Ik zou niet eens weten hoe, en daarnaast gaat dan de lol van het spel eraf lijkt me.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:33 schreef mcintosh het volgende:
Er wordt veel gesjoemeld ben ik van overtuigd.
Niet druk om maken of zelf ook gaan sjoemelen
Met 8 dorpen krijg je gigantisch veel grondstoffen he. De 1e 4 dorpen (3 graandorpen) worden alleen gebruikt voor troepen nu. Is nu ook al dorpen aan het overnemen.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Met andere woorden....ze heeft wel veel dorpen, maar is amper in staat ze te verdedigen? Sorry, maar dan ga je vroeg of laat toch echt gigantisch hard op je bek in dit spel, en zeker op een speedserver.
Niet lang vrees ikquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:23 schreef Hathor het volgende:
Nou, ik heb ook eens een keer een 15 cropper, eens kijken hoe lang het duurt voordat ik de haaien ga aantrekken.
Germanen kiezen en farmen voor je leven!quote:Op woensdag 21 november 2007 19:58 schreef VDL018 het volgende:
Ik zit berichtjes te lezen over mensen met net over de 200 inwoners en al een nieuw dorpje.
Hoe doen jullie dat want ik zit op 309 inwoners en kan nog lang niet 3 kolonisten maken.
Wordt ook de hele dag door door dezelfde persoon gefarmt. Heb nu een klein legertje van 20 Praetoriaans om toch maar iets te verdedigen.
Zit in server 3 en zou graag van iemand hulp willen hebben tegen deze persoon want hij werkt me aardig op de zenuwen. ;-)
Het dorp zit letterlijk helemaal aan de andere kant van de wereld dus zo'n vaart zal dat nou ook wel weer niet lopen, en een ander dorp van me ligt er twee vakjes onder, dus hulp is dichtbij als het nodig is.quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:44 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Niet lang vrees ikGewoon een godsgans groot leger neerzetten + held. Dan wordt die gratis getrained vermoed ik zo.
Me me me!!quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:44 schreef Jump het volgende:
Ik kap er mee op server 1, ik heb er te weinig tijd voor. Als er iemand zin heeft in een account met vier dorpen (vijf als je wilt), een goede 3000 troepen en een goede productie, laat dan even weten.
Sauor, dus als je wilt spelen op server 1, zeker aangeraden als je niet met een leeg dorpje wilt beginnen
quote:Indien een eigenaar wil stoppen met het gebruik van zijn/haar account maar het account wil doorgeven aan andere gebruiker, moet dit gemeld worden bij een Game Admin. De oude eigenaar van het account dient een email te sturen vanaf het registratie-emailadres naar info@travian.nl waarin server, accountnaam en nieuw emailadres worden vermeldt. Indien het account wordt overgenomen zonder deze actie, is het account strafbaar.
Das inderdaad een indrukwekkend leger.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:27 schreef Silver_Shark het volgende:
ik ben ook maar eens gaan spelen 2jaar geleden ook gespeeld.. speel nu Speed en Server 3. beide Germaan gaat wel goed 50 clubswingers heb ikbij beide servers
yoquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:45 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Me me me!!
Ik kan ze goed gebruiken
Alleen zou je me dan sitter willen maken? Je login mag je niet weg geven
Stuur maar een IGM naar LittleWhiteS als je wilt, das mijn ingame nick.
Maar je mag geen twee accounts in 1 wereld hebben... En het lijkt me niet dat ze gemerged kunnen worden aangezien ik Galliér ben en jji Germaan....quote:
Neuh, hij's al vergeven en eigenlijk heb ik er ook niet zo'n zin meer in. Weekje heeft het me kunnen boeienquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:44 schreef Jump het volgende:
Sauor, dus als je wilt spelen op server 1, zeker aangeraden als je niet met een leeg dorpje wilt beginnen
quote:1. Hugodeslachter È guerra -BBF- 100
2. grizlybeer d'Olle Grieze HONT-WW 92
3. demolition Altijd TEkoRD KoloTeRd 92
4. Turian Bloody Mary -BBF- 91
5. Moros Beacon of Hope [TFD]-WW 90
6. Pini TrOjAn Horse HONT-WW 88
7. Pinksterhaas HONT-tower HONT-WW 87
8. castelino CaSteMaBaRo HONT-WW 87
9. sjandra Joli-Coeur Remi 85
10. Tiemen8 Hiilige Fryske Graal -BBF- 73
11. BarGarth WUNDERBAR Dikkes 44
12. JanPP Crop TEkoRD KoloTeRd 11
13. ReMARKable Masterplan Dikkes 0
En dit bericht heb ik geschreven, alleen is het door de speler Hugodeslachter veranderd voordat hij het opstuurde, de aap. Dit is dus aan de hele server verstuurd:quote:Het spel is voorbij!
De zon was nog aan het opkomen maar de bouwlui van Cosa Nostra bleven doorgaan met bouwen om het monument af te bouwen. Deze ochtend werd het gebouw door de bouwvakkers afgemaakt dat waarschijnlijk het meest grote en formidabele gebouw gebouwd is in de gehele Travian geschiedenis sinds het vallen van het Natariaanse rijk.
Samen met de alliantie -BBF- was Hugodeslachter de eerste die het bouwproject voltooide door miljoenen grondstoffen te spenderen en het te beschermen met vele duizenden dappere verdedigers en verdient daarom de titel "winnaar van de server".
Uiteindelijk was Knotsjebilly toch wel diegene die over de meest verbluffende hoeveelheid inwoners heerste, gevolgd door Zeepsel op de tweede plek en op de derde plek staat BarGarth.
De machtigste en meest angstaanjagende generaal was SLM gevolgd door walter4 en Krat69. Hugodeslachter was de meest genadeloze verdediger die de vijandelijke troepen slachtte bij de poorten van zijn/haar dorpen. Hij of zij wordt gevolgd door ReMARKable en sjandra die mooie tweede en derde plaatsen bezetten.
Wij van de Travian.nl crew willen jullie allen bedanken die tot het eind volhielden en tevens bedanken voor het getoonde begrip toen alles niet even soepel liep zoals zou moeten.
Met vriendelijke groet,
Travian.nl crew
Ik ben dus _MoRDoR_, .BAD. staat voor Back Another Day..quote:Beste S4 spelers,
Dat was het weer. Klaar. Over. Finito. Een nieuwe wereld gaat voor ons open.. een wereld zonder Travian. Vele verslaafden heeft dit spel opgeleverd, dat is zeker.
Wij als -BBF- spelers hebben de eer dit bericht te mogen schrijven. De rede moge duidelijk zijn: We hebben ons Wereldwonder als eerste naar level 100 gebouwd. Een enorme prestatie gezien de schade die we hebben gehad, de 12 andere goede WW spelers en de enorme legers die er rond liepen. We zijn brutaal geweest en hebben gezegevierd! En hoe! Bedankt iedereen.. Iedereen! De eerlijke Dikkes, de aardige HONT's en de agressieve KoloTERD's. Bedankt ook jullie voor het spel.
Bedankt Hugodeslachter voor het veroveren en onderhouden van het Wereldwonder, bedankt _MoRDoR_ voor zijn onvolgbare strategieen en triljarden IGMs, bedankt Tom & Val voor jullie inzet, bedankt Turian voor haar eindeloze inzet en advies, bedankt .BAD. spelers voor jullie eindeloze geduld met mijn ongenuanceerde gezeik. En ik kan iedereen bij naam gaan noemen, maar iedereen heeft top gespeeld.. Chill, Jeroen90 en Homix. Salami2000, Eleor en Barrie, Clemenza, Vloerkleed en Eucaliptus. Etc. Etc. Bedankt Bouncers voor het vormen van een sterk en hecht blok, ik noem namen als: Turian, Bink, Deurtrappers, Vesalius, Rober, Kopje Koffie, John van Heur, Hizkia Etc. Etc.
Bedankt F.R., UTE voor jullie ondersteuning, bedankt RAW en TV voor het laatste beetje extra. Super gedaan allemaal! Ook een extra bedankje richting de ex leden van Ponyboys United:toppers!
We hebben genoten, gevloekt en bespot.. We hebben gezongen, gesprongen en gescholden.. Maar uiteindelijk hebben we keihard Travian gespeeld, op een eerlijke, agressieve en toffe manier! Dictatorschap is een eigenschap van winnaars. Wij zijn dan ook winnaars.
Dit was het. Dit is het einde. S4 zal verdwijnen. De dorpen worden vernietigd, de accounts verdwijnen, de namen worden vergeten.. Maar 1 ding zal altijd onthouden worden: -BBF- won S4!!!
Bedankt iedereen,
MoRDoR, proud founder of .BAD.
Turian, proud founder of Bouncers
Hugodeslachter, Winnaar
Back Another Day!
hoe bedoel je?quote:Op maandag 10 december 2007 21:49 schreef Oksel het volgende:
Kun je van S2 even de alliantie's quoten? Misschien dat ik even ga helpen..
Kennix, van de Aquila alliantie, we hebben al weken stress met Fortuna. Er word onderling ingebroken op elkaars forum en chatroom, is echt een beetje uit de hand aan het lopen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:59 schreef boyv het volgende:
Speel je op de Nederlandse speed? wie ben je daar?
quote:Op woensdag 12 december 2007 12:33 schreef Hathor het volgende:
En ze zijn er achter dat ie het gedaan heeft, nu wilen ze een moderator inschakelen om te kijken of ze die gast uit onze ally niet gebanned kunnen krijgen, eht zijn ook een stel stumperds bij elkaar ook.![]()
Ik heb van die inactieve speler zijn foruminlognaam en password gebruikt om te kijken wat ze allemaal aan het bekokstoven waren,en nu weet ik dat sommige spelers van hen de top 5 van ons simultaan wil gaan aanvallen. Ze zullen de schrik van hun leven krijgen als ze dat ook daadwerkelijk gaan proberen, we hebben bij elkaar zo'n 40.000 verdedigers die overal en ten alle tijden ingezet kunnen worden.
Nee, das de speed, maar als je daar nu nog aan moet beginnen, dan kun je beter wachten op de volgende.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:41 schreef VDL018 het volgende:
Ik ben nog steeds op zoek naar een alliantie.
Is wat jij bespreekt nu bezig op Server 3 Hathor?
Ik denk wel dat ze voortaan eerst scouts sturen, de vorige keer was hun tactiek een hele reeks fakes...bijna iedereen in onze alliantie werd aangevallen, allemaal op hetzelfde moment, en op bijna al onze dorpen. Het was hun bedoeling om bij ons zoveel verwarring te zaaien, dat we niet goed wisten welke aanval nou fake was, en welke een veeg, maar als je de dingen heel logisch maast elkaar legt, kom je daar vanzelf achter. Een dikke vette aanval komt uit een 15 of 9 graner, en niet uit een normaal dorp van nog geen 500 pop, op die manier hebben we allebei die veeglegers kunnen onderscheppen, inclusief de kata aanvallen, gevolgd door de onderleiders die het dorp moeten overnemen. Die gast, of gasten die dat allemaal opgezet hadden,zijn die dag zoveel kwijt geraakt aan troepen, dat ze letterlijk weer helemaal van onder af moeten beginnen. Nou zal dat voor hen niet zo'n probleem zijn, het is de nummer 3 speler van de server, iemand die na 3 weken al 8 dorpen had, een dual account dat letterlijk 24/7 actief is.quote:Op donderdag 13 december 2007 00:35 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ok, dat zou echt mega bruut zijn. Ze sturen eerst een aantal spies waarschijnlijk (of nemen ze met zulke grote legers gewoon de gok? ) waarna ze een volledige aanval inzetten en jullie gewoon heel rustig even 40k stormtroepen neer zetten
Ik zit op server 3 met 2 dorpen. Eindspel is op server 3 nog niet begonnen toch?quote:Op donderdag 13 december 2007 09:34 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee, das de speed, maar als je daar nu nog aan moet beginnen, dan kun je beter wachten op de volgende.
Durf ik niet te zeggen, die server speel ik niet.quote:Op donderdag 13 december 2007 15:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik zit op server 3 met 2 dorpen. Eindspel is op server 3 nog niet begonnen toch?
Dat kan ik me nu al helemaal voorstellenquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:18 schreef TheThirdMark het volgende:
Eerste week is het idd allemaal wat wazig. Maar het is zeer verslavend.
Alles gaat gewoon 3x zo snel,productie ligt ook hoger, kortom...alles is veel eerder hectisch, aangezien er altijd van die malloten zijn met dual of zelfs triple accounts. De gebouwen hebben nog gewoon tijd nodig om er te staan, maar 3x korter dus als op normale servers, kolo's duren normaal zo'n 3 uur om te maken, op de speed dus maar 1 uur, van dat soort dingen allemaal.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:37 schreef TheThirdMark het volgende:
Hoe werkt het speed eigenlijk?
Gebouwen Instant klaar ofzo?
Ben nu aan het sparen voor mijn Paleis N15 zodat ik een 2e dorpje erbij kan maken. Maar het duurt nu eenmaal pleuris lang.
Niet noodzakelijk, misschien dat ze hetzelfde aan het doen zijn als ik, leger uitbreiden. Mischien moet je eens een stel scouts naar die dorpen sturen om te kijken wat er staat. Als er een dag later niks veranderd is ten opzichte van de vorige keer dat je scoutte , is het een inactieve account of in ieder geval een account van een niet zo serieuze speler, en kun je hem farmen.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:44 schreef Jojogirl het volgende:
Speed is toch gewoon alles 3 keer zo snel?
En dorpjes bij het mijne in de buurt staan nu allemaal al een paar dagen op hetzelfde aantal bewoners, dus die mensen beginnen ermee en stoppen dan meteen weer ofzo
Ehm, als ik en zij verder waren kan ik me dat voorstellen, maar ik ben zelf net 2/3 dagen bezig en die dorpjes om me heen hebben bijna allemaal minder dan 10 inwoners. Ikzelf heb er nu 26 en ben dus ook nog niet echt toe aan scoutsquote:Op woensdag 19 december 2007 13:55 schreef Hathor het volgende:
[..]
Niet noodzakelijk, misschien dat ze hetzelfde aan het doen zijn als ik, leger uitbreiden. Mischien moet je eens een stel scouts naar die dorpen sturen om te kijken wat er staat. Als er een dag later niks veranderd is ten opzichte van de vorige keer dat je scoutte , is het een inactieve account of in ieder geval een account van een niet zo serieuze speler, en kun je hem farmen.
Zo krijg je er juist mensen bij in het begin. Of snap ik het nu niet?quote:Op woensdag 19 december 2007 15:37 schreef TheThirdMark het volgende:
Misschien zijn ze eerst de GSvelden aan het upgraden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |