abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55036459
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:40 schreef Spike1506 het volgende:

[..]

Wat ik me dan wel afvraag is hoe je de gegevens van een banksite wilt halen? Meestal moeten mensen hiervoor inloggen met bijv. een code.
Je kan vaak wel je overzichten exporteren naar een bestand (en die opslaan naar je computer). Daarna weer importeren in je boekhoudpakket. Het is een stap extra, maar dat kan niet anders lijkt me?
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:45:36 #102
159635 Spike1506
NullPointerException
pi_55036481
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:39 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Bouw je er dan ook dingen als Pingback en Trackback in of dat niet? Heb het zelf gedaan en tot nu toe erg verrassende resultaten behaalt . Ga ook kijken of ik externe beheer API's er in kan bouwen net als in WP, erg leuk om dat eens een keertje te doen en uit te zoeken .
Ben pas begonnen met OOP in PHP dus zal eerst basis blogsysteempje doen.
Heb trouwens ook nog nooit iets over Pinback en Trackback gehoord, maar na even kijken op google ziet dit wel interessant uit, denk dat ik dit zeker op den duur erin ga zetten.

Verder is het niet echt een blogsysteempje dat ik openbaar ga maken (alleen voor me vriendin die de oude versie al heeft en eventueel bekende die het willen) aangezien er al genoeg van die dingen zijn die hun werk goeddoen. Dus een API zal wel nooit erin komen gok ik.
  dinsdag 4 december 2007 @ 17:01:28 #103
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_55038224
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:40 schreef Spike1506 het volgende:

[..]

Wat ik me dan wel afvraag is hoe je de gegevens van een banksite wilt halen? Meestal moeten mensen hiervoor inloggen met bijv. een code.
Lijkt me wel leuk om eens screenshots te zien (zonder persoonlijke gegevens dan)
Via het internerbankieren bij bijna elke bank kun je exporteren

Die mutaties kun je dan inlezen
  dinsdag 4 december 2007 @ 17:40:01 #104
159635 Spike1506
NullPointerException
pi_55039039
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:01 schreef JortK het volgende:

[..]

Via het internerbankieren bij bijna elke bank kun je exporteren

Die mutaties kun je dan inlezen
Dat ik daar zelf niet aan had gedacht..
  dinsdag 4 december 2007 @ 17:41:21 #105
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55039064
Ik ben wat meuk netjes aan het refactoren die ik in een paar weken onder tijdsdruk in elkaar heb gebaggerd
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_55039235
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:41 schreef soylent het volgende:
Ik ben wat meuk netjes aan het refactoren die ik in een paar weken onder tijdsdruk in elkaar heb gebaggerd
Ik heb nu ook opruimmaand op 't werk. Al die losse style attributen in de HTML in classes proppen, alle veelvoorkomende PHP/ASP functies in een globaal bestand gooien, overal classes voor maken, enzovoorts.
  dinsdag 4 december 2007 @ 18:10:35 #107
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_55039731
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:45 schreef Spike1506 het volgende:

[..]

Ben pas begonnen met OOP in PHP dus zal eerst basis blogsysteempje doen.
Heb trouwens ook nog nooit iets over Pinback en Trackback gehoord, maar na even kijken op google ziet dit wel interessant uit, denk dat ik dit zeker op den duur erin ga zetten.
Als je veel naar andere blogs linked en hun naar jouw is het wel interesant ja, anders ook niet echt .
phluphy for president!
  dinsdag 4 december 2007 @ 18:13:52 #108
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55039819
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:49 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Ik heb nu ook opruimmaand op 't werk. Al die losse style attributen in de HTML in classes proppen, alle veelvoorkomende PHP/ASP functies in een globaal bestand gooien, overal classes voor maken, enzovoorts.
Oh, ik vind 't heerlijk. Een klant kwam steeds met nieuwe wensen waar mijn mooie klasse niet op berekend was... Het mondde uit in een aantal files die elkaar continu overal aanriepen, nieuwe features moesten op 5 afzonderlijke plekken toegevoegd worden, blergh... Ik vind 't heerlijk om dat dan om te zetten in iets dat goed te beheren is en ook voor de toekomst geschikt is

Alleen 't is soms moeilijk te verkopen dat je wel uren maakt, maar dat er niets verandert Daarom ben ik blij dat ik mag refactoren, yay
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_55072301
Voor vandaag.. bugs, bugs, en bugs pletten. Daarna zorgen dat certificaten uitgeprint kunnen worden. En een start maken aan het uitbreiden van de workshops. En dan vanavond weer aan m'n eigen speelgoed werken (online agenda en een site voor een klant). Mijn dag is weer volgepland .
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:49 schreef Tuvai.net het volgende:
Een maand apart voor opruimen? Nice.. die luxe hebben ik hier niet . Is leuk werk om te doen .
pi_55072582
Ik ga me vandaag bezighouden met een vertaling-database voor het multilingual maken van onze grootste applicatie. Een van die klusjes waar ik een spuughekel aan heb, maar wat toch moet gebeuren.
quote:
Op donderdag 6 december 2007 09:11 schreef Mordreth het volgende:
Een maand apart voor opruimen? Nice.. die luxe hebben ik hier niet . Is leuk werk om te doen .
Nouja, niet dat we deze hele maand specifiek daarvoor gebruiken. Maar de meeste bedrijven waar we mee werken die zijn langzaam al allemaal aan het dichtgaan voor deze maand. We hebben nog wel projecten lopen, maar in verhouding met de rest van het jaar véél meer tijd over voor intern opruimwerk.
  donderdag 6 december 2007 @ 11:34:36 #111
84926 WyriHaximus
pi_55074728
Een RSS feed voor de fok forums .
phluphy for president!
pi_55074769
Eerst een grafisch ontwerp voor een sms-systeem, daarna de PHP code erin verwerken (gebruik makend van de API van mollie). Super simpel dus.
ne okuyon, bokmu var?
  donderdag 6 december 2007 @ 11:50:47 #113
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  donderdag 6 december 2007 @ 13:02:54 #114
84926 WyriHaximus
pi_55076575
quote:
Op donderdag 6 december 2007 11:50 schreef JortK het volgende:

[..]

Oeh tell me more
+
quote:
Op donderdag 6 december 2007 11:51 schreef JortK het volgende:
Wyri vertel eens wat meer over die RSS feeds
= quick and dirty . nee ben nog bezig. De feeds werken nu iig wel, maar er moeten dingen nog wat netjes afgewerkt worden zodat ik straks Danny niet op ze dak krijg. Ben bezig er een kloontje van te maken en daar alles wat in van het forum af haal in onder te brengen .
phluphy for president!
pi_55077022
Klinkt goed .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_55077850
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:39 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Bouw je er dan ook dingen als Pingback en Trackback in of dat niet? Heb het zelf gedaan en tot nu toe erg verrassende resultaten behaalt . Ga ook kijken of ik externe beheer API's er in kan bouwen net als in WP, erg leuk om dat eens een keertje te doen en uit te zoeken .
Jij vind het volgens mij heel leuk om allerlei web 2.0 achtig spul in je website te bouwen, hehe.
  donderdag 6 december 2007 @ 14:13:38 #117
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55078106
quote:
Op donderdag 6 december 2007 14:00 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Jij vind het volgens mij heel leuk om allerlei web 2.0 achtig spul in je website te bouwen, hehe.
Dat vindt iedereen toch leuk, hehe.
pi_55078183
quote:
Op donderdag 6 december 2007 14:13 schreef soylent het volgende:

[..]

Dat vindt iedereen toch leuk, hehe.
Neuh, ik zelf niet. Maar Wyri is dan weer bezig met sitemaps, dan weer met link lijstjes, dan weer met dit, dan weer met dat. Wel leuk om te zien
  donderdag 6 december 2007 @ 14:20:43 #119
84926 WyriHaximus
pi_55078254
quote:
Op donderdag 6 december 2007 14:00 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Ja best wel . VInd het heerlijk om dingen aan elkaar te knopen, verschillende systemen met elkaar te laten werken. Zoals me wow screenshots van nu bijna een jaar, met lokatie info er bij. 2 websites met 1 login systeem bouwn, forum module voor me CMS bouwen met geintregreerde sessies. Fok! kloontje maken voor een botje wat netjes inlogt en uitlogt wanner hij komt en gaat . Heerlijk !!!!
phluphy for president!
pi_55078312
quote:
Op donderdag 6 december 2007 14:20 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Ja best wel . VInd het heerlijk om dingen aan elkaar te knopen, verschillende systemen met elkaar te laten werken. Zoals me wow screenshots van nu bijna een jaar, met lokatie info er bij. 2 websites met 1 login systeem bouwn, forum module voor me CMS bouwen met geintregreerde sessies. Fok! kloontje maken voor een botje wat netjes inlogt en uitlogt wanner hij komt en gaat . Heerlijk !!!!
Dat doet mij denken aan een IRC bot die ik ooit gemaakt had. Die voegde zichzelf toe aan trivia kanaal, en ging vervolgens de antwoorden op de vragen (gesteld door een trivia-bot) opzoeken in diverse systemen en databases, logde de vragen inclusief antwoorden in een MySQL database.....
  donderdag 6 december 2007 @ 14:27:32 #121
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_55078383
quote:
Op donderdag 6 december 2007 14:23 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Dat doet mij denken aan een IRC bot die ik ooit gemaakt had. Die voegde zichzelf toe aan trivia kanaal, en ging vervolgens de antwoorden op de vragen (gesteld door een trivia-bot) opzoeken in diverse systemen en databases, logde de vragen inclusief antwoorden in een MySQL database.....
En toen stond je opeens eerste
  donderdag 6 december 2007 @ 14:30:38 #122
84926 WyriHaximus
pi_55078446
quote:
Op donderdag 6 december 2007 14:23 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Nog leuker als je de antwoorden al hebt .
phluphy for president!
pi_55078467
quote:
Op donderdag 6 december 2007 14:27 schreef JortK het volgende:

[..]

En toen stond je opeens eerste
Ik wou bijna een automatisch antwoord post systeem intergeren, maar in een IRC-kanaal, met een spel waar alles om snelheid draait, is het nogal vreemd dat je in 20 milliseconde een complete zin inclusief interpunctie en hoofdletters kunt typen.
pi_55078490
quote:
Op donderdag 6 december 2007 14:30 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Nog leuker als je de antwoorden al hebt .
Juist niet, het is nu telkens de uitdaging om te kijken hoe "slim" mijn systeem wel niet is! En af en toe komt er een reperterende vraag bij, dat is dom geluk.
  donderdag 6 december 2007 @ 14:36:28 #125
84926 WyriHaximus
pi_55078557
quote:
Op donderdag 6 december 2007 14:31 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Ik wou bijna een automatisch antwoord post systeem intergeren, maar in een IRC-kanaal, met een spel waar alles om snelheid draait, is het nogal vreemd dat je in 20 milliseconde een complete zin inclusief interpunctie en hoofdletters kunt typen.
Als je het via een BNC doet met een vrouwen naam is dat toch geen probleem?
quote:
Op donderdag 6 december 2007 14:32 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Juist niet, het is nu telkens de uitdaging om te kijken hoe "slim" mijn systeem wel niet is! En af en toe komt er een reperterende vraag bij, dat is dom geluk.
Dat is waar ja, moet nog steeds eens me class gaan maken om me eggdrop bot aan te sturen /
phluphy for president!
  donderdag 6 december 2007 @ 14:37:18 #126
85129 dikkedorus
connaisseur van de wansmaak
pi_55078571
Ik ben sinds kort bezig aan een IRC bot die zinnen opzoekt in lyrics databases en iedereen z'n zinnen afmaakt met songteksten. Ik heb al wat kleins werkend, maar er zijn geen fijn parsebare lyrics databases zo ver ik weet. (gebruik nu http://www.mldb.org)
Probleem is dat de database te vol staat met totaal onbekende nummers, en je dus heel vaak songteksten krijgt die niemand kent, en dan is de lol eraf.
Mini smilies tool voor alle [sub] en [sup] liefhebbers.
  donderdag 6 december 2007 @ 14:44:29 #127
84926 WyriHaximus
pi_55078664
quote:
Op donderdag 6 december 2007 14:37 schreef dikkedorus het volgende:
Ik ben sinds kort bezig aan een IRC bot die zinnen opzoekt in lyrics databases en iedereen z'n zinnen afmaakt met songteksten. Ik heb al wat kleins werkend, maar er zijn geen fijn parsebare lyrics databases zo ver ik weet. (gebruik nu http://www.mldb.org)
Probleem is dat de database te vol staat met totaal onbekende nummers, en je dus heel vaak songteksten krijgt die niemand kent, en dan is de lol eraf.
Je zou een set sites kunnen zoeken en daar per site een plugin voor maken om te kijken of je bepaalde lyrics van kan vinden. Punt is denk ik dat je moet gaan uitzoeken wat bekende nummers zijn en wat niet ,....
phluphy for president!
pi_55078928
quote:
Op donderdag 6 december 2007 14:44 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Je zou een set sites kunnen zoeken en daar per site een plugin voor maken om te kijken of je bepaalde lyrics van kan vinden. Punt is denk ik dat je moet gaan uitzoeken wat bekende nummers zijn en wat niet ,....
Cross-matchen met review-websites en top-40 charts.
  donderdag 6 december 2007 @ 15:08:18 #129
85129 dikkedorus
pi_55079181
Kom je ook niet ver mee, tekst-bekendheid hangt niet echt samen met de populariteit van de nummers. Vooral de wat oudere nummers zijn (in mijn omgeving) kwa tekst veel herkenbaarder. Verder heb ik geen kant-en-klare database om doorheen te browsen en moet alles via de html frontends dus dat wordt enorm gekloot. (ben verder gamedevver, geen webdevver, dus zo simpel mogelijk houden is wel een vereiste)
  donderdag 6 december 2007 @ 15:47:18 #130
164241 Dorkquemada
I won't enjoy it.
pi_55080048
Bezig aan een client API voor een document conversie systeem (Taal: Java)
"Life, loathe it or ignore it, you can't like it"
  vrijdag 7 december 2007 @ 15:22:04 #131
84926 WyriHaximus
pi_55102814
* WyriHaximus gaat WyriBot maar modulair opbouwen zodat hij de volgende dingen er in kan hangen:
  • Mail2Wii.com V3.0 backend
  • Fok! RSS feeds
  • Afhandelen van gegevens uit WoW naar me site toe en andere dingen die met me screenshots te maken hebben
  • Het HTMLaliseren van modules af laten handelen en syncroniseren tussen me thuis server waar die op komt te draaien en me site server
  • Me eggdrop bot aansturen
    * WyriHaximus heeft nog veel te doen
  • phluphy for president!
    pi_55103016
    Eggdrop?
      vrijdag 7 december 2007 @ 15:30:58 #133
    85129 dikkedorus
    pi_55103025
    quote:
    Op vrijdag 7 december 2007 15:22 schreef WyriHaximus het volgende:
    WyriHaximus gaat WyriBot maar modulair opbouwen zodat hij de volgende dingen er in kan hangen
  • Mail2Wii.com V3.0 back-end
  • Fok! RSS feeds
  • Afhandelen van gegevens uit WoW naar me site toe en andere dingen die met me screenshots te maken hebben
  • Het HTMLaliseren van modules af laten handelen en syncroniseren tussen me thuis server waar die op komt te draaien en me site server
  • Me eggdrop bot aansturen
    WyriHaximus heeft nog veel te doen
  • Schrijf een beetje normaal Nederlands
    Het is nu echt niet fijn om je posts te lezen.
    pi_55103407
    Verder ga ik dit weekend een console app schrijven om alle spullen te inventariseren. En ja, dat gaat een hele mooie console-based app worden. GUI for teh suck.
      vrijdag 7 december 2007 @ 17:43:27 #135
    84926 WyriHaximus
    pi_55106124
    quote:
    Op vrijdag 7 december 2007 15:30 schreef Geqxon het volgende:
    Eggdrop?
    IRC bot voor linux
    quote:
    Op vrijdag 7 december 2007 15:30 schreef dikkedorus het volgende:

[..]

Schrijf een beetje normaal Nederlands
    Het is nu echt niet fijn om je posts te lezen.
    Hehe weet het, vond het nog best aardig gelukt om het van de chaos in me hoofd naar woorden over te zetten .
    phluphy for president!
    pi_55107566
    Ik ga weer eens een poging doen om de heilige graal te vinden. Een CMS achtig iets die in het geheel op 1 grote boomstructuur gebaseerd is en waar alle elementen (van de root tot aan de kleinste content elementen) nodes in deze tree zijn, en waarvan de structuur allemaal in 1 self referencing table is vastgelegd. Ik wil het zo generiek en modulair mogelijk doen, van datamodel tot aan objectmodel en presentatielaag, al zit ik nu te bedenken hoever ik die generiek-heid en abstractie moet doorvoeren; als je het niet ver genoeg doet kom je later in de problemen doordat je dingen wil die niet kunnen, maar als je het te ver doorvoert dan valt de grond onder alles weg en eindig je met een overge-engineerd stuk onbruikbare software...

Eerst maar eens een goed ontwerp maken dus voordat ik ga coden.
    pi_55109763
    Ben nu ook weer met m'n CMS`je bezig, nu met een fancy file-upload systeem die bestanden kan categoriseren a.d.h. type (jpg, gif en bmp zijn bijvoorbeeld plaatjes, mp3, wav en mid zijn audio, etcetera) en waar je ongelimiteerd submappen kunt aanmaken en beheren.

CMS`jes zijn veelvoorkomend en recht toe recht aan, maar oh zo leuk om te maken.
    pi_55110271
    kan je ook multiple file upload doen Tuvai? Met zo`n java class ofzo?
      vrijdag 7 december 2007 @ 21:49:52 #139
    84926 WyriHaximus
    pi_55112092
    CMS is idd er leuk om te maken, en na iedere rebuild word het steeds beter . * WyriHaximus heeft er ook al 1 gemaakt .

Maar goed eerst WyriBot maar eens uitdenken .
    phluphy for president!
    pi_55112411
    quote:
    Op vrijdag 7 december 2007 20:40 schreef Scorpie het volgende:
    kan je ook multiple file upload doen Tuvai? Met zo`n java class ofzo?
    Ik maak het aantal <input type="file" /> veldjes meestal variabel, maar leg met het uploaden van meerdere bestanden al snel een grens op het aantal veldjes/te uploaden bestanden. Je hebt toch altijd van die mensen die ik weet niet hoe veel bestanden van een x aantal MB tegenlijk gaan proberen te uploaden, dat pikken veel servers niet.

Java werk ik verder niet eens echt mee, wel ooit nog van plan om me d'r in te verdiepen, maar zit d'r voorlopig nog niet in. Iets kunnen maken om bijvoorbeeld een hele map + inhoud tegenlijk te uploaden zou mooi zijn.
      vrijdag 7 december 2007 @ 22:16:35 #141
    84926 WyriHaximus
    pi_55113017
    quote:
    Op vrijdag 7 december 2007 21:59 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Ik maak het aantal <input type="file" /> veldjes meestal variabel, maar leg met het uploaden van meerdere bestanden al snel een grens op het aantal veldjes/te uploaden bestanden. Je hebt toch altijd van die mensen die ik weet niet hoe veel bestanden van een x aantal MB tegenlijk gaan proberen te uploaden, dat pikken veel servers niet.

Java werk ik verder niet eens echt mee, wel ooit nog van plan om me d'r in te verdiepen, maar zit d'r voorlopig nog niet in. Iets kunnen maken om bijvoorbeeld een hele map + inhoud tegenlijk te uploaden zou mooi zijn.
    Er zijn applets die multiple file uploads aan kunnen en waar je zelf in kan stellen hoeveel bestanden per request je weg stuurt. Zal volgende week ff op me werk kijken voor je .
    phluphy for president!
    pi_55115901
    quote:
    Op vrijdag 7 december 2007 22:16 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Er zijn applets die multiple file uploads aan kunnen en waar je zelf in kan stellen hoeveel bestanden per request je weg stuurt. Zal volgende week ff op me werk kijken voor je .
    ik zou liever geen applet gebruiken aangezien het prima zonder kan. en met javascript de input elementen toevoegen. (iets meer werk om meerdere files te uploaden voorde gebruiker, mar geen applet)
    Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
      zaterdag 8 december 2007 @ 00:37:56 #143
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_55116575
    quote:
    Op zaterdag 8 december 2007 00:11 schreef Cageon het volgende:

[..]

ik zou liever geen applet gebruiken aangezien het prima zonder kan. en met javascript de input elementen toevoegen. (iets meer werk om meerdere files te uploaden voorde gebruiker, mar geen applet)
    Het spijtige van files uploaden zonder een puik appletje is dat je meestal bar slechte feedback krijgt over het uploadproces. Zeker met meer of grote files is dat eigenlijk haast niet bruikbaar. Ik heb nog steeds die vage 0.x php extension op m'n uitcheck-lijstje staan waarmee je in PHP de upload bij kan houden en feedback kan geven, zonder vage perlshit...
      zaterdag 8 december 2007 @ 01:01:45 #144
    84926 WyriHaximus
    pi_55117113
    quote:
    Op zaterdag 8 december 2007 00:11 schreef Cageon het volgende:

[..]

Punt is dat je dan tegen de max upload limiet kan aanlopen. Wil je dat echter omzeilen met een applet wat de files ieder in een appart request weg stuurd ipv allemaal tegelijkertijd .

Of, en dit stuift nu in eens door me hoofd, als je ieder input veld in een aparte form (gericht op ieder ze eigen iframe) zet. Deze via 1 knop laten submitten en de status in een divje laten zien .
    phluphy for president!
    pi_55123578
    Ben momenteel ook bezig om een suite te schrijven rondom onze LDAP servers voor verschillende doeleinde. Datavalidatie, om vervolgens tegen een DB aan te gaan hangen en te kijken welke entries verkeerd in LDAP staan, welke er niet in horen te staan etc etc. Dit dmv queries tegen de LDAP servers direct, en via een LDIF file.

En als hobby project ben ik bezig om taalweb via de cli toeganglijk te maken, zodat ik een dict heb voor Nederlandse woorden. Alleen moet ik HTML::TreeBuilder ff wat beter doorgronden.
    pi_55131115
    Applets wil ik inderdaad niet gebruiken, dat scoort bij mij even hoog op de bullshit-meter als Flash. Een website / CMS moet gewoon onder alle omstandigheden toegankelijk zijn, ook voor mensen die geen behoefte hebben aan vage, aparte en veeleisende dingen als Flash en Java (applets).
      zaterdag 8 december 2007 @ 21:23:59 #147
    51748 H4ze
    wait...what?
    pi_55133194
    Teveel atm, maar centraal staat een schoolproject (project management tool in Java (EJB 3.0 + JSF + Ajax4JSF)).
    *BURP*
    pi_55144248
    Op dit moment een functie in PHP voor weegave van verschillende soorten grafieken in png-formaat. Meer voor de gein , en maybe ook wel handig voor het pakket op m'n werk.
      zondag 9 december 2007 @ 14:00:55 #149
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_55144350
    quote:
    Op zaterdag 8 december 2007 20:12 schreef Tuvai.net het volgende:
    Applets wil ik inderdaad niet gebruiken, dat scoort bij mij even hoog op de bullshit-meter als Flash. Een website / CMS moet gewoon onder alle omstandigheden toegankelijk zijn, ook voor mensen die geen behoefte hebben aan vage, aparte en veeleisende dingen als Flash en Java (applets).
    Als je het gebruiken van de applet facultatief maakt, dwz een alternatief biedt en netjes degradet, is het prima usable heur Maar goed, een echt goed appletje heb ik nog niet gevonden..

Ben nu aan het experimenteren met de PECL uploadprogress extensie, maar ik heb nog geen manier gevonden om XmlHttpRequest aan te roepen terwijl de upload in gang is (Component not available )
    pi_55145619
    Heb op dit moment de grote basis van mijn vacaturebank systeem klaar. Wil echter nu nog de het de control panel voor de werkzoekenden uitbreiden (met o.a. CV maker -> PDF output) en een nieuwsbrief voor de werkzoekenden met nieuwe vacatures (op basis van hun voorkeuren).
    you and I ain't done Zeke!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')