abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54579543
Om de beurt...pff volgens mij blijf ik dan aan de gang. Wil ze wel op dezelfde tijden eten blijven geven,namelijk. Of bedoel je dat niet, Appelsap ?

Oh ja vergeten te melden....ze gaan logeren bij opa en oma ! Van donderdag t/m dinsdag !
Kan KP weer eens aan de lampen hangen !!!!!!!!!!
  dinsdag 13 november 2007 @ 17:14:07 #52
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_54579562
Een hysterisch spektakel....

Ik vind het al lastig om er een te voeden...Als die de lepel ziet, dan strekt ze die worstenarmpjes uit en ramt met een kracht die lepel in haar mond. Om dan vervolgens te kokhalzen als het geen bruine bonen, wortel of appel is.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_54579629
Deepfreeze, hoe gaat het met Chris en de flesjes vandaag?

Hihi Ilse gil er maar lekker op los hoor.
Ik vond dat gillen ook zo leuk, nu nog trouwens. Als hij uit uitbundigheid is, boosheid is een stuk minder leuk.
pi_54579705
Ja dat bedoelde ik wel K_P maar ik begrijp meteen wat je bedoelt. Ik zou het zelf ook niet om de beurt willen doen.
Misschien Pien een speeltje in haar hand geven? Dat ze tussendoor wat afgeleid is?
Wat lekker dat ze logeren zijn! Geniet er maar lekker van!
pi_54579759
oeh appelsap KP dus ! , wat een heerlijk aantal dagen saampjes !!!
geniet er van !
  dinsdag 13 november 2007 @ 17:29:45 #56
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_54579953
Marit, beterschap!! Gewoon rustig aan. Alles goet met Ilse? Doe weer eens een fotootje! Die kleine meid moet ook al weer flink gegroeid zijn!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_54580087
Marit, wat vervelend dat je zo kwakkelt.
Hopelijk zal het snel weer beter met je gaan

Appelsap, Devin is morgen precies 5 maanden oud.
Echt bizar, ik kan me maar moeilijk voor de geest halen hoe het ook alweer was voordat hij er was.
Okay, de periode van die gruwelijke zwangerschap staat me nog helder voor de geest, maar ik bedoel nog voordat ik zwanger was. Wat deden we toen met al onze tijd?
.... met gevoel voor drama....
  † In Memoriam † dinsdag 13 november 2007 @ 18:11:04 #58
37843 lady-wrb
kortaf
pi_54580899

ik heb denk ik een hele rare vraag

sinds een tijdje werk ik als vrijwilliger op een mkd en nu bestaat de groep waar ik werk uit alleen maar meisjes.
vandaag moest ik voor het eerst van mijn leven een meisje verschonen (en ze zat echt van voor tot achter onder de derrie )
ik heb echter alleen ervaring met jongens verschonen.
ik vond het te stom om te zeggen dus ik heb er maar het beste van gemaakt.
maar waar moet ik op letten bij het verschonen van een meisje?

sorry, ik vind het echt heel dom dat ik het vraag, maar ik heb echt geen flauw idee
pi_54581076
Ik zou zeggen: doe het zoals je wil dat het bij jou gebeurt
Ik let er vooral op dat ik geen poep richting de vagina veeg. Van voor naar achter vegen dus. En ik kijk even of er poep tussen de schaamlippen zit, zo ja dan veeg ik dat weg met een beetje water.

Enne, da's toch geen domme vraag?
  † In Memoriam † dinsdag 13 november 2007 @ 18:20:53 #60
37843 lady-wrb
kortaf
pi_54581134
ja maar ik heb geen luier om als ik poep
en het zat echt overal, ook tussen de schaamlippen.
mag je daar ook met van die lotiondoekjes komen? want iets anders had ik niet voorhanden.
  dinsdag 13 november 2007 @ 18:55:46 #61
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_54582053
Jawel, maar niet te diep schoonmaken. Gewoon de schaamlipjes doen, maar niet met zo'n doekje er diep tussen gaat zitten wroeten. En idd van voor naar achter vegen.
pi_54583064
Ik ga zo eens even kijken of jullie tips helpen (fietsen, masseren), 10cc water meer per voeding doe ik al en sinds vandaag dus helemaal over op comfort voeding, maar dat duurt een paar dagen voor we daar effect van gaan merken.
Maar wel sneu als ze zo last hebben. Vandaag echt zo'n dag dat ik er wel naast wil gaan zitten huilen... .

Jelly, goed om te weten dat het over gaat... nu nog geduld hebben...

Gebruikersnaam, wat een knapperd .

Memmel, wat vroeg. Ben je dan ook als eerste aan de beurt? Sterkte!
Zwitsal massageolie, check dat hebben we. Kind gaat straks uitermate relaxed dr bed in... .

Lishe, temperaturen werkt idd ook wel eens. Ik zal eens aan haar buikje voelen zometeen.
Beterschap met je hoestertje!

Devin goedgekeurd, Floor en Pien goedgekeurd , netjes hoor.
Morgen Damian!

KP, de flensjes uit logeren geniet ervan!

Lady-wrb, weer wat geleerd .

Ik ga lief even aflossen, die moet zo tennissen (heerlijk weer, ahum) en ik ga jullie tips uitproberen op mn lieve huilertje.
Fake it till you make it...
pi_54583512
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 17:17 schreef appelsap het volgende:
Deepfreeze, hoe gaat het met Chris en de flesjes vandaag?
tnx for asking...

Chris heeft vandaag wat meer geslapen, daardoor zat er iets meer ruimte tussen de voedingen. Maar hij werd vandaag wel 2 keer brullend wakker.
vandaag was het 8.30-10.30-13.15-16.15. En hij is nu even wakker (gemaakt) om hem toch in een fatsoenlijk dagritme te krijgen. Hij zit nu lekker in bad, en straks even een klein flesje (65ml) en dan slapen tot 11 uur. Hebben we gisteren ook gedaan, en dan slaapt hij 's nachts lekker door..
Hij sliep de afgelopen dagen steeds vroeg in een diepe slaap, maar door hem wat meer wakker te maken wordt het beter. Dat was eergisteren 3 uur, gisteren 5 uur, en vandaag na 6 uur. Maar hij zou fijn zijn als er iets meer ruimte kwam tussen de flessen overdag, iets als 7-11-15-19 en 23. dan zijn ze wat beter verdeeld.
We zijn nog aan het omschakelen naar forte, zitten nu op 4 schepjes forte en 2 schepjes standaard. Want hij gaf wat meer mondjes terug. Maar dat gaat nu alweer beter. En het pak standaard is bijna op, dus dan wordt het 100% forte..

[ Bericht 1% gewijzigd door Deepfreeze op 13-11-2007 19:59:31 ]
  dinsdag 13 november 2007 @ 21:55:50 #64
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_54586911
Vandaag Luas weer in bad gedaan, gewogen enzo. Alweer 2225 gram

Alleen dat eten/drinken........
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_54587002
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 17:11 schreef marit1978 het volgende:
KP, ik probeer me een voorstelling te maken van allebei tegelijk eten...maar het lijkt me niet te doen !
komen jullie nog beetje aan elkaar/jezelf toe ?
He Marit, pas je goed op jezelf ? Misschien een keertje bijkletsen op de MSN...

Ja...soort van. Aan elkaar toekomen. We komen elkaar wel tegen. In de gang, onder de douche, in bed, in de woonkamer.

Het is wel anders allemaal. Het scheelt dat ik nog niet werk, dus de drukte van en naar de creche hebben we nog niet. Maar het is wel 24/7 Pien en Floor. Goddank zijn ze redelijk makkelijk en erg lief, geduldig enzo.

Daarbij zijn wij ook redelijk makkelijk (en lief), maar we kunnen allebei erg goed "de boel de boel" laten, we maken ons niet snel druk over dingen...Die kunnen ook morgen of niet....Dus met dat in ons achterhoofd komen we toch redelijk aan elkaar toe en ik aan mezelf. Op tijd hulp inschakelen, dag in pyama is ook niet erg, lekker sporten, elkaar/jezelf rust/vrije tijd gunnen (ook al moet er nog zoveel...en huilen ze allebei) en gewoon doen, dan kom je een heel eind. Het is wel even bikkelen, maar wat je ervoor terug krijgt, dat krijg ik niet goed omschreven....
  † In Memoriam † dinsdag 13 november 2007 @ 22:05:56 #66
37843 lady-wrb
kortaf
pi_54587161
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 19:32 schreef Nijna het volgende:
......
Lady-wrb, weer wat geleerd .

.....
ja dat wel, maar al met al vond ik het toch wel een hele klus. (temeer daar het een meisje van een jaar of 10 betrof, dat is toch wat zwaarder en groter + dat ze natuurlijk ook nog meervoudig gehandicapt is (zowel geestelijk als lichamelijk) maar het is natuurlijk wel een uitdaging
pi_54588455
k_p fijn dat de flensjes uit logeren gaan en je dan een keertje tijd voor jullie samen hebt...
Ff van donderdag t/m dinsdag dat is meteen wel lang.

* p_iglet heeft zelfs d'r dienstrooster helemaal omgegooid zodat Pepijn niet 2 nachtjes op rij uit logeren hoeft

Kersjes, wat is devin groot!!!

Wat ik me eigenlijk afvraag, hoe is het met Ruud en Karin???

Lady_wrb wat leuk dat je dat doet!!! Heerlijke doelgroep zo'n mkd
pi_54593484
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 22:46 schreef p_iglet het volgende:
k_p fijn dat de flensjes uit logeren gaan en je dan een keertje tijd voor jullie samen hebt...
Ff van donderdag t/m dinsdag dat is meteen wel lang.

* p_iglet heeft zelfs d'r dienstrooster helemaal omgegooid zodat Pepijn niet 2 nachtjes op rij uit logeren hoeft
Ik dacht : "Ik gooi mezelf meteen in het diepe".....en heel eerlijk gezegd..ik heb er echt zin in !
pi_54593520
K_P .. hoe je omschrijft dat jullie het aanpakken klinkt echt heel ontspannen!
goed hoor, en nodig ook denk ik zo.

ik vind het zó lekker voor jullie dat iemand anders het paar dagen van jullie over neemt !
Héérlijk om even niet erg waakzaam te hoeven zijn..en héél fijn om te voelen hoe je je meisje(s) mist!
Ik merkte afgelopen weekend echt goed hoe ontzettend ik met ilse verbonden ben en hoe 'leeg' het soms voelt als je weer zou willen knuffelen!
pi_54594421
Hee Marit, leuk dat je weer van de partij bent!

Nijna, Meike heeft ook veel last gehad van windjes en zat ontzettend te drukken voor de ontlasting, toen zijn wij johannesbroodpitmeel gaan gebruiken, hielp hier heel goed!

K_P, heerlijk zeg, dat vooruitzicht alleen al. Ga jij maar lekker aan de lampen hangen hoor!

Verdikkie, was Meike weer beter, nu is de verkoudheid in alle hevigheid terug.....
Wat betekent dat we dus weer met haar zitten snachts.......
Ik word er een beetje moe van zo langzamerhand....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 14 november 2007 @ 10:39:39 #71
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_54595554
He, Karin wat irritant! Heeft ze mss last van stof of zo?? Ik weet niet of het kan bij babies, hoor, maar kwam zo in me op.

K_P, ik vind het wel stoer, zo'n heel lang weekend zonder je kids! (En dan niet sitekem bij opa en oma op bezoek gaan )

sanger, worden babies niet ontslagen als ze minimaal 2500 gram wegen? Vraag me niet waar ik dat van heb, maar zoiets staat me vaag bij. wel fijn dat lucas het zo goed doet!

En we hebben zometeen 2 piglets in dit topic mama van pepijn en mama van emma. wordt leuk/verwarrend

Ik deed vanochtrend eli in bad, en inmiddels past hij er niet meer helemaal in !! Als ik zijn hoofdje was, steken zijn voeten uit! Echt heel raar! Hebben jullie hints en tips bij het wassen, want ik ben een beetje bang dat hij misschien een kou vat. En ik durf niet met hem onder de douche, allebei zo glibberig, ieks!! Al is die bumbo mss een oplossing...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 14 november 2007 @ 10:46:19 #72
65960 sanger
pi_54595682
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:39 schreef DaviniaHR het volgende:

sanger, worden babies niet ontslagen als ze minimaal 2500 gram wegen? Vraag me niet waar ik dat van heb, maar zoiets staat me vaag bij. wel fijn dat lucas het zo goed doet!
Vroeger was dat indd 1 van de criteria. Tegenwoordig hanteren ze de volgende drie criteria:
  • Temperatuur vasthouden
  • Zelfstandig ademen
  • Zelf alles drinken

Vandaag wordt er een meisje ontslagen van 2020 gram. Die voldoet aan alle criteria. Lullige is alleen dat die maar 35 ml te drinken krijgt. Een hoeveelheid die Lucas iedere keer WEL door de fles drinkt..... Alleen krijgt Lucas tegenwoordig 55 ml te drinken. Vaak moet de laatste 15-20 ml door de sonde worden gevoed.

Het is een geduldzaak. Als hij twee dagen lang al zijn flesjes leegdrinkt mag hij mee naar huis.
  • Everything you want is on the other side of fear.
    pi_54595981
    Pff Sanger ik kan me voorstellen dat je je kleine mannetje nu wel eens lekker mee naar huis zou willen nemen. Gelukkig gaat het zo te lezen heel goed met hem!

K_P dat je dat gewoon doet joh de meiden laten logeren. Echt goed van je. Ik durf het hier echt nog niet, maar kan me voorstellen dat het met 2 kleintjes een heel ander verhaal is! Laatst waren we thuis alletwee ziek en boden mijn schoonouders aan om Linde op te halen en dan een nachtje bij hun te laten logeren, maar ik kon het gewoon niet. Ik weet echt wel dat het allemaal goed zal gaan, maar gewoon het idee dat mijn kleine meisje zo ver bij me vandaan is en dan misschien moet huilen ofzo. Ik ben denk ik gewoon een muts-mama want ik vind die 4 dagen dat ik werk al moeilijk om door te komen. Ik kijk dan echt uit naar het moment dat ik haar weer zie.

Oh en Meike gewoon weer verkouden ! Ik kan me voorstellen dat je het er nu wel een beetje mee gehad hebt Karin.

Bij Linde worden de eczeem gelukkig nu wat minder. Ze heeft van de dokter een hormoonzalfje gekregen tegen de eczeem en dat werkt erg goed. Heb alleen het idee dat haar darmen er een beetje door van slag zijn want gisteren had ze maar liefst 3 enorme poepluiers. Het blijkt dat ze ook veel last heeft van alle bad- en andere smeersels. Vanaf nu gebruiken we dus alleen nog Weleda, neutral babybadolie en gewone vaseline. Jammer hoor want al die andere spulletjes ruiken allemaal zo lekker.
    pi_54596134
    quote:
    Op woensdag 14 november 2007 09:38 schreef XXXKarinXXX het volgende:
    Nijna, Meike heeft ook veel last gehad van windjes en zat ontzettend te drukken voor de ontlasting, toen zijn wij johannesbroodpitmeel gaan gebruiken, hielp hier heel goed!
    Die voeding die we nu geven daar zit dat johannesbroodpitmeel al in (comfort van friso), vanmorgen had ze trouwens wel (na veel moeite) een aardige volle luier. Nu ligt ze . Ik heb de indruk dat het haar vandaag minder dwars zit dan gisteren... of misschien is ze het even kwijt... We zullen zien.

Wat vervelend dat Meike weer zo verkouden is... beterschap
    pi_54596178
    Zet hem op Lucas, je kan het!
    En dan lekker naar huis waar vast een heel mooi kamertje op je wacht...

Meike toch, alweer verkouden
    Probeer je rust te pakken waar je kan Karin, hopelijk wordt ze gauw weer beter.

Davinia, Bumbo is een oplossing, maar Eli is daar volgens mij nog te klein voor.
    Wij gebruiken al van begin af aan een Daphne voor in bad. (eigenlijk nadat de kraamhulp weg was, zij vond het maar niks)
    Dat is een soort ligstoeltje die je met zuignappen in bad bevestigd, waar kleintje heerlijk in kan half-liggen.
    Voordeel is dat je zo beide handen vrij hebt.
    Ze horen er tot ongeveer 8 maanden in te passen, maar Devin begint er, ondanks de mogelijkheid tot verstellen, al een beetje uit te puilen.

Devin is aan de spuitpoep.
    Gisteravond tot 3 keer toe zijn en mijn kleren vies gekregen.
    Hij was stiller dan normaal, had een beetje verhoging en wilde de hele tijd in mijn armen. Was vorige keer na de vaccinaties ook, maar hij heeft er nooit eerder diarree bij gehad. Ik heb hem lekker vaak aangelegd en met een drankje op tegen de koorts en pijn was hij lekker duf en knuffelig Vannacht helaas ook, 4 keer wakker gweest vannacht en vanaf 6 uur vond hij dat de nacht voorbij was en begon hij met zijn "gezang"
    Zo noemen wij dat hier, Marit!

Oh ja, en hij heeft zijn mobile die boven de box hing gesloopt!
    pi_54596321
    marit

K_P, lekker even een paar daagjes eruit.. Je zal die drukte van de meiden vast wel missen.. Maar geniet maar lekker..

Arme meike alweer verkouden. Of zou ze de vorige nooit goed kwijt zijn geraakt?

He Sanger, dan kijk wel even met een scheef gezicht als een andere baby wel mee mag. Maar hoe zwaarder een baby, hoe meer ze moeten drinken natuurlijk..

Fijn dat Linde haar exceem minder wordt. Van die jeuk is ook maar niks..

@Davinia. Hier lijkt het soms ook dat het niet past, als Chris zijn voeten steeds strekt, maar als hij lekker in foetus houding gaat liggen, is het ruim zal.
    Als Chris in het gewone babybadje gaat, dan leg ik meestal een nat washandje op zijn borstkas, en daar doe ik dan af en toe wat warm badwater overheen.
    In de tummytub springt hij druk op en neer, maar in de badkamer doe ik hem zo vol mogelijk, dus dan wordt hij vaak genoeg tot de schouders nat.
    Onder de douche doen we alleen als we met zijn tweeen zijn. De eerste keer is mijn vriend op een krukje onder de douche gaan zitten met Chris op schoot, maar de 2e keer ging staan net zo makkelijk. Dat glibberen viel me heel erg mee. Maar we gebruiken dan geen zeep. De ander pakt hem dan aan na het douchen, en droogt hem lekker af..
    De eerste tijd letten we ook veel meer op Chris zijn temp, maar de tijd leert ons dat hij zich prima kan warmhouden, dus dan wordt je vanzelf wat makkelijker.. Wel zorgen voor een warme, tochtvrije (bad)kamer natuurlijk..
    Ik was ook eerst zijn gezichtje en zijn onderste op de commode, en eventueel al wat shampoo+water in het haar.. Dan hoef je dat in bad alleen nog maar af te spoelen

En nu is het voedertijd.. Vanochtend was het ook pas 8.10
    pi_54596347
    Hoe heeft hij dat voor elkaar gekregen Kersjes? Zn mobile slopen? Vond hij 'em niet mooi ofzo...
      woensdag 14 november 2007 @ 11:43:31 #78
    37367 Memmel
    Beppie, gekke meid.
    pi_54596877
    Anna gaat bij ons al sinds ze drie maanden is in het Nijntje zwemzitje in het grote bad. Ze was in het kleine badje niet meer te houden en kan nu lekker door het bad heenrennen en zwemmen. Zo hard zelfs dat het een groot waterballet is als ze klaar is. Oh, en haren wassen doen we gewoon met de douchekop. Vindt ze geweldig, lekker die sproeier erop. Maf kind.
    pi_54597223
    Dat gaat steeds beter met Chris! Mooi zo!

K_P dat klinkt geweldig hoe jullie er mee omgaan! Nu even lekker genieten van de rust en de tijd voor elkaar voor ze weer terug zijn.

Stiemie, jammer van de lekker ruikende badspulletje, maar gelukkig gaat het beter nu!

Pff Karin het zit bij jullie ook niet mee hè.

Sanger wat een geduld moeten jullie hebben! Hopelijk is het einde bijna in zicht en mogen jullie hem snel lekker mee naar huis nemen.

Damian was ook al vrij snel te groot geworden voor het badje om er helemaal liggend in te kunnen! Maar dan maar even met de voeten buitenboord hoor. Dat is niet langer dan een minuut. Gewoon even afwisselen.
    Tegenwoordig gaat hij in een stoeltje met zuignapjes onder de douche, en anders gaat hij in het grote bad. Maar voor dat stoeltje moeten ze al wel goed kunnen zitten.

Ben net met Damian naar het CB geweest. Pfff wat een tocht. Voor de eerste keer hier in de nieuwe woonplaats. Ik dacht dat doe ik wel even lopend, 2,5 km dat is te doen. Ik had de hele route al uitgestippeld maar toch nog verdwaald. De route klopte opzich wel maar de straatnamen niet, maar dat wist ik toen nog niet. Uiteindelijk zag ik dat het al bijna kwart voor 10 was en ik moest er om 10 uur zijn en toen begon ook Damian nog als een speenvarken te schreeuwen terwijl ik echt geen idee had wat er aan de hand was. Ik heb toen een beetje in paniek mijn vriend gebeld. Die heeft me toen de route uitgelegd dus ik die route volgen. Bleek je daar niet te voet langs te kunnen! Dus ik mijn vriend weer bellen, die had weer een nieuwe route uitgestippeld en heeft voor mij het CB gebeld om te vragen of het erg was of ik wat later was. Gelukkig was het niet erg en uiteindelijk naar een hoop keer heen en weer bellen met mijn vriend had ik het gevonden. Ben een uur en een kwartier onderweg geweest.
    De terugweg was een heel stuk korter, binnen een half uur was ik weer thuis.
    De korte weg weet ik voor de volgende keer nu wel!

Damian is ook weer helemaal goed gekeurd! Hij is nu 74 cm en weegt 9320 gram, gewoon erg netjes dus. Ondanks dat hij nog niet zelf gaat zitten zit hij wel heel erg stevig en netjes op zijn kontje. Dus ik mag met hem gaan fietsen. Ik heb al een fietsstoeltje besteld en mijn nieuwe fiets is gister binnengekomen.
      woensdag 14 november 2007 @ 12:08:49 #80
    65960 sanger
    pi_54597504
    quote:
    Op woensdag 14 november 2007 11:56 schreef appelsap het volgende:
    Sanger wat een geduld moeten jullie hebben! Hopelijk is het einde bijna in zicht en mogen jullie hem snel lekker mee naar huis nemen.

Net gesproken met de kinderarts

Ze hebben de sonde gewoon weggehaald. Hij zal nu dus wel moeten drinken uit de fles, anders houdt hij honger Gewoon wat prikkelen zegt ze

We moesten er serieus rekening mee houden dat hij voor het weekend thuis is
    pi_54597698
    Wauw wat een geweldig nieuws zeg!
    Zijn jullie al helemaal goed voorbereid op zijn thuiskomst?
    Nu goed gaan drinken he Lucas?
      woensdag 14 november 2007 @ 12:28:08 #82
    65960 sanger
    pi_54598043
    quote:
    Op woensdag 14 november 2007 12:16 schreef appelsap het volgende:
    Wauw wat een geweldig nieuws zeg!
    Zijn jullie al helemaal goed voorbereid op zijn thuiskomst?
    Nu goed gaan drinken he Lucas?
    Op de stopcontacten, verlichting en plintjes in de kamer na wel ja. Stopcontacten ga ik vanavond bestellen, morgen in huis. Plinten wordt een langere termijnplanning ben ik bang Verlichting zijn we al een tijdje druk zoekende. Helaas nog niets gevonden. Dan mmaar een standaard plafonniere voor tijdelijk.

Òhja, ze moeten nog komen voor de vitrage (moet nog opgehangen worden maar was verkeerd besteld) en de commodela werkt niet zoals het hoort.
    pi_54598240
    Sanger, wat fijn dat er zicht is op een thuiskomst!!
    Go Lucas
    pi_54598830
    Appelsap, wat een tocht naar het CB, je hebt in elk geval je beweging weer gehad . Wat leuk dat je met Damian mag gaan fietsen! Ik hoop op lekker fietsweer de komende tijd...

Sanger, weer een stap dichter bij huis, wat goed zeg! Lucas, zet em op!!!
    pi_54599285
    Wat goed Sanger, hopelijk gaat het goed met drinken!! Go go lucas!!

Die Damian, mag gewoon mee op de fiets!! Heerlijk zeg!!
    Meike zou het ook wel mogen denk ik , maar ik ga eerst een nieuwe fiets kopen, dan koop ik daar meteen een goed fietsstoetlje bij.

Davinia, ik weet het niet of ze allergisch zou kunnen zijn... maar ze begon eigenlijk meteen te snotteren toen ze kuur AB op was....
    En we hebben een kat, ben ook steeds zo bang dat ze daar niet tegen kan.
    Maar aan de andere kant, het is er wel de tijd voor en ze is de afweerstoffen die ze van mij meekreeg nu dus kwijt en moet het zelf opknappen.....

Memmel, volgens mij moeten we die dames van ons eens samen in bad zetten, dan kun je volgens mij 3 dagen gaan dweilen!!
    wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
      woensdag 14 november 2007 @ 13:28:28 #86
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_54599425
    Sanger, wat fijn dat hij al zo snel naar huis zou kunnen!
      woensdag 14 november 2007 @ 13:46:16 #87
    170545 DaviniaHR
    Mrs. PhysicsRules
    pi_54599842
    Sanger, wat goed!!! Zijn jullie net verhuisd, of zo, dat er zoveel gedaan moet worden aan het huis?

Eli kan op zijn zij rollen!! Op zijn buik is het veel trappel, veel brul, en verder niets, maar op zijn rug kon hij al afgelopen maandag zichzelf een beetje draaien, kont omhoog, een beetje shaken en je ligt in een hoek, maar nog wel op je rug. Ik loop nu naar de box, ligt meneer op zijn zij te kirren!!!

Zo, nu verder website updaten, douchen, aankleden... Vol dagprogramma op zo'n vrije dag
    *O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
    Insanity is heritable. You get it from your children.
    Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
    If you can't beat them, confuse them.
    pi_54599890
    quote]Op woensdag 14 november 2007 11:20 schreef Nijna het volgende:
    Hoe heeft hij dat voor elkaar gekregen Kersjes? Zn mobile slopen?
    [/quote]

Gewoon met 2 handjes grijpen naar die langszwevende figuurtjes, een geirriteerd "ehhehhh" als je misgrijpt, maar net zolang doorgaan tot je beet hebt. En dan keihard trekken natturlijk zodat hij volledig vastloopt

Lucas deze week nog naar huis, wat goed!

Binnenkort, in a street nearby: Damian bij mama op de fiets
    Lijkt me aan de ene kant te gek, fietsen met je kindje, maar ergens ook een beetje eng met al die debielen op de weg...
    pi_54600711
    Karin hier ook een allergisch beebje (vooral hooikoorts) en daartegen krjigt ze als het nodig is Ketotifen. Werkt hier als een trein... Misschien het navragen waard?
    Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
      woensdag 14 november 2007 @ 14:38:07 #90
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_54601155
    quote:
    Op woensdag 14 november 2007 13:46 schreef DaviniaHR het volgende:
    Sanger, wat goed!!! Zijn jullie net verhuisd, of zo, dat er zoveel gedaan moet worden aan het huis?
    Nou ja... net verhuisd, net verhuisd...
    quote:
    Op vrijdag 6 januari 2006 12:07 schreef sanger het volgende:
    Zoals reeds aangekondigd een topic over de verbouwing bij mij thuis! Volgende week gaan we pas echt beginnen, maar toch is er al genoeg gedaan .

We zijn nu bezig met de begane grond. De 1ste en 2de verdieping volgen over een jaar ongeveer.
    Bijna 2 jaar bezig al.
    Maar wel heel grondig hoor!
      woensdag 14 november 2007 @ 14:40:37 #91
    65960 sanger
    pi_54601223
    quote:
    Op woensdag 14 november 2007 14:38 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nou ja... net verhuisd, net verhuisd...
    [..]

Bijna 2 jaar bezig al.
    Maar wel heel grondig hoor!
    Wat zioj zegt indd
      woensdag 14 november 2007 @ 14:53:59 #92
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_54601585
    Sorry, kon het niet laten!

woensdag 14 november 2007 @ 15:00:27 #93
    65960 sanger
    pi_54601765
    quote:
    Op woensdag 14 november 2007 14:53 schreef Brighteyes het volgende:
    Sorry, kon het niet laten!

Dat blijkt

Hoest met jullie kleine?
      woensdag 14 november 2007 @ 15:09:13 #94
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_54601973
    Die zit nog prima in mijn buikje. Nog minimaal 5-6 weken.
      woensdag 14 november 2007 @ 15:11:25 #95
    65960 sanger
    pi_54602033
    quote:
    Op woensdag 14 november 2007 15:09 schreef Brighteyes het volgende:
    Die zit nog prima in mijn buikje. Nog minimaal 5-6 weken.
    Ben je al met verlof?
      woensdag 14 november 2007 @ 15:16:03 #96
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_54602148
    Sinds deze week. Lekker aan het relaxen dus.
    Maarrehm... het hoort hier te gaan over die stoere jongen van jou, dus we zitten vreselijk off-topic te gaan.
    pi_54602387
    quote:
    Op woensdag 14 november 2007 10:39 schreef DaviniaHR het volgende:

En we hebben zometeen 2 piglets in dit topic mama van pepijn en mama van emma. wordt leuk/verwarrend
    Ik ben met streepje
    pi_54603312
    Sanger, wat fijn dat het niet lang meer duurt voor de uk thuis is !!!

Kersjes, Devin en ilse gaan gelijk op geloof ik !
    (check: na bekijken geb.datum van Devin klopt dat gelijk opgaan ook!)
    mobiel is niet meer veilig!
    Rollen begint er ook in te komen nu, zó leuk om die pogingen te zien!

Hier hebben we qua badderen de tip van Memmel overgenomen: Nijntje zwembandje!
    Leuk straks in het echte zwembad, maar nu ook perfect voor in bad!
    Scheelt dure dubbele aankoop.
    pi_54603802
    Eli .

Kersjes, zonde van de mobile, hihi.

Ilse ook al met zwemband in bad, lijkt me een leuk gezicht! (jammer dat wij geen bad hebben)
      woensdag 14 november 2007 @ 16:19:47 #100
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_54603810
    Sanger, wat fijn dat Lucas naar huis komt!
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')