3200 kg over je voeten is wel iets anders...quote:Op maandag 12 november 2007 20:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Met allemaal karren erachter?
[..]
Whehe
Mensen die een pallet tandpasta op je poten parkeren ook
Klinkt bekend.. Eens eens iets te enthousiast een pallet in het magazijn vd supermarkt gereden.quote:
bij mijn vader op zijn werk is de pui uit het kantoor geredenquote:Op maandag 12 november 2007 20:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe, bij ons heeft er ene een roldeur en een stuk muur naar de klote gereden
Schade aan het pand: 80000 euro![]()
Dit lijken er toch ietsie meerquote:Op maandag 12 november 2007 20:54 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Klinkt bekend.. Eens eens iets te enthousiast een pallet in het magazijn vd supermarkt gereden.
1.5kratje stuk
En gelachen dat ze hebben naderhand....quote:Op maandag 12 november 2007 20:54 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja
De meeste collega's keken er niet eens van opOf dat was omdat ze dan dachten dat ik dan hulp van ze zou verwachten.
Ja, van die klus heb ik 3 jaar mn tanden gepoetstquote:
Of een gast die bij de emballage iets te hard de boel aanschoof: 4 pallets hoge spa (glas) x2 rijen kelderde naar benedenquote:Op maandag 12 november 2007 20:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe, bij ons heeft er ene een roldeur en een stuk muur naar de klote gereden
Schade aan het pand: 80000 euro![]()
Oeh, dat zal niet tof geweest zijn neequote:Op maandag 12 november 2007 20:51 schreef OA het volgende:
[..]
Met de achterwielen van zoeen ding
[ afbeelding ]
En ik kan je verzekeren dat je dan minimaal 6 weken niet loopt en dat je als een klein kind ligt te janken!![]()
Denk het.quote:Op maandag 12 november 2007 20:55 schreef OA het volgende:
[..]
En gelachen dat ze hebben naderhand....![]()
![]()
Ja, ok. Maar een pallet van een ton op je poten is ook al niet misselijk kan ik je verzekerenquote:Op maandag 12 november 2007 20:54 schreef OA het volgende:
[..]
3200 kg over je voeten is wel iets anders...![]()
Goed bezig, ze lijkt op een kontquote:
Ze bukt al. Goed. Schuiven maarquote:Op maandag 12 november 2007 20:57 schreef JortK het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een billen die rechter![]()
OK ik kap alweer
Ookquote:Op maandag 12 november 2007 20:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ok. Maar een pallet van een ton op je poten is ook al niet misselijk kan ik je verzekeren![]()
Rommel vind je op een vlooienmarktquote:
rommel?quote:
quote:Op maandag 12 november 2007 20:58 schreef OA het volgende:
http://www.nu.nl/news/131(...)n_door_haar_man.html
![]()
Een vrachtwagenlaadklep met 3 karren vol frisdrank die naar beneden tieft op je grote teen is ook niet echt chillquote:Op maandag 12 november 2007 20:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ok. Maar een pallet van een ton op je poten is ook al niet misselijk kan ik je verzekeren![]()
Precies, achja, ik heb het overleefdquote:
Moet ik anders mannen postenquote:Op maandag 12 november 2007 20:58 schreef Muck het volgende:
jort, tief op met die rommel [afbeelding]
Die ene die ik in de sloot reed? Die van 4000 euro?quote:Op maandag 12 november 2007 20:56 schreef eer-ik het volgende:
frits, hoe ging dat nou met die elektro toen?
Of op de stranden na een stormpje!quote:Op maandag 12 november 2007 20:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Rommel vind je op een vlooienmarkt
of in de tweede wereldoorlog
Whehequote:Op maandag 12 november 2007 21:00 schreef OA het volgende:
[..]
Of op de stranden na een stormpje!![]()
Hoe fout zal het gaan als het echt gaan waaien...![]()
TELL ME MORE!!!quote:Op maandag 12 november 2007 21:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Die ene die ik in de sloot reed? Die van 4000 euro? [afbeelding]
4000?quote:Op maandag 12 november 2007 21:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Die ene die ik in de sloot reed? Die van 4000 euro?
okeequote:Op maandag 12 november 2007 21:00 schreef JortK het volgende:
[..]
Moet ik anders mannen posten
[ afbeelding ]
Ja, frits vertelquote:Op maandag 12 november 2007 21:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
4000?
was dat niet meer?
Maar die ja
Dat gaat lukkenquote:
quote:Op maandag 12 november 2007 21:05 schreef OA het volgende:
Ik heb eigenlijk alleen maar een put uit de weg gereden...
Gevolg: de hele weg (asfalt) moest worden opengebroken, riolering stukje vervangen, etc... !![]()
Goede zaakquote:Op maandag 12 november 2007 21:05 schreef OA het volgende:
Gevolg: de hele weg (asfalt) moest worden opengebroken, riolering stukje vervangen, etc... ! [afbeelding]
Zekersquote:
Eerst volmakenquote:Op maandag 12 november 2007 21:06 schreef Pheno het volgende:
Want ik kap er ook zo mee.
Preciesquote:
quote:Op maandag 12 november 2007 21:05 schreef OA het volgende:
Gevolg: de hele weg (asfalt) moest worden opengebroken, riolering stukje vervangen, etc... !![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |