Hij neigt meer naar het kamp van Amanda.quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:33 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen![]()
Janice is dus echt de nieuwe gastspeler, ik ben benieuwd hoe hij in de groep ligt.
Ze hebben het natuurlijk uitgelokt met hun aanwezigheid.quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:36 schreef pasjesjen het volgende:
Ik hoor van Nadia alleen maar wat Brain en Amanda hebben gedaan van het weekend, het knietje van amanda en haren trekken van Brain, maar over wat huub of lieke gedaan zou hebben geen woord
O ja stom van me dat ik daar niet aan heb gedachtquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze hebben het natuurlijk uitgelokt met hun aanwezigheid.
Amanda klampt zich ook nogal wanhopig vast aan deze modekoning.quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:38 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij neigt meer naar het kamp van Amanda.
Dan moet de Febo ook niet aansturen op vechten.quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:37 schreef Meganog het volgende:
Tijdens het gesprek met productie is gezegd dat als ze doorgaan met vechten het in december is afgelopen.
Treiteren is leuk, ruzie maken is leuk, maar vechten mag niet meer.
Kaal is ook een optiequote:Op dinsdag 13 november 2007 09:42 schreef Clank het volgende:
Mijn haar-advies voor Amanda vandaag: Zet maar weer een muts op!!
Precies, iedereen zag het aankomen. Het getreiter van Lieke kon toch alleen maar eindigen in een matpartij.quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:39 schreef schatje het volgende:
[..]
Dan moet de Febo ook niet aansturen op vechten.
Zou jij niet verbitterd zijn met zo'n fluff op je knar?quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:42 schreef riri het volgende:
[ afbeelding ]
Duurt niet lang meer en die mondhoeken hangen echt op de grond....
wat een verbitterdheid.....
Dat vet hecht zich dan volgens mij alleen maar meer aan dat haar.quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:44 schreef Clank het volgende:
Amanda heeft haar haar ook niet met shampoo gewassen "Ik spoel het gewoon steeds uit" zegt ze.
Vond het al zo raar. Gisterenavond zei ze dat ze net haar haar had gewassen, terwijl het vet er zo ongeveer uit droop...quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:44 schreef Clank het volgende:
Amanda heeft haar haar ook niet met shampoo gewassen "Ik spoel het gewoon steeds uit" zegt ze.
Gatver, het kan toch niet anders dan dat dat haar ontzettend stinkt.quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:44 schreef Clank het volgende:
Ja, maar Amanda weet het beter, want Amanda heeft een kappersopleidingquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat vet hecht zich dan volgens mij alleen maar meer aan dat haar.
Of ze moet voor dreadlocks willen gaan?
En vechten mocht toch weer?!!quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies, iedereen zag het aankomen. Het getreiter van Lieke kon toch alleen maar eindigen in een matpartij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |