag?
-stukje suikerbroodquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Netjes
- turkse pizza met sambal
- 2 broodjes pindakaas
- 2 broodjes gebraden gehakt
- 2 broodjes kipfilet
- halve liter melk
- uiensoep
Wat hebben we nog meer gegeten vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |