quote:Op woensdag 14 november 2007 20:31 schreef EnergyDrink het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral komt omdat ik er altijd vanuit ga dat ik misselijk ga worden, en van die gedachte word ik dan zo nerveus dat ik ook daadwerkelijk kotsmisselijk word, met alle gevolgen van dien. Verder voel ik me op zo'n moment niet duizelig of iets, zweten ook niet. Wat wel gebeurt is dat mijn gedachtes helemaal op hol slaan, waardoor het op zo'n moment ontzettend moeilijk wordt om mezelf te kalmeren omdat ik me nergens op kan focussen. Klinkt raar allemaal als ik het zo lees
Eigenlijk zouden we een keer een meeting moeten regelen voor alle mensen die hier last van hebben en dan uit eten gaan, kan je lachen
Komt toch op hetzelfde neer?quote:Op donderdag 15 november 2007 23:27 schreef Troubles. het volgende:
Ik kan me trouwens niet in jullie belevenissen vinden.
Ik ga trillen. Zodra ik eet met vreemden heb ik het gevoel mijn motoriek niet in orde te hebben. Mijn handen beginnen spontaan te trillen en Iets verkrampt er in mijn nek waardoor ik bang ben dat mijn vorkje met gebak in mijn wang beland.
Maar intussen herken ik mezelf niet in hetgeen gepost is behalve dat het niet prettig voelt om met vreemden te eten of wat anderen nog extremer hebben: met niemand kunnen eten.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:37 schreef APK het volgende:
[..]
Komt toch op hetzelfde neer?
Alleen de symptomen verschillen...
Goed nieuws!quote:Op maandag 19 november 2007 02:02 schreef EnergyDrink het volgende:
Ik ben dus donderdag bij iemand wezen eten, en het ging perfectIn het begin was ik wel een heel klein beetje gespannen, maar ik heb heel mn bord leeg gegeten zonder ook maar 1 moment misselijk te zijn
Verder een leuke avond gehad ook, ik was zo opgelucht dat het goed was gegaan met het eten
![]()
Dat programma uit bovenstaande post zal ik zeker gaan kijken, ik heb het gevoel dat ik al een aardig eind over mijn angst heen ben maar het lijkt me dat dit alleen maar meer kan helpen![]()
Ik ga deze week weer bij iemand eten, ik maak me er nu ook totaal niet druk om, gaat helemaal goed komen
Ja, maakt(e) niet uit wat voor eten het was.quote:Op maandag 19 november 2007 02:09 schreef THN het volgende:
Ik heb dit probleem ook ... Maar dit simpelweg omdat ik bang ben dat ik eten krijg dat ik niet lus en niet durf te weigeren .... Heb je dit probleem ook als je ergens patat gaat eten?????
Dat is mooi, dergelijke goede ervaringen opdoen is met zo'n angst enorm belangrijk lijkt me.quote:Op maandag 19 november 2007 02:02 schreef EnergyDrink het volgende:
Ik ben dus donderdag bij iemand wezen eten, en het ging perfectIn het begin was ik wel een heel klein beetje gespannen, maar ik heb heel mn bord leeg gegeten zonder ook maar 1 moment misselijk te zijn
Verder een leuke avond gehad ook, ik was zo opgelucht dat het goed was gegaan met het eten
![]()
Dat programma uit bovenstaande post zal ik zeker gaan kijken, ik heb het gevoel dat ik al een aardig eind over mijn angst heen ben maar het lijkt me dat dit alleen maar meer kan helpen![]()
Ik ga deze week weer bij iemand eten, ik maak me er nu ook totaal niet druk om, gaat helemaal goed komen
Dat heeft iedereen.. Daar ging het de TS niet om...quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:36 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Ik ook niet, als het van die viezerds betreft die hun eten all over the face verspreiden. Of nog erger: sausresten in de mondhoekjes, broodkruimels tussen baardhaar. Ieuuwuw.![]()
Moet me dan echt inhouden om niet te zeggen HAAAAL WEGGGG.
![]()
![]()
Volwassenen dan he, bij kinderen is het juist wel, ergens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |