abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54770879
Nilez zit in mijn alliantie.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_54772929
En Jump.. Hoe verloopt de oorlog?
pi_54833888
eindspel op server 2 is begonnen...
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_54853544
Ben nu ook begonnen op server 5. Op server 3 verwacht ik binnen 2 dagen mijn 2e dorp op te zetten.
Ben nu bezig om een legertje op te zetten en die stal ik zolang bij een vriend van me waarna we samen een aanval zullen beginnen tegen Nilez waar ik het eerder over had.
Gaat goed nu
pi_54853753
Probeer maar niks tegen Nilez...die zit bij mij in de ally. Zodra we een aanval krijgen, vernietigen we die speler. Dus zorg gewoon dat je genoeg schuilplaatsen hebt en dat er niks meer te halen is.
Klik dan als je durft
pi_54855309
Hoe krijg ik de kans als hij constant mij aanvalt?
pi_54855384
Schuilplaatsen!
En heb je al een berichtje gestuurd? En zit je in een alliantie? Kun je beter vragen om een keer een flinke defensie neer te zetten, dan is de lol er voor hem ook af.
Klik dan als je durft
pi_54855427
Maar als ik schuiplaatsen maak heb ik dan niet te weinig plek voor andere gebouwen?
En ja ik heb hem berichten gestuurd
pi_54855453
Oh ja, alliantie ben ik nog naar op zoek ;-)
pi_54855491
Nee, je moet gewoon weten waar je je in het begin op moet richten. Als je genoeg schuilplaatsen hebt (ik had er ooit 7), kun je (als je je hoofdgebouw op niveau 10 hebt) die ook weer afbreken.

Wat is je travian naam? Ik zal eens kijken of ik een goed woordje voor je kan doen.
Klik dan als je durft
pi_54855510
Ah ha, bedankt voor de tip. Ik ga eens eventjes schuilplaatsen neerzetten.

TommyVDL is de naam
pi_54855847
Je hebt het de laatste keren goed gedaan, toen heeft hij niets mee genomen. Maar hij scout je ook ongeveer eens per dag, dat zie je niet.
Klik dan als je durft
pi_54857636
server 3 neem ik aan?
pi_54868583
quote:
Op woensdag 21 november 2007 20:46 schreef TheThirdMark het volgende:
Ik had het ook niet alleen gekund hoor. Maar ik kreeg dagelijks 1250 grondstoffen (van elk dat is). En dan gaat het hard.
Zit jij nu in de Geuzen?
  dinsdag 27 november 2007 @ 17:06:45 #65
145319 robski18
Lost - PB \o/
pi_54872541
He, ik had vandaag nog een mailtje van de Geuzen!

Jump, hoe gaat het ondertussen met jou?
  dinsdag 27 november 2007 @ 19:20:50 #66
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_54874827
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 13:23 schreef MoreMark het volgende:

[..]

Zit jij nu in de Geuzen?
Ja. Helaas zijn er een aantal top spelers weggegaan. Maar om in mijn eentje de Fok alliantie in eren te houden...

Ennuh over dat scouten: als je zelf een Equites Legati, verkenners of padvinders hebt dan kan je het wel zien dat je gescout wordt.
pi_54877997
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:32 schreef Suijk het volgende:
Je hebt het de laatste keren goed gedaan, toen heeft hij niets mee genomen. Maar hij scout je ook ongeveer eens per dag, dat zie je niet.
Dank je, ik maak veel en snel me grondstoffen op zodat er niks te halen valt
pi_54878303
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 19:20 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Ja. Helaas zijn er een aantal top spelers weggegaan. Maar om in mijn eentje de Fok alliantie in eren te houden...

Ennuh over dat scouten: als je zelf een Equites Legati, verkenners of padvinders hebt dan kan je het wel zien dat je gescout wordt.
Klopt, maar ik zag in de verslagen dat hij zelf geen scouts had, dus wist 'ie het niet.
Klik dan als je durft
pi_54883379
Ongelofelijk zeg, op de speed zitten doodleuk mensen die binnen 3 weken al 8 dorpen hebben en en pop van boven de 3000, slapen die nooit of zo? Ik heb een pop van rond de 1000 en een leger dat 1 op 1 loopt met de bevolking, waarvan zo'n 400 toetatis donders op level 10, en twee dorpen, dus zo slecht doe ik het niet eens, maar dat slaat echt alles. Zeker een dual of zelfs triple account?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_54891573
quote:
Op woensdag 28 november 2007 02:04 schreef Hathor het volgende:
Ongelofelijk zeg, op de speed zitten doodleuk mensen die binnen 3 weken al 8 dorpen hebben en en pop van boven de 3000, slapen die nooit of zo? Ik heb een pop van rond de 1000 en een leger dat 1 op 1 loopt met de bevolking, waarvan zo'n 400 toetatis donders op level 10, en twee dorpen, dus zo slecht doe ik het niet eens, maar dat slaat echt alles. Zeker een dual of zelfs triple account?
Ik ken de nummer 4 of 5 van die server. Een meisje van 19, weggetrapt van haar school, geen werk, heel de dag traviannen.
Klik dan als je durft
pi_54892272
quote:
Op woensdag 28 november 2007 13:45 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ik ken de nummer 4 of 5 van die server. Een meisje van 19, weggetrapt van haar school, geen werk, heel de dag traviannen.
Ja, maar ik zit ook al een paar weken thuis, speel van s'morgens 7 tot s'nachts 2, maar ik haal geen 8 dorpen in 3 weken tijd. Het kan haast niet anders dan dat er meerdere mensen gebruik maken van een en dezelfde account, en dat ze allemaal zo hun eigen dorpje en leger controleren. Of dat nou legaal is of niet, ik vind het niet eerlijk ten opzichte van de mensen die gewoon alleen een accountje beheren.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_54892405
quote:
Op woensdag 28 november 2007 14:10 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ja, maar ik zit ook al een paar weken thuis, speel van s'morgens 7 tot s'nachts 2, maar ik haal geen 8 dorpen in 3 weken tijd. Het kan haast niet anders dan dat er meerdere mensen gebruik maken van een en dezelfde account, en dat ze allemaal zo hun eigen dorpje en leger controleren. Of dat nou legaal is of niet, ik vind het niet eerlijk ten opzichte van de mensen die gewoon alleen een accountje beheren.
Ze heeft ook betaald voor een plus account, concentreert zich in ieder dorp eerst alleen op de residentie, stuurt de hele dag alle grondstoffen via de marktplaats overal naar toe, het is een dagtaak.
Klik dan als je durft
pi_54892984
Er wordt veel gesjoemeld ben ik van overtuigd.

Niet druk om maken of zelf ook gaan sjoemelen
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
  woensdag 28 november 2007 @ 18:18:56 #74
160313 wickedweirdo
Dude.. Wait, what?
pi_54899192
Hey allemaal, ik ben vandaag weer begonnen met travian op server 3 Tis al tijden geleden, maar het leek me wel weer eens leuk om het op te pakken.. Zitten er veel mensen van Fok op server 3?
pi_54899420
quote:
Op woensdag 28 november 2007 18:18 schreef wickedweirdo het volgende:
Hey allemaal, ik ben vandaag weer begonnen met travian op server 3 Tis al tijden geleden, maar het leek me wel weer eens leuk om het op te pakken.. Zitten er veel mensen van Fok op server 3?
VDL018m Suijin (geloof ik weet niet zeker) en ik ofc
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')