abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55870796
quote:
Willem van Hanegem twijfelt over zijn toekomst. De oefenmeester weet niet of hij ook komend seizoen actief is voor de Domstedelingen. Dit heeft volgens hem te maken met het toekomstperspectief van FC Utrecht. Van Hanegem hoopt dat er de komende tijd ‘wat mogelijk is’ bij de club.

Op de officiële website van de club zegt hij: ‘Ik weet van mezelf dat als ik het niet meer zie zitten dat ik zeg: hartstikke leuk geweest, maar ik ga nu weer naar huis.’ Dat de supporters bang zijn voor een tussentijds vertrek, vindt Van Hanegem enigszins raar. ‘Het is toch ieder zijn goed recht. Als je geen plezier meer hebt, om wat voor reden dan ook, dan moet je toch dag kunnen zeggen. Maar ik heb er op dit moment nog wel lol in.’

Van Hanegem heeft nog een contract tot de zomer van 2009 in Utrecht.
Phanos mag dus nu wel in actie komen .
pi_55871063
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 12:52 schreef Wopper1 het volgende:

[..]

Phanos mag dus nu wel in actie komen .
Beetje uit zijn verband getrokken dit, heb je zijn vooruitblik op 2008 gezien op FCU TV ?

Die eerste alinea kan ik me nml. niet herinneren uit dat stuk, dat tweede wel, maar dat heeft niets met investeringen te maken.

Zolang Willem het naar zijn zin heeft (en dat heeft ie nu zei ie), dan blijft ie gewoon.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_55871543
Van Hanegem blijft toch een rare snuiter. Ik denk ook niet dat ze hem echt tegen gaan houden als hij dwars gaat liggen.
That's all folks!
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 8 januari 2008 @ 13:39:43 #129
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_55871893
Willempie zal wel vertrokken zijn na dit seizoen
Voorgevoel
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_55872303
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 13:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Van Hanegem blijft toch een rare snuiter. Ik denk ook niet dat ze hem echt tegen gaan houden als hij dwars gaat liggen.
Dat denk ik ook niet, maar er is helemaal geen sprake van dat ie vertrekt.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 14:56:32 #131
149006 Danny_Ramone
www.betteroffs.com
pi_55873982
Phanos moet gewoon de knip trekken en Evert Kroon ook. Allebei grote woorden maar weinig daden. Komt door al die feyenoorders in ons bestuur denk ik.
www.betteroffs.com
* Ik ben een drummer....mag ik je nummer ? *
www.betteroffs.com
pi_56004992
woow, ik heb zomaar dit topic gemist
  zondag 13 januari 2008 @ 19:45:25 #133
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_56005929
Vond de scheids in het interview rondom 'mongool' niet echt zeker overkomen!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 13 januari 2008 @ 19:45:44 #134
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_56005937
Willem met z'n aanstekert
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_56006040
quote:
Op zondag 13 januari 2008 19:45 schreef DarkShine het volgende:
Vond de scheids in het interview rondom 'mongool' niet echt zeker overkomen!
ik snapte hem ook niet. Het kwam op mij over dat hij Keller eerst een gele kaart had gegeven, en toen aan de grensrechter vroeg wat die zei. Vaag verhaal van de scheidsrechter.
  zondag 13 januari 2008 @ 22:15:55 #136
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_56009564
Floot als een slappe drol, maar jah....

Leuke 2e helft!
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_56011427
quote:
‘Scheidsrechters of assistentenmogen zeker wel alles roepen’
Door MARK CALDENHOVEN
UTRECHT - Met aderen vol adrenaline spuwde Sander Keller vuur na een middagje vol dramatiek, sensatie en onverkwikkelijkheden over en weer.
Ineens was de opzienbarende inhaalrace van FC Utrecht -met bij vlagen verrukkelijk voetbal- bijzaak geworden en richtte FC Utrecht in gif gedompelde pijlen op het arbitrale kwartet onder leiding van Bas Nijhuis.

De pijn, zo benadrukte Keller, zat hem vooral in de misbruikte machtsverhouding tussen leiding en spelers. Ja, zo erkende de verdediger van FC Utrecht ruiterlijk, hij had assistent-scheidsrechter Simons ’mongool’ genoemd. Daarvoor kreeg Keller de gele kaart. ,,Maar dat was een reactie op wat hij riep,’’ zocht hij krampachtig naar een verweer. ,,In de emotie van het spel ben ik vergeten wat hij riep, maar ook dat kon echt niet door de beugel. Waar ik vooral boos over ben, is dat scheidsrechters en assistenten boven de wet staan. Kennelijk mogen zij wel alles roepen.’’ Alje Schut: ,,Ik ga niet roepen wat er werd geschreeuwd door de scheidsrechter en zijn assistent, maar ga er maar vanuit dat we daar niet blij mee waren.’’

Scheidsrechter Nijhuis, in de ogen van 21.000 Utrechters de zondebok van de dag, sprak duidelijke taal. ,,FC Utrecht heeft gewoon de fatsoensnormen overschreden. ’Mongool’ kan niet door de beugel.’’ Keller: ,,Ik riep dat in de emotie van het spel. In het dagelijks leven wordt dat woord wel honderd keer gezegd.’’

Met alle liefde was het in de verhitte Galgenwaard na 75 minuten plots voorbij na een verkeerde inschatting van Nijhuis. De zaterdag 31 jaar geworden leidsman uit Enschede bezorgde het wankelende SC Heerenveen een strafschop na een -overigens onbetwiste- handsbal van Tim Cornelisse. Nijhuis had echter een paar tellen eerder een elleboogstoot van Michael Dingsdag tegen Erik Pieters over het hoofd gezien, zoals de beelden van RTL4 gisteravond bevestigden. Nijhuis: ,,Na een aantal herhalingen die ik zojuist heb gezien, moet ik bekennen dat de strafschop niet gegeven had mogen worden.’’

In de minutenlange protesten was het Utrechtse gescheld en getier niet van de lucht. Trainer Willem van Hanegem begon zelfs ongestraft aan een meterslange wandeling tot diep in het strafschopgebied en raapte - nota bene voor de neus van assistent Simons - enkele aanstekers op, die hij op de weg terug demonstratief testte.

Waar NEC-trainer Mario Been vrijdagavond na een soortgelijke actie onherroepelijk naar de tribune werd verwezen, nam Van Hanegem zonder ook maar een berisping weer plaats op de bank. Nijhuis: ,,In alle tumult rond de strafschop heb ik niet waargenomen dat Van Hanegem het veld is ingelopen. Nee, ook de vierde official en mijn assistent heeft dat niet gezien.’’

In de 87ste minuut moest Van Hanegem alsnog inrukken na een tweede verbale botsing met Simons. Nijhuis kreeg een seintje van zijn assistent en spurtte naar de zijlijn. ,,Van Hanegem had ‘lulhannes’ en ’klootzak’ geroepen.’’

Nijhuis stuurde de trainer van FC Utrecht toen wel naar de tribune, maar daarin had Van Hanegem dus geen trek. Nijhuis maakte vervolgens een gebaar dat hij de wedstrijd wilde staken, waarop Van Hanegem eieren voor zijn geld koos.

Assistent John van Loen: ,,De scheidsrechter en zijn assistenten hebben woorden gebruikt die ik thuis niet mag gebruiken. Dan krijg ik straf. Van Hanegem heeft inderdaad het woord lulhannes geroepen, maar als de scheidsrechter dat tegen ons had gezegd was er niets aan de hand geweest. Ik ga niet zeggen wat hij wel heeft geroepen.’’

Van Hanegem en Van Loen waren vooral des duivels omdat Nijhuis in het restant na de - overigens - gemiste strafschop doodschoppen op Lucian Sanmartean onbestraft liet, maar Erik Pieters wel bekeurde na een overtreding op Sibon.

Van Loen na afloop: ,,Sanmartean is vogelvrij verklaard. Ze probeerden hem van achteren te schoppen, daarna van de zijkant en toen dat ook niet lukte, namen ze hem van voren in de houdgreep. Dat moet gewoon een gele kaart zijn. Zulke voetballers moet je beschermen.’’ Keller: ,,Als Nijhuis nou gewoon had gefloten bij die actie, was er niets aan de hand geweest.’’
ad.nl
  zondag 13 januari 2008 @ 23:18:12 #138
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_56011646
quote:
,,In alle tumult rond de strafschop heb ik niet waargenomen dat Van Hanegem het veld is ingelopen. Nee, ook de vierde official en mijn assistent heeft dat niet gezien.’’
Volgens mij was er op de beelden HEEEL duidelijk te zien dat Willem voor de voeten van de grensrechter een of meerdere aanstekers oppakte. Als die assistent dat niet gezien heeft, dan is het ook gewoon een lulhannes, een mongool en namens mij een blinde debiel. Rot toch is op. De zoveelste dwaze beslissing van de arbitrage. Dat geldt niet alleen tijdens wedstrijden die wij spelen, maar ook bij veel andere wedstrijden in het betaalde voetbal.

En die Dingsdag (of hoe die gladiool heet) zal wel weer met de mantel der liefde bedekt worden. Zulke spelers moeten ze in minuut 1 al bij de knieen afzagen. Een schande voor het voetbal!
pi_56011897
Gregoor van Dijk dan ook maar preventief rood? Wat een bullshit zeg. Elk team heeft een vuillak nodig.

En dat ik nergens iets terug zie of hoor over die vuurpijl vlakbij Van Dijk...
  zondag 13 januari 2008 @ 23:28:28 #140
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_56012005
quote:
Op zondag 13 januari 2008 23:25 schreef MaxPower het volgende:
Gregoor van Dijk dan ook maar preventief rood? Wat een bullshit zeg. Elk team heeft een vuillak nodig.

van Dijk heb ik 1x op zo'n overtreding betrapt (tegen Schneijder) en toen is hij terecht op het matje geroepen en heeft terecht een aantal wedstrijden aan de kant gezeten. En die Dinsdag is elke keer hetzelfde gezever mee.

Overigens bedoel je deze vuurpijl:
http://youtube.com/watch?v=a6rMt00xSlA

Noem je dat dichtbij
pi_56012064
ja
pi_56012266
quote:
Op zondag 13 januari 2008 23:25 schreef MaxPower het volgende:

waarom in godsnaam dat gezeik op van dijk? Ik lees het ook op andere heerenveen fora. Als 1 speler het afgelopen jaar een softie is geworden, is dat van dijk wel. En hij is aanvoerder, logisch dat hij dan met de scheids en tegenstanders praat/discussiert. dat is zijn taak ook
  zondag 13 januari 2008 @ 23:43:00 #143
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_56012450
quote:
Op zondag 13 januari 2008 23:36 schreef Kos_met_de_snor het volgende:

[..]

waarom in godsnaam dat gezeik op van dijk? Ik lees het ook op andere heerenveen fora.
Ik krijg een flashback: SCH
Da's ook zo'n azijnpisser 1e klas die denkt dat sc Heerenveen de beste club ter wereld is en die kritiek niet kan dulden. Zal wel iets met de frieze hartjes op de vlag te maken hebben
pi_56012548
Ja, SCH ging weer flink tekeer in het uitvak vandaag, prachtig.
pi_56016830
Wat een genante vertoning gisteren. Uitslag was terecht maar al die agressieve ophef gaat toch echt te ver. Ben benieuwd hoeveel wedstrijden Van Hanegem krijgt.
pi_56016840
quote:
Op zondag 13 januari 2008 23:36 schreef Kos_met_de_snor het volgende:

[..]

waarom in godsnaam dat gezeik op van dijk? Ik lees het ook op andere heerenveen fora. Als 1 speler het afgelopen jaar een softie is geworden, is dat van dijk wel. En hij is aanvoerder, logisch dat hij dan met de scheids en tegenstanders praat/discussiert. dat is zijn taak ook
Hoe kan je zo'n 'speler' nog steunen. Heeft toch niks meer met voetbal te maken. Maar ja, met zo'n Van Loen op de bank die nog honderd keer agressiever en onredelijker is, is het niet zo gek dat spelers zo worden.
pi_56016980
Ik ben tegen vuurwerk op het veld, of uberhaupt in het stadion, daar heb je alleen je zelf maar mee.... Maar wat een timing en precisie had deze zeg

Verder; klote eerste helft, was flink chagerijnig, maar machtige tweede helft! Had sterk de indruk dat de scheids meerdere malen een zelfde overtreding wel voor Utrecht bestrafte, maar niet voor Heerenveen... Maar goed ik kijk uiteraard wel met een gekleurde bril

4 punten van Heerenveen, lijkt me niet slecht...
pi_56017194
Heerenveen werd gedeclasseerd in de 2e helft.
pi_56017357
quote:
Op maandag 14 januari 2008 08:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Hoe kan je zo'n 'speler' nog steunen. Heeft toch niks meer met voetbal te maken. Maar ja, met zo'n Van Loen op de bank die nog honderd keer agressiever en onredelijker is, is het niet zo gek dat spelers zo worden.
pi_56017995
quote:
Op maandag 14 januari 2008 08:46 schreef SCH het volgende:

[..]

deze nietszeggende reactie maakt een hoop duidelijk. Gejank om niks van jullie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')