abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55362732
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 15:25 schreef vamperotica het volgende:
Ik vind (normaal gesproken) alle dieeten slecht, als kids nog in de groei zijn...
Beperkt snoepen en idd geen maaltijden overslaan, vind ik geen dieet, maar een normaal patroon.

En idd ze hebben die stoffen zooooo hard nodig.
Groente mogen ze hier onbeperkt opscheppen, aardappels ook wel, maar dan wel opletten met de jus. En tuurlijk gooien we er ook wel eens een makkelijke hap en "onverantwoord"voer tussen door. En tussendoor een stukkie fruit, of fruitsalade vinden ze ook heerlijk.

Zelf popcorn maken doen we ook wel eens. (maar dan blijft de zoete toch wel t lekkerst)

Ik kamp zelf vanaf mn 15/16 met eetproblemen.
En dat is nog steeds niet helemaal over, maar zal er alles aan doen om mn dochter die hel te besparen!
Heel goed hoor!

Ik heb ook wat moeite met eten, en ik wens dat niemand toe. Zeker niet de lichamelijke beperkingen die pas op latere leeftijd naar voren komen.

Maar goed, het hele dunne is nu eenmaal nog steeds mode. En je ziet het overal. Die jonge grietjes die willen maar al te graag aan dat ideaalbeeld voldoen...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_55362917
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 15:28 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Heel goed hoor!

Ik heb ook wat moeite met eten, en ik wens dat niemand toe. Zeker niet de lichamelijke beperkingen die pas op latere leeftijd naar voren komen.

Maar goed, het hele dunne is nu eenmaal nog steeds mode. En je ziet het overal. Die jonge grietjes die willen maar al te graag aan dat ideaalbeeld voldoen...
Yup... En dan het liefst met bijpassend "MTVoutfitje"
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_55362950
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 15:35 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Yup... En dan het liefst met bijpassend "MTVoutfitje"
Gelukkig is het beleid bij Priscil op school geen blote buiken.

En terecht!
pi_55363158
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 15:36 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Gelukkig is het beleid bij Priscil op school geen blote buiken.

En terecht!
Ja, hier ook volgens mij....Het is iig MIJN beleid!
Gelukkig denkt dochterlief er ( nog ) hetzelfde over...
En die rokjes zijn best leuk, met een legginkje eronder...
Die schouderloze truitjes ook, met een sporthempie met van die superbrede banden...
pi_55363204
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 15:44 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Ja, hier ook volgens mij....Het is iig MIJN beleid!
Gelukkig denkt dochterlief er ( nog ) hetzelfde over...
En die rokjes zijn best leuk, met een legginkje eronder...
Die schouderloze truitjes ook, met een sporthempie met van die superbrede banden...
Ik weet natuurlijk niet of jullie kleding halen bij de coolcat... Dus ik wil niet beledigend zijn. Maar je moet daar wel heel goed zoeken naar normale kleding. Je pikt de kleding er ook zo uit als het daar vandaan komt. Het meeste dat er hangt vind ik gewoon hoerig.
pi_55363326
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 15:46 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik weet natuurlijk niet of jullie kleding halen bij de coolcat... Dus ik wil niet beledigend zijn. Maar je moet daar wel heel goed zoeken naar normale kleding. Je pikt de kleding er ook zo uit als het daar vandaan komt. Het meeste dat er hangt vind ik gewoon hoerig.
Soms, idd na heeeeel goed zoeken! Vind die etalages ook altijd zo belachelijk.... Staat daar zo'n volwassen model met daarnaast een haast kleuter in dezelfde outfit!
pi_55363485
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 15:51 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Soms, idd na heeeeel goed zoeken! Vind die etalages ook altijd zo belachelijk.... Staat daar zo'n volwassen model met daarnaast een haast kleuter in dezelfde outfit!
Nou de meeste kleding zal ik zelfs niet aantrekken, al ging ik een avond stappen.

Ik vind het best als je tijdens het uitgaan het een en ander laat zien, maar het meeste is gewoon too-much... en dat ze daar dan kinderen van 8,9 of 10 jaar in kleden.. Ik snap dat nooit zo goed.
  † In Memoriam † dinsdag 18 december 2007 @ 15:58:15 #258
7074 moussy
kuttekop
pi_55363510
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 14:02 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Wacht maar volgend jaar....
wordt het nog erger!
waarom hebben wij dit allemaal al, mijn madam is 8 en dik worden, blote buiken en dat soort onzin
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_55363570
Zit ze in de prepuberteit Moussy?
Mijn 7-jarige is nog erg naief, gelukkig
Saartje
pi_55365779
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 15:57 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nou de meeste kleding zal ik zelfs niet aantrekken, al ging ik een avond stappen.

Ik vind het best als je tijdens het uitgaan het een en ander laat zien, maar het meeste is gewoon too-much... en dat ze daar dan kinderen van 8,9 of 10 jaar in kleden.. Ik snap dat nooit zo goed.
Ik ben zelf best van het gewaagde..... Als ik ga stappen ja... Maar dat hoeven mn kids ook niet te zien ofzo...
En er zeker niet in rond te lopen....

(Ook niet als ze 18 zijn eik... )
  † In Memoriam † dinsdag 18 december 2007 @ 19:19:14 #261
7074 moussy
kuttekop
pi_55368451
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 16:00 schreef Maneki.Neko het volgende:
Zit ze in de prepuberteit Moussy?
Mijn 7-jarige is nog erg naief, gelukkig
Wees blij, ik vind dit echt een kut-fase
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_55368709
Pruk, ik las zonet snel even dat zwemmen een probleem was wegens het chloorwater, maar hier in Merwestein wordt het water ozon gezuiverd, komt geen drupje chloor aan te pas en is daarom ideaal voor o.a. astmapatiënten en ook wel lekker voor babietjes
Het voelt goed hè?
A je to!
  dinsdag 18 december 2007 @ 23:21:52 #263
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_55375609
Dat is inderdaad wel heel fijn, Melonovy. De meeste zwembaden zullen dat nog wel niet hebben.

Als ik al die verhalen zo lees over die meiden, dan word ik wel een beetje bang. We kregen laatst van de kleuterjuffrouw van Katja al te horen dat de meiden bij Katja in de klas al zo ontzettend op elkaar aan het letten waren en overal over aan het ruzieën waren. Gelukkig deed Katja daar niet zo aan mee, volgens de juffrouw. Katja gaat dan ook eigenlijk liever met de jongens om en met de jongere meisjes of juist met veel oudere meisjes. Haar eigen leeftijd vermijdt ze inderdaad een beetje.

Zo, de hele avond kerstkaarten geschreven. Het was altijd al veel werk, maar nu Katja en Job ook nog al hun vriendjes een kaart willen sturen was ik nog extra lang bezig. En dan wordt het morgen ook weer een toer om alle adressen te vinden. Van de meeste kinderen uit hun klas weet ik wel zo ongeveer waar ze wonen, maar niet het precieze adres. En op school mogen ze niet meer gegeven worden, dat is te zielig voor kinderen die geen kaarten krijgen. Dat kan ik me wel voorstellen en dat vind ik ook een hele goede maatregel.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_55379550
Katja, goed hoor! Probeer gewoon je eigen stijl te vinden in plaats van met die meute mee te lopen!!
Prepuberen...

Hier gaat Elise naar een cursusje in 't ziekenhuis voor de operatie morgen ...
Beginnen ze weer met de mondkapjes ed... Iets dat ze op die cursus leuk vond, maar bij de operatie zelf niks vond (stinkt!)

En vanmiddag weer een echo
  woensdag 19 december 2007 @ 11:24:40 #265
144006 chacama
Ondernemend!
pi_55382827
Spannend hoor Elise. Hoeft ze na morgen dan niet meer geopereerd te worden (voorlopig)?

echo... gaaf...kom straks wel even in z&g neuzen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 19 december 2007 @ 11:32:51 #266
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_55383047
Sterkte voor Elise!

Christan verheugt zich op de vakantie. We vliegen vrijdag voor twee weken naar Portugal Mijn schoonouders overwinteren daar en zij hebben ons uitgenodigd. Neefje Pascal gaat ook mee, dus dat is erg gezellig voor die twee banjers
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2007 @ 13:04:30 #267
37843 lady-wrb
kortaf
pi_55385368
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 23:21 schreef livelink het volgende:
Zo, de hele avond kerstkaarten geschreven. Het was altijd al veel werk, maar nu Katja en Job ook nog al hun vriendjes een kaart willen sturen was ik nog extra lang bezig. En dan wordt het morgen ook weer een toer om alle adressen te vinden. Van de meeste kinderen uit hun klas weet ik wel zo ongeveer waar ze wonen, maar niet het precieze adres. En op school mogen ze niet meer gegeven worden, dat is te zielig voor kinderen die geen kaarten krijgen. Dat kan ik me wel voorstellen en dat vind ik ook een hele goede maatregel.
wat een flauwekul zeg. dan mogen er zeker ook geen uitnodingingen voor kinderfeestjes rondgedeeld worden? want dat ik ook zielig voor de kinderen die niet mogen komen.
sorry hoor, maar dat vind ik eerlijk gezegd wel heel erg betuttelend.
pi_55385397
quote:
Op woensdag 19 december 2007 13:04 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

wat een flauwekul zeg. dan mogen er zeker ook geen uitnodingingen voor kinderfeestjes rondgedeeld worden? want dat ik ook zielig voor de kinderen die niet mogen komen.
sorry hoor, maar dat vind ik eerlijk gezegd wel heel erg betuttelend.
Dat mag hier op school idd ook niet....
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2007 @ 13:07:45 #269
37843 lady-wrb
kortaf
pi_55385459
quote:
Op woensdag 19 december 2007 11:32 schreef Rewimo het volgende:
Sterkte voor Elise!

Christan verheugt zich op de vakantie. We vliegen vrijdag voor twee weken naar Portugal Mijn schoonouders overwinteren daar en zij hebben ons uitgenodigd. Neefje Pascal gaat ook mee, dus dat is erg gezellig voor die twee banjers
lekker hoor, geniet er maar van.

luca's logeerpartij bij oma hangt aan een zijden draadje. oma dr broer ligt op sterven, dus het is afwachten hoe en wat.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 19 december 2007 @ 13:09:14 #270
13151 crew  Rewimo
pi_55385510
Ach, dat zou voor hem wel sneu zijn als het niet doorgaat. Wanneer zou hij naar haar toe gaan?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2007 @ 13:09:34 #271
37843 lady-wrb
kortaf
pi_55385520
quote:
Op woensdag 19 december 2007 13:05 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Dat mag hier op school idd ook niet....
wat? kerstkaarten of uitnodigingen? of allebei?

nou gelukkig mag dat hier wel.
zouden kinderen daar echt zo'n punt van maken als ze geen kerstkaart krijgen en een ander wel?
pi_55385548
quote:
Op woensdag 19 december 2007 13:09 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

zouden kinderen daar echt zo'n punt van maken als ze geen kerstkaart krijgen en een ander wel?
Blijkbaar.

Ik weet niet hoe het bij Priscil op school zit. Volgens mij mag ze gewoon kaarten uitdelen.
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2007 @ 13:12:49 #273
37843 lady-wrb
kortaf
pi_55385638
quote:
Op woensdag 19 december 2007 13:09 schreef Rewimo het volgende:
Ach, dat zou voor hem wel sneu zijn als het niet doorgaat. Wanneer zou hij naar haar toe gaan?
2 januari t/m 6 januari

maar goed, we wachten wel af dan.
ik hoop voor mijn moeder dat dr broer het nog een tijdje volhoudt. ze heeft het rond kerst altijd al moeilijk genoeg (mijn vader is jaaaaren geleden overleden op 2e kerstdag) en dan dr broer nog eens rond die tijd, lijkt me het er niet makkelijker op maken.

luca weet het overigens nog niet (ik weet het ook pas sinds vanochtend) eerst maar eens de kerstdagen afwachten en dan zien we wel weer.
pi_55385646
quote:
Op woensdag 19 december 2007 07:52 schreef Bright het volgende:
Katja, goed hoor! Probeer gewoon je eigen stijl te vinden in plaats van met die meute mee te lopen!!
Prepuberen...

Hier gaat Elise naar een cursusje in 't ziekenhuis voor de operatie morgen ...
Beginnen ze weer met de mondkapjes ed... Iets dat ze op die cursus leuk vond, maar bij de operatie zelf niks vond (stinkt!)

En vanmiddag weer een echo
Spannend!
Mag er iemand bij blijven tot ze "weg" is?

Ennuh.... Ik meen me te herinneren vanuit "onze" ziekenhuisfolder dat er hier wel iemand bij mocht zijn, maar liever niet iemand die zwanger was....
  woensdag 19 december 2007 @ 13:59:52 #275
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55387127
OFFTOPIC
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 15:00 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind Sonja bakker echt een slecht dieet! (het is en blijft een crash dieet, zodra je weer normaal gaat eten dan komt alles er weer net zo hard aan)

Ik weet dat het hier niet hoort maar ik kan het niet laten om er toch iets van te zeggen.
Dit hoeft dus niet! SB gaat om het veranderen van je eetpatroon. Het is de bedoeling om tijdens het dieet dit te leren en na het dieet een gezond eetpatroon aan te houden maar dan wel normale hoeveelheden te eten.
Ik had geen goed eetpatroon, ben o.a. d.m.v. SB flink afgevallen, nu na lange tijd gestopt te zijn en een (redelijk )gezond eetpatroon aan te blijven houden ben ik nog geen enkele gram aangekomen!
Oké.. Als je normaal al een gezond eetpatroon hebt schiet je er waarschijnlijk idd niks mee op en zul je als je weer gewoon gaat eten weer aankomen. Maar ga niet bij voorbaat al zeggen dat het slecht is of niet werkt. Voor jou werkt het misschien niet maar voor anderen kan het een goed hulpmiddel zijn.

En nu weer ontopic!

Oeh, Elise word morgen al geopereerd. Succes!
Ik heb in het foldertje van de anesthesist (of van de kinderafdeling, ik weet het niet meer zeker) gelezen dat er bij ons één ouder mee mag als Wilyan onder narcose gaat.

Wilyan heeft trouwens zelf kerstkaartjes gemaakt. Ik heb een drieluikje gemaakt, uitgeprint en er met potlood dun Wilyan's naam op geschreven. Wilyan heeft het plaatje gekleurd en met pen zijn naam overgetrokken/geschreven. Potlood uitgummen, knippen en vouwen.. KLAAR!
Alle kindjes uit zijn klas hebben er een gekregen.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_55387176
quote:
Op woensdag 19 december 2007 13:59 schreef Noli. het volgende:
OFFTOPIC
[..]

Ik weet dat het hier niet hoort maar ik kan het niet laten om er toch iets van te zeggen.
Dit hoeft dus niet! SB gaat om het veranderen van je eetpatroon. Het is de bedoeling om tijdens het dieet dit te leren en na het dieet een gezond eetpatroon aan te houden maar dan wel normale hoeveelheden te eten.
Ik had geen goed eetpatroon, ben o.a. d.m.v. SB flink afgevallen, nu na lange tijd gestopt te zijn en een (redelijk )gezond eetpatroon aan te blijven houden ben ik nog geen enkele gram aangekomen!
Oké.. Als je normaal al een gezond eetpatroon hebt schiet je er waarschijnlijk idd niks mee op en zul je als je weer gewoon gaat eten weer aankomen. Maar ga niet bij voorbaat al zeggen dat het slecht is of niet werkt. Voor jou werkt het misschien niet maar voor anderen kan het een goed hulpmiddel zijn.
Maar zeer zeker niet goed voor (pre)puberende kids!
pi_55387236
quote:
Op woensdag 19 december 2007 13:09 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

Allebei...
Tenminste, bij de kleuters hangt een briefje dat het niet de bedoeling is van de kerstkaarten, van de hogere groepen weet ik dat niet...
Terwijl juist de kleintjes vaak voor klasikaal gaan... Hoe ouder ze worden, hoe selectiever met de kerstkaartjes!

Van die uitnodigingen.... Tja.... betuttelend.... Ik vind het wel sneu hoor voor kindjes die niet uitgenodigd worden.... Maar ja....Mag er dan ook niet over het feestje gesproken worden in de klas ofzo?
pi_55387249
quote:
Op woensdag 19 december 2007 13:04 schreef lady-wrb het volgende:
dat mag bij ons inderdaad ook niet in de klas.
  woensdag 19 december 2007 @ 14:07:55 #279
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55387331
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:01 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Maar zeer zeker niet goed voor (pre)puberende kids!
Hmm.. Dat had ik er ergens bij gezet..
Ik ben ook van mening dat kinderen niet zomaar moeten dieeten.
Maar als er écht sprake is van verschrikkelijk overgewicht dan vind ik dat begeleiding van een dieetist toch wel nodig is/moet kunnen zijn.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_55387354
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:07 schreef Noli. het volgende:

[..]

Maar als er écht sprake is van verschrikkelijk overgewicht dan vind ik dat begeleiding van een dieetist toch wel nodig is/moet kunnen zijn.
Goed gezegd!
pi_55387431
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:07 schreef Noli. het volgende:

[..]

Zeker... bij extreem overgewicht en onder goede begeleiding!
En ik vind het ook zeker een taak van de ouders om er op te letten....
Als mijn kids al chips(vr)etend de hele dag maar voor de tv hangen hangen, krijgen ze een schop onder de kont en kunnen ze lekker naar buiten! Ik ken ouders die er dan ook nog het liefst elke dag friet, frikandellen en chemische rotzooi toetjes achter aan gooien... Kids overal met de auto naar toe brengen ( maar niet naar sport, want sport daar wordt je moe van...) en die zie je gewoon dichtslibben....
Was ooit ook bij zo'n "samenopvakantie" programma...
Een redelijk sportief gezin ging samen met een veelvraatweinigbewegen gezin op vakantie.... Eerst een niksdoenvakantie en daarna een sportieve vakantie.... Je zag het vatsige mannetje van de veelvraatfamilie gewoon helemaal opbloeien....Maar pa en ma vonden dat allemaal maar onzin...
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2007 @ 14:15:22 #282
37843 lady-wrb
kortaf
pi_55387548
kinderen moeten niet diëten, ze moeten gewoon meer bewegen

ik zit eraan te denken om luca hierop te doen : http://www.de-wadden.nl/Fitness4kids.htm
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 19 december 2007 @ 14:21:08 #283
13151 crew  Rewimo
pi_55387670
Hier normaal gesproken 3x per week gym, een uur naschools voetbal, twee voetbaltrainingen plus meestal een wedstrijd

Ik vind het wel tof dat de kinderen hier 3x per week gym krijgen. En na de kerstvakantie krijgen ze als het goed is een keer per week schoolzwemmen. Ik neem aan in plaats van 1x gym maar dat is nog niet bekend gemaakt.
pi_55387815
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:21 schreef Rewimo het volgende:
Hier normaal gesproken 3x per week gym, een uur naschools voetbal, twee voetbaltrainingen plus meestal een wedstrijd

Ik vind het wel tof dat de kinderen hier 3x per week gym krijgen. En na de kerstvakantie krijgen ze als het goed is een keer per week schoolzwemmen. Ik neem aan in plaats van 1x gym maar dat is nog niet bekend gemaakt.
Hier is het 2 x in de week gym...
Mevrouw heeft op woensdag en zaterdag streetdance en meneer op woensdag basketbal...
Als ze de kans krijgen gaan ze op woensdag ook nog lekker zwemmen...

Kleintje van 4 zit nog niet op sport, maar krijgt zn kleutergym op school en fietst zelf naar en van school.... toch zo'n kwartier per ritje zeg maar
En we hebben geen auto, dus sowieso bijna alles op de fiets
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2007 @ 14:51:44 #285
37843 lady-wrb
kortaf
pi_55388455
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:21 schreef Rewimo het volgende:

hier grijpen ze alles aan om de gymles maar over te slaan op school.
deze week ook weer geen gymles.
  woensdag 19 december 2007 @ 15:32:41 #286
144006 chacama
Ondernemend!
pi_55389330
Kinderen hebben gewoon beweging nodig. Fleur hoorde ik bijna de telefoon uit stuiteren toen Fred net belde om te vragen of ze zin had om voordat ze naar de kapper gingen even nog het strand op te gaan. Heerlijk om te horen dat het zo'n buitenkind is.
pi_55389404
Zo.... de hele bubs is weg voor de kerstviering... die durut van 16.00 tot 18.00 waarna er om 19.00 nog de musical voor de ouders is...

meneer hoefde niet te verkleden, want die moet ook voor de school de musical doen, mevrouw heeft een rood met zwart gestreepte dikke panty aan (dus niet zo'n "meisjesmayo, maar ook geen doorzichtige panty) met een kort rood schotsachtig rokje en een rood truitje van mij.... (Die we nog wel even "dichtgeniet" hebben van d e bovenkant, want 't "hing" iets....

En.......... Ze zeurde niet eens om make up!!!!
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2007 @ 18:01:34 #288
37843 lady-wrb
kortaf
pi_55393544
quote:
Op woensdag 19 december 2007 15:35 schreef vamperotica het volgende:
Zo.... de hele bubs is weg voor de kerstviering... die durut van 16.00 tot 18.00 waarna er om 19.00 nog de musical voor de ouders is...

meneer hoefde niet te verkleden, want die moet ook voor de school de musical doen, mevrouw heeft een rood met zwart gestreepte dikke panty aan (dus niet zo'n "meisjesmayo, maar ook geen doorzichtige panty) met een kort rood schotsachtig rokje en een rood truitje van mij.... (Die we nog wel even "dichtgeniet" hebben van d e bovenkant, want 't "hing" iets....

En.......... Ze zeurde niet eens om make up!!!!
dat klinkt goed

hier werd ook heftig gestuiterd en meneer wilde blauwe puntjes gel in zijn haar.
en nu hebben we heerlijk rust tot 9 uur
pi_55402577
Zo... t zit er weer op! (al een uurtje of 2 hoor....)
pi_55408761
Vamp, is makeup bij jou verboden??
pi_55413312
Pff.. Elise wordt op dit moment geholpen in het ziekenhuis; 2 buisjes in haar oren en haar neusamandel wordt geknipt. Hopelijk gaat alles goed

Gisteren zijn we bij de voorlichting geweest. Ze kreeg een dia-sessie over een meisje die ook een operatie moest ondergaan en ze zei zachtjes tegen me: 'Papa, daar hoef ik toch niet naar toe?'

Straks hebben we dus een kindje dat niet wil drinken of eten en alleen maar wat hangerig is... Laten we hopen dat het allemaal voor haar meevalt!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 december 2007 @ 12:29:14 #292
13151 crew  Rewimo
pi_55413354
Sterkte Bright, hopelijk valt het allemaal mee
pi_55415251
Mijn vrouw heeft net gebeld... De operatie is klaar, maar ik hoorde Elise op de achtergrond flink huilen. Ik kreeg haar even aan de telefoon en er kwam nog maar weinig uit. Gelukkig (nog?) niet misselijk, maar de situatie is natuurlijk wel erg vreemd voor haar.
Wel, komende tijd zal het even lastig voor haar zijn, hopelijk heeft ze er niet teveel last van.

Oh ja, mijn vrouw mocht niet bij de narcose/operatiekamer zijn ivm. zwangerschap. Dus m'n schoonvader heeft die taak waargenomen.
damn, waarom kon ik er weer niet bij zijn...
pi_55415532
aaah sneu voor elise. gelukkig is 't nu achter de rug en hopelijk heeft 't het gewenste effect!
pi_55415761
Ah, arme Elise, het beste ermee! Het is te hopen dat het allemaal snel over is en dat ze er met sprongen op vooruit gaat!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_55416169
Elise knap maar lekker op.

Bright, dat hebben meer vaders, dat gevoel van waarom kon ik er nu niet bij zijn

Fleur heeft vanmiddag kerst in de klas. Dus in het donker, lees: 5 uur gaan we naar school en heeft ze een kerstfeest met nette kleren aan en alles. Zo

Verder doen we hier wel aan kaarten. In de hal staat een grote brievenbus waar iedereen de kaarten in doet en dan wordt rond 10 uur door twee kinderen uit groep7/8 de post rondgebracht. De kids vinden het helemaal super.

En vanochtend keek ze naar buiten, zag dat alles bevroren was.........keek naar de lucht (zag hoe klein de wereld was) en zei: 'kijk mama de lucht is ook bevroren. *smelt.... die lieve kleuterwijsheid.
pi_55417594
Dank jullie voor de steun!
Elise belde net, ze mag zo naar huis. Gelukkig klinkt ze al veel beter - heeft een glas limonade en een ijsje op. Ze was weer aanspreekbaar, al wilde ze wel graag naar huis
Ik ben blij dat het nu wel goed gaat, zat er toch wel over in...
pi_55417717
Het is gewoon echt even heel zielig! Maar gelukkig knappen kindjes wel heel snel op na zo'n ingreep!

Lekker vertroetelen en ijsjes eten (niet dat je daar nog trek in hebt als je keelpijn hebt)
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 december 2007 @ 22:12:45 #299
13151 crew  Rewimo
pi_55427805
Beterschap voor je dappere dame, Bright!

Tot over 2 weken allemaal Heel fijne feestdagen en een gezond en spetterend 2008 voor jullie allemaal!

Onze achtertuin vandaag
  donderdag 20 december 2007 @ 22:12:50 #300
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55427808
Hier hadden ze geen last meer nadat ze een keer gedronken hadden en een ijsje gegeten. Het is minder vervelend dan je keelamandelen eruit.

Veel Beterschap voor Elise, hopelijk zien jullie gauw positief resultaat van jullie beslissing...
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')