Ten eerste: m'neer heulde met den vijand.quote:Op maandag 12 november 2007 23:26 schreef Gellius het volgende:
Wat is er nu weer niet goed aan Pétain?
Kmoest kloppen want de bel doet ut nie.quote:Op maandag 12 november 2007 23:28 schreef Treinhomo het volgende:
Ten derde: 't is Albertoooooo !!!
Speaker ?quote:Op maandag 12 november 2007 23:33 schreef Gellius het volgende:
Da's Porgy, nietwaar? De vuile spieker.
Parate kennis.quote:Op maandag 12 november 2007 23:47 schreef Tokay het volgende:
Dat jij dat wist, joh, Treinhomo!
(of had je gegoogled?)
En als je Lucas en Gea herkent als zijnde de vertolkers van een bepaald nummer, dan is dat piraten-kennis...quote:Op maandag 12 november 2007 23:49 schreef Treinhomo het volgende:
Parate kennis.
Vind je dat niets? Ik vind een aantal van zijn liedjes erg mooi.... maar het is idd zo, je vindt hem goed of je vindt hem niets.quote:
Nee hoor, ik bedoelde met hem goed vinden, hem als persoon/presentator/zanger... en als je iemand goed vindt, hoef je nog niet alle liedjes goed te vinden van die iemand. Toch??quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:23 schreef Gellius het volgende:
Je spreekt jezelf tegen, Diaan.
Hij lijkt idd op Popescu.quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:20 schreef pyl het volgende:
Is dat niet een oud-speler van PSV, een Joegoslaaf? Het was ic met iets aan het einde.
Daar stond eerst wat anders. Maar je wordt warmquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:18 schreef pyl het volgende:
O wacht, paardekracht, is het Schockemöhle (of zoiets)?
Ik vind het toch enigszins op gespannen voet staan met je stelling dat je PdL geweldig òf niets vindt. Persoonlijk. Dus.quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik bedoelde met hem goed vinden, hem als persoon/presentator/zanger... en als je iemand goed vindt, hoef je nog niet alle liedjes goed te vinden van die iemand. Toch??
Ik niet, laat ik het zo zeggen: ik vind PdL erg goed, maar niet al zn liedjes even mooi. En vooral de liedjes die hij als Bob de Rooij heeft gemaakt, zijn afschuwelijk zelfs.quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:37 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik vind het toch enigszins op gespannen voet staan met je stelling dat je PdL geweldig òf niets vindt. Persoonlijk. Dus.
Je vindt 'm dus soms goed, maar soms ook niet.quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik niet, laat ik het zo zeggen: ik vind PdL erg goed, maar niet al zn liedjes even mooi. En vooral de liedjes die hij als Bob de Rooij heeft gemaakt, zijn afschuwelijk zelfs.
Laat ik het zo zeggen... als jij een artiest/band helemaal geweldig vindt, vind je dan ook al de nummers die ze maken geweldig? Ik niet... maar daarom vind ik de band nog wel geweldig.
Er staat een bierdrinkende Duitse springruiter open.quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:48 schreef Z het volgende:
Plaatjes.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:42 schreef Gellius het volgende:
[..]
Je vindt 'm dus soms goed, maar soms ook niet.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:48 schreef pyl het volgende:
Er staat een bierdrinkende Duitse springruiter open.
Je bent een praatjesmaker, dàt ben je!quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik vind PdL goed, maar ik vind niet zijn liedjes niet altijd mooi daar kan hij wel goed om zijn.
Beerbaum iddquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ja, Ludger Bierbaum!!
Ik heb gisteren ook een training feedback geven/ontvangen gehad hè?quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:11 schreef Gellius het volgende:
[..]
Je bent een praatjesmaker, dàt ben je!
Ik heb maar 1x geoefend.... moest negatieve feedback geven, maar ik vind dat helemaal niets. Zowel dat oefenen als negatieve feedback geven niet. Maar de observator vond het wel goed gaan.quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:47 schreef Gellius het volgende:
En, hoe vond je het zelf gaan, Diaan?
Uiteraard.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:04 schreef pyl het volgende:
Is die karikatuur een opgave, Gellius?
[ afbeelding ]![]()
Wie?quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:09 schreef Tokay het volgende:
Heet de meneer van Gellius misschien Frank Harris?![]()
Tja, als ik dat wist, zou ik er - uiteraard - niet naar vragen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:11 schreef Gellius het volgende:
Uiteraard. [ afbeelding ]. waarom zou ik 'm anders plaatsen?
O jammer.quote:
quote:Two of's self-portraits. "The Theft" depicts him stealing a book from the library in 1894. "The Restitution" shows him returning that book in 1920
Dat verheugt mij! Jij kent ze wel, dus?quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Die lijken in niets op Paul de Leeuw.
Nee ik heb de nieuwste layout.... maar ik denk dat het ligt aan de mogelijkheden van de pc hier op mn werk. Al zie ik nu met typen van de post de groene banner en dan die vrouw met die groene ogen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:47 schreef Gellius het volgende:
Je bent overgegaan op de text-only?
Rook jij?? Dat verbaast me.quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:33 schreef Gellius het volgende:
Dus ik mag geen saffie opsteken tijdens het concert? Dat heb ik geloof ik al eens meegemaakt bij de Tindersticks. Dat was dan ook een héél láng concert.
Het schijnt dat Fauxboîte ook weer aan het toeren is, maar enkel in de Périgord. Logisch ook wel, natuurlijk. Als je ze een béétje kent.quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:32 schreef Z het volgende:
Het is geen Faux-Boit, maar het komt in de buurt.
Precies. Die gloeiende puntjes in een donkere zaalquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:35 schreef Z het volgende:
Nee, ze verzoeken je vrindelijk niet te roken, maar wat kan jouw die Canadeze tree-huggers schelen. Ik ben ook voor roken in concertzalen.
W'rom?quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:35 schreef wyccie het volgende:
Blijf je voortaan van die thee/port af, Gellius?
Ik rook zelfs sjek.quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Natuurlijk rookt Gellius, hij is een gesjeesde student![]()
Omdat je als een gek zat te ratelen. Werd een beetje bang van je.quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:39 schreef Gellius het volgende:
W'rom?
Ik rook niet, maar Peaceman rookt ook Camel filtersigaretten.quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik rook uitsluitend Camel filtersigaretten. Soms ook Lucky Strike.
Ik rookte in het verleden.quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:51 schreef wyccie het volgende:
Ik rook alleen in het verleden.
Dat dacht je alleen maar. Het was zeker kruidenthee, hè?quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:52 schreef Gellius het volgende:
Ik hield een bezonken monoloog, wyccie. Dat is iets geheel anders.
Vertel eens een geheimpje.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben ontzettend bescheiden.
Ik ken geen geheimen. Ik ben ook ontzettend onbetrouwbaar dus niemand vertelt mij ooit een geheim.quote:
Je eigen geheimen natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ken geen geheimen. Ik ben ook ontzettend onbetrouwbaar dus niemand vertelt mij ooit een geheim.
Waar slaat dát nou weer op, wyc?quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:11 schreef wyccie het volgende:
Ik houd niet van dierensterrenbeelden.
En ook zo bescheiden, hè Scrutinizer?quote:
Ik ben ook geen dierensterrenbeeld maar kan het over het algemeen het beste vinden met Rammen en Stieren.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:11 schreef wyccie het volgende:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:11 schreef wyccie het volgende:
Ik zei toch dat ik onbetrouwbaar wasquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:15 schreef Tokay het volgende:
[..]
En ook zo bescheiden, hè Scrutinizer?![]()
't Is vast een afwijking.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:13 schreef Tokay het volgende:
Waar slaat dát nou weer op, wyc?
Tweelingen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:19 schreef Tokay het volgende:
En wat ben jij zelf dan, wyccie?
Eéneiig van twee vaders en halfgoddelijk.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Eéneiig of twee-eiig?
Ik zal het niet verder vertellenquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Eéneiig van twee vaders en halfgoddelijk.
Niks mis met een dagelijkse dosis pronte borstjes.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:29 schreef Gellius het volgende:
Ik ben wel eens bang dat die juffrouw in het witte shirtje nooit meer weggaat..
Nee ´The Human Television´quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:53 schreef Gellius het volgende:
Zijn dat de Feelies?
Inderdaad, dat kan niet missen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:47 schreef Gellius het volgende:
Ja, we hebben afgesproken in de HMH. Dus dat moet goed gaan.
Gut, gut. Niet zo op je teentjes getrapt. Dat jij een dier als sterrenbeeld hebt, daar kan jij toch ook niks aan doen? Niks persoonlijks dus.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:34 schreef Gellius het volgende:
Dan moet ik eigenlijk even een iets nettere versie maken. Maar ja, ik heb een stom sterrenbeeld..
Pollux ook.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:24 schreef wyccie het volgende:
Oh, alleen Castor is een halfgod.
Oh, ik had begrepen dat Pollux de zoon was van Leda en haar man Tyndareos.quote:
Ik vind haar wel speciaal... dat kloptquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:33 schreef wyccie het volgende:
Julia Stiles, Peacemans muze.
de film: Save the last dancequote:Op dinsdag 13 november 2007 22:44 schreef Treinhomo het volgende:
Waar zou ik dat wicht van kunnen kennen
Machine head.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:49 schreef Tokay het volgende:
Wat is er 30/11 te doen dan, in de HMH?
quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:53 schreef Treinhomo het volgende:
Machine head.
En nog een paar andere herrie-bandjes.
Klinkt ja.. want dat is het niet... gaat over multi-raciale relaties.quote:
Kan 't nog steeds een meisjesfilm zijn.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:20 schreef peaceman het volgende:
Klinkt ja.. want dat is het niet... gaat over multi-raciale relaties.
ach ja, als relaties gelijk is aan meisjesfilm...quote:
Ik merk het. Ik ook, ik ben weer eens vergeten te slapen. Ik ga toch nog maar even liggen. Werk ze, fotoquote:Op woensdag 14 november 2007 05:59 schreef fotoloog het volgende:
Tong is een beetje van slag....
Dank je,slaap zequote:Op woensdag 14 november 2007 06:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik merk het. Ik ook, ik ben weer eens vergeten te slapen. Ik ga toch nog maar even liggen. Werk ze, foto
Al een paar dagen hoorquote:Op woensdag 14 november 2007 05:59 schreef fotoloog het volgende:
Tong is een beetje van slag....
Ja, maar een hoop woede bij de zanger. Dat is ook eigenlijk een Amerikaan en dus geen rustige Canadees ...quote:Op woensdag 14 november 2007 00:28 schreef Gellius het volgende:
Leuk bandje wel, vanavond.
Nou troost is een groot woord hoor, ik vind het eigenlijk wel leuk om te lezen.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:26 schreef Gellius het volgende:
Nu ja, als het je een troost is: ik ga óók wel eens naar de opera, hoor.
De Vera Beste tent van het land.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:06 schreef Gellius het volgende:
Openbaring? Voor jou dan..
Dit was overigens in de jaren dat ik nog in een gescheurde spijkerbroek en een mottige the-cure-trui in Simplon of Vera stond hoor. Ik ben nu geheel gedomesticeerd.
De 23e is helemaal mooi. Dan wil ik zeker wel mee.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:04 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben er weer, heeft even wat langer geduurd.
Ow Brother had je meegewild??? Sorryhet kan volgens mij nog steeds. De 24e kom je toch al bij ons of niet? Dan kom je de 23e en bij ons slapen. Ik wil wel even bij de Plato langs morgen om te vragen of er nog kaartjes zijn.
Maar het is idd Black Rebel Motorcycle Club
Optredenquote:Op woensdag 14 november 2007 14:06 schreef tong80 het volgende:
Stom dat ik ze niet herkenden wat doen die in hemelsnaam inm het kleine Rijssen ?
Ik ga morgen voor je langs de Plato of ze nog een kaartje hebben...ik sms je morgen wel even!!quote:Op woensdag 14 november 2007 14:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
De 23e is helemaal mooi. Dan wil ik zeker wel mee.
quote:Op woensdag 14 november 2007 14:40 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga morgen voor je langs de Plato of ze nog een kaartje hebben...ik sms je morgen wel even!!
Justin Timberlake, inderdaad. Ik draaide net na lange tijd weer eens zijn eerste cd, Justified, en die blijft goed.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:07 schreef Z het volgende:
Het is Justin.
Djeez, Gwaen!quote:
Nou ja, ik heb de náám wel eens voorbij horen komen, maar het had wat mij betreft ook net zo goed een acteurtje of een sporter kunnen zijn. Maar goed: een zanger dus.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:30 schreef Tokay het volgende:
[..]
Djeez, Gwaen!Die ken je heus wel!
Allicht.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:21 schreef Z het volgende:
Het was leuk Diaan. Will liep alleen een beetje te kankeren op de tribune (al de zittende mensen).
Jackie it is.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:45 schreef Z het volgende:
De moeder van Stallone.
Ik bedoel maar.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:46 schreef Z het volgende:
Ken uw pulp!
Z, ik ben het roerend met je eens.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:46 schreef Z het volgende:
En Diaan, Justin is toch een stuk aantrekkelijker dan Paul de Leeuw!
quote:Op woensdag 14 november 2007 20:12 schreef peaceman het volgende:
Vrouw Holle?
Moest je dat speciaal van hem tegen mij zeggen?quote:Op woensdag 14 november 2007 10:17 schreef Diaan73 het volgende:
Wycci... Pyl is in Bologna aan het congresseren...
quote:Op woensdag 14 november 2007 20:21 schreef wyccie het volgende:
De oma van Amy Winehouse.
Hoezo, Ira Levin?quote:Op woensdag 14 november 2007 20:25 schreef peaceman het volgende:
De oma van Ira Levin?
Verklaar je eens nader, TH?quote:Op woensdag 14 november 2007 20:30 schreef Treinhomo het volgende:
De oma van Ben Crabbé ?
'Blokken'.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:32 schreef Tokay het volgende:
Verklaar je eens nader, TH?
Ik weet dat.quote:Ben Crabbé is nagenoeg kaal, volgens mij. Hij was drummer van De Kreuners. Niet veel mensen weten dat.
Ah, ja. Lekker suf spelletje.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:33 schreef Treinhomo het volgende:
'Blokken'.
Dat dacht ik wel.quote:Ik weet dat.
Ik heb de Kreuners wel 's live gezien.![]()
Ik had gisteren heel de dag het gevoel dat het vrijdag was.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:38 schreef wyccie het volgende:
Ik heb het gevoel dat het al elf uur is.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |