Ik jaag alle vogels weg...quote:Op maandag 12 november 2007 21:34 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik keek naar jou[ afbeelding ]
Snap um niet....leg es uit......quote:Op maandag 12 november 2007 21:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Stapt er een non in een taxi, valt het op dat de chauffeur steeds naar haar zit te staren. De non vraagt wat er is, en hij bekent zijn wens: hij heeft altijd al een non willen kussen. Laat me raden, zegt de non, je bent alleenstaand en katholiek. Natuurlijk, zegt de chauffeur, waarop ze hem langdurig en innig kust. Na afloopt zegt de taxichauffeur dat hij een leugen wil opbiechten: hij is Joods en getrouwd. Geeft niets, zegt de non, ik heet Kevin en ik ben op weg naar een Halloween feestje.
De taxichauffeur dacht dat hij de non erin geluisd had door te zeggen dat hij alleenstaand en katholiek was. Maar de non had hem er veel erger ingeluisd: hij was een man verkleed als non.quote:Op maandag 12 november 2007 21:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Snap um niet....leg es uit......![]()
En?quote:Op maandag 12 november 2007 21:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb mijn sig allang veranderd...![]()
waarom zo ingewikkeldquote:Op maandag 12 november 2007 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat genoeg voor jou? Ik zie ook graag nog een stuk of wat armen en benen en handen en voeten![]()
Vroeger durfde enge oude mannetjes me niet aan te spreken...quote:Op maandag 12 november 2007 21:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alsof je betere tijden gekend hebt.....
![]()
Dat is wel lachen......rare mensen heb je tochquote:Op maandag 12 november 2007 21:40 schreef Disana het volgende:
[..]
De taxichauffeur dacht dat hij de non erin geluisd had door te zeggen dat hij alleenstaand en katholiek was. Maar de non had hem er veel erger ingeluisd: hij was een man verkleed als non.
Oh wat gemeen! Haal die rottelefoon maar in je eentje, loeder!quote:Op maandag 12 november 2007 21:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemig!!! In wat?
het aardse leven maakt van iedereen een pruimquote:Op maandag 12 november 2007 21:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alsof je betere tijden gekend hebt.....
![]()
Echt hé....dat kind is erger dan Nadia....quote:Op maandag 12 november 2007 21:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh wat gemeen! Haal die rottelefoon maar in je eentje, loeder!
quote:Op maandag 12 november 2007 21:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh wat gemeen! Haal die rottelefoon maar in je eentje, loeder!
Je sig lezend geloof ik je op slag.....quote:Op maandag 12 november 2007 21:46 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
het aardse leven maakt van iedereen een pruim![]()
de één is alleen wat sapperiger dan de ander...quote:Op maandag 12 november 2007 21:46 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
het aardse leven maakt van iedereen een pruim![]()
Wat?quote:Op maandag 12 november 2007 21:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
je doet het best goed........
Zou die mop gebaseerd zijn op een waargebeurd verhaal?quote:Op maandag 12 november 2007 21:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is wel lachen......rare mensen heb je toch![]()
Ik sta ervan versteld dat we daar nu pas achter komen!quote:Op maandag 12 november 2007 21:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Echt hé....dat kind is erger dan Nadia....![]()
Ohhhh...schatje....quote:Op maandag 12 november 2007 21:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Mij inruilen voor Blurkie. Nou goed hoor. Ik weet wel wanneer ik niet meer gewild ben![]()
Mensen die achteraan de zin "nooit" schrijven....die moet je meestal goed in de gaten houden....quote:Op maandag 12 november 2007 21:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ohhhh...schatje.......ik zal jou nooit laten vallen....nooit!
Jij houdt mij soswieso wel in de gaten...quote:Op maandag 12 november 2007 21:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mensen die achteraan de zin "nooit" schrijven....die moet je meestal goed in de gaten houden....![]()
Precies. Maar ik zit er niet meer mee, ik heb nog andere backup.quote:Op maandag 12 november 2007 21:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mensen die achteraan de zin "nooit" schrijven....die moet je meestal goed in de gaten houden....![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 21:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lobasca wat je doet, Lobasca doe je goed.......
quote:Op maandag 12 november 2007 21:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies. Maar ik zit er niet meer mee, ik heb nog andere backup.
Bloody hell, alleen periodiek.......quote:Op maandag 12 november 2007 21:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij houdt mij soswieso wel in de gaten...![]()
Norton?quote:Op maandag 12 november 2007 21:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies. Maar ik zit er niet meer mee, ik heb nog andere backup.
Das dan weer handig...quote:Op maandag 12 november 2007 21:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bloody hell, alleen periodiek.......![]()
Weet ik waar de N voor staat in PeterNB? Maakt niet uit, het is een schat... die verandert nooit zomaar zijn sig voor een nieuwe liefde.quote:
liefde is wat anders schat..quote:Op maandag 12 november 2007 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet ik waar de N voor staat in PeterNB? Maakt niet uit, het is een schat... die verandert nooit zomaar zijn sig voor een nieuwe liefde.
Doe mij maar, is meteen de lucht weer geklaard, en rijden jij en Disana een zonnige toekomst tegemoet!quote:Op maandag 12 november 2007 21:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wie moet ik nu weer op zijn bek rammen?!
Jij hebt mij gewoon in de val gelokt. Door een semi-ruzie te creeren kon je zonder gezichtsverlies je sig veranderen die je toch allang kwijt wouquote:
Mij niet gezien. Ik wens jullie veeeeel geluk samen.quote:Op maandag 12 november 2007 22:03 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Doe mij maar, is meteen de lucht weer geklaard, en rijden jij en Disana een zonnige toekomst tegemoet!
Strak plan, I will follow soon!quote:Op maandag 12 november 2007 22:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou lieve kindertjes.....ik ga zo een tukkie doen, hopelijk voor een hele lange nacht heerlijke dromen over zeilen op hemelsblauw water, palmbomen, inlandse schonen en nog meer van dat fraais...
Ik wens jullie een vruchtbare voortzetting.....en ook veel plesante zaken toe....
Ja, ik hoop dat je vannacht helemaal door kunt slapenquote:Op maandag 12 november 2007 22:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou lieve kindertjes.....ik ga zo een tukkie doen, hopelijk voor een hele lange nacht heerlijke dromen over zeilen op hemelsblauw water, palmbomen, inlandse schonen en nog meer van dat fraais...
Ik wens jullie een vruchtbare voortzetting.....en ook veel plesante zaken toe....
Jij strakkies ook skattie......quote:Op maandag 12 november 2007 22:11 schreef beroepslurker het volgende:
Slaap lekker NMNS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |