Dat was toch ook zo met de schop van Huub tegen de stoel, Amandel bleef maar volhouden dat hij Nathanael raakte,quote:Op maandag 12 november 2007 15:18 schreef Guuskeee het volgende:
huub nadia en dennis ziijn het eens over dat amanda het verkeerd heeft over iets wat ze gedaan heeft. zij bleef ontkennen en flens zei dat ze het op camera heeft. toch bleef ze ontkennen...![]()
![]()
Daar wordt je toch kotsmisselijk vanquote:Op maandag 12 november 2007 15:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
What else is new.![]()
Klef en Bef hebben zin in sex. Is dat het nieuwe script voor die 2, daarna mag N weer een drankje nuttigen bij Flens?
Is ie in zijn eentje weer begonnen aan die 'laat je snor staan voor een goed doel'- actie?quote:Op maandag 12 november 2007 15:22 schreef akveor het volgende:
En Brian baalt... het is hem weer niet gelukt Huub op een achterbakse manier weg te krijgen
[ afbeelding ]
nou ja.......eerlijk gezegd had ik wel zo mijn verlanglijstje ......quote:Op maandag 12 november 2007 15:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wees eens eerlijk ... had je iets anders verwacht dan een anticlimax?
Zal wel bij DOB zitten in de verf.quote:Op maandag 12 november 2007 15:23 schreef pasjesjen het volgende:
Iemand amanda al gezien?
Die zit wrs in de kapsalone en krijgt nieuwe extentions als beloning voor het knietje geven.quote:Op maandag 12 november 2007 15:23 schreef pasjesjen het volgende:
Iemand amanda al gezien?
Helaas zit dat er dik in jaquote:Op maandag 12 november 2007 15:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die zit wrs in de kapsalone en krijgt nieuwe extentions als beloning voor het knietje geven.![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 15:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is ie in zijn eentje weer begonnen aan die 'laat je snor staan voor een goed doel'- actie?
Ze baalde al dat zj de enige was die instructies had gekregen.quote:Op maandag 12 november 2007 15:23 schreef pasjesjen het volgende:
Iemand amanda al gezien?
Hebben ze gezegd dat er geen maatregelen komen? Ook geen brief met uitleg naar de streamers?quote:Op maandag 12 november 2007 15:25 schreef Darklight het volgende:
haha zei ik toch
Niet eens een boete, wat voorspelbaar
quote:Op maandag 12 november 2007 15:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze baalde al dat zj de enige was die instructies had gekregen.
Zoiets van: Als grote mensen aan het woord zijn, houden kleine mensen hun schmjoel.
Ze krijgt nu uitleg in Jip en Janneke taal en krijgt een lollie als ze goed heft opgelet.
Ik hoop dat ze de scharen goed bij haar weghouden dan, en dat ze tevreden is over haar haarkleur.....quote:Op maandag 12 november 2007 15:23 schreef Dreamboy het volgende:
Amanda zal wel bij DOB zitten in de kapsalon
een van de sancties voor amanda had kunnen zijn ......nooit mee blonderen.....dat had pas leuke streams opgeleverdquote:Op maandag 12 november 2007 15:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Zal wel bij DOB zitten in de verf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |