Je hebt deze streambeeldplacemate gewonnenquote:
quote:Als een ware gastheer laat Brian zijn gasten uit. Eerst Ally L. En daarna zijn dj vrienden. Na het afscheid besluit de Antilliaan even bij zijn vriendinnetje te gaan kijken die al in bed ligt. Zou de blondine ziek zijn, heimwee hebben of gewoon moe zijn? Wat het ook mag zijn, de dj in spé heeft er weinig aandacht voor en gaat snel terug naar de Chill Room om verder te draaien. [quote]Zou Brian lichtelijk zijn uitgekeken op zijn Gouden Kooi vriendinnetje?
Dat is allang een feit schat.......quote:Op maandag 12 november 2007 21:58 schreef Nostalgist het volgende:
Janice in DGK..... ik heb het idee dat het originele idee van DGK door een politieke strijd in de hoogste gelederen om zeep wordt gebracht.....
Of ken ik Janice te oppervlakkig ?
Ik heb het gevoel dat dit de doodsteek is.....quote:Op maandag 12 november 2007 22:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is allang een feit schat.......![]()
Jeejquote:Op maandag 12 november 2007 21:57 schreef Py het volgende:
[..]
Je hebt deze streambeeldplacemate gewonnen![]()
Hij helpt bij het afvallen want eetlustbedervend![]()
[ afbeelding ]
gefeliciteerd![]()
Ja sorry, volgens Pierre was er niets anders![]()
Ik hoop het maar als hij als gastspeler komt dan is het vast een schatje volgens haarquote:Op maandag 12 november 2007 22:02 schreef STAP01 het volgende:
Wie vindt Amanda vervelend? Zou het Janice zijn?
Dacht toch echt dat die voorbehouden was aan Brian....quote:Op maandag 12 november 2007 22:04 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat dit de doodsteek is.....![]()
Een nachtje of Amanda................quote:Op maandag 12 november 2007 21:45 schreef beequeen het volgende:
Brian tegen Amanda: Gaat het weer een beetje ( Meneer Dröge)?
Amanda: Ach, een beetje.
Brian: We slapen er vannacht gewoon een nachtje overheen.![]()
Pooltje maken voor de einddatum?quote:Op maandag 12 november 2007 20:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Het nadeel voor ze is dat de kijkcijfers niet geweldig zijn en dat RTL sowieso binnen afzienbare termijn wil stoppen met de show.
Anders hadden ze de koppen nog bij elkaar kunnen steken, en gezamelijk kunnen zeggen tegen de redactie: poten af van het prijzengeld of we stappen allemaal op.
Als ze daarmee nú zouden dreigen, zou Fons lachend zeggen: prima, doei !
Nee, alsjeblieft niet op mijn verjaardagquote:Op maandag 12 november 2007 22:08 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Pooltje maken voor de einddatum?![]()
(ik zeg 22 december, om 22.30 uur)
Die datum heeft Amanda wel eens genoemd ivm het einde van dgkquote:Op maandag 12 november 2007 22:08 schreef dieenebart het volgende:
[..]
En ook niet met kerst...de combinatie kerst en DGK komt ietwat vreemd over...quote:Op maandag 12 november 2007 22:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, alsjeblieft niet op mijn verjaardag![]()
Idd! Ze mag volgens mij van de redaktie niet op Dennixquote:Op maandag 12 november 2007 22:09 schreef Sonique het volgende:
Laat maar komen, ken die gast niet. En laten we eerlijk zijn, DGK moet het van de gastspelers hebben...
Zou wel leuk zijn een homo. Kan Nadia nog steeds niete neuken...
LOL
Dennix wel.quote:Op maandag 12 november 2007 22:09 schreef Sonique het volgende:
Laat maar komen, ken die gast niet. En laten we eerlijk zijn, DGK moet het van de gastspelers hebben...
Zou wel leuk zijn een homo. Kan Nadia nog steeds niete neuken...
LOL
Nou als ik ze vandaag na de SL heb gezien denk ik dat het heel snel weer een setje zijnquote:Op maandag 12 november 2007 22:10 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Idd! Ze mag volgens mij van de redaktie niet op Dennix
Weet jij meer?quote:Op maandag 12 november 2007 22:08 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Leek mij ook al geen goede combinatie, maar zo zijn ze er wel het snelst en makkelijkst van af. Kan de crew en redactie thuis lekker uithuilen... (zullen wel gezellige dagen worden, met je post-dgk-depressie)quote:Op maandag 12 november 2007 22:10 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
En ook niet met kerst...de combinatie kerst en DGK komt ietwat vreemd over...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |