Hee, Maradona heeft om 7 uur gekeken naar van Halst?quote:Op zondag 10 februari 2008 21:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je doelt op de tegengoal waar hij mede schuldig aan was door slechte gewoontes van Perez over te nemen?
Stond voor het eerst in 5 duels weer is in de basisquote:Op zondag 10 februari 2008 22:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als hij zich goed had opgestelt was er geen goal gevallen.
Ik vind het een vrij redelijke voetballer, hij moet alleen veel te veel voetballen, Dat gaat niet goed komen zo
Als zelfs Van Halst het ziet moet het er wel heel erg dik op liggenquote:Op zondag 10 februari 2008 22:02 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Hee, Maradona heeft om 7 uur gekeken naar van Halst?
Van 0 minuten naar meer dan 1000 minuten in een seizoen is gewoon te veel.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:02 schreef Jasza het volgende:
[..]
Stond voor het eerst in 5 duels weer is in de basis
Hij zag het goed vandaagquote:Op zondag 10 februari 2008 22:11 schreef BigKahuna het volgende:
Ja, want van Halst heeft er geen kijk op hè?
Of gewoon vanaf nu al.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Fantastische wedstrijd, met een geniale assist.
Volgend jaar geen Perez in de basis, maar Siem de Jong gok ik zo.
Mee eens. Lekker, net zoals vandaag, z'n wedstrijdjes laten invallen. Dan komt het wel goedquote:Op zondag 2 maart 2008 23:26 schreef JeroenV het volgende:
Toch vraag ik me af of hij er klaar voor is om op volledige sterkte bijvoorbeeld het seizoen af te maken. Ik zou nog wat rustiger aan doen met hem.
Ik ben een opportunist, ik geef het toe.quote:
Ja je had het toen al goed gezien hij is wel goed op weg als hij het door kan trekkenquote:Op maandag 3 maart 2008 00:21 schreef cultheld het volgende:
De Jong wordt gewoon een hele goede voetballer. Ik heb eerder in dit topic al een mini-analyse van hem gepost en daar kan ik me nu nog steeds in vinden. Hij heeft echt veel weg van Litmanen.
Inderdaad. Rustig brengen deze jongen, dan kunnen we er nog heel veel plezier aan beleven.quote:Op maandag 3 maart 2008 00:32 schreef Jasza het volgende:
Hij heeft zeker alles in zich om een goede te worden, maar vind het wel goed dat hij gewoon rustig gebracht word.
Wat maakt de tegenstander uit in deze? Als hij nou acht man had gedold en had gescoord dan had je hier nog iets over kunnen zeggen, maar deze aanname op zich kun je moeilijk op deze manier bagatalliseren m.i......quote:Op maandag 3 maart 2008 00:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is iedereen toch lyrisch over die aanname. Hij krijgt hem niet eens goed mee (moet teruguit) en het is maar tegen Excelsior. Het vervolg vond ik veel mooier. Perfecte pass.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |