De afgelopen paar weken doen we niets anders dan hopenquote:Op woensdag 14 november 2007 17:07 schreef Memmel het volgende:
Sanger, snap wat je bedoelt, maar de vooruitzichten zijn iig positief. Een beetje hoop moet je altijd houden!
quote:Op maandag 12 november 2007 10:06 schreef appelsap het volgende:
Damian schuift sinds gister echt op zijn knieën over de grond. Nog wel zijn armen op de grond. Het ziet er niet uit, kont heel ver omhoog.Zou hij dan toch nog gaan kruipen?
Hij heeft alleen zijn kont niet meer omhoog. Hij heeft nu ook door dat hij zijn handjes op de grond kan zetten als hij op zijn knieen zit.quote:Op maandag 12 november 2007 10:24 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ik denk dat "we"dat alleen kunnen beoordelen aan de hand van een foto![]()
![]()
Ja, daar lijkt het wel op indd. Ik had er al stiekem rekening mee gehouden dat het tegen kon vallen, maar Hellen helaas niet zo. Die was dus nogal aangeslagen gisteren.quote:Op donderdag 15 november 2007 10:32 schreef appelsap het volgende:
Ach Sanger wat jammer zeg! Waarschijnlijk dus toch het weekend nog in het ziekenhuis?
Sterkte!
Dat is hier 's nachts tegenwoordig ook zoquote:Op donderdag 15 november 2007 13:14 schreef Vivi het volgende:
De kleine man hier is ook voortdurend wakker 's nachts, ik voel me als een oorlogsgijzelaar die wordt gemarteld door elke keer wakker gemaakt te worden op dat moment dat je nét in slaap dreigt te vallen
Da's wel heel bijzonder, want in Blijdorp zitten geen chimpansees....quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:14 schreef E.T. het volgende:
Hier klinkt het af en toe net alsof de roedel chimpansees in Blijdorp voor het eerst in lange tijd weer naar buiten mag![]()
...
zo vaak kom ik niet in Blijdorp, dat blijkt wel weerquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:35 schreef Memmel het volgende:
[..]
Da's wel heel bijzonder, want in Blijdorp zitten geen chimpansees....![]()
Maar je bedoelt een hoop geroggel en geslijm of gegil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |