dat kan kloppen ja.quote:Op maandag 10 september 2007 23:57 schreef teknomist het volgende:
Hm, die kerel die vermoord is met de bijl is de zoon van een oude gymnastiekleraar van mij.
Ik vraag me af of dit soort gebeurtenissen 10 jaar geleden in de regio denkbaar waren. Ik denk van niet namelijk.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:56 schreef Hojdhopper het volgende:
Zo merk je toch weer dat zulke dingen erg dichtbij komen...
Waarom niet dan? Ik bedoel, Brabant heeft de naam wel van boerenprovincie maar hier gebeurd toch regelmatig wat, zou ik zo zeggen.quote:Ik vraag me af of dit soort gebeurtenissen 10 jaar geleden in de regio denkbaar waren. Ik denk van niet namelijk.
quote:Op zondag 16 september 2007 11:34 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dit soort gebeurtenissen 10 jaar geleden in de regio denkbaar waren. Ik denk van niet namelijk.
Ik heb die bus nog net gehaald trouwens. Binnenkort maar eens 's avonds afspreken ja.quote:Op maandag 10 september 2007 23:57 schreef teknomist het volgende:
....
Helmond ligt toch ook in Brabant? En ook Roosendaal haalt het gemiddelde wel omhoog.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:40 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Smokkelen en andere vormen van criminaliteit zijn toch echt uitgevonden door de grensprovincies waaronder Noord Brabant hoorVerder heeft Brabant volgens het CBS een enorm hoog percentage misdaden t.o.v. de andere provincies.
Ja, kom volgende week hier een hapje eten!quote:Op woensdag 19 september 2007 19:44 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Ik heb die bus nog net gehaald trouwens. Binnenkort maar eens 's avonds afspreken ja.
Dat bedoel ik. Ik profiteer soms wel eens van de criminaliteit hier.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:42 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Er is wel een aardig gat op het criminaliteitsspectrum tussen een onsje boter onder je jas stoppen en een bijl in iemands lichaam rammen hoor.
Verzonden. Misschien kan ik volgende week al wel ja.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:52 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja, kom volgende week hier een hapje eten!.
PM je telefoonnummer sowieso even want dat ben ik een tijdje geleden kwijtgeraakt.
quote:Op woensdag 19 september 2007 19:55 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ik profiteer soms wel eens van de criminaliteit hier..
Je noemt wel twee ernstige voorbeelden ja. Ik heb wel eens gehoord dat er in Helmond een wijk is waar de politie na de schemering niet meer komt. Kan ook een broodje aap verhaal zijn trouwensquote:Op woensdag 19 september 2007 19:50 schreef Tokus het volgende:
[..]
Helmond ligt toch ook in Brabant? En ook Roosendaal haalt het gemiddelde wel omhoog.
Ik pak altijd de bus naar het station.quote:Op woensdag 19 september 2007 20:01 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Ik herinner me trouwens net dat ik nog een fiets nodig heb voor op het station![]()
Ik loop altijd 10 stappen naar het stationquote:Op donderdag 20 september 2007 11:15 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik pak altijd de bus naar het station.![]()
Jij woont dan ook in Boz he,dan zou ik ook met de fiets gaan ja.quote:Op donderdag 20 september 2007 19:17 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ik heb sinds een paar weken een part time baan (nog tijdens de studie) in BoZ, maar ik vind de bus niet zo relaxt. Heb maar een paar minuten overstaptijd. Dan heb ik liever een fiets als backup.
quote:Op donderdag 20 september 2007 21:47 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Jij woont dan ook in Boz he,dan zou ik ook met de fiets gaan ja.![]()
Aha, kom je nog vaak in berge dan?quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:44 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
![]()
Maar wel erg Bergs opgevoed![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:02 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Aha, kom je nog vaak in berge dan?![]()
Vanaf heden nog minder dan een maand. Ik moest er gisteren nog aan denken.quote:
Nog maar twee weken.quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:45 schreef Cylvia het volgende:
Tot zover de hoogtepunten van de week.
Ik ga akkoord.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:11 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Als nieuwe TT wil ik trouwens voorstellen:
#4 Met een Vroege Vastenavend
ik PM je wel even.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:09 schreef teknomist het volgende:
Ik twijfel nog of ik een vrije dag opneem komende maandag.
Captain_Redbeard, schikt het a.s. woensdag?
Je hebt hier een vriendin en bent niet zo van het DHZ-en?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:46 schreef Spekk het volgende:
Ben al drie weken niet in Bergen op Zoom geweest dus ik heb weinig hoogtepunten te melden
Ja.. je kan natuurlijk ook schaamteloos Zeeland gaan promoten in een BoZ topic...quote:Op zondag 4 november 2007 23:24 schreef MadSteven het volgende:
Ik vind persoonlijk de Gevangenpoort interessanter. Maar kan ook zijn omdat het me aan poort in Brugge doet denken.
Tja, ik ben zo'n Zeeuws-Vlaming die zich dan toevallig wereldburger voelt en daardoor Brugge, Gent, Antwerpen, Bergen Op Zoom, Rotterdam en zelfs Den Haag al gauw als randgebieden van Zeeland ziet. Als je het zo ziet, is Zeeland the middle of everywhere!
Ennuh, er werken relatief heel wat Zeeuwen in Bergen op Zoom ook. Uche uche. Philip Morris enzo
100km is wat overdreven, voor mij dan.quote:Op zondag 4 november 2007 23:40 schreef Cylvia het volgende:
[..]
volgens mij heeft iedereen wel een "leefgebied" in een straal vanlaten we zeggen 100 km qua uitgaan, vrienden/kennissen etc.
Vind Goes juist hartstikke gezelligquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:11 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
100km is wat overdreven, voor mij dan.![]()
Ik woon in Tholen, maar ik ben nog nooit in de rest van Zeeland geweest.
BoZ is lekker dichtbij, uitgaan en winkelen.![]()
Het heeft niet voor niets de beste binnenstad van Ned.![]()
Zeeuwse steden zijn gewoon saai, BoZ heeft echt iets gezelligs.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |