quote:Brandende hond blind
GENK - UPDATE 14:00 FILMPJE Hond Branco die in België in brand is gestoken, is blind aan één oog en heeft derdegraads brandwonden opgelopen. Eigenaresse Eva Yanoullis werd wakker werd van een akelig gekrijs buiten.
De in brand gestoken hond
Ze dacht aan twee vechtende katten, maar toen ze naar buiten keek zag ze haar eigen hond Branco in lichterlaaie staan.
Onbekenden hadden de rottweiler in de tuin met behulp van brandversnellers in brand gestoken. Eigenaresse Eva Yanoullis zegt op tv met afgrijzen in haar stem: 'ik zag één vuurzee. Het was mijn eigen hond die in brand stond.'
Volgens justitie in de Belgische stad Genk, die de zaak onderzoekt, gaat het om zinloos geweld. Over de hond waren nooit klachten binnengekomen, aldus justitie.
jammer dat jij niet in brand gestoken werdquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:01 schreef ColtZ40 het volgende:
Hoe kom je erop?
Jammer dat ik het niet heb zien gebeuren.![]()
[..]
Alle honden?quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:05 schreef -moppie- het volgende:
Met extra veel benzine met zn allen op een hoopje in de hens steken![]()
Waar slaat dat nou op?quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:07 schreef thedude0 het volgende:
[..]
jammer dat jij niet in brand gestoken werd
Liever brand jij ff op triest kutjochquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:01 schreef ColtZ40 het volgende:
Hoe kom je erop?
Jammer dat ik het niet heb zien gebeuren.![]()
[..]
Idd, de benzine is al duur genoeg tegenwoordig..quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:07 schreef ruud_fr het volgende:
ik heb een hekel aan honden, maar dit is walgelijk
Het is meneer voor jou ventje.quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:09 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Liever brand jij ff op triest kutjoch
Spuitje dan maar?quote:
Volgens mij begrijp je mij verkeerd!quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:13 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Spuitje dan maar?
We moeten je toch op een manier tegen jezelf beschermen
Is hier sprake van een communicatiestoornis?quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:13 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Spuitje dan maar?
We moeten je toch op een manier tegen jezelf beschermen
kom je daar aan met een .jpg op een memorystickquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:15 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je mij verkeerd!
Als ik de dader had gezien had ik mijn avatar ff gebruikt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |