ah je bent er net zon ster in als mij als ik het zo hoor.quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:05 schreef Seventees het volgende:
Je administratie doen op je vrije dag is ook geen aanrader...
Heb meer gedaan dan ik normaal op het werk doe
Verklaart de hoofdpijn
das lekker geregeld. lekker klote voor je zoquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:12 schreef LamstraalASD het volgende:
Heb sinds gister een nieuwe baan:
Gister is me even snel wegwijz gemaakt en vandaag zit ik alleen.
Heb waarschijnlijk zat werk maar ik zou niet weten wat.
Misschien is het een hele leuke baan maar als je niets kan doen verveeld het snel.......
quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:19 schreef WhiteLightning het volgende:
zucht ik zit nu echt moederziels alleen duimen te draaine hier. dan weer linksom en dan weer rechtsom. lekker afwisselend
Inderdaad .. je gaat toch niet zomaar mappen verwijderen/verplaatsen terwijl je niet weet waar ze van zijn?quote:
welkom! Nou, ik mag me ook nog 2 uur vermaken met frappante telefoongesprekken edquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:23 schreef NrSiX het volgende:
hm.. niets meer te doen hier.. verveel me dood.. nog 2 uurtjes
* Dr.Droxz geeft Seventees een grote bak thee! om bij te komen!quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:05 schreef Seventees het volgende:
Je administratie doen op je vrije dag is ook geen aanrader...
Heb meer gedaan dan ik normaal op het werk doe
Verklaart de hoofdpijn
ik ben in staat om de Rasta rostelli lijn te bellen, en dat hij me helpt AAN een rookverslavingquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
welkom! Nou, ik mag me ook nog 2 uur vermaken met frappante telefoongesprekken ed![]()
En gapen tussendoor, no doubtquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:19 schreef WhiteLightning het volgende:
zucht ik zit nu echt moederziels alleen duimen te draaine hier. dan weer linksom en dan weer rechtsom. lekker afwisselend
ja de gaap periode is van 14:00 tot 17:30quote:
Over die rostelli gesproken, hij was laats bij Jensen, wat een neppe zooi zegquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ben in staat om de Rasta rostelli lijn te bellen, en dat hij me helpt AAN een rookverslaving
heb ik tenmiste wat te doen
Daar heb ik echt medelijden mee zeg!quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:48 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb het gezien. hahah
ik ken dus iemand en die had dus een relatie met die man.
haha, nou ik zou niet durven hier te gamen. als er iemand binnen zou komen , is het echt exit denk ikquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daar heb ik echt medelijden mee zeg!
Maarja, ik begin me nu echt te vervelen zeg ...
waarom zijn deze pc's nou niet goed genoeg voor COD4![]()
mijn pc hier staat lekker opgesteld dus ik zou kunnen doen wat ik wil.. maar ergens twijfel ik toch of er niets iets gelogd wordquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, nou ik zou niet durven hier te gamen. als er iemand binnen zou komen , is het echt exit denk ik
Ik heb het hier al vaker gedaan hoorquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, nou ik zou niet durven hier te gamen. als er iemand binnen zou komen , is het echt exit denk ik
Dat is nou mijn voordeel, ik ben die ETTER waarvan je je afvraagt wat hij logtquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:57 schreef NrSiX het volgende:
[..]
mijn pc hier staat lekker opgesteld dus ik zou kunnen doen wat ik wil.. maar ergens twijfel ik toch of er niets iets gelogd word
klinkt wel spannendquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:19 schreef WhiteLightning het volgende:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:05 schreef diertjuh het volgende:
[..]
klinkt wel spannend
Nog 54 minuten
30 minquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
diertjuh! Ik "mag" nog iets langer aanwezig zijn ... 17:40 .. dan mijn trein halen![]()
oeh "mag" nog wel. Niet eens moetenquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
diertjuh! Ik "mag" nog iets langer aanwezig zijn ... 17:40 .. dan mijn trein halen![]()
officieel werk ik van 9 tot half 6 ..quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:14 schreef diertjuh het volgende:
[..]
oeh "mag" nog wel. Niet eens moeten![]()
![]()
Ik hoef alleen maar 10 minuutjes te fietsen en dan ben ik thuis. Als ik geluk heb is het dan droog
Patience en FOK!. Aan meer waag ik me niet.quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |