abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54560069

Het Markiezenhof, mooiste gebouw van Bergen op Zoom:

En onze trots, de Peperbus, gehezen in traditionele carnavalskledij tijdens Vastenavend:

Gevangenenpoort:

Wiki
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bergen_op_Zoom

[ Bericht 15% gewijzigd door Captain_Redbeard op 12-11-2007 21:52:33 ]
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_54560460
Game on

Vorig deel: Bergen op Zoom #3 Winnaar van Beste Binnenstad 2007

Kale n' Eed
quote:
Kale n'Eed vor de Berregse Vastenavend 2008:

Geit, ………..ier staan ik nou, òòg in òòg, vor ’t éérst mè jou, ik ouw ’t nie dròòg. Want gij Geit, gij zijt, ’n béést van ’n meid.

‘k Staan ier as nuuwt mè m’n blek en m’n tutter,
mè veul leut en gin tijd vor gesnutter.
‘t Is ommes vandaag wir ellef-ellef!
en dan lòòpe me n’as rendiere naar jouw erref.
Me komme dan uit ons kot,
vor jou meid, wa d’n genot.
HeMie d’n Os, Geit vol vuur,
me verere n’oe, uur na uur.

Mè d’al onze tengels ouwe me van jou,
mar beste Geit, Boer zoek gin vrouw.
Gij sta gelukkeg nie in Roosedaal of op de Klad,
mar ier, in onze eigeste “Beste Binnestad”.
Me n’ebbe nou mooie winkels, stééne en strate,
en ondanks alles wier ’t nie de Chiel Janse Perade.
Muljoene bezoekers gaan d’r komme,
en de “Wet’ouwer van alles” zal nie mir bromme.
‘t Is waar, Ton Linsse doe d’t mè Sonja Bakker,
mar Gij slanke Geit, leg dèèr nie van wakker.
‘Ier ebbe me de Zeeland, ’n Fata Morgana,
mar das veul leutiger, as ’n Rosada.

En de Burregemééster spult piano as gin ander,
mar wie t’r op z’n pòòt spult, da d’is Sander.
Want Sander ouw nie van ‘ondepoep,
mar gade Gij oe gang mar or Geit, van ier tot aan de stoep.
In Mèèrte z’n be’éér zit ’n bietje de Klad,
want de Brombeer et z’n beste tijd wel g’ad.
Want dèèr wor plek gemakt vor de nuuwe Sjiek,
en de kale kak, die kom op de Kiek.
Sebiet ziede dèèr ok gin pèèrde mir drave,
want alles mot wijke vor de Berregse Ave.
Zellufs de Wei van Bastiaanse leg op z’n kop,
dus Geit, me richte ’n Pertij vor de Diere op.
Mar over de Polletiek zulle me nie mir uitwije,
’t Is tijd om ’t kaf van ’t kore te schije.
Me gaan straks de béést uit’ange, en zijn niet te temme,
Vor de Vastenavend zijn me nie af te remme.
Mar d’r val nog veul te egge en te ploege,
want Geit, ’t is dees jaar ‘n ééle vroege.

Dèèrom staan me n’ier op jouw erref, samen n’één,
Me belove n’oe ’n Vastenavend van top tot téén.
Als werrekpèèrde zumme iervoor sjouwe,
’t Wor gin brons of zullever, mar ’n gouwe.
Me zulle alle spulle bij mekare zoeke,
In de kelder, op zolder, en in alle oeke.
Me gaan op stap, mè d’éél ons ebbe n’en ouwe,
Me slaan op d’n ol, en zijn mè gin pèèrde mir t’ouwe.
En de leut ga bovenal,
Want me n’ale dees jaar ALLES VAN STAL!!!!!!!!!!!!!!!!!

OUDOE!!!

[ Bericht 48% gewijzigd door Captain_Redbeard op 13-11-2007 18:55:43 ]
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_54560770
Binnenkort ook maar weer carnaval vieren daar, t blijft een van de leukste steden waar ik ben wezen feesten Alleen jammer dak geen fuck van die muziek versta
  maandag 12 november 2007 @ 22:25:56 #4
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_54561534
Geboren in het Lievensberg
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
pi_54562208
Bij wijze van tvp een zelfgemaakte luchtfoto van ongeveer een maandje terug.
Zoek de Peperbus

No. I'm not part of the show.
pi_54572270
Was weer mooi afgelopen zondag . Had een huischgenoot mee die nog nooit zoiets gezien had !
pi_54574718
quote:
Op maandag 12 november 2007 21:26 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Het was gezellig. Zo nuchter als een kokosnoot, maar het blijft top.

Laatste uurtje nog volgehouden teknomist?
Ja.

Het was in ieder geval zeer gezellig.
Vantevoren had ik wel een diner van BC Variant maar dat was niks aan.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_54581954
quote:
Op maandag 12 november 2007 22:02 schreef Tommeke het volgende:
Binnenkort ook maar weer carnaval vieren daar, t blijft een van de leukste steden waar ik ben wezen feesten Alleen jammer dak geen fuck van die muziek versta
Zorg dat je een verzamelcd van die liedjes te pakken krijgt. Ik kan me best voorstellen dat je er niets van verstaat door die krakkemikkige speakertjes (zoals bij 't achterom).
Lelijke @@p!
pi_54581973
quote:
Op maandag 12 november 2007 22:44 schreef Cylvia het volgende:
Bij wijze van tvp een zelfgemaakte luchtfoto van ongeveer een maandje terug.
Zoek de Peperbus

[ afbeelding ]
Mooi
Lelijke @@p!
pi_54582075
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 13:57 schreef teknomist het volgende:

[..]

Ja.

Het was in ieder geval zeer gezellig.
Vantevoren had ik wel een diner van BC Variant maar dat was niks aan.
Oosterwaal

We hebben wel een prima timing gehad. Bijna overal een (redelijk) ingespeelde dweilband.
Lelijke @@p!
pi_54587749
De stad!
Amstelveen de beste
pi_54590102
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 18:56 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

Oosterwaal

We hebben wel een prima timing gehad. Bijna overal een (redelijk) ingespeelde dweilband.
Heb ook een tijdje bij Oosterwaal gestaan. Ge eindigt in het Slik omdat ze daar vaak nog net even wat langer doorgaan
pi_54619567
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 23:48 schreef Spekk het volgende:

[..]

Heb ook een tijdje bij Oosterwaal gestaan. Ge eindigt in het Slik omdat ze daar vaak nog net even wat langer doorgaan
Dat doen wel meer kroegen aan de randen van het centrum
Lelijke @@p!
pi_54621557
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 18:52 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

Zorg dat je een verzamelcd van die liedjes te pakken krijgt. Ik kan me best voorstellen dat je er niets van verstaat door die krakkemikkige speakertjes (zoals bij 't achterom).
Misschien wel een goeie! Hoewel het niet bepaald mijn soort muziek is...
pi_54628041
quote:
Op donderdag 15 november 2007 11:28 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Misschien wel een goeie! Hoewel het niet bepaald mijn soort muziek is...
Folk vind ik wel tof. Vastenavendmuziek draai ik niet het hele jaar hoor. Tijdens de vastenavendperiode wel veel. Hoort bij de 'rush'
Lelijke @@p!
pi_54628366
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 23:48 schreef Spekk het volgende:

[..]

Ik eindig 9 van de 10 keer in het Dobbertje. Daar gaat het soms tot 3 uur door.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_54628641
quote:
Op donderdag 15 november 2007 16:11 schreef teknomist het volgende:

[..]

Eigenlijk best vroeg...
pi_54628999
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 22:22 schreef anisubs het volgende:
De stad!
Life is Music
pi_54629418
quote:
Op donderdag 15 november 2007 16:11 schreef teknomist het volgende:

[..]

pssst verraad ze niet he
Lelijke @@p!
pi_54629433
quote:
Op donderdag 15 november 2007 16:20 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Eigenlijk best vroeg...
Ligt eraan hoe vroeg je begint en of je uitgebreid gaat dineren.
Lelijke @@p!
  † In Memoriam † zaterdag 17 november 2007 @ 00:01:23 #21
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_54679774
quote:
Op donderdag 15 november 2007 16:53 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

Ligt eraan hoe vroeg je begint en of je uitgebreid gaat dineren.
9u beginnen met voorzitten, rond 1u de stad in, 6u m'n nest in, das een gemiddeld avondje voor me
pi_54689170
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 20:10 schreef Tommeke het volgende:

[..]

9u beginnen met voorzitten, rond 1u de stad in, 6u m'n nest in, das een gemiddeld avondje voor me
Ah. Een nachtbraker. Dan is het voor jou inderdaad vroeg afgelopen.

Afgelopen maandagochtend moest ik gewoon naar m'n werk. Dan vind ik om 1 uur eindigen op een 11-11 prima hoor.
Lelijke @@p!
pi_54699459
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 00:01 schreef Loedertje het volgende:
Filmpje..

[ afbeelding ]
Net de laatste twee strofen hebben iets met Bergen te maken. Klinkt eerder euh, Eindhovens ?
Lelijke @@p!
  zondag 18 november 2007 @ 22:13:37 #25
139314 Spookje81
Ik ben Spookje
pi_54704795
Die foto van de peperbus in de op is wel oud:

Deze zijn van afgelopen vastenavend:

AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
forum.opeenshadikhet.nl
pi_54721469
Die lantaarn ervoor is echt jammer.

De galg van de markt
Lelijke @@p!
pi_54721861
idd, doodzonde.
Life is Music
pi_54873118
No. I'm not part of the show.
pi_54874283
Een andere zijde van Bergen. De GE:

Luchtfoto's
Lelijke @@p!
pi_54878492
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 18:53 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Een andere zijde van Bergen. De GE:

[ afbeelding ]

Luchtfoto's
Op de achtergrond is Tholen toch?
Best veel licht ''overlast'' eigenlijk, ook van de BASF Antwerpen.
Life is Music
pi_54885201
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 22:28 schreef Fredo55 het volgende:

[..]

Op de achtergrond is Tholen toch?
Best veel licht ''overlast'' eigenlijk, ook van de BASF Antwerpen.
een paar weken geleden had ik eigenlijk geen autolampen nodig op de snelweg ter hoogte van Hoogerheide
Lelijke @@p!
pi_54923008
Het word alleen maar erger, GE wil uitbreiden en in Antwerpen komt waarschijnlijk de grootste kolencentrale van Belgie.
Life is Music
pi_54923119
Mja het valt te verwachten dat de industrie van Antwerpen steeds dichterbij komt. Richting NL ligt de ruimte.
pi_55310353

Life is Music
pi_55310389
Nieuw stuk snelweg erbij. Ik ga er zo snel mogelijk gebruik van maken
Lelijke @@p!
pi_55310455
Dat gaan we zeker even A-Vieren.
Vriend van me had er gisteren al op gefietst,
maar het kan wel 5 jaar duren totdat het bij Steenbergen ook klaar is.
Life is Music
pi_55310538
quote:
Op zondag 16 december 2007 12:28 schreef Fredo55 het volgende:
Dat gaan we zeker even A-Vieren.
Vriend van me had er gisteren al op gefietst,
maar het kan wel 5 jaar duren totdat het bij Steenbergen ook klaar is.
richting Steenbergen schijnt het juridisch ook nog niet helemaal in kannen en kruiken te zijn.
Lelijke @@p!
  zondag 16 december 2007 @ 13:34:12 #38
139314 Spookje81
Ik ben Spookje
pi_55311738
het blijft ook altijd wat met die a4
forum.opeenshadikhet.nl
pi_55348663
Ik trek van de week mijn skates aan en ik ga even de A4 testen.
pi_55355218
Ik dacht dat afgelopen zaterdag de grote opening was? Wilde er zondag overheen rijden, maar was nog steeds afgesloten..
pi_55355903
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 10:15 schreef Spekk het volgende:
Ik dacht dat afgelopen zaterdag de grote opening was? Wilde er zondag overheen rijden, maar was nog steeds afgesloten..
ik was zondagavond ook best teleurgesteld ja. Had me wel verheugd op een minuut of 8aan tijdwinst. Ach, een paar dagen extra kan er nog wel bij.
Lelijke @@p!
pi_55355911
quote:
Op maandag 17 december 2007 22:50 schreef teknomist het volgende:
VVD-er zeker? Die houden van asfalt
Lelijke @@p!
pi_55358739
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 10:47 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

VVD-er zeker? Die houden van asfalt
Een VVD-er zonder rijbewijs die van asfalt houdt.
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2007 @ 12:54:26 #44
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_55385089
Zoektocht ICB'ers naar gulle Krabbe
door Ton Hopmans

Woensdag 19 december 2007 - BERGEN OP ZOOM - Omdat vastenavend dit keer erg vroeg valt, beginnen de vrijwilligers van de Incasso Commissie Burgerij (ICB) dit jaar nog met het rondbrengen van de Centebrief. En mogelijk ook al met het ophalen van het geld.

Frans Elich krijgt, omdat hij in 2008 voor de 44e keer langs de deuren gaat, als eerste de centebrief uitgereikt.

Gisteravond werden in café 't Zwijnshoofd aan de 211 ICB'ers de centebrieven uitgereikt.

Deze helpers van de Finansjeele Kemisie, zoals ze ook wel worden genoemd, vernamen daar dat de centebrieven meteen verspreid mogen worden.

Bovendien staat in de centebrieve dat de ICB'ers al vanaf 27 december met hun jaarlijkse incasseringsactiviteiten mogen starten.

Volgens de centebrief wordt de vastenavend volgend jaar een onvergeteleke leutege béésteboel. 'En't wor ok 'n ééle spesjiale, me n'ebbe ommes 'n spiksplinternuuwe Gròòtste Boer.

Me zulle same mee 'em as de gròòtste Krabbe-kudde van éél Berrege en omstreke wir drie weke lang dweile deur onze leutegste Beste Binnenstad; 't Krabbegat.

Dus beste Krabbe, zet oew beste tengel voor en lat zien dagge gin stalpòòte et! De boere en boerinne van de ICB staan ommes al wir te trappele om bij oe lengst de staldeur te magge komme .'

De Krabben worden opgeroepen om ook dit jaar weer gul te zijn zodat ze volgens de centebrief allemaal kunnen zeggen:

'Me n'ebbe vor ons eigeste féést alles van stal g'aald. En as Krab zijde dan 't beste pèèrd van stal!'

Het wordt overigens spannend of de ICB'ers net als voorgaande jaren weer een record gaan vestigen. In 2007 haalden de helpers van de Finansjeele Kemissie maar liefst 74.777,77 euro op. Het jaar daarvoor, in 2006, was dat 'slechts' 73.444,11 euro. De inwoners van Bergen weten dus dat ze heel gemotiveerde ICB'ers aan de deur kunnen verwachten.
pi_55389794
voor diegenen die nooit iets verstaan van de liedjes:
http://home.versatel.nl/vastenavend/

daar staan alle teksten :Y
succes

tevens tvp
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_55391960
pi_55397265
quote:
Dat wordt de 112 voor jou
Lelijke @@p!
pi_55397309
quote:
Op woensdag 19 december 2007 12:54 schreef Loedertje het volgende:
Zoektocht ICB'ers naar gulle Krabbe
door Ton Hopmans

Woensdag 19 december 2007 - BERGEN OP ZOOM - Omdat vastenavend dit keer erg vroeg valt, beginnen de vrijwilligers van de Incasso Commissie Burgerij (ICB) dit jaar nog met het rondbrengen van de Centebrief. En mogelijk ook al met het ophalen van het geld.
Die komen bij ons nooit langs. Wel de lusten, niet de lasten
Lelijke @@p!
pi_55397351
quote:
Op maandag 17 december 2007 22:50 schreef teknomist het volgende:
De oprit zag er vanochtend vroeg heel glad uit
Lelijke @@p!
pi_55397404
quote:
Op woensdag 19 december 2007 20:11 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

Dat wordt de 112 voor jou
Als alles volgens planning verloopt woon ik dan weer in Roffa.
pi_55397703
quote:
Op woensdag 19 december 2007 20:15 schreef teknomist het volgende:

[..]

Als alles volgens planning verloopt woon ik dan weer in Roffa.
beter. ik ben 's winters niet de auto uit te slaan. dus ik heb er ook geen last van.
Lelijke @@p!
pi_55419308
quote:
Dat is dus echt slecht nieuws. Maar hopelijk is het dan eindelijk eens opgelost. Afgelopen jaar al te vaak rotzooi geweest met dat traject!
  zondag 30 december 2007 @ 16:26:50 #53
139314 Spookje81
Ik ben Spookje
pi_55656211
Gaan er nog mensen naar het neuzenbal?
forum.opeenshadikhet.nl
  † In Memoriam † woensdag 2 januari 2008 @ 02:41:18 #54
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_55715483
quote:
Nieuwe winkel in 't Vierkantje: '99 cent shop'

- BERGEN OP ZOOM - Een winkel waar alle producten 99 cent kosten. Dat is het concept van de nieuwe winkel 'Nine-t-nine cent paradise', die in februari de deuren opent in 't Vierkantje (Kortemeestraat).

VORIGE STARTSTOPVOLGENDE
Judith en Karel Nuijtemans zijn de initiatiefnemers van de winkel. "We zijn druk bezig met het inrichten van de zaak. Half februari hopen we open te gaan", aldus Karel Nuijtemans. Het aanbod is zeer divers. "Speelgoed, huishoudelijke artikelen, schoolspullen, maar bijvoorbeeld ook koekjes en snoep." In het buitenland zijn de zogeheten 1 dollar-stores een bekend gegeven. In Nederland is het een minder bekend fenomeen. Van de van oorsprong Italiaanse 'Nine-t-nine cent'-keten is er in ons land alleen een filiaal in Ede. Bergen wordt de tweede.
Een soort van Euroland/knakenhal dus..
pi_55727395
Verkopen ze ook drugs voor 99 cent?
pi_55728167
Gelukkig nieuwjaar aan alle Bergenaren in dit topic
Lelijke @@p!
pi_55728178
quote:
Op zondag 30 december 2007 16:26 schreef Spookje81 het volgende:
Gaan er nog mensen naar het neuzenbal?
ik niet. ik zoek de kroegen wel op, vind ik leuker dan de stoelemat.
Lelijke @@p!
pi_55728544
Gelukkig Nieuwjaar iedereen!

Ga waarschijnlijk nog wel naar Neuzenbal. Moet helaas alle voorweekenden verder missen. Tentamens
  † In Memoriam † woensdag 2 januari 2008 @ 21:52:09 #59
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_55732030
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 18:10 schreef teknomist het volgende:
Verkopen ze ook drugs voor 99 cent?
Misschien als je op de vismarkt een leuk kort rokje aantrekt
pi_55972259
Vanavond Neuzebal toch? Ben er niet bij
Lelijke @@p!
pi_55972320
Mijn papa Rini Hagenaars stond gisteren in de BN De Stem.

http://www.bndestem.nl/be(...)paarden-van-stal.ece
pi_55972483
quote:
De zevenvoudig winnaar van ontwerpersprijs Mie d'n Oskar
Lelijke @@p!
pi_55972653
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 13:57 schreef teknomist het volgende:
Mijn papa Rini Hagenaars stond gisteren in de BN De Stem.
ga jij wel vanavond?
Lelijke @@p!
pi_55972679
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 14:11 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

ga jij wel vanavond?
Nope, morgen expositie dus en daarna gelijk de stad in.
pi_55996579
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 13:54 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Vanavond Neuzebal toch? Ben er niet bij
M'n vriendin ging wel, ben benieuwd hoe het was.
Het was toch in de Stoelemat?
Life is Music
pi_56005339
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 14:12 schreef teknomist het volgende:

[..]

Nope, morgen expositie dus en daarna gelijk de stad in.
ik rook het daarstraks
Lelijke @@p!
pi_56022703
quote:
Op zondag 13 januari 2008 19:17 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

ik rook het daarstraks
Ja, grappig dat ik je tegenkwam en jammer dat je niet meer mee ging.

Misschien volgende week?

Gisteren was het nog erg gezellig...
pi_56030012
quote:
Op maandag 14 januari 2008 13:41 schreef teknomist het volgende:

[..]

Ja, grappig dat ik je tegenkwam en jammer dat je niet meer mee ging.

Misschien volgende week?

Gisteren was het nog erg gezellig...
ik doe mijn best voor volgend weekend. het begon wel te kriebelen toen ik jullie tegenkwam moet ik zeggen.
Lelijke @@p!
pi_56030030
quote:
Op maandag 14 januari 2008 19:05 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

ik doe mijn best voor volgend weekend. het begon wel te kriebelen toen ik jullie tegenkwam moet ik zeggen.
En terecht!
pi_56072082
Hebben jullie het nieuwe carnevals liedje al?
Ik in iedergeval wel, best wel grappig weer dit jaar.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  † In Memoriam † woensdag 16 januari 2008 @ 21:47:35 #71
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_56085795
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 13:36 schreef Chinless het volgende:
Mail het ff !
pi_56097022
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 13:36 schreef Chinless het volgende:
Ik hoop het dit weekend te horen. De liedjes van de laatste jaren vind ik wat minder eerlijk gezegd. (uitz: Me zijn d'r voor geknipt).
Lelijke @@p!
pi_56097382
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 21:47 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Mail het ff !
http://www.vastenavend.nl/

Bij "Di Jaar" staat het nummer en de tekst
pi_56107062
quote:
Persoon valt van Markiezenhof
BERGEN OP ZOOM - Een medewerker van een bouwbedrijf dat bezig was in het Markiezenhof is vanmiddag zwaargewond geraakt nadat hij van het dak afgevallen was.

Rond één uur kwam er bij de meldkamer een paniekmelding binnen dat er een persoon zwaargewond voor het Markiezenhof in de Steenbergsestraat zou liggen.

Twee ambulances, een traumahelikopter en veel politie-eenheden gingen terplaatse.

Bij aankomst troffen ze inderdaad een zwaargewond slachtoffer aan.
De traumahelikopter landde voor de brandweerkazerne.

Het slachtoffer is volgens de politie met spoed zwaargewond afgevoerd naar het ziekenhuis.

Hoe het ongeval heeft kunnen gebeuren is nog niet bekend.

Pijnlijk.. en vrij hoog lijkt mij.
meer foto's
Life is Music
pi_56149181
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:53 schreef Fredo55 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Pijnlijk.. en vrij hoog lijkt mij.
meer foto's
Best erg. Vlak voor je VUT ook nog eens
Lelijke @@p!
pi_56149183
Vanavond ben ik van plan voor het eerst dit jaar te gaan vieren
Lelijke @@p!
pi_56153898
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 10:47 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Vanavond ben ik van plan voor het eerst dit jaar te gaan vieren
. Ik moet helaas nog twee weken wachten
pi_56197165
Veel gemist van het weekend ?
pi_56205142
quote:
Op maandag 21 januari 2008 12:47 schreef Spekk het volgende:
Veel gemist van het weekend ?
Ik ben uiteindelijk niet meer geweest

Meestal kan ik niet wachten, maar het valt dit jaar zo vroeg. Het voelt echt raar. Volgend weekend gaat wel lukken denk ik
Lelijke @@p!
pi_56218289
Komend weekend ga ik weer all the way.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 16:28:53 #81
139314 Spookje81
Ik ben Spookje
pi_56321002
Ik ga pas woensdag weer wagentjes kijken
forum.opeenshadikhet.nl
pi_56325368
Yes! Ik heb m'n bullen aan!

Nu eerst weer alles uitdoen omdat ik moet gaan schijten en dan kan ik richting de stad.
Lelijke @@p!
pi_56325380
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 16:28 schreef Spookje81 het volgende:
Ik ga pas woensdag weer wagentjes kijken
Dat zit bij mij ook in de planning.
Lelijke @@p!
pi_56369502
Het juiste moment op de juiste plaats.

'Tis Wezeluk Waar in 't Zwijnshoofd op het hoogtepunt van de zondagavond
Lelijke @@p!
pi_56385660
Het was weer tof.

Helaas kan ik komend weekend alleen de maandag.
pi_56386733
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 14:21 schreef teknomist het volgende:
Het was weer tof.

Helaas kan ik komend weekend alleen de maandag.
Oef! Dan blijft er weinig over voor je. Prijs je dan maar gelukkig met die paar keer dat je wel kon.
Lelijke @@p!
pi_56412053
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 15:02 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

Oef! Dan blijft er weinig over voor je. Prijs je dan maar gelukkig met die paar keer dat je wel kon.
Vanavond weer.
pi_56412226
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 16:21 schreef teknomist het volgende:

[..]

Vanavond weer.
Wagetjes kijken, in de bouwkotten.

De rest zien we in de stad vrees ik. Die kunnen het tijdstip van 20u niet halen.
Lelijke @@p!
pi_56412505
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 16:28 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

Wagetjes kijken, in de bouwkotten.

De rest zien we in de stad vrees ik. Die kunnen het tijdstip van 20u niet halen.
Heb je nog bullen nodig? Je werkt hier in de buurt toch?
pi_56428612
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 16:41 schreef teknomist het volgende:

[..]

Heb je nog bullen nodig? Je werkt hier in de buurt toch?
Ik zat al thuis op dat moment. Ik fok! niet op het werk.

Was erg gezellig gisteren. Nog best laat gemaakt
Lelijke @@p!
pi_56429530
Nog 2 dagen! En dan kan ik eindelijk ook
  vrijdag 1 februari 2008 @ 13:37:53 #92
2283 speedcore
uw reclame hier
pi_56457439
quote:
Op maandag 12 november 2007 22:02 schreef Tommeke het volgende:
http://www.vastenavend.nl/06/grotemart.php?hd=2&co=200&ft=2

ier kulleke, kunde nog effekes gauw oefene
opinions are like assholes. they all stink except for mine, which smells like roses
  vrijdag 1 februari 2008 @ 16:16:59 #93
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_56461038
vanavond

woehoe
hoedje... Check
gordijne... Check
zakdoek... Check
kieltje... Check

kortom Bullen... check
ZIN... Check

het gaat gezellig worden
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_56475282
Zo, de vrijdagavond hebben we ook weer gehad
Lelijke @@p!
pi_56477071

Ik ga het maandag missen. Het blijft indrukwekkend
Lelijke @@p!
  zaterdag 2 februari 2008 @ 12:22:47 #96
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_56477127
gezeligheid alom gisteren, denk wel dat het koud gaat worden vanmiddag om te kijken.
vanacht was het ook al zo koud en dan die klote regen erbij..
maar vanmiddag zijn we desalniettemin weer van de partij
pi_56477335
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 12:22 schreef Tha_Bartman het volgende:
gezeligheid alom gisteren, denk wel dat het koud gaat worden vanmiddag om te kijken.
vanacht was het ook al zo koud en dan die klote regen erbij..
maar vanmiddag zijn we desalniettemin weer van de partij
Die regen ben ik net misgelopen. Ik ga vanavond pas de stad in. De intocht vind ik niet zo interessant meer. Geef mij maar het betere kroegwerk
Lelijke @@p!
  zaterdag 2 februari 2008 @ 12:38:05 #98
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_56477386
ja dat volgt altijd op de intocht
en bij de intocht is er ook altijd een kleine versnapering aanwezig
pi_56478701
Inderdaad een goede avond gisteren. Alleen 7 km terugfietsen door de wind en regen was een stuk minder . Ik ga ook pas vanavond, intocht vind ik veels te druk!
pi_56482863
vastenoavend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')