tnx for asking...quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:17 schreef appelsap het volgende:
Deepfreeze, hoe gaat het met Chris en de flesjes vandaag?
He Marit, pas je goed op jezelf ? Misschien een keertje bijkletsen op de MSN...quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:11 schreef marit1978 het volgende:
KP, ik probeer me een voorstelling te maken van allebei tegelijk eten...maar het lijkt me niet te doen !
komen jullie nog beetje aan elkaar/jezelf toe ?
ja dat wel, maar al met al vond ik het toch wel een hele klus. (temeer daar het een meisje van een jaar of 10 betrof, dat is toch wat zwaarder en groter + dat ze natuurlijk ook nog meervoudig gehandicapt is (zowel geestelijk als lichamelijk) maar het is natuurlijk wel een uitdagingquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:32 schreef Nijna het volgende:
......
Lady-wrb, weer wat geleerd.
.....
Ik dacht : "Ik gooi mezelf meteen in het diepe".....en heel eerlijk gezegd..ik heb er echt zin in !quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:46 schreef p_iglet het volgende:
k_p fijn dat de flensjes uit logeren gaan en je dan een keertje tijd voor jullie samen hebt...
Ff van donderdag t/m dinsdag dat is meteen wel lang.
* p_iglet heeft zelfs d'r dienstrooster helemaal omgegooid zodat Pepijn niet 2 nachtjes op rij uit logeren hoeft![]()
Vroeger was dat indd 1 van de criteria. Tegenwoordig hanteren ze de volgende drie criteria:quote:Op woensdag 14 november 2007 10:39 schreef DaviniaHR het volgende:
sanger, worden babies niet ontslagen als ze minimaal 2500 gram wegen? Vraag me niet waar ik dat van heb, maar zoiets staat me vaag bij. wel fijn dat lucas het zo goed doet!
Die voeding die we nu geven daar zit dat johannesbroodpitmeel al in (comfort van friso), vanmorgen had ze trouwens wel (na veel moeite) een aardige volle luier. Nu ligt zequote:Op woensdag 14 november 2007 09:38 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Nijna, Meike heeft ook veel last gehad van windjes en zat ontzettend te drukken voor de ontlasting, toen zijn wij johannesbroodpitmeel gaan gebruiken, hielp hier heel goed!
quote:Op woensdag 14 november 2007 11:56 schreef appelsap het volgende:
Sanger wat een geduld moeten jullie hebben! Hopelijk is het einde bijna in zicht en mogen jullie hem snel lekker mee naar huis nemen.
Op de stopcontacten, verlichting en plintjes in de kamer na wel ja. Stopcontacten ga ik vanavond bestellen, morgen in huis. Plinten wordt een langere termijnplanning ben ik bangquote:Op woensdag 14 november 2007 12:16 schreef appelsap het volgende:
Wauw wat een geweldig nieuws zeg!
Zijn jullie al helemaal goed voorbereid op zijn thuiskomst?
Nu goed gaan drinken he Lucas?
Nou ja... net verhuisd, net verhuisd...quote:Op woensdag 14 november 2007 13:46 schreef DaviniaHR het volgende:
Sanger, wat goed!!!![]()
Zijn jullie net verhuisd, of zo, dat er zoveel gedaan moet worden aan het huis?
Bijna 2 jaar bezig al.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:07 schreef sanger het volgende:
Zoals reeds aangekondigd een topic over de verbouwing bij mij thuis! Volgende week gaan we pas echt beginnen, maar toch is er al genoeg gedaan.
We zijn nu bezig met de begane grond. De 1ste en 2de verdieping volgen over een jaar ongeveer.
Wat zioj zegt inddquote:Op woensdag 14 november 2007 14:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou ja... net verhuisd, net verhuisd...
[..]
Bijna 2 jaar bezig al.![]()
Maar wel heel grondig hoor!
Dat blijktquote:
Ben je al met verlof?quote:Op woensdag 14 november 2007 15:09 schreef Brighteyes het volgende:
Die zit nog prima in mijn buikje.Nog minimaal 5-6 weken.
Ik ben met streepjequote:Op woensdag 14 november 2007 10:39 schreef DaviniaHR het volgende:
En we hebben zometeen 2 piglets in dit topicmama van pepijn en mama van emma. wordt leuk/verwarrend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |