Ik heb nog ergens een hotelcheque liggen voor Dusseldorfquote:Op maandag 12 november 2007 15:27 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Dusseldorf was nog een optie en nog een stad, stond in AD sportwereld weet alleen niet meer welk! (ze waren bang voor rellen met nederlandse hooligans)
quote:Een groot deel van de prijzenkast en vele kledingstukken van ex-Ajacied Hatem Trabelsi wordt zaterdag geveild. De opvallende collectie is door schuldeisers in beslag genomen en wordt nu in het Venduhuis verkocht.
De Tunesiër vertrok vorig jaar bij Ajax en had blijkbaar nog wat schulden openstaan in Nederland. De schuldeisers, die niet bekend worden gemaakt, konden nog de hand leggen op trofeeën en kleding van de verdediger.
Er zijn onder meer badjassen, shirts van tegenstanders, een officieel Ajaxpak, medailles en zelfs inlegzooltjes van Trabelsi te koop.
Voor een overzicht van de te veilen spullen kunt u terecht op de site van het Venduhuis: www.venduhuis.nl
Heel erg bedankt nog, zag dat die arbeidsongeschikte uitkeringstrekker uit Den Haag het vorige topic had volgespamd, in de hoop dat hij een nieuwe kon openen. Goed werk dus!quote:Op maandag 12 november 2007 15:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb je daarbij al geholpen vanochtend![]()
Duisburg.quote:Op maandag 12 november 2007 15:27 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Dusseldorf was nog een optie en nog een stad, stond in AD sportwereld weet alleen niet meer welk! (ze waren bang voor rellen met nederlandse hooligans)
Erg jammer hoe het met de brommer is gegaan. Hij was altijd één van mijn favorieten.quote:Op maandag 12 november 2007 15:33 schreef Againzender het volgende:
Was deze al voorbij gekomen:?
[..]
Heb even gekeken op die site, wel interessant. Kwam nog een echt collectors item tegen:quote:Op maandag 12 november 2007 15:33 schreef Againzender het volgende:
Was deze al voorbij gekomen:?
[..]
quote:Voetbalshirt AC Milan 'Ze Roberto'
nah, die vorige was best beter of niet dan?quote:Op maandag 12 november 2007 15:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb je daarbij al geholpen vanochtend![]()
quote:Hommeles bij Ajax: het schopje van Luque tegen Suárez in beeld!
12 November 2007 15:05: blogger
Adrie Koster hield zich redelijk op de vlakte, maar alles wijst er op dat er wel degelijk iets is gebeurd tussen Luis Suarez en Albert Luque. 'Er is iets voorgevallen dat niet door de beugel kon', zo hield Koster de lippen gisteren nog redelijk op elkaar over de kleedkamerruzie tussen Luque en Suárez. 'We zullen er later in de week op terugkomen.'Nou, dat zal waarschijnlijk morgen zijn, want vanavond gaat RTL Voetbal het fragment uitzenden waarin te zien is dat Luque Suarez een tikkie geeft! Om 23.40 uur op RTL7 om precies te zijn...
Tsja.. commercie he..quote:Op maandag 12 november 2007 16:00 schreef Panic_A het volgende:
We weten toch allemaal al wat er gebeurt is?
Luque ergert zich aan Suarez en geeft hem een schop, that's it. Ik word zo moe van media die alles proberen op te blazen.
Dat zal niet. Suarez behoort tot de basis en heeft voor zover ik weet het vertrouwen van de technische staf. Ik kan me wel voorstellen dat medespelers af en toe niet goed worden van het niet afspelen en van het blind voor eigen succes gaan. Maar misschien bedoelde je dat welquote:Op maandag 12 november 2007 16:07 schreef patrickt37 het volgende:
Wanneer Suarez maar geen gevalletje Perez gaat worden.
Prima! Zaak afsluiten en doorgaan!quote:Op maandag 12 november 2007 16:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
De beide kemphanen hebben een boete gekregen en hun excuses aangeboden.
Hoho. Zoiets kan als het om Roda JC met Kah en Castro gaat. Als het om Ajax gaat moeten er nog minstens vijftien columns geschreven worden (waarvan 11 van Johan Derksen), en moeten de beelden minimaal de halve wereld over.quote:Op maandag 12 november 2007 16:19 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Prima! Zaak afsluiten en doorgaan!
Prima. Hoofdstuk sluiten.quote:Op maandag 12 november 2007 16:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
De beide kemphanen hebben een boete gekregen en hun excuses aangeboden.
Waarschijnlijk leek het allemaal erger dan het was, omdat Suarez zich weer makkelijk liet vallen.quote:Op maandag 12 november 2007 16:00 schreef Panic_A het volgende:
We weten toch allemaal al wat er gebeurt is?
Luque ergert zich aan Suarez en geeft hem een schop, that's it. Ik word zo moe van media die alles proberen op te blazen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |