Mag ik een stuk bonbonblock?quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Alsjeblieft!![]()
Iemand anders nog wat?
't Zandt?quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:18 schreef Grulez het volgende:
M'n geboortedorp was net zelfs op het journaal
Heb je je zelf onder het hek door gegraven?quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:31 schreef Prosac het volgende:
wohoooo, vrijgelaten. En eindelijk thuis
Jawel hoor.quote:
Bob. heet ook Jelmer.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:32 schreef ChipsZak. het volgende:
We hebben best veel dubbele namen of niet?
Astrid en Astrid
Maarten en Maarten![]()
En ik heb het gevoel als ik nog iemand vergeetmaar dat zal wel meevallen.
Ik heb een zwakke plek gezocht en ben er vol met de auto doorgerost.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:35 schreef maok het volgende:
[..]
Heb je je zelf onder het hek door gegraven?
Wat is Dangel haar voornaam?quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:32 schreef ChipsZak. het volgende:
We hebben best veel dubbele namen of niet?
Astrid en Astrid
Maarten en Maarten![]()
En ik heb het gevoel als ik nog iemand vergeetmaar dat zal wel meevallen.
Hooray!quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:04 schreef teigan het volgende:Joepie, ik heb een datum voor mijn buluitreiking
3 maart 2008 gaat het plaatsvinden, iedereen is natuurlijk welkom...
5.4 is voor mij sowieso super goed.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:57 schreef Renesite het volgende:
En CZ.!
Een 5.4 op Wiskunde!
Da's toch zeker het beste cijfer dat er is?
Het mag dan wel een onvoldoende zijn, maar het is herkansbaar (op mijn school, een 5.4 mag je herkansen, een 5.5 niet) en als je het goed bekijkt is het beter dan de helft gemaakt + meer!
isorder Rating Informationquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:56 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik kom er weer bijster goed vanaf.
[ afbeelding ]![]()
Jullie dan?
http://www.4degreez.com/misc/personality_disorder_test.mv
Niet op Gtalk?quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jouw naam scheelt inderdaad maar 1 letter met die van Noca, psm. En die test ga ik al niet eens maken, veel te confronterend.
TARA, heb jij je 4 hoofdstukken al gelezen voor A&S, trouwens?.
OKquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zodra ik hoofdstuk 2 uitheb..
Ik wacht op je, en ik ben een geduldig manquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ben op pagina 33. 't Gaat t/m 51.
Low sexual desire? Like HELL!quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nu ja, in mijn geval dan, he.
Neucken?quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat wilde ik maar zeggen, lief!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |