Ik eerlijk gezegd ook niet. Het zal vast gaan waaien deze maand maar dat kan ik ook wel voorspellen. Maar wat er nu nog op de site gezegd wordt:quote:
Vooral de voorspelling over de waarschijnlijke dijkdoorbraken lijkt me wel erg boud.quote:24th to 28th November. Storm/hurricane gusts of 145 to 210 kmh. Likely track (80% confident) of damage eastwards from the British Isles: Netherlands, Denmark, North Germany, South Sweden and parts of the Baltic countries and Finland. This storm unfolds on the 304th anniversary of the devastating tempest of 26th/27th November 1703 and has potential similarities to it, but is likely to be less extreme. Still, it is likely to cause breaches of sea defences in West & South British Isles and the Dutch, German and Danish coasts. We estimate the max gusts in some places in the Netherlands as follows: 85% risk for over 120 km/h; 33% risk for over 160 km/h; 15% risk for over 210 km/h>
Update due mid Nov.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:41 schreef Frutsel het volgende:
Volgens mij slaapt SpeedyGJ al niet meer sinds dit 'nieuws' uitlekte [afbeelding]
We wachten de update af. Die zou over enkele dagen toch wel moeten komen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:06 schreef Alecks het volgende:
[..]
Ik eerlijk gezegd ook niet. Het zal vast gaan waaien deze maand maar dat kan ik ook wel voorspellen. Maar wat er nu nog op de site gezegd wordt:
[..]
Vooral de voorspelling over de waarschijnlijke dijkdoorbraken lijkt me wel erg boud.
hoog water en Bangladesh gaat nooit goedquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:39 schreef Frutsel het volgende:
we hebben in elk geval een superstorm voor de kust van Bangladesh en India [afbeelding]
als dat maar goed gaat [afbeelding]
Dat heb ik ook maar ff vermeldquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hoog water en Bangladesh gaat nooit goed
ik ga weer eens een keertje naar de FP danquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat heb ik ook maar ff vermeld [afbeelding]
Tyfoon Sidr op weg naar Bangladesh & India
waarschijnlijk wel jaquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:44 schreef Labrador1974 het volgende:
storm in een glas water vermoed ik
jij bent alwetend op dit gebied ? Om stormwinden van 200km/pu + te generen moet het zeewater oppervlakte een minimale temperatuur van 25 graden hebben. De beste temperatuur is zelfs 30 graden.quote:Op dinsdag 13 november 2007 07:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat is niet nodig voor een superstorm hoor.
De Carabibiën?quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:11 schreef Tristeh het volgende:
[..]
jij bent alwetend op dit gebied ? Om stormwinden van 200km/pu + te generen moet het zeewater oppervlakte een minimale temperatuur van 25 graden hebben. De beste temperatuur is zelfs 30 graden.
Dan moet de opwarming En afkoeling van diverse luchtlagen ook precies goed zijn . En dan kan je superstormen ala de carabibiën krijgen.
In nederland ? keep on dreaming
Half december Elfstedentoch zei hij gisteren op Netwerk, o.i.d. vaag..quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:06 schreef Lariekoek het volgende:
Doet die Piers Corbijn eigenlijk ook nog een wintervoorspelling?
Zoals 20 meter sneeuw in Nederland?
Welnee, want dan hoor je er simpelweg nooit meer wat van.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:23 schreef Hi_flyer het volgende:
Ook tvp, ik wil die gast op zijn bek zien gaan en dat huilend op de tv toe zien geven!
En over 3 jaar komt hij dan weer om ons te waarschuwen voor een nieuwe superstorm.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:35 schreef Troubles. het volgende:
[..]
Welnee, want dan hoor je er simpelweg nooit meer wat van.
En dan weet niemand meer wie het is of misschien vaag van oh ja, die heeft eind 2007 stormen voorspeld. Dat klopte toen geloof ik wel aardig. Weet je wat? Ik open wel een topic op Fok.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:41 schreef Niek. het volgende:
[..]
En over 3 jaar komt hij dan weer om ons te waarschuwen voor een nieuwe superstorm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |