abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56653457
Als hij zich goed had opgestelt was er geen goal gevallen.

Ik vind het een vrij redelijke voetballer, hij moet alleen veel te veel voetballen, Dat gaat niet goed komen zo
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 10 februari 2008 @ 22:02:30 #102
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_56653513
quote:
Op zondag 10 februari 2008 21:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Je doelt op de tegengoal waar hij mede schuldig aan was door slechte gewoontes van Perez over te nemen?
Hee, Maradona heeft om 7 uur gekeken naar van Halst?
><(({°>
pi_56653514
quote:
Op zondag 10 februari 2008 22:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als hij zich goed had opgestelt was er geen goal gevallen.

Ik vind het een vrij redelijke voetballer, hij moet alleen veel te veel voetballen, Dat gaat niet goed komen zo
Stond voor het eerst in 5 duels weer is in de basis
pi_56653784
quote:
Op zondag 10 februari 2008 22:02 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Hee, Maradona heeft om 7 uur gekeken naar van Halst?
Als zelfs Van Halst het ziet moet het er wel heel erg dik op liggen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 10 februari 2008 @ 22:11:25 #105
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_56653821
Ja, want van Halst heeft er geen kijk op hè?
><(({°>
pi_56653886
quote:
Op zondag 10 februari 2008 22:02 schreef Jasza het volgende:

[..]

Stond voor het eerst in 5 duels weer is in de basis
Van 0 minuten naar meer dan 1000 minuten in een seizoen is gewoon te veel.

Het zou een stuk beter zijn als je een speler van net 19 afentoe een keer laat invallen, zeker bij Ajax.
pi_56653907
quote:
Op zondag 10 februari 2008 22:11 schreef BigKahuna het volgende:
Ja, want van Halst heeft er geen kijk op hè?
Hij zag het goed vandaag
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 10 februari 2008 @ 23:24:29 #108
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56656032
prachtige traptechniek heeft hij, wat een bal gaf hij op Huntelaar
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 11 februari 2008 @ 10:49:26 #109
168255 J.Herrer
pi_56661046
van Basten moet hem maar snel oproepen voor 1 interland, anders kaapt Zwitserland hem nog weg
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_57114705
Fantastische wedstrijd, met een geniale assist .

Volgend jaar geen Perez in de basis, maar Siem de Jong gok ik zo.
pi_57115097
Netjes weer
AFC AJAX
pi_57116353
quote:
Op zondag 2 maart 2008 22:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Fantastische wedstrijd, met een geniale assist .

Volgend jaar geen Perez in de basis, maar Siem de Jong gok ik zo.
Of gewoon vanaf nu al.
pi_57116430
Toch vraag ik me af of hij er klaar voor is om op volledige sterkte bijvoorbeeld het seizoen af te maken. Ik zou nog wat rustiger aan doen met hem.
pi_57116497
Die assist was echt werelds.

Maar de voorkeur geven boven Perez voorlopig.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_57116544
quote:
Op zondag 2 maart 2008 23:26 schreef JeroenV het volgende:
Toch vraag ik me af of hij er klaar voor is om op volledige sterkte bijvoorbeeld het seizoen af te maken. Ik zou nog wat rustiger aan doen met hem.
Mee eens. Lekker, net zoals vandaag, z'n wedstrijdjes laten invallen. Dan komt het wel goed . Dit mannetje zorgt wel voor flair op het middenveld. Lindgren erbij en je hebt op papier niet het beste middenveld, maar in het veld wel een middenveld dat jong en speels is .
pi_57116607
quote:
Op zondag 2 maart 2008 23:23 schreef Radegast het volgende:

[..]

Of gewoon vanaf nu al.
De waan van de dag, ongelooflijk....
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_57116720
quote:
Op zondag 2 maart 2008 23:33 schreef F1Bas het volgende:

[..]

De waan van de dag, ongelooflijk....
Ik ben een opportunist, ik geef het toe.

Nee, even serieus, ik denk dat het heel erg helpt voor een nummer 10 wanneer er een extra man op het middenveld staat. Wat dat betreft vind ik de zet van Koster om Emanuelson hangend op links te laten spelen een hele goede.

Gewoon Perez tegenover Simons volgende week.
pi_57117563
De Jong wordt gewoon een hele goede voetballer. Ik heb eerder in dit topic al een mini-analyse van hem gepost en daar kan ik me nu nog steeds in vinden. Hij heeft echt veel weg van Litmanen .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_57117646
Wereldse aanname en vervolgens een fantastische assist.

http://www.dailymotion.com/video/x4khy4_ajax-excelsior-10_sport
pi_57117749
Wat is iedereen toch lyrisch over die aanname. Hij krijgt hem niet eens goed mee (moet teruguit) en het is maar tegen Excelsior. Het vervolg vond ik veel mooier. Perfecte pass.
pi_57117758
Hij heeft zeker alles in zich om een goede te worden, maar vind het wel goed dat hij gewoon rustig gebracht word.
pi_57117888
quote:
Op maandag 3 maart 2008 00:21 schreef cultheld het volgende:
De Jong wordt gewoon een hele goede voetballer. Ik heb eerder in dit topic al een mini-analyse van hem gepost en daar kan ik me nu nog steeds in vinden. Hij heeft echt veel weg van Litmanen .
Ja je had het toen al goed gezien hij is wel goed op weg als hij het door kan trekken
AFC AJAX
pi_57122862
Ik hoef Perez geen eens meer in de basis. We hebben Siem.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_57124019
quote:
Op maandag 3 maart 2008 00:32 schreef Jasza het volgende:
Hij heeft zeker alles in zich om een goede te worden, maar vind het wel goed dat hij gewoon rustig gebracht word.
Inderdaad. Rustig brengen deze jongen, dan kunnen we er nog heel veel plezier aan beleven.
Tegen psv gewoon weer met Perez in de basis.
  maandag 3 maart 2008 @ 12:51:57 #125
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_57124638
quote:
Op maandag 3 maart 2008 00:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is iedereen toch lyrisch over die aanname. Hij krijgt hem niet eens goed mee (moet teruguit) en het is maar tegen Excelsior. Het vervolg vond ik veel mooier. Perfecte pass.
Wat maakt de tegenstander uit in deze? Als hij nou acht man had gedold en had gescoord dan had je hier nog iets over kunnen zeggen, maar deze aanname op zich kun je moeilijk op deze manier bagatalliseren m.i......
De aanname is gewoon erg knap, jammer dat de bal wat lastig valt, maar des te knapper is het vervolg. In de draai en val zoveel overzicht en techniek om deze pass te geven...
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')