Ooit, ooit trouwen wij ook allemaal!quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Al die sex-frustraties
Het gretrouwde leven heeft zo zijn voordelen
Ik meld me aan!quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kom cursus volgen bij mij als je dat toch wel fijn vindt, een opgeruimd huis..
Wacht maar tot je vijf jaar getrouwd bent.. de eerste 2 a 3 jaar is leuk, dankomt de sleur er inquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Al die sex-frustraties
Het gretrouwde leven heeft zo zijn voordelen
Die eerste.quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:43 schreef Prosac het volgende:
vriendje tom?
artiest tom?
tom?
(ook nog eens nieuwsgierig, of ik krijg gewoon te weinig mee hier)
Kut is dat iddquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:29 schreef Jo0Lz het volgende:
Pfft. nu moet ik in het donker naar huis. Terwijl ik ook al in het donker vertrokken was....
Ik kan niets anders zeggen dan dat het je dag enormmmmmmmmmm brak maaktquote:
Morgen stagequote:Op dinsdag 13 november 2007 17:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik kan niets anders zeggen dan dat het je dag enormmmmmmmmmm brak maakt
quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:27 schreef Prosac het volgende:
kut.. ik kan niet meer weg... De baas is er niet en nu kan ik dus het terrein niet af, hek gaat om 17:00 dicht.
hij loopt ergens op het terrein rond.
Gokje, Fourstar?quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:18 schreef Peterselieman het volgende:
Waar zit die fietsenmaker?
After Eight graagquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:29 schreef ChipsZak. het volgende:
En Alex?
Geeft After Eight!quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
After Eight graag
En ik ga donderdag met Lyssa in de stad lekker wat eten Bob.
En en en enEen financiële meevaller
Geld teurg gekregen van Nuon
Een weekloon om precies te zijn
![]()
Lekkerquote:
Hoi Wiets! Nietz vind je zo puikend dat hij voor je heeft schoongemaaktquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:48 schreef nietzman het volgende:
Hai groetjes van Wiets!
Een Bonbon met hazelnootquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:29 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja he!
Uit blijheid deel ik aan iedereen een sjokolaatje naar keuze uit.
Wat mag het zijn, PSM?
oh okquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:53 schreef nietzman het volgende:
Ik was koffie drinken bij Wiets, niet andersom..
quote:
Alsjeblieft!quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Yeeeey!
Teert Astrid!
En ik sta een 6 gem. op wiskunde
Ik had een 5.4 gehaald (telt 2x mee) en een PO, met 3 anderen, hadden we een 7,2.![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Yeeeey!
Teert Astrid!
En ik sta een 6 gem. op wiskunde
Ik had een 5.4 gehaald (telt 2x mee) en een PO, met 3 anderen, hadden we een 7,2.![]()
Jij ook, met je bul!quote:
Mag ik een stuk bonbonblock?quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Alsjeblieft!![]()
Iemand anders nog wat?
't Zandt?quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:18 schreef Grulez het volgende:
M'n geboortedorp was net zelfs op het journaal
Heb je je zelf onder het hek door gegraven?quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:31 schreef Prosac het volgende:
wohoooo, vrijgelaten. En eindelijk thuis
Jawel hoor.quote:
Bob. heet ook Jelmer.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:32 schreef ChipsZak. het volgende:
We hebben best veel dubbele namen of niet?
Astrid en Astrid
Maarten en Maarten![]()
En ik heb het gevoel als ik nog iemand vergeetmaar dat zal wel meevallen.
Ik heb een zwakke plek gezocht en ben er vol met de auto doorgerost.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:35 schreef maok het volgende:
[..]
Heb je je zelf onder het hek door gegraven?
Wat is Dangel haar voornaam?quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:32 schreef ChipsZak. het volgende:
We hebben best veel dubbele namen of niet?
Astrid en Astrid
Maarten en Maarten![]()
En ik heb het gevoel als ik nog iemand vergeetmaar dat zal wel meevallen.
Hooray!quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:04 schreef teigan het volgende:Joepie, ik heb een datum voor mijn buluitreiking
3 maart 2008 gaat het plaatsvinden, iedereen is natuurlijk welkom...
5.4 is voor mij sowieso super goed.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:57 schreef Renesite het volgende:
En CZ.!
Een 5.4 op Wiskunde!
Da's toch zeker het beste cijfer dat er is?
Het mag dan wel een onvoldoende zijn, maar het is herkansbaar (op mijn school, een 5.4 mag je herkansen, een 5.5 niet) en als je het goed bekijkt is het beter dan de helft gemaakt + meer!
isorder Rating Informationquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:56 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik kom er weer bijster goed vanaf.
[ afbeelding ]![]()
Jullie dan?
http://www.4degreez.com/misc/personality_disorder_test.mv
Niet op Gtalk?quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jouw naam scheelt inderdaad maar 1 letter met die van Noca, psm. En die test ga ik al niet eens maken, veel te confronterend.
TARA, heb jij je 4 hoofdstukken al gelezen voor A&S, trouwens?.
OKquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zodra ik hoofdstuk 2 uitheb..
Ik wacht op je, en ik ben een geduldig manquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ben op pagina 33. 't Gaat t/m 51.
Low sexual desire? Like HELL!quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nu ja, in mijn geval dan, he.
Neucken?quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat wilde ik maar zeggen, lief!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |