ik dreig er ook naar te grijpen, maar probeer het wel uit te stellenquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz rent naar onze voorraadkast, en pakt allemaal doosjes voor Seventees!
quote:
ik begin om 8.15quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
09:00, maar ben er al om 08:45 ..![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:35 schreef Bellerophon het volgende:
Nog 20 minuten
*Pakt een hoofdpijntablet en speelt er een door aan WL*quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz rent naar onze voorraadkast, en pakt allemaal doosjes voor Seventees!
mag ik er ook 1 voor nekpijnquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:40 schreef Seventees het volgende:
[..]
*Pakt een hoofdpijntablet en speelt er een door aan WL*
dan heeft u nog nooit een goeie massage gehadquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:38 schreef Seventees het volgende:
[..]
!
Nekmassage gaat niet helpen tegen deze hoofdpijn...
Zal ik WL er achteraan sturen? Die masseert die pijn weg in een wipquote:
ik wil niet homofiel overkomequote:Op dinsdag 13 november 2007 14:46 schreef Seventees het volgende:
[..]
Zal ik WL er achteraan sturen? Die masseert die pijn weg in een wip
bij vrouwen doe ik er uren over.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:46 schreef Seventees het volgende:
[..]
Zal ik WL er achteraan sturen? Die masseert die pijn weg in een wip
Ik moest lachenquote:
hehehequote:Op dinsdag 13 november 2007 14:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bij vrouwen doe ik er uren over.
bij mannen pak ik gewoon een houten plank. zo over
nee dank je, wil er even niet aan. denk dat er migrainne op komst isquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:40 schreef Seventees het volgende:
[..]
*Pakt een hoofdpijntablet en speelt er een door aan WL*
quote:
* ik pakt een bijl en maak een hak beweging richting pols van Sirmixalotquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:49 schreef Sirmixalot het volgende:
kun je hele erge polspijn ook weg masseren?
hmm verlossend..quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:51 schreef Friday12 het volgende:
* ik pakt een bijl en maak een hak beweging richting pols van Sirmixalot
yayquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:56 schreef Sirmixalot het volgende:
[..]
hmm verlossend..
alleen dit type kost me al 5 minute![]()
![]()
Droxz pwnt een klantquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
verhaal
ah je bent er net zon ster in als mij als ik het zo hoor.quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:05 schreef Seventees het volgende:
Je administratie doen op je vrije dag is ook geen aanrader...
Heb meer gedaan dan ik normaal op het werk doe
Verklaart de hoofdpijn
das lekker geregeld. lekker klote voor je zoquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:12 schreef LamstraalASD het volgende:
Heb sinds gister een nieuwe baan:
Gister is me even snel wegwijz gemaakt en vandaag zit ik alleen.
Heb waarschijnlijk zat werk maar ik zou niet weten wat.
Misschien is het een hele leuke baan maar als je niets kan doen verveeld het snel.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |