Meer tijd en ruimte.quote:Op maandag 3 maart 2008 12:51 schreef BoNi het volgende:
Wat maakt de tegenstander uit in deze?
Dan moet je hem wel op z'n eigen positie in de basis laten starten en niet als halve verdedigende middenvelder.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:57 schreef koningdavid het volgende:
Siem leidt wel een beetje aan het 'Babel-syndroom'. Altijd goed invallen maar als hij in de basis staat, valt het tegen...
Ach, misschien moet hij gewoon eens voor een aantal wedstrijden op rij het vertrouwen krijgen.
Daar gaat Van Basten wel voor zorgen, die moet dit toch ook gezien hebben.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:57 schreef koningdavid het volgende:
Siem leidt wel een beetje aan het 'Babel-syndroom'. Altijd goed invallen maar als hij in de basis staat, valt het tegen...
Ach, misschien moet hij gewoon eens voor een aantal wedstrijden op rij het vertrouwen krijgen.
Logisch dat zo'n club het probeert. Ik hoop dat hij lekker bij Ajax blijft en in het Ajax shirt speeltijd krijgt.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
De Graafschap wil hem wellicht huren in de winter.
Nou, ik zou het wel doen, ook al is er weinig vervanging, deze jongen zit vol potentie en moet wekelijks spelen om te groeien. Kan dat niet bij ons is een half jaar verhuur het best. Helemaal als Elia komt, dan heb je op de nummer 10 positie Sulej en Aissattiquote:Op woensdag 24 december 2008 01:03 schreef toma het volgende:
Ik zou hem niet verhuren als ik Ajax was. Er is weinig keus op de 10 positie. En van Basten doet vaak genoeg beroep op hem. Al zou het voor de Graafschap een zeer goede versterking zijn.
Sarpong en Aissati zijn alleen van glas. Daarnaast staat de medische staf van Ajax niet echt goed bekendquote:Op woensdag 24 december 2008 10:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Laat hem maar lekker voor een half jaartje naar De Graafschap gaan, als hij dat zelf wilt natuurlijk
Als na de winterstop Sarpong en Aissati weer fit zijn, is hij de 4e man op de 10. Die gaat niet veel speeltijd krijgen dan, dus een verhuur lijkt me een goed idee. En verhuren is wel eens vaker goed uitgepakt. Zie Vertonghen bijvoorbeeld.
Vind ik ook vreemd, maargoed ik was dan ook al geen voorstander van de komst van Aissati naar Ajax.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:23 schreef cultheld het volgende:
Vreemd dat 'jullie' er op voorhand van uitgaan dat Aissati beter is dan De Jong.
Op dit moment heb ik een hogere pet op van De Jong. Fysiek is hij superieur aan Aissati, die ik eigenlijk alleen in de kleine ruimte echt beter vind dan De Jong. De Jong heeft een betere voorzet, een beter schot, meer inzicht en een groter loopvermogen.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:26 schreef Twerk het volgende:
Idd. Ik zou vooralsnog zeggen gelijkwaardig.. En dan zou ik een jongen uit de jeugd altijd eerder een kans geven. Ik ben er voor Ajax sowieso wel bang voor dat Aisatti uiteindelijk een miskoop zal blijken..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |