Zit jij nu in de Geuzen?quote:Op woensdag 21 november 2007 20:46 schreef TheThirdMark het volgende:
Ik had het ook niet alleen gekund hoor. Maar ik kreeg dagelijks 1250 grondstoffen (van elk dat is). En dan gaat het hard.
Ja. Helaas zijn er een aantal top spelers weggegaan. Maar om in mijn eentje de Fok alliantie in eren te houden...quote:
Dank je, ik maak veel en snel me grondstoffen op zodat er niks te halen valtquote:Op maandag 26 november 2007 21:32 schreef Suijk het volgende:
Je hebt het de laatste keren goed gedaan, toen heeft hij niets mee genomen. Maar hij scout je ook ongeveer eens per dag, dat zie je niet.
Klopt, maar ik zag in de verslagen dat hij zelf geen scouts had, dus wist 'ie het niet.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:20 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ja. Helaas zijn er een aantal top spelers weggegaan. Maar om in mijn eentje de Fok alliantie in eren te houden...
Ennuh over dat scouten: als je zelf een Equites Legati, verkenners of padvinders hebt dan kan je het wel zien dat je gescout wordt.
Ik ken de nummer 4 of 5 van die server. Een meisje van 19, weggetrapt van haar school, geen werk, heel de dag traviannen.quote:Op woensdag 28 november 2007 02:04 schreef Hathor het volgende:
Ongelofelijk zeg, op de speed zitten doodleuk mensen die binnen 3 weken al 8 dorpen hebben en en pop van boven de 3000, slapen die nooit of zo? Ik heb een pop van rond de 1000 en een leger dat 1 op 1 loopt met de bevolking, waarvan zo'n 400 toetatis donders op level 10, en twee dorpen, dus zo slecht doe ik het niet eens, maar dat slaat echt alles. Zeker een dual of zelfs triple account?
Ja, maar ik zit ook al een paar weken thuis, speel van s'morgens 7 tot s'nachts 2, maar ik haal geen 8 dorpen in 3 weken tijd. Het kan haast niet anders dan dat er meerdere mensen gebruik maken van een en dezelfde account, en dat ze allemaal zo hun eigen dorpje en leger controleren. Of dat nou legaal is of niet, ik vind het niet eerlijk ten opzichte van de mensen die gewoon alleen een accountje beheren.quote:Op woensdag 28 november 2007 13:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik ken de nummer 4 of 5 van die server. Een meisje van 19, weggetrapt van haar school, geen werk, heel de dag traviannen.
Ze heeft ook betaald voor een plus account, concentreert zich in ieder dorp eerst alleen op de residentie, stuurt de hele dag alle grondstoffen via de marktplaats overal naar toe, het is een dagtaak.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:10 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, maar ik zit ook al een paar weken thuis, speel van s'morgens 7 tot s'nachts 2, maar ik haal geen 8 dorpen in 3 weken tijd. Het kan haast niet anders dan dat er meerdere mensen gebruik maken van een en dezelfde account, en dat ze allemaal zo hun eigen dorpje en leger controleren. Of dat nou legaal is of niet, ik vind het niet eerlijk ten opzichte van de mensen die gewoon alleen een accountje beheren.
VDL018m Suijin (geloof ik weet niet zeker) en ik ofcquote:Op woensdag 28 november 2007 18:18 schreef wickedweirdo het volgende:
Hey allemaal, ik ben vandaag weer begonnen met travian op server 3Tis al tijden geleden, maar het leek me wel weer eens leuk om het op te pakken.. Zitten er veel mensen van Fok op server 3?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |