abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57126176
quote:
Op maandag 3 maart 2008 12:51 schreef BoNi het volgende:
Wat maakt de tegenstander uit in deze?
Meer tijd en ruimte.
pi_58097672
In de paar minuten dat hij mee mocht laten ballen, laten zien waarom hij zondag moet voetballen vanaf het begin ipv Perez.

Briljant inzicht hoor .
pi_58097844
Viel goed in. Nou wil ik hem ook eens een goede wedstrijd in de basis zien spelen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_58098027
Fenomenale speler in wording bij de verkeerde club.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_58098157
Held.
pi_58098480
Perez was wéér niet goed vandaag. Ondanks dat ik fan van Perez ben, wordt het zo langzamerhand toch wel tijd voor De Jong. Wat een inzicht en een techniek heeft hij. Kwaliteiten die Perez ook heeft, maar die hij de laatste weken (maanden?) erg goed verborgen houdt.

Zondag mag De Jong in de basis wat mij betreft.
pi_58098615
De Jong zijn inzicht is superieur aan dat van Perez. Zijn steekballetjes zijn nu al van wereldklasse. Het zou me niets verbazen als ie op z'n 21e bij Arsenal speelt, of bij een andere club van die grootte.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 16 april 2008 @ 22:30:57 #133
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_58099356
Toen hij er in kwam, zat er opeens lijn in het spel van Ajax. De naam van Perez heb ik misschien 4x horen vallen, waarvan 3x bij een vrije trap.
Ongelooflijk dat ie zo kleurloos voetbalt de laatste tijd.
-
pi_58099951
ja man Siem 10 1010
AFC AJAX
pi_58100119
Siem leidt wel een beetje aan het 'Babel-syndroom'. Altijd goed invallen maar als hij in de basis staat, valt het tegen...

Ach, misschien moet hij gewoon eens voor een aantal wedstrijden op rij het vertrouwen krijgen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_58100133
quote:
Op woensdag 16 april 2008 22:57 schreef koningdavid het volgende:
Siem leidt wel een beetje aan het 'Babel-syndroom'. Altijd goed invallen maar als hij in de basis staat, valt het tegen...

Ach, misschien moet hij gewoon eens voor een aantal wedstrijden op rij het vertrouwen krijgen.
Dan moet je hem wel op z'n eigen positie in de basis laten starten en niet als halve verdedigende middenvelder.
  woensdag 16 april 2008 @ 23:19:31 #137
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_58100794
quote:
Op woensdag 16 april 2008 22:57 schreef koningdavid het volgende:

Daar gaat Van Basten wel voor zorgen, die moet dit toch ook gezien hebben.
De Jong, Van der Heijden, Anita en nog een paar spelers die volgend jaar ongetwijfeld door gaan stromen naar het eerste. Talent genoeg, jammergenoeg is het achterin ook in de jeugd niet echt heel solide. Maar daar staat Ajax sowieso niet bekend om.
-
pi_64310845
De Graafschap wil hem wellicht huren in de winter.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 december 2008 @ 01:02:24 #139
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_64310994
quote:
Op woensdag 24 december 2008 00:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
De Graafschap wil hem wellicht huren in de winter.
Logisch dat zo'n club het probeert. Ik hoop dat hij lekker bij Ajax blijft en in het Ajax shirt speeltijd krijgt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_64311032
Ik zou hem niet verhuren als ik Ajax was. Er is weinig keus op de 10 positie. En van Basten doet vaak genoeg beroep op hem. Al zou het voor de Graafschap een zeer goede versterking zijn.
pi_64312301
Denk niet dat Ajax hem zal verhuren, maar hier het artikel:

Siem de Jong speelt na de winterstop mogelijk met zijn broer Luuk in een elftal. De Graafschap zou volgens AD/Sportwereld geïnteresseerd zijn om de spelmaker van Ajax op huurbasis over te nemen. Hoe Ajax tegen dit idee aankijkt is niet bekend. De negentienjarige De Jong komt dit seizoen nauwelijks aan spelen toe. Coach Marco van Basten geeft veelal de voorkeur aan andere spelers, waardoor de spelmaker dit seizoen nog maar in vijf competitieduels binnen de lijnen verscheen. In de uitwedstrijd tegen FC Twente maakte hij nog het openingsdoelpunt die de 0-2 zege inleidde.

De week na de wedstrijd in Enschede zat De Jong echter weer op de bank. De Graafschap-coach Henk van Stee zou zeer gecharmeerd zijn van de middenvelder en hoopt De Jong volgens Sportwereld te kunnen huren van Ajax. Bij De Graafschap maakte De Jongs jongere broertje Luuk (18) begin november zijn competitiedebuut
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_64313205
quote:
Op woensdag 24 december 2008 01:03 schreef toma het volgende:
Ik zou hem niet verhuren als ik Ajax was. Er is weinig keus op de 10 positie. En van Basten doet vaak genoeg beroep op hem. Al zou het voor de Graafschap een zeer goede versterking zijn.
Nou, ik zou het wel doen, ook al is er weinig vervanging, deze jongen zit vol potentie en moet wekelijks spelen om te groeien. Kan dat niet bij ons is een half jaar verhuur het best. Helemaal als Elia komt, dan heb je op de nummer 10 positie Sulej en Aissatti
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_64316619
Laat hem maar lekker voor een half jaartje naar De Graafschap gaan, als hij dat zelf wilt natuurlijk
Als na de winterstop Sarpong en Aissati weer fit zijn, is hij de 4e man op de 10. Die gaat niet veel speeltijd krijgen dan, dus een verhuur lijkt me een goed idee. En verhuren is wel eens vaker goed uitgepakt. Zie Vertonghen bijvoorbeeld.
pi_64326330
Misschien wel. Maar ik zou hem dan verhuren aan een ploeg waar wat meer voetbal inzit. Een halfjaar achter de feiten aanlopen met een team vol houthakkers is ook niet goed voor zijn ontwikkeling. Overigens vind ik hem eigenlijk helemaal niet onderdoen voor bijv. Aissati.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_64326716
quote:
Op woensdag 24 december 2008 10:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Laat hem maar lekker voor een half jaartje naar De Graafschap gaan, als hij dat zelf wilt natuurlijk
Als na de winterstop Sarpong en Aissati weer fit zijn, is hij de 4e man op de 10. Die gaat niet veel speeltijd krijgen dan, dus een verhuur lijkt me een goed idee. En verhuren is wel eens vaker goed uitgepakt. Zie Vertonghen bijvoorbeeld.
Sarpong en Aissati zijn alleen van glas. Daarnaast staat de medische staf van Ajax niet echt goed bekend ..
pi_64326749
Vreemd dat 'jullie' er op voorhand van uitgaan dat Aissati beter is dan De Jong.
pi_64326818
Idd. Ik zou vooralsnog zeggen gelijkwaardig.. En dan zou ik een jongen uit de jeugd altijd eerder een kans geven. Ik ben er voor Ajax sowieso wel bang voor dat Aisatti uiteindelijk een miskoop zal blijken..
pi_64327251
quote:
Op woensdag 24 december 2008 15:23 schreef cultheld het volgende:
Vreemd dat 'jullie' er op voorhand van uitgaan dat Aissati beter is dan De Jong.
Vind ik ook vreemd, maargoed ik was dan ook al geen voorstander van de komst van Aissati naar Ajax.
pi_64327518
quote:
Op woensdag 24 december 2008 15:26 schreef Twerk het volgende:
Idd. Ik zou vooralsnog zeggen gelijkwaardig.. En dan zou ik een jongen uit de jeugd altijd eerder een kans geven. Ik ben er voor Ajax sowieso wel bang voor dat Aisatti uiteindelijk een miskoop zal blijken..
Op dit moment heb ik een hogere pet op van De Jong. Fysiek is hij superieur aan Aissati, die ik eigenlijk alleen in de kleine ruimte echt beter vind dan De Jong. De Jong heeft een betere voorzet, een beter schot, meer inzicht en een groter loopvermogen.

Ajax moet wel gek zijn om hem te verhuren aan een club als De Graafschap, waar hij nou niet bepaald zal kunnen excelleren. Als je hem dan toch wil verhuren, kun je beter voor een club als FC Utrecht, Sparta of NAC kiezen.
pi_64327642
Bij de Graafschap speelt hij 100% zeker en wordt hij sterker van de duels.

Wel zonde, had toch gehoopt dat ie regelmatig zou spelen dit seizoen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')