Lijkt er wel heel veel opquote:Op dinsdag 13 november 2007 03:29 schreef Darklight het volgende:
slapen ze nu allemaal?
Gisteren met stijgende verbazing dit aangehoord.. je zal er maar mee in een huis wonen!!!quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:24 schreef fredfik het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=52188&sess=664&mvpageno=1
onbegrijpelijk dat die gek daar nog rond loopt
Dat had ik nog niet gehoordquote:Op dinsdag 13 november 2007 08:24 schreef fredfik het volgende:
Ik denk dat achter met die nieuwe regel bezig is een deel van de huidige bewoners, waarbij het speltechnisch helemaal is vastgelopen, weg te werken en er een nieuwe groep in te zetten, hopende dat er weer spel ontstaat. Het kan ook een tactiek van Brian zijn om zijn opstappen aan te kondigen (ik vond hem erg rustig tijdens dit gesprek) en via onderhandelingen een flink bedrag te innen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:24 schreef fredfik het volgende:
quote:23:31 - Nóg een verassing!
Naast zijn verblijf heeft Janice nóg een verassing. Hij gaat jurken ontwerpen voor de vrouwelijke Miljonairs, en het thema is: Barbie! Amanda gilt het uit van plezier en ook de twee andere dames zijn enthousiast. En dat is nog niet alles! Lieke, Nadia en Amanda krijgen ieder een fotoshoot, die foto’s worden door een jury beoordeelt en de winnaar mag 30 november meelopen in de modeshow van Janice. De mannen zijn iets minder enthousiast, vooral Huub is cynisch. Gelukkig trekt de nieuwe gastspeler zich hier niets van aan en kletst lekker verder. Echt meiden onder elkaar.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:04 schreef Copycat het volgende:
Gaat de villa met Janice in rook op?
[..]
Ja inderdaad, onvoorstelbaar. Toch denk ik, dat mocht die achterlijke klootzak zijnquote:Op dinsdag 13 november 2007 08:38 schreef Clank het volgende:
Gisteren met stijgende verbazing dit aangehoord.. je zal er maar mee in een huis wonen!!!![]()
goedemorgenquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:25 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen![]()
Jan doucht niet, geen deo op of iets maar schiet zo in zijn kleding.
Ohhh, hij doucht alleen 's avonds zegt hij tegen Lieke.![]()
Zou heel goed kunnen idd ik denk dat Jaap ook wel gestegen isquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:28 schreef schatje het volgende:
Ik denk dat Huub en met name Lieke gezakt zijn in de PP en dat Dennis er een paar % bij krijgt.
'k Hoorde Huub daar van de week al over dat hij daar ook rekening mee houdt..quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:28 schreef schatje het volgende:
Ik denk dat Huub en met name Lieke gezakt zijn in de PP en dat Dennis er een paar % bij krijgt.
Waarom denk je dat Rik uit BB schurft had, kadootje van Jan misschien?quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:30 schreef Verida het volgende:
Nou dat zal lekker ruiken, na een nacht in een kamer waar de airco niet werkt en ook nog een 3 stelletjes hebben liggen sexen.
Het haar van Amanda zal ook wel een bepaald luchtje afgeven imho, en de stinkbek van nadia. Wat zal het daar stinken, dan ga je toch op z'n minst even douchen om die lucht van je af te krijgen, lijkt mij
Dat gaat fout met die rat.quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat had ik nog niet gehoordHij kondigt dus gewoon even aan dat hij gaat doorflippen binnenkort. En dat blijft gewoon zitten bij de rest
![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:34 schreef Meganog het volgende:
Wat heeft Palma een lichte stem vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |