abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53079474
Hier een foto van de dader:
http://www.bndestem.nl/multimedia/archive/00556/dader_556199b.jpg
Ik zet het maar onder een link,ik neem aan dat er mensen zijn die het niet willen zien.
Life is Music
  maandag 10 september 2007 @ 22:41:50 #252
139314 Spookje81
Ik ben Spookje
pi_53083688
Het is en blijft toch maar een bizar verhaal, wat dus iedereen had kunnen overkomen.
Maar dus ook meerdere mensen hebben dit gezien, dat blijft hun altijd bij.
AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
forum.opeenshadikhet.nl
pi_53085857
Hm, die kerel die vermoord is met de bijl is de zoon van een oude gymnastiekleraar van mij.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_53086078
quote:
Op maandag 10 september 2007 23:57 schreef teknomist het volgende:
Hm, die kerel die vermoord is met de bijl is de zoon van een oude gymnastiekleraar van mij.
dat kan kloppen ja.
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_53123687
Gaat lekker in Roosendaal,weer een man vermoord..nu in de stationsstraat.
Life is Music
pi_53208919
Zo merk je toch weer dat zulke dingen erg dichtbij komen...

Even wat anders (mocht het gepast zijn)...

Weet iemand hier (die wel eens uitgaat in bergen) wat er met de salon gebeurt? Oke die nieuwe eigenaar komt er maar nu had ik iets gehoord over verbouwingen?? Iemand meer weetjes?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_53213723
Ik hoorde dat ze er een smartshop van gaan maken
No. I'm not part of the show.
pi_53214537
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 23:56 schreef Hojdhopper het volgende:
Zo merk je toch weer dat zulke dingen erg dichtbij komen...
Ik vraag me af of dit soort gebeurtenissen 10 jaar geleden in de regio denkbaar waren. Ik denk van niet namelijk.
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_53273324
quote:
Ik vraag me af of dit soort gebeurtenissen 10 jaar geleden in de regio denkbaar waren. Ik denk van niet namelijk.
Waarom niet dan? Ik bedoel, Brabant heeft de naam wel van boerenprovincie maar hier gebeurd toch regelmatig wat, zou ik zo zeggen.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  † In Memoriam † dinsdag 18 september 2007 @ 19:40:35 #260
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_53278763
quote:
Op zondag 16 september 2007 11:34 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

Smokkelen en andere vormen van criminaliteit zijn toch echt uitgevonden door de grensprovincies waaronder Noord Brabant hoor Verder heeft Brabant volgens het CBS een enorm hoog percentage misdaden t.o.v. de andere provincies.
pi_53308670
Er is wel een aardig gat op het criminaliteitsspectrum tussen een onsje boter onder je jas stoppen en een bijl in iemands lichaam rammen hoor.

Dat Brabant best crimineel is, weet ik. Ik woon dan ook een deel van de tijd in Tilburg. Maar wat hier gebeurt is, is zo extreem dat het toch amper te bevatten is?
Lelijke @@p!
pi_53308697
quote:
Op maandag 10 september 2007 23:57 schreef teknomist het volgende:
....
Ik heb die bus nog net gehaald trouwens. Binnenkort maar eens 's avonds afspreken ja.
Lelijke @@p!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 19 september 2007 @ 19:50:50 #263
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_53308878
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 19:40 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Smokkelen en andere vormen van criminaliteit zijn toch echt uitgevonden door de grensprovincies waaronder Noord Brabant hoor Verder heeft Brabant volgens het CBS een enorm hoog percentage misdaden t.o.v. de andere provincies.
Helmond ligt toch ook in Brabant? En ook Roosendaal haalt het gemiddelde wel omhoog.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_53308929
quote:
Op woensdag 19 september 2007 19:44 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

Ik heb die bus nog net gehaald trouwens. Binnenkort maar eens 's avonds afspreken ja.
Ja, kom volgende week hier een hapje eten! .
PM je telefoonnummer sowieso even want dat ben ik een tijdje geleden kwijtgeraakt.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_53308987
quote:
Op woensdag 19 september 2007 19:42 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Er is wel een aardig gat op het criminaliteitsspectrum tussen een onsje boter onder je jas stoppen en een bijl in iemands lichaam rammen hoor.
Dat bedoel ik. Ik profiteer soms wel eens van de criminaliteit hier. .
pi_53309130
quote:
Op woensdag 19 september 2007 19:52 schreef teknomist het volgende:

[..]

Ja, kom volgende week hier een hapje eten! .
PM je telefoonnummer sowieso even want dat ben ik een tijdje geleden kwijtgeraakt.
Verzonden. Misschien kan ik volgende week al wel ja.
Lelijke @@p!
pi_53309181
quote:
Op woensdag 19 september 2007 19:55 schreef teknomist het volgende:

[..]

Dat bedoel ik. Ik profiteer soms wel eens van de criminaliteit hier. .

Ik herinner me trouwens net dat ik nog een fiets nodig heb voor op het station
Lelijke @@p!
pi_53309220
quote:
Op woensdag 19 september 2007 19:50 schreef Tokus het volgende:

[..]

Helmond ligt toch ook in Brabant? En ook Roosendaal haalt het gemiddelde wel omhoog.
Je noemt wel twee ernstige voorbeelden ja. Ik heb wel eens gehoord dat er in Helmond een wijk is waar de politie na de schemering niet meer komt. Kan ook een broodje aap verhaal zijn trouwens
Lelijke @@p!
pi_53322466
quote:
Op woensdag 19 september 2007 20:01 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

Ik herinner me trouwens net dat ik nog een fiets nodig heb voor op het station
Ik pak altijd de bus naar het station.
Life is Music
pi_53327830
quote:
Op donderdag 20 september 2007 11:15 schreef Fredo55 het volgende:

[..]

Ik pak altijd de bus naar het station.
Ik loop altijd 10 stappen naar het station
pi_53335424
Ik heb sinds een paar weken een part time baan (nog tijdens de studie) in BoZ, maar ik vind de bus niet zo relaxt. Heb maar een paar minuten overstaptijd. Dan heb ik liever een fiets als backup.
Lelijke @@p!
pi_53340260
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:17 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ik heb sinds een paar weken een part time baan (nog tijdens de studie) in BoZ, maar ik vind de bus niet zo relaxt. Heb maar een paar minuten overstaptijd. Dan heb ik liever een fiets als backup.
Jij woont dan ook in Boz he,dan zou ik ook met de fiets gaan ja.
Life is Music
pi_53350491
quote:
Op donderdag 20 september 2007 21:47 schreef Fredo55 het volgende:

[..]

Jij woont dan ook in Boz he,dan zou ik ook met de fiets gaan ja.

Maar wel erg Bergs opgevoed
Lelijke @@p!
pi_53359061
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 10:44 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

Maar wel erg Bergs opgevoed
Aha, kom je nog vaak in berge dan?
Life is Music
pi_53376704
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 16:02 schreef Fredo55 het volgende:

[..]

Aha, kom je nog vaak in berge dan?

Zal wel blijven ook.
Lelijke @@p!
pi_53376801
Baselius helemaal aan ons voorbijgegaan?

Lelijke @@p!
pi_53380568
Nee, ik heb het meeste wel meegekregen, zittend op mijn balkon als de wind de goede kant op stond..
Was wel leuk hoorde ik.
Maar mannen in leggings......
pi_53857639
Nog maar een maand
pi_53882166
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 10:23 schreef Spekk het volgende:
Nog maar een maand
Vanaf heden nog minder dan een maand. Ik moest er gisteren nog aan denken.

Overigens blijf ik het een slap aftreksel vinden van het echte werk. Betalen met contant geld in plaats van met bonnen, altijd regen op het bleekveldje, geen stinkende bullen om aan te trekken en het is voorbij voordat je het beseft. Maar verder staat het gewoon gepland in mijn agenda hoor.
Lelijke @@p!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 oktober 2007 @ 14:09:28 #280
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_54222240
Zat ik gisteravond dit bericht te lezen over dat er bij diverse monumenten, kantoren etc gisteravond het licht uitgedaan werd, gaat 5 minuten later hier spontaan het licht uit. Niet alleen het licht, ook de koelkast, pc, tv, en al het andere in de hele wijk wat stroom gebruikt. Nou, leuk hoor....

Het heeft meer dan twee uur geduurd voordat iemand eindelijk gevonden had wat er mis was. Hier tegenover bij de Stoelemat was nog wat te doen, dus moest de brandweer komen om voor licht te zorgen zodat iedereen veilig naar buiten kon
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_54222422
Niets van meegekregen van een stroomstoring. Ben dit weekend weer buiten de deur. Maarreh, het was dus flink donker? Komt er een geboortegolf aan?
Lelijke @@p!
pi_54222506
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 10:23 schreef Spekk het volgende:
Nog maar een maand
Nog maar twee weken.
Lelijke @@p!
pi_54227652
Ik woon in Tholen en heb nogal wat mensjes uit Boz op msn,die allen opeens offline gingen.
Kdacht echt van ..wtf
Life is Music
pi_54240895
Ik heb geen last van een stroomstoring gehad.
pi_54247775
Meilust was ook storing-vrij afgelopen zaterdag avond...
Tot zover de hoogtepunten van de week.
pi_54249379
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 17:45 schreef Cylvia het volgende:
Tot zover de hoogtepunten van de week.

damn, da's cynisch.
Lelijke @@p!
pi_54249433
Als nieuwe TT wil ik trouwens voorstellen:

#4 Met een Vroege Vastenavend
Lelijke @@p!
pi_54250394
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 19:11 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Als nieuwe TT wil ik trouwens voorstellen:

#4 Met een Vroege Vastenavend
Ik ga akkoord.
Dan wordt dat alvast het hoogtepunt van de komende week

[ Bericht 2% gewijzigd door Cylvia op 29-10-2007 20:21:41 ]
pi_54257995
Ben al drie weken niet in Bergen op Zoom geweest dus ik heb weinig hoogtepunten te melden
pi_54258338
Ik twijfel nog of ik een vrije dag opneem komende maandag.

Captain_Redbeard, schikt het a.s. woensdag?
pi_54258572
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 09:09 schreef teknomist het volgende:
Ik twijfel nog of ik een vrije dag opneem komende maandag.

Captain_Redbeard, schikt het a.s. woensdag?
ik PM je wel even.
Lelijke @@p!
  † In Memoriam † zaterdag 3 november 2007 @ 01:32:28 #292
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_54331719
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 08:46 schreef Spekk het volgende:
Ben al drie weken niet in Bergen op Zoom geweest dus ik heb weinig hoogtepunten te melden
Je hebt hier een vriendin en bent niet zo van het DHZ-en?
  zondag 4 november 2007 @ 23:24:18 #293
187854 MadSteven
Mafketel die plaatjes draait
pi_54369618
Ik vind persoonlijk de Gevangenpoort interessanter. Maar kan ook zijn omdat het me aan poort in Brugge doet denken.

Tja, ik ben zo'n Zeeuws-Vlaming die zich dan toevallig wereldburger voelt en daardoor Brugge, Gent, Antwerpen, Bergen Op Zoom, Rotterdam en zelfs Den Haag al gauw als randgebieden van Zeeland ziet. Als je het zo ziet, is Zeeland the middle of everywhere!

Ennuh, er werken relatief heel wat Zeeuwen in Bergen op Zoom ook. Uche uche. Philip Morris enzo
Terug thuis in de middle of nowhere tussen Londen, Parijs en Berlijn
pi_54370032
quote:
Op zondag 4 november 2007 23:24 schreef MadSteven het volgende:
Ik vind persoonlijk de Gevangenpoort interessanter. Maar kan ook zijn omdat het me aan poort in Brugge doet denken.

Tja, ik ben zo'n Zeeuws-Vlaming die zich dan toevallig wereldburger voelt en daardoor Brugge, Gent, Antwerpen, Bergen Op Zoom, Rotterdam en zelfs Den Haag al gauw als randgebieden van Zeeland ziet. Als je het zo ziet, is Zeeland the middle of everywhere!

Ennuh, er werken relatief heel wat Zeeuwen in Bergen op Zoom ook. Uche uche. Philip Morris enzo
Ja.. je kan natuurlijk ook schaamteloos Zeeland gaan promoten in een BoZ topic...
We mogen dan wel buren op loopafstand zijn maar om nu de halve randstad als randgebied van Zeeland te noemen gaat me wat ver..
Ik bedoel, volgens mij heeft iedereen wel een "leefgebied" in een straal vanlaten we zeggen 100 km qua uitgaan, vrienden/kennissen etc.
Voor de een gaat dat misschien richting Tilburg, Eindhoven en voor de ander meer naar Den Haag/Amsterdam.
We zijn maar een klein landje he dus je zit zo ergens anders.
pi_54458706
Ik heb me laten vertellen dat er altijd al een emotionele connectie is geweest tussen Bergen op Zoom en Zeeuws-Vlaanderen
Lelijke @@p!
pi_54491572
quote:
Op zondag 4 november 2007 23:40 schreef Cylvia het volgende:

[..]

volgens mij heeft iedereen wel een "leefgebied" in een straal vanlaten we zeggen 100 km qua uitgaan, vrienden/kennissen etc.
100km is wat overdreven, voor mij dan.
Ik woon in Tholen, maar ik ben nog nooit in de rest van Zeeland geweest.
BoZ is lekker dichtbij, uitgaan en winkelen.
Het heeft niet voor niets de beste binnenstad van Ned.
Zeeuwse steden zijn gewoon saai, BoZ heeft echt iets gezelligs.
Life is Music
pi_54527290
Vanavond 11/11.
pi_54556118
quote:
Op zondag 11 november 2007 15:22 schreef teknomist het volgende:
Vanavond 11/11.
Was het gezellig?
pi_54559540
Het was gezellig. Zo nuchter als een kokosnoot, maar het blijft top.

Laatste uurtje nog volgehouden teknomist?
Lelijke @@p!
pi_54559872
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 21:11 schreef Fredo55 het volgende:

[..]

100km is wat overdreven, voor mij dan.
Ik woon in Tholen, maar ik ben nog nooit in de rest van Zeeland geweest.
BoZ is lekker dichtbij, uitgaan en winkelen.
Het heeft niet voor niets de beste binnenstad van Ned.
Zeeuwse steden zijn gewoon saai, BoZ heeft echt iets gezelligs.
Vind Goes juist hartstikke gezellig Vind BoZ niet zoooo boeiend moet ik zeggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')