Hoe heet dit gerecht?quote:Meng de gist met een klein beetje lauwe melk; klop de eieren los.
Meng de bloem en boekweitmeel in een kom, maak in het midden een kuiltje en giet hier de gist in.
Voeg nu eieren, melk, suiker en zout toe en roer het geheel tot een luchtig deeg.
Meng de rozijnen, krenten en sukade erdoor.
Het beslag in een witte katoenen zak overdoen (die van te voren met warm water is uitgespoeld en met bloem bestrooid) en dichtbinden, maar zorg dat er voldoende ruimte blijft om te rijzen.
Leg de zak in een pan met water, breng dit langzaam aan de kook en laat het 2½ uur koken.
Haal de koek uit de zak en snijd hem in flinke plakken, liefst met een draad.
Serveer de koek met stroop.
Job? Bijna...quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:04 schreef ElizabethR het volgende:
Aaaah Job in de Zak, lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!
Pikkerd.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Jan in de zak
quote:
O dat is ergens in Belgie in ieder geval, aan de kust, maar weet geen plaatsnaamquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:31 schreef steekbal het volgende:
sorry van de vraag over Plopsaland, ik meest weer plotseling weg. Het goede antwoord was niet gegeven...
Ik heb het opgezocht, was nieuwsgierig, wat een gruwelijk lelijke wagen is dat!!!quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het is een voorloper van de BMW Z3
Blijf je volharden met deze vraag?quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het is een voorloper van de BMW Z3
Ja, omdat ik al een hint heb gegeven die volgens mij vrij snel tot een antwoord moet leiden. En PR is de eerste die het probeert met Z2, en daarmee zit hij net ietsje te hoog (hint 2)quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Blijf je volharden met deze vraag?
Die inderdaadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |