abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 november 2007 @ 16:21:42 #101
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_54603867
Niet te hard van stapel lopen probeer ik mezelf in te prenten. Voor hetzelfde geld valt het tegen en duurt het wel nog een paar weken.......
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 14 november 2007 @ 17:07:44 #102
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_54605118
Sanger, snap wat je bedoelt, maar de vooruitzichten zijn iig positief. Een beetje hoop moet je altijd houden!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  woensdag 14 november 2007 @ 17:36:32 #103
65960 sanger
pi_54605720
quote:
Op woensdag 14 november 2007 17:07 schreef Memmel het volgende:
Sanger, snap wat je bedoelt, maar de vooruitzichten zijn iig positief. Een beetje hoop moet je altijd houden!
De afgelopen paar weken doen we niets anders dan hopen Dus hoop hebben we wel. Eerst maar eens kijken hoe hij zich er vandaag heeft doorheengeslagen.
  woensdag 14 november 2007 @ 20:21:22 #104
144006 chacama
Ondernemend!
pi_54609836
Vandaag heerlijk met Pepijn gekroeld

En nieuwe schoenen voor Maud gekocht. Nu ze echt definitief besloten heeft om te gaan lopen, heeft ze ook loopschoentjes nodig....maatje 18.....zoooooooo

Ze besloot vanavond om ook maar eens te kijken of ze achteruit kon lopen....dat lukte tot ze viel en ze viel dus achterover........auw en boem op d'r achterhoofd. Heb gewacht tot ze overeind kwam. Tranen met tuiten. Ze wil te veel......eens kijken waar de rem zit.

En ze is vanavond lekker gaan slapen in d'r nieuwe combi-sleeper. En ze is ook lekker gaan slapen. Niet eerst het hele bed door.....hopelijk is dit de oplossing voor een rustige nacht.
  woensdag 14 november 2007 @ 21:09:32 #105
11682 Moonah
Jolie femme
pi_54611168
Nog maar twee nachtjes Chaca....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_54611187
wat is een combisleeper??? Ik wil ook rustige nachten!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 14 november 2007 @ 21:13:52 #107
11682 Moonah
Jolie femme
pi_54611299
Karin, Google weet zó veel!

"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_54611555
zijn rustige nachten gegarandeerd?

dan gaan wij hier ook een fijne nacht tegemoet !
(of werkt het 3x omslaan van te lange mouwen tegen?)
pi_54618699
Dat ziet er in ieder geval lekker warm uit Maar het is toch gewoon een 4-seizoenenslaapzak?
Heeft het gewerkt Marit?
  donderdag 15 november 2007 @ 09:23:33 #110
65960 sanger
pi_54619096
Lucas heeft indertussen weer een sonde'. Hij liet toch teveel voeding over. Het leek ook wel alsof hij geen honger had, en dus geen behoefte om te eten/drinken.

Nog even langer geduld dus.
pi_54619359
of het gewerkt heeft?

ze was rustig tot 3:30 ... en toen tot 5:00 ... en toen tot 6:30

gezellig!
och..het is vást éénmalig
pi_54619375
oh Sanger, dat is nou niet wat de bedoeling was !

verdorie, jullie geduld wordt wel op de proef gesteld zeg!
sterkte !
pi_54619610
He Sanger, wat vervelend. Hopelijk krijgt hij het trucje snel door.. En mag hij toch snel mee naar huis!!

Marit, hier ook een nachtbrakertje.. Tussen 2 en half 4 heeft Chris amper geslapen, wel steeds jengelen en miepen. Speen erin, schone luier... NIks hielp, totdat ik besloot om half 4 een flesje te maken. Sta ik met het flesje in de deuropening: is hij in slaap gevallen.. En daarna hebben we hem niet meer gehoord. Vanochtend vond papa hem vrolijk wakker in zijn ledikantje, en mocht hij mee naar beneden in de box en voor een flesje..
pi_54620379
Ach Sanger wat jammer zeg! Waarschijnlijk dus toch het weekend nog in het ziekenhuis?
Sterkte!
pi_54620486
.
quote:
Op maandag 12 november 2007 10:06 schreef appelsap het volgende:

Damian schuift sinds gister echt op zijn knieën over de grond. Nog wel zijn armen op de grond. Het ziet er niet uit, kont heel ver omhoog. Zou hij dan toch nog gaan kruipen?
quote:
Op maandag 12 november 2007 10:24 schreef kapitein_pannekoek het volgende:

Ik denk dat "we"dat alleen kunnen beoordelen aan de hand van een foto
Hij heeft alleen zijn kont niet meer omhoog. Hij heeft nu ook door dat hij zijn handjes op de grond kan zetten als hij op zijn knieen zit.

Dus bij deze, de kruippoging van Damian:

donderdag 15 november 2007 @ 10:46:35 #116
65960 sanger
pi_54620638
quote:
Op donderdag 15 november 2007 10:32 schreef appelsap het volgende:
Ach Sanger wat jammer zeg! Waarschijnlijk dus toch het weekend nog in het ziekenhuis?
Sterkte!
Ja, daar lijkt het wel op indd. Ik had er al stiekem rekening mee gehouden dat het tegen kon vallen, maar Hellen helaas niet zo. Die was dus nogal aangeslagen gisteren.

Dan maar even wat fotootjes spammen

.

donderdag 15 november 2007 @ 10:48:00 #117
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54620670
Sanger wat jammer dat toch die sonde er weer in zit
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 15 november 2007 @ 10:53:55 #118
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54620776
Heel jammer idd Sanger, maar goed... wat moet dat moet, helaas.
En als ik die foto's zie is hij toch ook nog wel heul erg klein hoor! Hopelijk krabbelt hij snel op en krijgt hij door dat hij goed moet eten om een grote sterke jongen te worden.
pi_54620831
Ach wat is hij nog klein, maar wat een prachtig ventje!
Ik hoop echt dat jullie hem heel snel mee mogen nemen. Vind die sonde zo zielig staan!
  Milf donderdag 15 november 2007 @ 11:24:19 #120
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_54621440
Wat een klein en lief menneke Sanger.

Ik zag gisteren met sex and the city dat 1 van die meiden borstvoeding gaf aan haar kindje. Ik mis dat nog steeds eik. . Stom he?

Dean, schoonzoon!! Je gaat als een speer lieverd. En je krijgt een zakdoek van Dana op je verjaardag hoor. Niet aan mamma afvegen .

Dana is heerlijk ondernemend en wil alles zelluf doen uiteraard. 10 maanden alweer. De tijd vliegt .
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  donderdag 15 november 2007 @ 13:14:18 #121
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54623866
Nikky

Ja waar was je nu muts, Dean was al bijna op zoek naar een bijvrouw

Gisteren heb ik dat ook gezien, bij SatC..."You're a mom now..."

De kleine man hier is ook voortdurend wakker 's nachts, ik voel me als een oorlogsgijzelaar die wordt gemarteld door elke keer wakker gemaakt te worden op dat moment dat je nét in slaap dreigt te vallen
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_54624790
quote:
Op donderdag 15 november 2007 13:14 schreef Vivi het volgende:

De kleine man hier is ook voortdurend wakker 's nachts, ik voel me als een oorlogsgijzelaar die wordt gemarteld door elke keer wakker gemaakt te worden op dat moment dat je nét in slaap dreigt te vallen
Dat is hier 's nachts tegenwoordig ook zo
Of dat ik dan eindelijk slaap, gewekt word door luid "gezang", om vervolgens op de klok te zien dat ik 'n half uur geleden ook al met een kleine schreeuwerd in mijn armen gestaan heb die liever wilde spelen dan slapen...
Want als je hem negeert, of niet snel genoeg in slaapdronken toestand naar hem toegestommeld bent, dan krijst 'ie zo hard dat hij paars ziet

Vanochtend weer samen gedoucht met behulp van de Bumbo.
Zo gezellig!
.... met gevoel voor drama....
pi_54630789
Sanger wat een kleintje

Pfff ff afkloppen van nachtelijk gespook hebben wij gelukkig geen last...
Als ik er om de 3 a 4 uur ff wat te eten in stop slaapt meneer meestal van 10 tot 9 ongeveer.

Suc6 met alle niet slapertjes.
  donderdag 15 november 2007 @ 18:23:24 #124
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_54631294
He Sanger, dat is wel weer heel jammer. De foto's zijn erg leuk! Wat een kleintje is het zeg.

Ik ben zelf ook weer thuis uit het zkh. Alles is goed verlopen, ben nog wel wat gammel van de ruggenprik en al het gedoe, maar het gaat wel weer. Lekker bijkomen in bed, Anna bij me. Heerlijk hoor!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_54640269
Memmel, fijn dat alles goed gegaan is!

Maud, gefeliciteeerd met je eerste verjaardag! Maak er als je wakker bent maar een mooie dag van!
Chacama, jij ook een fijne dag gewenst, geniet ervan.
pi_54643217
Damian zegt Mama!

Toen ik hem net uit bed haalde wist ik niet wat ik mee maakte.
Ik leg hem op de commode en ineens hoor ik: Mama. Ik zeg: wat zeg je nou? En weer: Mama.
Inmiddels heeft hij het al een stuk of 15 keer gezegd, maar wat gek zeg. Er komt ineens een herkenbaar woordje uit.
  vrijdag 16 november 2007 @ 09:14:50 #127
3011 E.T.
pi_54643504
Hier klinkt het af en toe net alsof de roedel chimpansees in Blijdorp voor het eerst in lange tijd weer naar buiten mag

En dat komt allemaal uit een kind
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 16 november 2007 @ 09:35:13 #128
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_54643941
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 09:14 schreef E.T. het volgende:
Hier klinkt het af en toe net alsof de roedel chimpansees in Blijdorp voor het eerst in lange tijd weer naar buiten mag
...
Da's wel heel bijzonder, want in Blijdorp zitten geen chimpansees....
Maar je bedoelt een hoop geroggel en geslijm of gegil?

Appelsap: dat moet wel heel erg bijzonder zijn!!

Chaca en Maud: gefeliciteerd. Wat een mijlpaal weer!
pi_54643950
Chaca en Maud gefeliciteerd met je verjaardag en geniet ervan vandaag...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  vrijdag 16 november 2007 @ 09:49:51 #130
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_54644303
Chacama, Maud en familie: gefeliciiteerd met deze speciale dag!

Appelsap, wat leuk dat Damian "mama" zegt!
En dan nog wel als eerste woordje ook!, echt bijzonder om te horen lijkt me.

Memmel, lekker uitrusten en bijkomen met je kleintje in bed....Knuffel ze!

E.T.'s lawaaipapegaai toch niet het kindje dat nog in je buik zit mag ik hopen?

Devin heeft vannacht geslapen van 11 tot 6. Zonder onderbrekingen, hij kan het dus wel!
pi_54644346
Appelsap, dat lijkt me zó leuk !!!!
(tot het midden in de nacht geroepen wordt)

Memmel, fijn dat je weer thuis bent en het goed gegaan is !

Vannacht weer om half 4, 5 uur, 6uur en uiteindelijk bijna half 8.
Pfff, we laten haar eerst even huilen....maar na zo'n 10min. blijkt altijd dat het erger wordt

een fase !?
pi_54645279
Memmel, fijn dat het goed is gegaan.

Appelsap, gaaf!!!

ET, hihi.

Marit, hopelijk is het een fase...

Gebruiken jullie slaapzakjes en zo ja, wat trek je je kind aan in zo'n ding en hoe zit het dan met dekentjes enzo? Wel gewoon een dekentje eroverheen of...?
Fake it till you make it...
pi_54645586
Haha ET ook herkenbaar hier.

Devin wat goed!

Pff Marit een gebroken nacht, hoop voor je dat het een fase is!

Nijna, op de slaapkamer van Damian is het altijd erg koud. Dus ik doe een pyjama aan, dan de slaapzak en dan nog gewoon een dekentje.
Als de verwarming op zijn kamer aan staat en het de temperatuur is wel gewoon aangenaam dan laat ik het broekje van de pyjama altijd uit. Het truitje doe ik altijd aan omdat ik alleen maar slaapzakken zonder mouwen heb.

Het is inderdaad heel bijzonder! Hij is nu net wakker geworden en ik hoor uit zijn slaapkamertje zo af en toe Mama.
pi_54645699
Pepijn ligt in een (dun)slaapzakje, met daarin een dun pyjamaatje of een romper lange mouw.
Eroverheen een enkel dekentje.

Maar wij hebben dan ook alleen in de woonkamer een gaskachel en in Pepijn zijn slaapkamer is het best koud.
  vrijdag 16 november 2007 @ 11:02:17 #135
3011 E.T.
pi_54645772
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 09:35 schreef Memmel het volgende:

[..]

Da's wel heel bijzonder, want in Blijdorp zitten geen chimpansees....
Maar je bedoelt een hoop geroggel en geslijm of gegil?
zo vaak kom ik niet in Blijdorp, dat blijkt wel weer
Maar het is dus echt gegil in alle toonhoogtes Puur om z'n stem te oefenen en testen

Nijna, Ik heb hier altijd een gewone romper, dan een pyama-shirtje in de slaapzak (zonder mouwen). Daar wel gewoon een lakentje en dekentje overheen. Het raam staat altijd open en de verwarming is dicht.
Saskia sliep zo en Tijn nu ook weer

Je kunt beter 'te koud' beginnen dan te warm iig Als ze het koud hebben melden die kleintjes het wel.. kun je altijd nog wat erbij aan doen
pi_54646139
Ik heb een winterslaapzakje gehaald (net wat dikker dan die zomerdingen) met afritsbare mouwtjes. Mirte ligt nu gewoon in haar kleertjes in bed (geen pyamaatjes in deze maat aangeschaft). De verwarming op haar kamertje staat uit en ik vind het er best fris.
Nu heeft ze een dekentje van prenatal en daar ligt nog een heel dun "dekentje" (klinkt dikker dan het is, gewoon een katoenen ding niet dikker dan een veel gebruikte handdoek) overheen.
Maar dat laatste wil ik dan in elk geval weglaten.
pi_54646233
Nijna zeker icm met een winterslaapzak kun je evt ook haar alleen in haar romper in de slaapzak leggen.

Heel veel laagjes en dan ook nog een slaapzak met mouwen lijkt me persoonlijk ook niet zo lekker liggen.
pi_54646347
Ik ga wel uitproberen... En anders eerst de mouwtjes eraf, mocht het dan echt koud worden kan ik ze er altijd weer aan maken.
  vrijdag 16 november 2007 @ 11:29:21 #139
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_54646354
Eli ligt in een slaapzakje van de Prenatal, mouwtjes afgeritst, met een lakentje eroverheen. Geen idee of het zomer of winter is. Het voelt niet al te dik. Als het te koud wordt, gooi ik er nog wel een deken overheen, denk ik.
Nijna, mss is het een idee om als ze een uurtje slaapt te voelen in Mirtes nekje of ze het te warm heeft. Als ze het niet te warm heeft, en ze slaapt prima zo, kan je het dan toch zo houden?
Waar kan je winterslaapzakjes kopen?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_54646439
hier ligt ze in rompertje in de slaapzak met mouwen,
aangezien het een koud kamertje is ligt ze ook onder deken in dekbedhoes!

's ochtens voelt haar hoofd/handjes gewoon koel aan, dus te warm is het niet !

(slaapzak komt van prénatal)
  vrijdag 16 november 2007 @ 11:41:54 #141
144006 chacama
Ondernemend!
pi_54646665

Dankjewel voor de felicitaties. Het was heerlijk wakker worden vanochtend. Vanuit de slaapkamer van Fleur hoorden we: En Maudje die is jarig en Maudje die is jarig enz. enz.... enz... en vervolgens hoorde we bij Maud een hele harde ieeeeeeeeeeeeeeeeeejaaaaaaaaaaaaaa. Dus die was gezellig wakker gezongen door d'r zus. Daarna slingers bewonderd en ons en Fleurs cadeau open gemaakt. Ze vond het prachtig.....het papier

Vanavond naar mijn schoonouders om daar verder te vieren en dan zondag met de rest van de familie.

Maud slaapt lekker in haar nieuwe slaapzak en gaat nu ook niet meer het hele bed door, misschien wel omdat ie een beetje zwaar is voor d'r. Ze wordt de laatste dagen wel weer meer 's avonds en 's nachts wakker. Maar dat zal wel vanwege een sprong zijn. Het lijkt inderdaad of ze als ze 'aan het springen' is weer helemaal terug naar af gaat. En weer een avondvoeding en een nachtvoeding. Heb het idee dat ze van verlatingsangst last aan het krijgen is....kan de kamer nog niet uit en het is huilen. Voor mijn gevoel was ze dat wel al gewend, maar het is weer terug.

Damian die mama zegt

En tot slot......bedankt voor alle gezelligheid, wijze woorden en lief medeleven. Het was een gezellige babytijd met zijn zorgen op zijn tijd, maar ook met veel leuke, mooi en ontroerende momenten. Wij wandelen nu samen naar het dreumestopic, maar zal zeker nog zo af en toe mijn koppie om de hoek steken en kijken hoe het bij jullie allemaal gaat. van ons alletwee.

[ Bericht 16% gewijzigd door chacama op 16-11-2007 11:44:43 (even zwaaien) ]
  vrijdag 16 november 2007 @ 11:43:04 #142
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_54646702
Mag ik nog even mijn smeltmoment van gister delen?

We hadden open dag op mijn werk, dus moest ik extra werken tot 21:00 uur. (ben normaal vrij op donderdag)
Toen ik om 21:45 eindelijk thuiskwam lag Devin te slapen.
Ik had hem zo gemist, ik moest hem gewoon even zoenen. "Hallo schatje, hier is mama weer" fluisterde ik.
Toen richtte hij zijn hoofdje op, keek me met wijdopen ogen aan en schonk me een enorme, blije lach, met geluid!
Het volgende moment was zijn hoofdje weer omgedonderd en sliep hij verder, alsof er niks geburd was.
Zo lief!
  vrijdag 16 november 2007 @ 11:43:23 #143
3011 E.T.
pi_54646711
Hoofd/handjes zijn geen graadmeter over koud/warm he?
Handjes/gezicht kunnen koud aanvoelen maar toch kan het te warm zijn Nekje is betrouwbaarder

Winterslaapzakjes heb ik laatst bij kruidvat gehaald en ook prenatal heeft ze gewoon hangen.
pi_54646736
Met de mouwen eraan zou ik ook alleen een rompertje doen, dat lijkt me warm zat.
Nou verschilt het gewoon ook per kind, dus je zal het echt even moeten uitproberen.
Damian ligt altijd voor de helft boven zijn dekens, dus die kleed ik wat warmer aan omdat hij het anders snel koud heeft.
  vrijdag 16 november 2007 @ 11:49:05 #145
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_54646890
Chacama, wat een prachtig overzicht van je meisje!
En wat lief dat Fleur d'r kleine zusje heeft wakkergezongen
pi_54647148
Davinia, ik heb een slaapzakje van prenatal gehaald. Ze hadden ook van die gewatteerde, maar die zijn wel heel dik en ook duur .
Ik probeer het straks wel en dan nekje voelen (zal ze blij mee zijn, mama heeft vaak koude handen).

Chaca, mooie collage! Hieperdepiep hoera!!!

Kersjes, smelt!

Appelsap, Mirte schuift er ook half onderuit. Hopelijk doet ze dat met slaapzakje niet meer of ligt ze in elk geval iets warmer...
pi_54647741
Hallo allemaal,

Ik denk dat onze Isa tandjes krijgt, af en toe rode wangen, prikkelbaar en de hele tijd de handjes in de mond en kwijlen en een kleine verhoging(geen koorts).
Vandaag was ze helemaal niet te genieten, dus ik heb eens mijn vinger langs haar tandvlees laten glijden maar ik voel nog niets geen puntje te zien niks noppes nada.
Nu heb ik Dentinox in huis maar hoe weet ik nu of ik dat moet gebruiken? op de gok ?
Moet ik mijn instinct volgen en dat spul op dr tandvlees aanbrengen met de kans dat het dat niet is, of ..... laat ik haar de hele dag jammeren?

oooh wat een bult onzekerheid heb je toch als newbie mama.

Mensen die in het vorige topic dat nu gesloten is reactie´s hebben gegeven bedankt!

Isa is trouwens bijna 4 maanden dus ijs en een kaakje geven.... kweet niet of dat een groot succes word
Mama van Isa en Ties
pi_54647838
Oooh appelsap wat fijn als je kindje als eerste woordje mama zegt *smelt*

Chaca, wat een mooie foto's van Maud gefeliciteerd met de mijlpaal van jullie meisje.

Kersjes wat een mooie smeltmoment
Mama van Isa en Ties
pi_54647919
Marlieske ik zou gewoon even heel licht dentinox aanbrengen en dan kijken of het wat afzwakt. Hier met 5 maanden het eerste tandje dus het zou goed kunnen.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  vrijdag 16 november 2007 @ 13:16:32 #150
65960 sanger
pi_54648815

Lucas komt morgen naar huis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')