quote:Op maandag 12 november 2007 15:18 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik meende van huub te begrijpen dat amanda niet meer mag drinken![]()
Is toch eigenlijk dom ze kondigen het groepsgesprek aan maar er wordt met geen woord over gereptquote:Op maandag 12 november 2007 15:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
En VV geeft er weer een eigen draai aan.
daar geloof ik niets van... zie het meestal vrij snel aan hem als tie gedronken heeft.quote:Op maandag 12 november 2007 15:16 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp dat Naad niet meer mag drinken, hopelijk Amanda dan ook niet.
Dennix zegt nu dat Huub stiekum drinkt.
ZUM KOTSEN!quote:Op maandag 12 november 2007 15:18 schreef pasjesjen het volgende:
Nadia en dennis zijn wel weer eng klef
Huub, Nadia en Dennis zijn het eens?quote:Op maandag 12 november 2007 15:18 schreef Guuskeee het volgende:
huub nadia en dennis ziijn het eens over dat amanda het verkeerd heeft over iets wat ze gedaan heeft. zij bleef ontkennen en flens zei dat ze het op camera heeft. toch bleef ze ontkennen...![]()
![]()
Ging dat niet over Brianquote:Op maandag 12 november 2007 15:20 schreef Desii het volgende:
[..]
daar geloof ik niets van... zie het meestal vrij snel aan hem als tie gedronken heeft.
Huub zei ook, denk je nou echt dat het mogelijk is hier stiekum te drinken. Dennis haalde een aantal keer aan en huub weerlegde die door te zeggen, dat hij toen met toestemming mocht drinken. Nadia beaamde dat.quote:Op maandag 12 november 2007 15:20 schreef Desii het volgende:
[..]
daar geloof ik niets van... zie het meestal vrij snel aan hem als tie gedronken heeft.
What else is new.quote:Op maandag 12 november 2007 15:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
En VV geeft er weer een eigen draai aan.
Wees eens eerlijk ... had je iets anders verwacht dan een anticlimax?quote:Op maandag 12 november 2007 15:20 schreef ericahysterica het volgende:
dit is toch werkelijk een anticlimax...........en dan dat kwijlstel op beeld gatverdamme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |