abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator zaterdag 17 november 2007 @ 20:59:28 #51
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_54681350
Maneki hoe heeft je oudste vandaag de intocht beleefd?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_54682952
Hij zat te huilen voor de tv toen bleek dat Americo kwijt was
Gelukkig kwam alles nog goed maar het is onvoorstelbaar hoe dat jochie nog gelooft in die man!
Terwijl jongste naar tv kijk en een opmerking maakte over de schminck van de Pieten

Overdag is oudste niet echt ziek meer maar hij klinkt nog wel als een oude man die jaren zware shag heeft gerookt. `s Nachts hoest hij de longen uit zijn lijf. Vreemd virusje.
Saartje
  zaterdag 17 november 2007 @ 22:16:05 #53
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_54683449
Maneki, wat lief vind ik dat, dat je oudste zoon zo meeleeft!
pi_54683647
Ja hij gelooft echt nog met hart en ziel! Het idee dat ze volgend jaar in groep 5 aan surprises doen en hij de waarheid moet gaan horen breekt nu al mijn hart!
Och ja, hij is pienter genoeg dus misschien heeft hij het straks zelf ineens door hoe het zit
Saartje
pi_54688904
Hier een gelovige (6) en een ongelovige (8) die kwam begin oktober in eens met de mededeling: Mam, sint bestaat niet hoor, jullie doen dat.....(hij wist het al een jaar maar durfde niets te zeggen omdat ie bang was dat ie geen kado mee zou krijgen)
  zondag 18 november 2007 @ 10:26:32 #56
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_54689444
Wat lief, al die verhalen van die gelovige, ongelovige, half-gelovige en stiekem ongelovige kindjes.
Als je er bij stilstaat duurt die periode van het echt helemaal beleven van Sinterklaas maar heel kort.

Job wordt morgen 4 jaar en voor hem leeft het nog niet. Katja heeft gisteravond zijn schoen maar gezet, omdat Job het niet zo nodig vond allemaal. Voor Katja is dit echt het magische jaar qua Sinterklaas, maar met een beetje pech gelooft ze volgend jaar al niet meer.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  † In Memoriam † zondag 18 november 2007 @ 12:31:30 #57
37843 lady-wrb
kortaf
pi_54691159
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 22:24 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ja hij gelooft echt nog met hart en ziel! Het idee dat ze volgend jaar in groep 5 aan surprises doen en hij de waarheid moet gaan horen breekt nu al mijn hart!
Och ja, hij is pienter genoeg dus misschien heeft hij het straks zelf ineens door hoe het zit
hier wordt ook aan surprises gedaan op school, maar er wordt ook nog hevig geloofd hoor!
(er zitten in groep 5 nog een hoop gelovige kinderen)
  † In Memoriam † zondag 18 november 2007 @ 12:51:56 #58
7074 moussy
kuttekop
pi_54691540
Het wel niet geloven is ook leuk hoor

Cas gelooft alles heilig, maar na de intocht vertelde hij mij dat zwarte piet óveral lippenstift had zitten (make up dus)

René vind alles wel best, zolan ze maar kadootjes krijgt en dat Sinterklaas hier weer komt eten dit jaar. Wat dus ook weer gaat gebeuren, dat hebben we al afgesproken. Ze heeft hem zelf gebeld om te vragen of ie weer bitterballen en frikandellen komt eten Verder gelukkig geen stress hier.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_54692736
piet heeft het ook wel over de schminck van de pieten, maar dat hoort er volgens hem gewoon helemaal bij. zwarte pieten zijn nou eenmaal mooi zwart geschminckt, met rode lippenstift. want er zijn natuurlijk genoeg witte mensen die zwarte piet willen worden.
  † In Memoriam † zondag 18 november 2007 @ 15:20:50 #60
7074 moussy
kuttekop
pi_54694455
quote:
Op zondag 18 november 2007 13:58 schreef bixister het volgende:
piet heeft het ook wel over de schminck van de pieten, maar dat hoort er volgens hem gewoon helemaal bij. zwarte pieten zijn nou eenmaal mooi zwart geschminckt, met rode lippenstift. want er zijn natuurlijk genoeg witte mensen die zwarte piet willen worden.
Lief he, dat ze er zelf zo over nadenken. Soms vraag ik me wel eens af wat er in die koppies om gaat.

Wij laten René het nu min of meer zelf ontdekken, of ze moet echt heel direkt vragen gaan stellen. Vorig jaar was ze al aan het wankelen, maar dit jaar gaat het even sneller. Mijn zwager en schoonzus hebben een vereniging voor it hele gebeuren. Gister bij de intocht liepen nicht en neef ook mee... Cas herkent ze niet echt, of hij zegt gewoon niets. Maar René kreeg een zakje pepernoten (ze doen niet meer aan losse snoep) en zei heel droog; Dank je J. Hey J, weet je ook wie er in het pak van sinterklaas zit?! Ik vraag me af hoe dat straks thuis gaat, dezelfde sint komt thuis

Gister hebben ze bij mn schoonouders geslapen. Mn schoonzus dacht dat ze al sliepen, en kwam met een nog niet afgeschminckte piet, in dus normale kleding... Alleen René was nog wakker Ze heeft het hele spelletje meegespeeld daar en vertelde vanmidag thuis met glim oogjes hoe ze de piet, opa, oma en tante in de maling heeft genomen. Ja zei ze, je ziet toch zo wel at het allemaal nep is! Een Piet heeft geen rood haar en al helemáál geen witte handen! Om daarna glorieus te vertellen dat ze wat in haar schoen had
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_54695570
Heerlijk he !
Merijn mag van ons meedoen met het grote geheim, hij mag dus helpen met het schoenen vullen, het kopen van de kadoos en het maken van de gedichten. En hij vind het geweldig. In zijn groep 4 is hij de enige die niet geloofd. Voor de klas en broerlief is hij ook nog lid van de club van sinterklaas. Dus tja...
En timo ? dit is het wankeljaar hebben we ontdekt, hij vraagt net effe teveel om helemaal te geloven. Dus wellicht kunnen we volgend jaar lootjes trekken, ook heel leuk !
  zondag 18 november 2007 @ 21:15:04 #62
37150 livelink
pi_54703367
Morgenochtend moet ik met Katja voor het eerst naar de schoolarts. Wat kan ik ongeveer verwachten?
Het enige schoolartsverhaal dat me bij is gebleven hier, is dat van Stout (volgens mij). Het verhaal van de ondervraging over het ontbijt. Ik hoop dat er ook mensen zijn met een wat positievere ervaring hier.
pi_54709654
Yup dat was ik...bij timo ging het weer zo trouwens...
Succes (maar ik moet er bij vermelden dat iedereen vind dat ze hier zo zeuren..)
Wij mogen ergens in januari weer voor merijn (prikken omdat ie 9 word in 2008)
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 19 november 2007 @ 09:08:31 #64
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_54710404
Christan is vorig jaar geweest. Wij hebben in elk geval geen slechte ervaringen met de schoolarts. Hij moest wat testjes doen (schrijven, tekenen) en ze vroegen hem van alles. Hij werd nagekeken, hart en longen geluisterd, over een lijn lopen en dergelijke. Alles was goed, geen gezeur en we gingen weg met: Geniet maar lekker van hem!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_54711062
Wij zijn gister naar sinterklaas geweest...

Priscil is 12 en gelooft al lang niet meer, maar jullie mogen 3x raden wie er helemaal vooraan zat...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 19 november 2007 @ 13:53:05 #66
13151 crew  Rewimo
pi_54715826
Christan gaf vanmorgen al aan dat hij zich niet zo lekker voelde, en daarstraks belden ze van school of we hem op wilden halen. qltel heeft hem gehaald en hij wilde thuis meteen naar bed. Nou, dan is er dus echt wel iets aan de hand want dat gebeurt niet vaak Misschien een griepje of zo.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_54715898
quote:
Op maandag 19 november 2007 13:53 schreef Rewimo het volgende:
Christan gaf vanmorgen al aan dat hij zich niet zo lekker voelde, en daarstraks belden ze van school of we hem op wilden halen. qltel heeft hem gehaald en hij wilde thuis meteen naar bed. Nou, dan is er dus echt wel iets aan de hand want dat gebeurt niet vaak Misschien een griepje of zo.
ach.... Lekker even vertroetelen... En misschien ook wel december stress...
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 19 november 2007 @ 14:07:06 #68
13151 crew  Rewimo
pi_54716119
Nee dat laatste niet denk ik hoor. Hij is er niet zo mee bezig.

Hij is alweer aan het spelen hoor ik net. 't Zal dus wel meevallen.
pi_54716294
Ziek naar huis en nu aan het spelen? Is hij wel echt ziek dan? Juist in dit geval zou ik wel aan die stress denken
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 19 november 2007 @ 14:24:05 #70
13151 crew  Rewimo
pi_54716505
Ik weet het niet, zal straks als ik thuis ben eens met hem praten. Hij is niet vaak ziek en omdat hij vanmorgen al zei dat hij niet zo lekker was denk ik dat het wel een gevalletje "gewoon ziek" is
pi_54716563
Als het een gevalletje "gewoon ziek" is, dan hoort ie in bed te liggen en niet te spelen
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 19 november 2007 @ 14:29:40 #72
13151 crew  Rewimo
pi_54716644
Bel jij qltel even?
pi_54716714
Nee, kost me teveel geld, daarnaast is het jouw kind, niet het mijne
pi_54716782
quote:
Op maandag 19 november 2007 14:26 schreef Pruk het volgende:
Als het een gevalletje "gewoon ziek" is, dan hoort ie in bed te liggen en niet te spelen
Oh dat geldt hier ook hoor... Ziek is ziek.. en zieke kinderen liggen op bed.

Niet 's morgens ziek, ziekmelden op school en 's middags buitenspelen. (Dat is meer om een beetje te ontmoedigen om "ziek" te zijn als je dat niet echt bent.)

En als je je dan 's middags beter voelt, dat kan natuurlijk, dan nog niet naar buiten. Dan gaat ze alsnog lekker vroeg naar bed en dan zien we morgen wel hoe het dan gaat.

edit---> even nuanceren. Het gaat dan hier wel om een bijna puber van 12... Wie van ons heeft niet een keer gedaan alsof je ziek was en lekker thuis gezeten. Iedereen toch, vandaar deze aanpak.
  maandag 19 november 2007 @ 14:41:45 #75
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_54716924
Hier ook één die weet van Sint en twee die nog wel geloven. Alhoewel... De middelste stelt zoveel kritische vragen, dat kan nooit lang meer duren.

Oudste is wel trots nu zo groot te zijn dat ie mij mag helpen. Gister ineens een constatering: Mam, ik mocht van jou nooit Rayman (spel voor de PS) maar kreeg die wel van Sinterklaas. Dus eigenlijk toch van jou...Dat vind ik wel heeeeeeel erg lief van jou...

wel blij, want dat is een beetje de insteek, Sint geeft dingen die van mama niet mogen. Binnen de grenzen van het redelijke trouwens )
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 19 november 2007 @ 15:51:24 #76
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_54718437
quote:
Op maandag 19 november 2007 14:35 schreef Ticootje het volgende:

edit---> even nuanceren. Het gaat dan hier wel om een bijna puber van 12... Wie van ons heeft niet een keer gedaan alsof je ziek was en lekker thuis gezeten. Iedereen toch, vandaar deze aanpak.
Ik niet. Echt niet.
pi_54718872
quote:
Op maandag 19 november 2007 15:51 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Ik niet. Echt niet.
Echt?

Nou ik wel hoor! En toen lag ik ook de hele dag saai in mn bed... de volgende dag was ik op wonderbaarlijke wijze genezen hoor.
pi_54724714
'sometimes you just need the day' zei mijn mama altijd. Toen ik op de middelbare school zat heeft ze het zo aangepakt: ik mocht 2x per jaar een dagje thuis blijven zonder dat ik ziek was. Ik moest dan wel vertellen waarom ik niet wilde (stomme gymles, echt geen zin, etc) en als het was omdat ik een proefwerk niet had geleerd had ik gewoon pech! Maar het heeft wel geholpen, ik hoefde dan ook geen toneel meer te spelen.
Mama van Floris, Leonore en ?
  maandag 19 november 2007 @ 21:16:47 #79
144006 chacama
Ondernemend!
pi_54725046
quote:
Op maandag 19 november 2007 21:02 schreef --Eveliene-- het volgende:
'sometimes you just need the day' zei mijn mama altijd. Toen ik op de middelbare school zat heeft ze het zo aangepakt: ik mocht 2x per jaar een dagje thuis blijven zonder dat ik ziek was. Ik moest dan wel vertellen waarom ik niet wilde (stomme gymles, echt geen zin, etc) en als het was omdat ik een proefwerk niet had geleerd had ik gewoon pech! Maar het heeft wel geholpen, ik hoefde dan ook geen toneel meer te spelen.
Die ga ik onthouden voor later. Super. Weet van mezelf dat ik er nog wel eens zei ziek te zijn en het niet was (dan werd ik tenminste een dag niet gepest). Maar toen ik een keer echt ziek was, heeft mijn moeder me toch echt naar school gestuurd en kon ik 's middags pas echt aantonen dat ik echt ziek was.... Daar heb ik toen wel van geleerd...

Fleur heeft vandaag voor het eerst in tijden weer op de strafstoel gezeten. Kan me niet eens meer herineren wanneer de keer ervoor was. Ik weet wel dat stress en moeheid nu zwaar meetellen, maar mama dwingen om iets te doen...tja dat werkt hier niet. Dus maar even afkoelen.
pi_54725897
quote:
Op maandag 19 november 2007 21:02 schreef --Eveliene-- het volgende:
deze ga ik onthouden.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 19 november 2007 @ 21:53:15 #81
13151 crew  Rewimo
pi_54726249
Tja, hoofdpijn, beetje diarree, geen koorts gelukkig. Hopelijk is het morgen weer over.
pi_54731304
Die hadden wij ook : mijn moeder noemde het 'atv- dagen' En soms kon ik mijn moeder ook heerlijk om de tuin leiden...soms hoor...heel soms.
helaas ben ik als puber flink geplaagd door migraine en ziekte van meniére, dus was ik zo wie zo veel echt ziek thuis (en dan wil je wel in bed liggen)
pi_54731487
Livelink hoe ging het met Katja bij de schoolarts?

Oudste is hier weer beter. Hij heeft nog wel een accent als K. Schuurman maar voelt zich niet meer ziek. Hop naar school maar weer
Saartje
  dinsdag 20 november 2007 @ 09:07:48 #84
37150 livelink
pi_54732274
Katja deed het heel goed bij de schoolarts. Deed enthousiast alles wat haar gevraagd werd en alles zag er goed uit. Ook bij ons was er dan wel het gesprekje, waarbij aan Katja gevraagd werd of ze gegeten had 's ochtends en wat dan en of ze wel eens groenten at en hoe vaak ze haar tanden moest poetsen. Alleen Katja mocht antwoorden en ze gaf heel braaf de gewenste antwoorden. Alleen toen er gevraagd werd wat de kleur van haar brood was (wit of bruin), zei ze doodleuk "Wit", terwijl ik echt nooit witbrood in huis heb. Nou ja, ik mocht me er toch niet mee bemoeien, dus ik heb het maar laten gaan.
Het voelt niet helemaal goed, dit soort gesprekjes. Alsof je eigen kind je moet 'verraden'

Ze is qua lengte onder het gemiddelde en qua gewicht boven het gemiddelde, maar daar werd wonder boven wonder helemaal niet moeilijk over gedaan. De arts zei dat dat allemaal geen probleem was zolang ze maar goed in haar curves bleef. En hij vond haar ook zeker niet te dik, maar wel wat forser gebouwd dan de meeste meisjes.

Kortom, geen opmerkingen en alles was goed.

Vanaf gisteren hoort Job ook officieel in dit topic thuis. Ik heb ze net allebei naar school gebracht en nou maar hopen dat Job het een beetje volhoudt hele dagen. Job is nogal explosief in zijn doen en laten en verspilt in korte tijd enorm veel energie, waarna hij witjes, hangerig en huilerig wordt en hij echt moet bijtanken. Gisteren heb ik hem nog 's middags op bed gelegd. School lijkt voor Job een jaar te vroeg te komen.

Fijn dat je oudste weer beter is, Maneki. Christan hopelijk ook weer in orde?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 20 november 2007 @ 09:50:08 #85
13151 crew  Rewimo
pi_54732795
Christan is weer okee Hij is weer naar school en ik heb vanmorgen niets gehoord over hoofdpijn of iets dergelijks. Hij ging enthousiast de gymles in. Zit wel goed dus.
pi_54733533
Job, gefeliciteerd, en welkom bij de kleuters! ik hoop dat het toch mee gaat vallen met het wennen aan het schoolse ritme & -leven!
  dinsdag 20 november 2007 @ 12:17:12 #87
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_54735763
Gefeliciteerd Job en welkom hier!
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 09:07 schreef livelink het volgende:
School lijkt voor Job een jaar te vroeg te komen.
Je weet toch dat hij nog niet leerplichtig is? Je zou hem nog even (max. een jaar) thuis kunnen houden...
Maar ja, misschien went hij toch sneller dan je denkt
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  dinsdag 20 november 2007 @ 12:44:38 #88
144006 chacama
Ondernemend!
pi_54736352
Welkom Job.

En succes met het schoolse. Je kunt inderdaad schipperen met de tijden. Middagen thuishouden wordt hier toch nog regelmatig gedaan.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 20 november 2007 @ 12:54:07 #89
13151 crew  Rewimo
pi_54736526
Welja, als hij het echt niet trekt laat je hem voorlopig alleen de ochtenden gaan. Of minder dan 5 dagen. Helemaal thuishouden lijkt me weer een wat minder geschikte optie
  dinsdag 20 november 2007 @ 13:49:36 #90
37150 livelink
pi_54737597
Ja, we wachten af. Ik heb vanochtend afgesproken met de juffrouw dat ze me zou bellen als het niet meer ging en tot nog toe heeft ze nog niet gebeld. Het gaat dus misschien toch beter dan ik dacht.

Ik heb overigens sinds gisterenavond echt knallende koppijn. Pijnstillers helpen niet. Dus waarschijnlijk heb ik er meer problemen mee dan Job zelf
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 20 november 2007 @ 14:00:16 #91
13151 crew  Rewimo
pi_54737836
Hou er vast rekening mee dat ze in het begin vaak engeltjes zijn op school en de spanning dan lekker veilig thuis op jou gaan afreageren
  dinsdag 20 november 2007 @ 18:50:32 #92
37150 livelink
pi_54743787
Job ging redelijk vandaag, hij heeft het volgehouden. Over wat hij gedaan had wist hij alleen maar te vertellen dat de juf hem zeer had gedaan. En toen ik vroeg wat er dan gebeurd was zei hij dat hij een ander jongetje had geschopt en dat de juf hem toen pijn had gedaan. Maar even afwachten hoe dat zich ontwikkelt. Hij heeft de laatste tijd wel vaker dat soort kuren. Hopelijk is het maar een fase.
pi_54801326
Hier zijn de schoolfoto's binnen...

Het is echt een supermooie foto! Echt zoveel leuke dan die van vorig jaar.

Je ziet Priscil nu echt een vrouw worden. De kinderlijke trekjes beginnen nu echt plaats te maken voor de oudere uitstraling. Het is gewoon echt een supermooie jonge dame aan het worden.

Bij deze foto had ze dr haar leuk los gedaan (daar zijn we niet zo heel wild van, omdat ze dr haar meestal maar 1x per dag kamt, en dus is het op het einde van de dag geen gezicht meer), ze had dr haar ook gekamt voor de foto. Ze had dr oorbellen in gedaan en haar mooiste lach opgezet. Echt prachtig.
pi_54801881
Ik wil hier wel even een kleine waarschuwing neerzetten.

Gister ontvingen wij een brief voor de kindertoeslag. Dit komt ter vervanging van de kinderkorting. Volgens de berekening van de belastingsdienst krijgen wij 62 euro per maand...

Nu heb ik zelf gecheckt of die berekening klopt, maar dat doet ie dus niet. Wij hebben helemaal geen recht op de kindertoeslag. Dus als ik niets had gedaan dan had ik volgend jaar gewoon 700 euro moeten terugbetalen.

Dus ouders, check altijd even de berekening van de belastingsdienst!
  vrijdag 23 november 2007 @ 16:07:13 #95
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_54803831
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 14:36 schreef Ticootje het volgende:
Ik wil hier wel even een kleine waarschuwing neerzetten.

Gister ontvingen wij een brief voor de kindertoeslag. Dit komt ter vervanging van de kinderkorting. Volgens de berekening van de belastingsdienst krijgen wij 62 euro per maand...

Nu heb ik zelf gecheckt of die berekening klopt, maar dat doet ie dus niet. Wij hebben helemaal geen recht op de kindertoeslag. Dus als ik niets had gedaan dan had ik volgend jaar gewoon 700 euro moeten terugbetalen.

Dus ouders, check altijd even de berekening van de belastingsdienst!
hoe en waar heb je dat gecheckt Ticootje?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_54809331
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 16:07 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

hoe en waar heb je dat gecheckt Ticootje?
Op de site van de belastingsdienst kan je onder "toeslagen" allerlei proefberekeningen uit laten voeren. Deze zullen vast niet helemaal nauwkeurig zijn, maar het bedrag dat op onze toeslag stond kwam overeen met alleen het salaris van mijn man. Aangezien we gehuwd zijn en dus toeslagpartners moet mijn salaris ook worden meegenomen in de berekening. En dan blijft er dus niets over.
  maandag 26 november 2007 @ 06:31:42 #97
24188 Belana
kloon van belana
pi_54840668
even nieuwsgierigheid vast
Hoe gaat het met de kindjes die net naar school zijn?
stormy waters...
sailin'
pi_54841176
Vanavond hebben we 10 minuten gesprek... Dan horen we het niveau van Priscil. Echt heel spannend.

We hebben ook maar besloten dat Priscil, mits haar rapport normaal is, de dansopleiding mag gaan volgen die ze zo graag wil. Dat betekent dat ze vanaf januari elke zaterdag in de dansschool te vinden is.
  maandag 26 november 2007 @ 08:43:41 #99
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_54841205
quote:
Op maandag 26 november 2007 06:31 schreef Belana het volgende:
Spannend hè, voor het eerst naar school. Heb Bram ook opgegeven. Voor het eerst dat er een "middenin"het schooljaar begint.
Ben ook benieuwd hoe het gaat met de nieuwbakken scholieren. Helemaal in deze voor kinderen spannende tijd.....
  maandag 26 november 2007 @ 10:40:27 #100
144006 chacama
Ondernemend!
pi_54843010
quote:
Op maandag 26 november 2007 06:31 schreef Belana het volgende:
Of de vraag ook voor Fleur is.....

Ach, ze red het. Ze loopt hele dagen te stuiteren en is aan het af tellen voor het 'pietenfeest' van haar juf. Die viert haar verjaardag donderdag met een pietenfeest. En dan de woensdag erop is het echte Sinterklaasfeest op school. Verder zit ze helemaal in het Sinterklaasjournaal en geniet van alle dingen om d'r heen.

Ze is wel erg toe aan vakantie en ik ben dan ook superblij dat ze straks 4 weken vakantie heeft. Eerst de Kerstvakantie en daarna nog 2 weken met ons. Even lekker bijtanken....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')