Alleen voor Amandaquote:Op maandag 12 november 2007 15:16 schreef jassy het volgende:
En waarschijnlijk helemaal geen alcohol meer!
Je ziet het ook. Huub probeert nog wel eens wat toenadering te zoeken.quote:Op maandag 12 november 2007 15:14 schreef Kinga het volgende:
[..]
Amandelletje heeft een klein probleempje, ze kan het spel niet los zien van de realiteit, Brian heeft dit ook... die zal er alles aan doen om Huub eruit te krijgen...
Ach gossie. Zal dat de enige sanctie zijn?quote:Op maandag 12 november 2007 15:16 schreef petraa het volgende:
Ze mogen niet meer drinken.
ik meende van huub te begrijpen dat amanda niet meer mag drinkenquote:Op maandag 12 november 2007 15:16 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp dat Naad niet meer mag drinken, hopelijk Amanda dan ook niet.
Dennix zegt nu dat Huub stiekum drinkt.
Ik dacht even dat dat over Brian gingquote:Op maandag 12 november 2007 15:16 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp dat Naad niet meer mag drinken, hopelijk Amanda dan ook niet.
Dennix zegt nu dat Huub stiekum drinkt.
ja en brainlees heeft er niet in de badkamer geschopt.........................top regie.............quote:Op maandag 12 november 2007 15:17 schreef neehe het volgende:
Amanda heeft iemand een knietje gegeven.
En VV geeft er weer een eigen draai aanquote:14:24 - Luilekkerland
Een rustig middagje in de Villa. Nadia is samen met Dennis richting Fries gegaan. Zal de ijdele Miljonair weer een poging wagen om de hengst te temmen in de bak? In de Chill Room ligt Lieke heerlijk op de bank haar boek te lezen terwijl vriendlief Huub zijn pianospel aan het verbeteren is. De les van Ivar heeft de Oldenzaler doen inzien dat hij volgende keer nog beter zijn les zal moeten voorbereiden. Maar waar is Jaap eigenlijk? Zou hij soms het nepgeld uit zijn neus aan het peuteren zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |