I want you toch?quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:08 schreef De-oneven-2 het volgende:
Die staat in mn sig, Alex.
Ik was hem in het frysk aan het meebrullen. Zie ook mn subnaam bij MSN nuquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:08 schreef De-oneven-2 het volgende:
Die staat in mn sig, Alex.
We zijn voorbestemd, kan niet andersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het op Deens lijkt als je het uitspreekt, dan is het Frysk.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, ik zie het.
Althans, ik zie iets wat op Nederlands lijkt, maar waar ik desondanks niets van kan maken..
Krekt as in frommes.. Mar soms ek as in hiel lyts bern...quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, ik zie het.
Althans, ik zie iets wat op Nederlands lijkt, maar waar ik desondanks niets van kan maken..
Dan is het zonder twijfel Frysk.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als het op Deens lijkt als je het uitspreekt, dan is het Frysk.
Juist, ja.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Krekt as in frommes.. Mar soms ek as in hiel lyts bern...
Of Scandinavisch. Maar goed we hebben in het verleden nogal omgeneukt met de Vikingen (de wisten hoe het moest, alle volken uit Europa vermoorden, maarmet de friezen gingen ze trouwen).quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Dan is het zonder twijfel Frysk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neequote:Op dinsdag 13 november 2007 20:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
TARA, heb jij je 4 hoofdstukken al gelezen voor A&S, trouwens?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |