Het zou veel makkelijker zijn als ik echt hormonen en operaties zou willen en duidelijker was
 Het zou veel makkelijker zijn als ik echt hormonen en operaties zou willen en duidelijker was  Nu hang ik er een beetje tussenin.
 Nu hang ik er een beetje tussenin.

Die wet is er pas sinds maart verleden jaar...quote:Op donderdag 3 april 2008 21:07 schreef Meike26 het volgende:
Net zo verouderd als het principe dat je je identiteit mag pas veranderen bij een geslachtsaanpassende operatie. Niet echt waarmee ik het eens kan zijn. Nu heb ik zelf wel voor de operatie gekozen, sommigen doen dat niet en willen toch als vrouw door het leven gaan, enkel op gebruik van hormonen wellicht. Waarom worden zij dan niet door GGD/Sociale dienst in een kortstondig traject opgenomen als zij WEL de geslachtsaanpassing wensen op hun identiteit? Enkel de reden van dienstplicht van vroeger staat eigenlijk in de weg. Waar jongens/jonge mannen opgeroepen werden in dienst te gaan, konden ze niet even de ID aanpassen, maar eerst daarvoor de complexe operatie aan te gaan. Dienstplicht afgeschaft dus deze wet mag dus ook van tafel. (Zoals in Spanje ook al jaren bekend is).

Dus zodra ik een baan heb en mijn eerste loon binnenkrijg, moeten de haren op mn gezicht er maar aan geloven.
 Dus zodra ik een baan heb en mijn eerste loon binnenkrijg, moeten de haren op mn gezicht er maar aan geloven.  Heeft iemand nog tips voor me welke ontharingsmethoden ik wel en welke ik niet moet gebruiken?
 Heeft iemand nog tips voor me welke ontharingsmethoden ik wel en welke ik niet moet gebruiken?  

Ik moet zelf nog aan de hele medische rompslomp beginnen maar sta inmiddels wel op de lijst voor een intakegesprek. Ook met mijn huidige psychotherapeut ben ik er inmiddels op uitgekomen dat ik een geschikte kandidaat ben om 'in ieder geval' aan het psychologische onderzoek te beginnen. Een nieuwe dame ben ik dus nóg niet, althans niet fysiek, maar gelukkig gaat daar in de nabije toekomst verandering in komen.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:40 schreef BabblingBrook het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar iets:
Hadden de nieuwe dames een voorbeeld toen ze aan de hele medische rompslomp begonnen? Een dame waar je je aan kon spiegelen.

) maskeert.
) maskeert.  

Niet specifiek maar ik kan wel ongeveer inschatten wat 'haalbaar' is en wat niet.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:40 schreef BabblingBrook het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar iets:
Hadden de nieuwe dames een voorbeeld toen ze aan de hele medische rompslomp begonnen? Een dame waar je je aan kon spiegelen.

*op edit-knop wijst*quote:

Neu, valt heel erg mee, zit eigenlijk wel lekker. alleen het aantrekken is een crime, dat is echt lastig omdat het niet meerektquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:27 schreef Hexley het volgende:
Nog over de zwangere transman, kwam dit een paar dagen geleden tegen:
Daily Express: The Man who gave birth, (20-04-2008).
Maar Wonderer voel je je geen half sardientje in zo'n ding?
En waar is het eigenlijk van gemaakt, neopreen of zo iets? Zoals wetsuits maar dan tig keer te klein.
 zal wel een keer een foto maken.
 zal wel een keer een foto maken.

Ik heb 'm ook maar even van 't 'net geplukt en inderdaad, 't is een erg grappige film.quote:Op woensdag 23 april 2008 22:59 schreef Meike26 het volgende:
Gister had ik een ontmoeting met Wonderer omdat hij even vakantie heeft in Nederland en ik hem had gevraagd of de film Zerophilia te verkrijgen was in de US. Ja dus en die had ie voor me meegenomen.
Ik heb de DVD nu in huis, maar de film is zeker een aanrader om te kopen/downloaden!!
Blair Witch Project? Dat is toch die film die helemaal uit de losse pols en vanuit één enkel standpunt is gefilmt? Die band haal ik er niet uit namelijk. Sterker nog, 't camerawerk is ronduit voorspelbaar, maar dat is niet waar deze film 't van moet hebben.quote:Erg leuke film met jammer genoeg niet het grote succes/effect als bijvoorbeeld The Blair Witch Project, het heeft er wel wat van weg namelijk kwa "opzet".
"What's your name?" "Bernard"quote:Op donderdag 24 april 2008 19:01 schreef NoktetMort het volgende:
Doet me ook beetje denken aan een bepaald stukje in stardust

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |