Haha dat ken ik ja, lopen er ook een vijftal rond bij mij op de sportschool rond, en maar van die poses aannemen voor de spiegel. Je lacht je werkelijk helemaal suf. En daar komt bij, al die lui die anabolen gebruiken hebben ontzettende acne, en zijn behoorlijk kort ademigquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Daar help je jezelf ook niet echt mee, je hebt altijd van die figuren in de sportschool rondlopen die veel te groot zijn. Verschil is, zij nemen zo nu en dan een AAS kuurtje, waar ik zelf dus van m'n leven niet aan ga beginnen.
Dan het ik straks enorme spieren, zijn ze totáal niet functioneel, en als ik straks erbij ga kickboxen heb ik alleen maar last van het gewicht... Nee, dankje de koekoek
* WhiteLightning zet alvast een bakkie thee voor lyndaquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:40 schreef lynda het volgende:
Zo ik gaat richting school! Geen Lynda meer vandaag en morgenWie mij morgen op fok spot.. schop me er aub keihard weer vanaf
Tot donderdag!
lach je ze in hun gezicht uit?quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha dat ken ik ja, lopen er ook een vijftal rond bij mij op de sportschool rond, en maar van die poses aannemen voor de spiegel. Je lacht je werkelijk helemaal suf. En daar komt bij, al die lui die anabolen gebruiken hebben ontzettende acne, en zijn behoorlijk kort ademig
We nemen dezelfde poses aan. Ben er gewoon tegen, zo is er geen kunst aan om toe nemen in massaquote:
hoezo dat dan:9quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
dit begint toch echt een fout topic te worden zeg ...
quote:
south park kan je lachenquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
sporten ... T&P .... South Park .. sportschool ...![]()
weekend klinkt toch beter!![]()
Het kan nog veeel fouter hoor!quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
dit begint toch echt een fout topic te worden zeg ...
quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het kan nog veeel fouter hoor!
* Sm0keZ mompelt iets over ene Fariza![]()
Oja, mede GRTDOJW'ers, werkze, ik ga weer richting huis![]()
Je vergeet nog een vleugje R&P, mijn liefdesleven namelijkquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
sporten ... T&P .... South Park .. sportschool ...![]()
weekend klinkt toch beter!![]()
ik wil ook vroeg wegquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:15 schreef Sirmixalot het volgende:
Goeiemiddag allemaal!
had tot nu toe genoeg werk dus was er vanmorgen niet
njaa iig...ik mag over een uurtje al weg![]()
Het is dat we niet meer samenwerken, anders had ik die kapstok even die anaal ingebracht!quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het kan nog veeel fouter hoor!
* Sm0keZ mompelt iets over ene Fariza![]()
Oja, mede GRTDOJW'ers, werkze, ik ga weer richting huis![]()
wahahahha South park wat dacht je van die aflevering met die cheesy poofsquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:36 schreef WhiteLightning het volgende:
deze vond ik echt geniaal
Kitty: Meow?
Cartman: No, kitty, this is my pot pie.
Cartman: No, kitty. Get back, kitty.
Cartman: No, kitty, it's my pot pie.
[Kitty hisses at Cartman]
Cartman: Mom. Kitty's being a dildo.
Cartman's Mom: Well, then, I know a certain kitty-kitty who's sleeping with Mommy tonight.
Cartman: What?
quote:
hoelaat begin je?quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hier nog 3 uur en 15 minuten ja!![]()
![]()
![]()
kopje thee ? nekmassage ?quote:
09:00, maar ben er al om 08:45 ..quote:
* Dr.Droxz rent naar onze voorraadkast, en pakt allemaal doosjes voor Seventees!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |