Waarom niet, neem je een extra neut....of lammetjesthee.quote:Op maandag 12 november 2007 22:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, alsjeblieft niet op mijn verjaardag![]()
amannie --> Amandaquote:Op maandag 12 november 2007 22:13 schreef Prospera het volgende:
Brian: we moeten dat inspreken, tekencursus voor Armani.
Iemand een idee waar hij het over heeft![]()
Amannie, kan ze ook haar eigen spijkerbroek ontwerpen.quote:Op maandag 12 november 2007 22:13 schreef Prospera het volgende:
Ik vroeg het me ook al afquote:Op maandag 12 november 2007 22:14 schreef mootie het volgende:
Zitten ze nu alweer post te beantwoorden? Ze krijgen toch nauwelijks fanpost?
Ik denk dat hij van Amanda een heus modeontwerpster wilt maken! Hij heeft het echt alleen maar goed met haar voor de Goedheiligman!quote:Op maandag 12 november 2007 22:13 schreef Prospera het volgende:
Misschien voor Amanny, ze wil toch een lingerielijn uitbrengen en ze kan heel goed tekenen(zegt ze zelf)quote:Op maandag 12 november 2007 22:13 schreef Prospera het volgende:
Nee, ze zijn naar elkaar aan het schrijven...quote:Op maandag 12 november 2007 22:14 schreef mootie het volgende:
Onder het mom van post beantwoorden schrijven ze elkaar briefjes.quote:Op maandag 12 november 2007 22:14 schreef mootie het volgende:
Is toch erg hè, dat er volgens sturing geneukt wordt in dat hokquote:Op maandag 12 november 2007 22:10 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Idd! Ze mag volgens mij van de redaktie niet op Dennix
Dat denk ik ook jaquote:Op maandag 12 november 2007 22:14 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Janice zal wel gaan neuken met Huub. Dat weet ik vrijwel zeker.
Gewoon uit doen en de Cossen lezen.. da's wél leuk!!quote:Op maandag 12 november 2007 22:16 schreef Mokum020 het volgende:
De streams zijn niet om aan te zien......![]()
waarom kwel ik mijzelf zo?
http://degoudenkooitv.blo(...)erper-janice-in.htmlquote:Op maandag 12 november 2007 22:11 schreef Py het volgende:
Wat is die Janice eigenlijk voor gast? Kweet nix van die jongen![]()
Type relnicht ofzo?
Tis echt niet normaal nee!quote:Op maandag 12 november 2007 22:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is toch erg hè, dat er volgens sturing geneukt wordt in dat hok![]()
Ze moeten wel wat overlaten voor Flens anders staat ze op een droogje.quote:Op maandag 12 november 2007 22:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is toch erg hè, dat er volgens sturing geneukt wordt in dat hok![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 22:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Even uitvergroot bekeken : Op de plasma staat "reclame"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |