Awh men! En wanneer kom je es op jullie irc kanaalquote:
wat is je naam en van diegene waarvan je gefarmed wordquote:Op woensdag 21 november 2007 19:58 schreef VDL018 het volgende:
Ik zit berichtjes te lezen over mensen met net over de 200 inwoners en al een nieuw dorpje.
Hoe doen jullie dat want ik zit op 309 inwoners en kan nog lang niet 3 kolonisten maken.
Wordt ook de hele dag door door dezelfde persoon gefarmt. Heb nu een klein legertje van 20 Praetoriaans om toch maar iets te verdedigen.
Zit in server 3 en zou graag van iemand hulp willen hebben tegen deze persoon want hij werkt me aardig op de zenuwen. ;-)
Mijn naam is TommyVDLquote:Op woensdag 21 november 2007 20:21 schreef Hanstin het volgende:
[..]
wat is je naam en van diegene waarvan je gefarmed word
Hoe groot is zijn leger meestal?quote:Op woensdag 21 november 2007 20:33 schreef VDL018 het volgende:
[..]
Mijn naam is TommyVDL
Degene die mij farmt is
Dorp: Puerto Rico
Speler: Nilez
100 Equites Imperatoris heeft hij altijd. Voor de rest heeft hij niks althans nog nooit tegen mij ingezet.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:41 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Hoe groot is zijn leger meestal?
Uhm hulp duurt nog wel even danquote:Op woensdag 21 november 2007 20:44 schreef VDL018 het volgende:
[..]
100 Equites Imperatoris heeft hij altijd. Voor de rest heeft hij niks althans nog nooit tegen mij ingezet.
Haha, ik hoopte dat iemand mij ging helpenquote:Op woensdag 21 november 2007 20:52 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Uhm hulp duurt nog wel even danik mag blij zijn als ik 100man heb om te gebruiken(alhoewel ik nooit word aangevallen)
Ik ga je ook helpenquote:Op woensdag 21 november 2007 20:56 schreef VDL018 het volgende:
[..]
Haha, ik hoopte dat iemand mij ging helpen
Naja niks aan te doen toch bedankt dat je erover nadacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |